Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Se pot repara, insa la noi nu prea usor. La Cluj se pot repara. Se face cu o masina speciala CNC apoi se da cu lac, iar aspectul iese ca de fabrica, diamond cut. Cum se face si in tari civilizate.

In Ro de regula sunt doar vopsitori de jante :)).

Link către comentariu

Jantele au costat ~3.400 ron toate, iar anvelopele ~550 ron / buc. Deci undeva in jurul a 5.500 ron cu totul, +/- 200 ron, ca nu mai stiu preturile exacte.

 

Am fost azi la Casco si am deschis dosar. Urmeaza sa merg la service sa se faca hartiile si sa se comande piesele. Nu ma grabesc, s-ar putea sa astept pana dupa concediu... vorba agentului constatator - mai sunt gropi in Romania. :(

Nu s-a putut face regres pe primarie, au zis ca se pierd procesele si ca prefera sa nu isi bata capul.

Link către comentariu

vezi ca unele firme de casco nu despagubesc daca doar roata si guma sunt afectate. a patit un coleg zilele trecute...

la allianz, un Hyundai nou este subiectul.

 

Link către comentariu

Si eu tot la Allianz, dar au fost date si janta si anvelopa la inlocuit.

Link către comentariu

inseamna ca e contractul diferit. el are masina in leasing, si nu au vrut sa-i despagubeasca. 

Link către comentariu

Da, cel mai probabil depinde de clauzele din contract, desi chiar si asa mi se pare putin ciudat. Dar nu ma mai mira nimic...

Link către comentariu

pai la el este afectata si janta deci intra in clauza. Daca avea doar anvelopa problema atunci pica. Scrie ca pt anvelopa mai trebuie un element cu problema generat din accident, gen janta suspensie etc.

Deci la colegul tau este normal din moment ce a avut doar anvelopa problema si janta era fara

Modificat de Ana231
Link către comentariu

@Ana231, nu m-ai inteles :)

am zis ca in unele cazuri nu despagubesc daca te duci DOAR cu ROATA (deci janta si guma), ci vor si alta piesa, suplimentara. gen amortizor, sau brate..ceva. si la colegul meu erau amandoua cu semne de lovitura. guma era praf, iar janta doar zgariata, nu sparta. si nu au vrut. au zis ca daca era si alt element suplimentar, acceptau schimbul, asa, nu. 

Link către comentariu

Got it. Dar sigur scrie in contract asa ceva? eu zic sa consulte un avocat. Nu am auzit pana acuma sa nu despagubeasca pe cineva care are janta+anveolpa avariata 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am fost azi la PBV pentru problema cu bucsele scartaitoare. Mi s-a spus ca au fost date jos bratele si s-au gresat bucsele, conform TPI-ului (nu stiu acum numarul, dar am sa il scriu pe topicul dedicat). Pare ca s-a rezolvat, in sfarsit, cu zgomotele respective, dar am sa revin cu un update dupa ce mai trece niste timp ca sa ma conving ca e o solutie de durata.

Dar, DAAAR... cum niciodata o veste buna nu vine singura, in special in reteaua PB... m-a mancat in DOS (sistemul de operare, desigur) sa merg cu anvelopele noi sa le schimb tot la ei, ca deh, sunt reprezentanta si tot faceam drumul. Rezultatul? Iaca:

janta1.JPG

janta2.JPG

Marele noroc... ma rog in conditiile date, daca pot sa-i spun asa, este ca e vorba de aceeasi janta care era atinsa. Totusi, eu ma cam hotarasem sa renunt sa o mai schimb, am considerat ca n-are rost sa stric polita. Acum insa, nu mai am de ales... Ramane sa vedem cum ne intelegem. Oricum... sunt scarbit pana peste cap de PB-uri, alte comentarii sunt efectiv de prisos.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Te inteleg, dar cred totusi ca ar trebui sa inveti sa nu te mai stresezi foarte mult pentru jante. Pana la urma asta e, nu pot ramane (in Romania..) ca in prima zi, se ma ating / zgarie. E naspa cand ai masina noua, imi dau seama, dar ...

Si mai e ceva: cand esti super stresat ca o sa le atingi, sa stii ca atunci se intampla :)) . Am avut si eu astfel de momente in trecut, am invatat sa mai si ignor - iti face viata mai buna :) 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Boala grea cu jantele diamond cut. Eu sunt la al 3lea set si apar zgarieturi din te miri ce. Bine ca e ceva superficial, pare sa fie afectat doar lacul.

+1 la ce a spus CristiALF. 18 diamond cut ca daily in Bucuresti..oricat ai grija tot se intampla ceva si nu din cauza ta.

Link către comentariu

Le-am tinut in perfecta stare pana saptamana trecuta, 2,5 ani si aproape 35k km (ca am mai mers si cu alea de iarna). Am avut super-ghinionul cu groapa aia, dar hai sa presupunem ca nu s-ar fi intamplat - ma duc la a doua cea mai mare reprezentanta din .ro si imi zgarie jantele?! Doar cel mai mare bulan a facut sa o zgarie pe asta, si nu una neatinsa.

