Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

@cris.g: ce pot sa zic? Sa ai nervi tari si rabdare. Sper ca mecanicii de acolo sa fie competenti, pentru ca genul asta de defecte sunt cele mai urate, mai ales cand sunt intermitente :( 

Link către comentariu

Naspa momente, imi pare rau de patania ta :( 

Astfel de probleme sunt cele mai neplacute si greu de diagnosticat in multe cazuri (daca ar fi electrice de ex).

 

Link către comentariu

Ma vad nevoit sa intervin si sa va reamintrsc ca in aceasta arie nu se cauta rezolvari la probleme tehnice.

Colegul nostru poate sa scrie in continuare ce se mai intampla cu masina, dar pe ceilalti va rog sa nu va mai dati cu parerea care este problema.

Urmatoarele comentarii pe acest subiect vor fi sanctionate!

@cris.g daca consideri util putem muta problema in aria tehnica.

Multumesc.

Link către comentariu

@loghy ne putem limita deocamdata la update-uri, pentru ca din pacate nu le pot face sugestii, ei o tin pe a lor si fac ce vor ei - adica schimba piese.

Acum imi spun ca si senzorul din pompa de apa are malfunction si trebuie schimbta pompa de apa, alta gramada de bani! Clapeta era stricata - zic ei, si raman cu banii dati. Sustin ca s-au stricat toate. Incerc sa gasesc o varianta sa o duc in Germania sau chiar in Ro, pentru ca aici nu pot beneficia de kulata.

Link către comentariu

Am luat masina, au schimbat pompa de apa. I-am intrebat daca o sa raman din nou cu ea in drum si mi-a raspuns asa:

"No we drive with the car ca. 50-100km and all is okey. We have opened the old waterpump and we see that all inside is oil and water, this was the problem."

Le-am zis ca au schimbat clapeta degeaba si ca ar trebui sa imi dea banii inapoi pe aia, ei sustin in continuare ca si aia era defecta, ca s-a stricat de la pompa, ca sunt pe acelasi circuit si bla bla. O sa primesc clapeta veche, desi nu cred ca ma ajuta cu ceva... Macar sper ca de data asta chiar sa se fi rezolvat. Joi ma duc sa schimb si uleiul.

Link către comentariu

Si-au deschis ai nostrii service-uri in afara ? :))

Sper sa fie rezolvata problema acum.

Link către comentariu

Pai cam asa e, sa stii. Sunt foarte, foarte dezamagit de service-urile astora, sunt poate chiar mai rau decat la noi, si asta pe mult mai multi bani. Si in .de sunt la fel de praf, cred ca am mai povestit cum mi-au amestecat unii uleiul in motor la o simpla revizie - tot reprezentanta VW.

In general e treaba ok pe aici, dar au si arii in care s-au cam manelizat pana si astia. :( Ma rog, alt subiect pentru alt topic. Intre timp, fingers crossed!

Link către comentariu

Cum adica apa si ulei? 

Eu zic sa nu ii lasi in pace...prea  multi bani primesc pentru serviciile prestate si nici nu sunt profesionisiti.

Link către comentariu
59 minutes ago, cris.g said:

 We have opened the old waterpump and we see that all inside is oil and water, this was the problem.".

Stai asa, cum vine asta ? 

De unde imixtiunea? Rootcause-ul este cedarea/fisurarea pompei de apa, sau asta e doar efectul ? 

Link către comentariu

Asta este root-cause. Nu am inteles daca s-a fisurat sau a cedat vreun semering, mai e si bariera lingvistica - astia abia rup un pic de engleza iar eu cu germana nu stau inca asa de bine. O sa incerc sa mai aflu joi detalii, poate imi arata sau imi dau si piesa. Au zis ca uleiul nu e ala din motor pentru ca eu imi faceam griji sa nu se fi contaminat uleiul cu antigel, dar mi-au zis ca nu, e alt ulei / circuit separat. (?!) Nu stiu cum arata piesa / sistemul / circuitul, o sa incerc sa ma documentez ca sa ma lamuresc.

Link către comentariu

Ce e interesant ca azi am citit un articol aici despre cum Audi recheama 1,2 milioane de masini cu motor de 2 litri turbo cu probleme la pompa de apa(ce m-a dus cu gandul la tine), exact ce ai avut tu deci e bine sa cercetezi ca s-ar putea sa fie o rechemare in service(Audi si VW  au acelasi motoare).

Link către comentariu

Exact la asta m-am gandit si eu ieri cand am citit articolul :)

Nu stim insa daca este/va fi vreo legatura..

Link către comentariu

Foarte urata situatia, ar trebui inlocuit complet motorul plus ceva compensatii/revizii gratuite.

Care este exact codul de motor in cauza?

Link către comentariu

Sa nu ne hazardam, nu stim daca la @cris.g este aceeasi problema. E dificil de facut o legatura acum, mai ales ca in articol cauza rechemarilor era legata de faptul ca pompa ar putea lua foc. 

Link către comentariu

Nu au aceleasi motoare din moment ce pe Audi A4,5,6,7 si Q5 sunt longitudinale, iar la VW transversale.

