Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Sunt cazuri si cazuri. Eu am distrus 1 set complet de GY Asymmetric 2 (tot Germany...) pe circuit anul trecut si mi le-au schimbat pe garantie ! Evident ca nu le-am zis unde am fost dar s-au facut bucati in doar 100 de km :)

Link către comentariu

CSC 5 pe 18", masina noua cumparata la inceputul lui noiembrie 15, asa a venit din fabrica. Fac exact cum descrie colegul 75NOR. Initial am zis ca e o problema de echilibrat si oricum am trecut la cauciucuri de iarna a doua zi. Iarna Michelin PA4, nicio problema. Cum am revenit la CSC5 in aprilie a inceput circul. Am revenit de doua ori la vulcanizare de atunci si intr-adevar se vede o foarte usoara bataie in sus la unul din cauciucuri. Ce e ciudat ca la 150-160kmh nu se simte nimic. Anvelopele-s made in germany,

Link către comentariu

Da Cezar, sunt unele firme care inca mai au obraz fata de client, nu generalizez, insa din pacate sunt din ce in ce mai putine.

Merci Mircea de feedback. Sunt foarte triste povestile astea, mai ales ca e vorba de produse premium, adica daca la niste anvelope UHP se intampla lucruri d-astea...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reusit in sfarsit sa montez placutele Pagid. Am rezolvat si problema cu clipsurile, pana la urma am luat toata acea tabla cu clipsuri cu tot de pe placutele vechi si am pus-o pe RS29 (thanks dad! :beerchug:).rs29.jpg

Asa ca sambata le-am pus pe masina si am dat o tura ca sa le fac bedding-ul, desi nu am respectat intru totul procedura pentru ca... drumuri publice, insa am incercat sa respect ideea - evident fara a deranja alti participanti la trafic. Ca prima impresie as zice ca tin putin mai slab la rece decat cele OEM si poate doar putin mai bine cand se incalzesc. Insa am mers prea putin cu ele ca sa pot avea inca o parere foarte obiectiva, plus ca ar trebui si ele sa se mai aseze. O sa mai vedem sambata la Adancata, de fapt acolo e testul adevarat. :) Nu le-am auzit decat o singura data scartaind, cand am plecat si inca nu erau nici incalzite si nici nu facusem procedura de bedding. De atunci insa, liniste totala, sa vedem pentru cat timp.

Si placutele vechi:

2.JPG

3.JPG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

salut. la gti baga si sunet in difuzoare cind accelerezi sau mi se pare mie? ai observat si tu? daca da crezi ca se poate scoate?  ps . gtd- ul asa face

Link către comentariu

Baga. Se numeste soundaktor si este automat activat cand comuti masina pe sport. Se poate seta nivelul sunetului intre 0 ( inchis ) si 100 cat este in mod normal, cu vcds-ul.

Link către comentariu

Daca il dezactivezi nu o sa mai auzi nimic :) Eu i-am scos mufa o data si mai mult de un un drum de cativa km nu am putut sa fac, nu se aude absolut nimic, zici ca e motor electric.

Doar ca sunetul nu este generat in difuzoare ci de un actuator care vibreaza la baza parbrizului, creand astfel o camera de rezonanta cu intregul interior. De aceea numele corect este  Aktuator si nu Aktor cum l-a preluat tot internetul :tomato:

Link către comentariu

aha. deci cum il dezactivez? buton sport nu am

eu stiu cum trebuie sa sune o evacuare .pe motoreta am acrapovic iar ce face gti-ul e un zbirnit.

Link către comentariu

Uite am pus aici cum se poate scoate mufa, e foarte simplu. Doar ca asa cum zicea si Toni, se pierde orice farmec. Poate ar merita mai mult daca ai avea o evacuare mai vocala macar.

Link către comentariu

Eu pe al meu l-am dat la 60% si e ok .... se aude ceva mai tare decat la mers normal ...dar nu imi "insulta" urechile :))

Link către comentariu

Ii urasc pentru ca nu au pus clapete in evacuare ca la R, sau la GTD-ul cu pachetul Sport&Sound. Se poate rezolva cu o evacuare a/m, insa pentru drumuri lungi o prefer asa cum e acum. Pe de alta parte insa, de cand o plimb pe autostrazile din CH, po' sa am si 1.0TSi ca-i tot aia. Oribil se merge pe la astia. Noroc ca e DE-ul aproape... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

am mai cautat,daca acum stiu cum ii zice,si am gasit ca se poate dezactiva si din laptop . mai am o curiozitate functia stop/ start se poate dezactiva din laptop?

Link către comentariu

Nu. Dar exista o mufa la bateria langa una din borne care ajuta masina sa verifice tensiunea din baterie, asta fiind unul din criteriile de functionare a sistemului start&stop.