Am nervi din cauza neglijentei, nepasarii si incompetentei. Alta data mi-au zgariat plasticul din jurul contactului, ca vorba aia - e greu sa nimeresti gaura (contactul adica, cu cheia, evident - asta cred ca la PBN). Alta data, mi-au strans prezoanele de abia am reusit sa le mai desfac - cui ii pasa ca in carte scrie "120Nm"? Ce conteaza ca ramane prostu' in drum si nu poa' sa schimbe roata, mi-e greu sa caut dinamometrica, e mai usor cu pistolul! Sa continui? Nu de alta, da' mai am...

In fine, o sa se rezolve, noi sa fim sanatosi.

Link către comentariu

Din pacate nu stiu sa-ti spun. :( Am cerut sa ma duc pana in atelier sa vad efectiv detalii, dar mi-a spus ca nu am voie singur si ca o sa ma duca el, doar ca pana "m-a dus" terminasera.

Link către comentariu

Revenind la oile noastre, impresii despre RT2 comparativ cu fostele Bridgestone S001:

  • aderenta ceva mai buna pe uscat, dar fara a fi o diferenta dramatica; se cunoaste mai mult pe franare; totusi S001 au mai si imbatranit, chiar daca au doar 3 ani;
  • aderenta mult mai buna pe ud, atat pe franare cat mai ales pe tractiune; dealtfel S001 nu au excelat la capitolul asta nici cand erau noi;
  • sunt mult mai silentioase;
  • feedback al directiei parca mai slabut sau in cel mai bun caz la acelasi nivel, ma asteptam / speram la mai mult;
  • protectia jantei este mai slaba, iese mai putin in afara jantei - asta m-a dezamagit cel mai tare :(; sper sa nu mai am ocazia sa o si testez...
  • un pic mai imprevizibile la limita aderentei; S001 incepeau sa piarda aderenta treptat si recapatam usor controlul, astea parca rup prea brusc aderenta si trebuie sa ai grija ce faci ca sa mentii controlul; aici totusi va trebui sa mai testez.

Ramane de vazut cum se comporta in timp si ce uzura vor avea, S001 mai aveau ~3,8-4 mm profil (masurat in canalul central), si am facut cu ele undeva in jurul a 32k km, aveam la momentul schimbului ~37.1xx km din care se scad km parcursi cu cele de iarna. Deci nimic de reprosat in privinta asta, avand in vedere ca noi au 7,5 mm => 50% uzura.

dunlop rt2 1.JPG

dunlop rt2 2.JPG

Link către comentariu

alea pe fata aveau atat uzura sau toate? cam mult...

am avut PS3 pe fostul S3 si dupa 35k aveau peste 5mm... 

Link către comentariu

Toate, le-am rotit fata/spate dupa fiecare sezon. Eu sunt multumit, m-ar fi tinut ~40k daca nu era cu groapa aia. Si nu le-am menajat, plus ca ~1/3 din km sunt facuti pe austostrazi (la noi sau afara) cu viteze destul de mari - unde era legal, evident... :D De fapt am observat ca asta le uzeaza cel mai mult, viteze mari cu masina incarcata, mereu dupa ce ma intorc din concedii uzura pe fata e vizibila. Dar nu contest ca se poate mai bine.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pai sa va povestesc ce-am mai facut? Stapanii mei m-au scos la o mica plimbare: trip11.jpg

Am admirat impreuna peisaje superbe:trip2.jpgtrip3.jpgtrip4.jpg
 

Si ne-am distrat nitel prin tara mea natala:trip5.jpg

We got all the way to Amsterdam. I saw others gettin' high trip6.jpg

and so I tried it too - I used V-Pow(d)er, but it didn't work for me; instead on the way back I got low: trip7.jpg

Distractia s-a terminat insa imediat ce am revenit:trip8.jpg

vs

trip9.jpg

Eu tot trag sa plecam intr-acolo si sa nu ne mai intoarcem pe aici decat de sarbatori, ca sa zburd in voie pe atobahn si sa nu mai am parte de atatea gropi; acum cine stie, poate chiar ne iese la un moment dat. :)

Ce urmeaza acum? Speram cat mai multe iesiri de weekend in vara ce tocmai ce a inceput... si inca in ce fel a inceput! Iar peste vreo saptamana - revizia si hartiile pentru jante + anvelopa. Aaa si pentru ca am fost cuminte si le-am oferit calatorilor siguranta, confort si placere, mi s-a promis un mic cadou / upgrade ce ar trebui sa soseasca undeva la inceput de iulie. Va povestesc atunci cand o sa ajunga despre ce e vorba mai exact, ca sa nu existe suprize neplacute intre timp. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu

casele alea chiar exista in realitate? chiar sunt oameni atit de norocosi sa stea in paradisul ala?unde sunt?

Link către comentariu

Stiu, e greu de crezut ca sunt oameni care traiesc in asa paradis. La fata locului e si mai socant, pur si simplu zici ca ai intrat intr-o poveste. Aici este.

Link către comentariu

intr-un final mi-a venit si mie gti.cu o intrebare te deranjez: tu mergi cu presiunea recomandata in anvelope adica 2.5 la 3 persoane.sau o fi o presiune recomandata daca te dai mai tare cu ea? si inca ceva ( lucru care nu se intimpla la 1.2)  playlist- ul de pe stik incepe mereu de la prima melodie nu de unde a ramas ultima oara.multumesc

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!