Asa arata directiva de la nivelul comisiei europene:

https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=main.notification&search_term=A12/0713/17&exclude_search_term=0&search_year=2017

L.E.: Nu au rechemat si A3 cu 2.0T, semn ca tine de motoarele longitudinale. Problema nu tine de pompa per primam, ci de circuit care se poate bloca si astfel se supraincalzeste pompa.

Nu mai spun ca e alta platforma MQB vs ce a folosit Audi pe acele modele intre 2011 si 2016.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

nu neaparat, in mare motorul poate fi la fel, cu diferente la prinderi si forma admisiei/evacuarii. Distributia si pompa de apa nu au de ce sa fie diferite functie de layout.

asta e tot ce zic, pana nu ne ia @loghy la alergat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 4/24/2018 at 10:45 AM, cris.g said:

Am luat masina, au schimbat pompa de apa. I-am intrebat daca o sa raman din nou cu ea in drum si mi-a raspuns asa:

"No we drive with the car ca. 50-100km and all is okey. We have opened the old waterpump and we see that all inside is oil and water, this was the problem."

Le-am zis ca au schimbat clapeta degeaba si ca ar trebui sa imi dea banii inapoi pe aia, ei sustin in continuare ca si aia era defecta, ca s-a stricat de la pompa, ca sunt pe acelasi circuit si bla bla. O sa primesc clapeta veche, desi nu cred ca ma ajuta cu ceva... Macar sper ca de data asta chiar sa se fi rezolvat. Joi ma duc sa schimb si uleiul.

Salutare, de curiozitate intreb si eu, cat costa o revizie (ulei si filtre) in CH la reprezentanta VW?

Link către comentariu

Revin cu update: dupa schimbarea pompei de apa, si dupa ce am mai ajuns la ei o data cu EPC-ul aprins din cauza - zic ei - unui injector care s-a blocat pentru scurt timp, motiv pentru care mi-au dat un aditiv de curatat injectoarele pe care sa il pun in benzina, acum masina este ok. Am facut deja 700+ km si nu au mai fost probleme, sper sa se fi rezolvat toate cele. Intre timp le-am scris si la astia de la VW ca modul incare s-a desfasurat inerventia a fost de toata jena si le-am solicitat sa imi suporte o parte din reparatie, mai ales ca mai mult ca sigur clapeta de acceleratie a fost schimbata de pomana, sunt curios ce imi raspuns. Va multumesc pentru informatii si sfaturi!

"Fun" fact: saptamana trecuta imi povesteste un prieten din US, posesor si el de GTI MK7, cum l-au sunat aia de la VW sa-i faca o oferta pentru prelungirea garantiei. I-au explicat printre altele cum ca e un lucru cunoscut ca pompa de apa cedeaza in jurul a 60k mile (deci undeva la 90k km) si ca garantia l-ar feri de astfel de neplaceri. I-a mai zis si de altele, dar stiind povestea mea, cand a auzit de pompa de apa s-a blocat si n-a mai retinut mai departe. :) Deci VW stie prea bine de problema, dar au ales sa mai ciupeasca un ban "cinstit". Le-am scris si de asta in mail, dar sincer nu ma astept la nimic.

@BalkanHL: cam 350 chf +/- 50 chf pentru schimb ulei + filtru ulei, cu uleiul lor. Pentru filtrele de aer si polen se mai adauga vreo 100-150 chf. La ultima revizie in .de am vrut sa schimb tot la ei filtrele de aer si polen, si mi-a facut oferta de ~90 euro pentru filtrul de aer. Am intrebat de ce e in halul asta de scump, si a zis ca VW recomanda schimbarea lui la 90k km, nici asta nu intelegea de ce vreau eu sa schimb asa "repede".

Si apropo de revizie, dupa ce s-au rezolvat problemele am facut si schimbul de ulei, am pus Shell ECT 0W30 pe care l-am cumparat din online cu ~70 chf 6l. 92.xxx km la bord acum and counting, speram ca fara alte surprize neplacute! :)

Link către comentariu

Interesant :) Oare problemele cu pompa de apa sunt la orice 2.0 TSI sau doar la GTI-uri? Mai mult, o fi si la 1.8-uri ?? :huh:

Link către comentariu
6 hours ago, cris.g said:

saptamana trecuta imi povesteste un prieten din US, posesor si el de GTI MK7, cum l-au sunat aia de la VW sa-i faca o oferta pentru prelungirea garantiei

Stii cumva si cat l-a costat prelungirea garantiei? 

Din 2018, VW in SUA ofera 6 ani / 72.000 mile garantie bumper to bumper. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pai da, ca acolo s-asa au imaginea varza. Aici in Europa e mai cu "merge s-asa", nu-i pasa nimanui.

Daca am retinut corect, i-au zis ca $4k pentru 4 ani.

@CristiALF da, si eu mi-am pus intrebarea. Sincer nu am mai apucat sa caut / citesc nimic. Si cred ca in viitor o sa adopt si eu tactica astora, leasing pe durata garantiei cu reziduala 35-40%, dupa care inapoi cu ea si alta, si termin cu bataile de cap. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Ah, $4k... aia ar fi numai buni de downpayment pentru GTI Mk8 :D (eu am varianta veche de garantie cu 3 ani bumper to bumper si 5 ani powertrain)

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!