Scoti mufa aia si nu ti se va mai activa in veci sistemul start&stop. Vei avea o eroare cand faci scan cu vcds, dar nimic afisat in masina ca si eroare.

Link către comentariu

Va rog totusi sa discutam aici despre masina lui @cris.g

Despre cum se dezactiveaza s/s, unde este plasat generatorul de sunet si alte probleme tehnice, va rog sa discutati in ariile tehnice.

Va multumesc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Daca tot n-am ce scrie mare lucru, macar sa mai fac update la km ca sa nu se astearna praful de tot pe aici. :)

55k.jpg

Stiu si ca am ramas dator cu un review la Pagid, insa la doar cateva saptamani dupa ce le-am montat s-au intamplat niste lucruri cu o viteza fulgeratoare, de m-au zburat din tara. :) Astfel ca le-am schimbat cu TRW-urile noi inainte sa plec, pentru ca legislatie stricta si pentru ca totul scump si nu am vrut surprize. Din pacate nici pe circuit nu am apucat sa le mai testez, insa privind partea buna - acum sunt mult mai aproape de circuite mai interesante asa ca, poate la vara.

In rest strangem km rapid pe autostrazi civilizate. Urmeaza si revizia in curand, probabil luna viitoare, sunt curios cum se desfasoara pe aici lucrurile. Ma mai gandesc spre vara sa schimb bara stabilizatoare si bieletele antiruliu, si poate si flansele amortizoarelor, dar am sa cer sfaturi atunci cand va fi cazul. Pana atunci, benzina, lichid de parbriz si :Driver:.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa mai facem un pic update si pe aici, sa nu se puna praful chiar de tot. :) Va povestesc de ce aventuri am avut parte, desi din pacate nu sunt de genul "fun on the road", pentru ca astia in CH sunt cam tristi la capitolul condus, dar deh, nu le poti avea pe toate. De fapt nu ca aventuri, par mai degraba bancuri, insa totul e bine cand se termina cu bine... cred.

In ultima luna am schimbat bateria, pentru ca intr-o dimineata pur si simplu era moarta, adica nu mai invartea deloc desi bordul se aprindea si am reusit chiar sa dezactivez si frana de parcare, asta desi cu o zi inainte a pornit perfect, fara nicio problema. Mi-au spus in septembrie la revizie ca apare pe tester ca fiind defecta, dar fara detalii suplimentare si n-am facut follow-up, apoi am plecat pe alte meleaguri si... tot asa. Am pornit-o cu cabluri - le tin in masina ca am mai fost patit :) si am fost in reprezentanta VW in DE unde imi estimasera la telefon un cost de 100-200e, insa pana la urma am platit 340e pentru ca aia de credeau ei ca trebuie pusa, nu se potrivea. Au pus pana la urma o Varta despre care am aflat ulterior ca este Mercedesul bateriilor, dar deh, asa-i in tenis. :D

Apoi acum vreo 2 saptamani am fost la revizie tot in DE dar la alta rerezentanta (astia ma suparasera, deh), am cerut oferta cu ulei OE + bujii - am aproape 60k. Ajung, le mai zic o data ca vreau ulei OE si sa puna ce ramane in portbagaj, ma asez in showroom unde admir noul GTI facelift. La un moment dat apare un mecanic cu buzunarele pline de scule, deschide capota la GTI si incepe sa mestereasca... pleaca dupa vreo 10 min cu ceea ce imi pareau a fi niste bobine de inductie si probabil ceva bujii(?). Mai vine o data, aduce niste piese, ia altele. :o Ma rog, termina, imi da masina spalata, grabit fiind nici nu mai intreb care a fost faza cu schimbul de piese, platesc si plec. Cum povesteam si aici, imediat ce am plecat am remarcat ca s-a schimbat mersul motorului - suna mai frumos, mai infundat si raspunde evident mai bine la turatii joase. Ulterior am vazut ca si pornirile la rece sunt mai frumoase. A observat si sotia ca se aude mai frumos. O fi si meritul bujiilor aici, nu stiu.

 Ajung la destinatie si imi da si mie prin cap sa ma uit pe factura - "5,2l ulei Shell Helix Ultra + completat pana la maxim." Ce-au facut oamenii? Pai s-au gandit sa ies eu mai ieftin (right...) si au pus 5,2l Shell draft + 0,5l ulei OE pe care il aveam eu in portbagaj de completat. DA, ati citit bine, au amestecat uleiul! A urmat un schimb de mail-uri in care au recunoacut ca au dat-o de gard: "i asked our mechanic who repaired your car. He said he used the Shell Oil and took the rest of the oil out of your trunk to complete the filling.

I don’t know why they did so, I was not here unfortunately. I knew that you wanted the oil (GVW 052 195 M2) that was on the cost estimate." M-au chemat dupa o zi si au facut din nou schimbul pe banii lor, dar au pus tot Shell. Pana la urma nu m-a deranjat pentru ca asa cum spuneam imi place mai mult cum merge acum, si culmea chiar aveam de gand sa incerc exact uleiul asta pentru ca am auzit foarte multe lucruri bune despre el, avand si un pret foarte bun. Cat exact o fi meritul uleiului o sa vedem in timp. Acum, liber la misto-uri! :D Dar sa mai spuna cineva ceva de reprezentalele din ro...

Una peste alta, adun km rapid si cat de curand rotunjesc iar kilometrajul. Urmeaza cat de curand un set de Michelin PS4 pentru ca povestea cu Dunlop-urile RT2 s-a incheiat dupa ce 3 din 4 au fost confirmate de garantie cu defect de fabrica - ovalizate si pe 2 mi s-au dat banii inapoi, una fiind ok iar la una motivad o usoara taietura pe calea de rulare.

La urmatoarele postari sper sa va incant cu poze din plimbari ca vine acusi primavara (si aici). Pana atunci sa avem drumuri bune si sa va bucurati de agregate intr-un mod cat mai placut! ;)

Link către comentariu

@cris.g: foarte tare povestea cu service-ul.... Acolo nu poti asista la lucrare ? 

Pentru baterie ar fi mers - daca ai fi avut timp - sa o tii pe o scula din aia de regenerare 24h. Am salvat o baterie de diesel cu ea, adica a trecut si a 5-a iarna cu bateria OEM.

Asteptam poze...gti-ul tau e chiar plimbat :) 

Link către comentariu

Dupa ce am patit-o prima data, cand am revenit sa imi schimbe uleiul le-am zis sa ma lase sa stau langa masina dar nu au vrut. Nu m-au lasat nici macar sa intru sa vad butoiul de ulei, ce scrie pe el. Am sa mai incerc si la altii, data viitoare, desi daca ma nimeresc prin tara prefer...

Cu bateria asa-mi trebuie, am neglijat si am bagat mana in buzunar. M-a prins si in off-side ca trebuia chiar in ziua aia sa merg la aeroport iar a doua zi iar aveam de alergat prin DE. Plus ca m-am bazat pe estimarea lor initiala. Daca eram acasa altfel o descurcam, dar deh, sa-mi fie invatatura de minte. :)

Link către comentariu

Cred ca faceam un haos cu ei acolo de imi interziceau accesul pe viata :)) Cum sa amestece uleiul? pai a fost schimbat de portar? sau de mecanic? nu am mai auzit sa combini uleiul. Pana la urma e bine ca l-au schimbat a doua oara pe cheltuiala lor. (daca l-au schimbat).

Link către comentariu

Pai m-am infoiat putin la ei, dar mai greu cu limba ca... deh. :) Pana la urma au fost destul dd fair ca au recunoscut si au remediat. Probabil au tinut sa puna tot draft ca ala intra la "pierderi".

Am motive intemeiate sa cred ca l-au schimbat: nivelul era putin diferit si temperatura afisata de cb era mult mai mica decat cand am venit, dupa vreo 30 min. Mai mult ca sigur insa nu au mai schimbat filtrul. Oricum probabil il mai schimb eu o data peste 5k ca sa fiu cu inima impacata.

Link către comentariu

Da, studiasem si eu la un moment dat chestia asta, dar momentan ma impac bine cu ea asa cum e. As vrea mai degraba sa schimb bucsele de la bascule cu versiunea F - pline, si bara stabilizatoare ca sa mai elimin din ruliu. Sa vedem acum cand si unde, mai ales dupa experientele din service-urile "cu apa calda" din DE. :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am mai atins o borna, chiar daca am ratat de putin sa imortalizez kilometrajul rotund. :)

1.thumb.png.9a085a266510ef16fafbbb924d9ad238.png

(DISCLAIMER: viteza este legala, pe Autobahn)

+ un consum de Autobahn si o spalare meritata - a doua de cand am plecat din tara, ca deh... aici nu e cazul prea des. :D

3.png

4.png

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ce-avem noi aiiiici? :)

ps4.thumb.jpg.4d59039ca9ef15b0229a0ff5f3c4e9e1.jpg

Abia astept sa le pun pe jante si sa vad cum se comporta cu ele.

In alta ordine de idei, m-am hotarat sa trec la jante de 18" si pentru iarna, motiv pentru care am pus setul de iarna la vanzare in aria dedicata.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!