Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

nimic nu curata si igienizeaza mai bine climatizarea decat un capacel de Domestos in 500ml apa si pulverizat direc pe vaporizator.

Am testat si in casa si in masina si sunt uimit de rezultate...

 

Am incercat spuma direct pe pulverizator,degeaba dupa 3 luni revine mirosul,am incercat spuma care o bagi direct in aeratoare....cea mai mare prostie ever!Sa nu faceti asa ceva!Distruge tot ce inseamna burete la clapetele din interior,si acum imi sufla bucatele mici de burete dupa 2 ani de cand am bagat porcaria aia de spuma.

Am incercat curatarea vietii cu aparat profesional,am dat 170 lei si a tinut jumate de vara,toamna cand am incetat sa mai folosesc AC mirosul a revenit

Modificat de hudrea1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt Golf 5 pe unde as putea pulveriza Domestos? Acum 2 ani am scos ventilatorul de sub torpedou si am pulverizat Bionet A15 pe unde am intuit ca merge aerul impins de ventilator...insa nu prea au fost rezultate. Nu mai pute rau, dar un miros tot mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schema, pagina 17, pe unul din reperele 9,17,19. unul cred ca e PTC, unul e cel de caldura (antigel) si unul e de rece(freon).

pe romaneste, scoti ventilatorul si te duci in sus-stanga (daca stai pe burta pe podea). Cam incalcit traseul, la mk IV am acces sa pulverizez direct pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic nu curata si igienizeaza mai bine climatizarea decat un capacel de Domestos in 500ml apa si pulverizat direc pe vaporizator.

Am testat si in casa si in masina si sunt uimit de rezultate...

Am incercat spuma direct pe pulverizator,degeaba dupa 3 luni revine mirosul,am incercat spuma care o bagi direct in aeratoare....cea mai mare prostie ever!Sa nu faceti asa ceva!Distruge tot ce inseamna burete la clapetele din interior,si acum imi sufla bucatele mici de burete dupa 2 ani de cand am bagat porcaria aia de spuma.

Am incercat curatarea vietii cu aparat profesional,am dat 170 lei si a tinut jumate de vara,toamna cand am incetat sa mai folosesc AC mirosul a revenit

Problema e ca la golf 5 nu prea ai acces direct la vaporizator fara sa demontezi bordul. Decat sa torni prin fantele de pe mijloc de pe bord, dar nush cat de bine e si unde poate ajunge acea solutie! Modificat de RmD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti filtrul de polen  ajungi direct in vaporizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate un tutorial ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este pe undeva vreun tutorial ar fi excelent sa fie postat.

 

Eu am scos filtrul de polen la Octavia 2 din dotare si am bagat mana in acea fanta cat am putut. In partea stanga cum stai cu fata la bord este un fel de canal, care pare a duce undeva in spatele Radio CD-ului, dar nu mi-a incaput mana prea mult. Acolo ar trebui sa fie vaporizatorul ?  Presupun ca e aceeasi poveste si la Golf 5. Am introdus furtunasul de la spray-ul cu spuma in acel canal si am pulverizat bine in zona respectiva, sper sa fi ajuns si pe la vaporizator. Sunt curios cat va tine fara miros urat. Deocamdata miroase a solutie cu care am dat.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este pe undeva vreun tutorial ar fi excelent sa fie postat.

Eu am scos filtrul de polen la Octavia 2 din dotare si am bagat mana in acea fanta cat am putut. In partea stanga cum stai cu fata la bord este un fel de canal, care pare a duce undeva in spatele Radio CD-ului, dar nu mi-a incaput mana prea mult. Acolo ar trebui sa fie vaporizatorul ? Presupun ca e aceeasi poveste si la Golf 5. Am introdus furtunasul de la spray-ul cu spuma in acel canal si am pulverizat bine in zona respectiva, sper sa fi ajuns si pe la vaporizator. Sunt curios cat va tine fara miros urat. Deocamdata miroase a solutie cu care am dat.

E la fel si la golf 5 , doar ca iti trebuie un furtunas mult mai lung ca sa ajunga pana la vaporizator... cred !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nimic nu curata si igienizeaza mai bine climatizarea decat un capacel de Domestos in 500ml apa si pulverizat direc pe vaporizator.

Am testat si in casa si in masina si sunt uimit de rezultate...

Am incercat spuma direct pe pulverizator,degeaba dupa 3 luni revine mirosul,am incercat spuma care o bagi direct in aeratoare....cea mai mare prostie ever!Sa nu faceti asa ceva!Distruge tot ce inseamna burete la clapetele din interior,si acum imi sufla bucatele mici de burete dupa 2 ani de cand am bagat porcaria aia de spuma.

Am incercat curatarea vietii cu aparat profesional,am dat 170 lei si a tinut jumate de vara,toamna cand am incetat sa mai folosesc AC mirosul a revenit

Problema e ca la golf 5 nu prea ai acces direct la vaporizator fara sa demontezi bordul. Decat sa torni prin fantele de pe mijloc de pe bord, dar nush cat de bine e si unde poate ajunge acea solutie!

 

 

demontezi la torpedou sau tot bordul.

Daca scoti filtrul de polen  ajungi direct in vaporizator.

traseul albastru din poza asta?

filtrul pare sa fie mai in fata, trebuie mana flexibila sau furtun lung

post-66542-0-47120600-1438172607_thumb.j

 

L.E> acum am vazut schema asta si locatia filtrului (cumva deasupra piciorului stang al pasagerului). ceea ce scurteaza traseul si elimina demontarea ventilatorului.

se scoate filtrul si in stanga este evaporatorul.

post-66542-0-75471800-1438172843_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic nu curata si igienizeaza mai bine climatizarea decat un capacel de Domestos in 500ml apa si pulverizat direc pe vaporizator.

Am testat si in casa si in masina si sunt uimit de rezultate...

 

Am incercat spuma direct pe pulverizator,degeaba dupa 3 luni revine mirosul,am incercat spuma care o bagi direct in aeratoare....cea mai mare prostie ever!Sa nu faceti asa ceva!Distruge tot ce inseamna burete la clapetele din interior,si acum imi sufla bucatele mici de burete dupa 2 ani de cand am bagat porcaria aia de spuma.

Am incercat curatarea vietii cu aparat profesional,am dat 170 lei si a tinut jumate de vara,toamna cand am incetat sa mai folosesc AC mirosul a revenit

La capacelul tau de Domestos lime/pine as adauga si jumatate litru de alcool sanitar.Mai trebuie si un pulverizator de mina pentru pomi de la bricostore/.praktiker etc si ai rezolvat.Daca este prea complicat asa se poate folosi spray cu lichid de la wurth/liqui moly/mafra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atenție cu domestos pe acel radiator de aluminiu. Puneți mai mult de un căpăcel dar după aia clătiți din abundenta cu apa (se va scurge pe țeavă de condens).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un video pe Youtube de la Golf 6, unde pare a fi cam la fel:

 

 

@Muale, eu am bagat spuma pe traseul respectiv, evidentiat in schemele tale, dar sincer nu stiu cat a ajuns pe evaporator, deoarece cum am simtit eu si cum se vede si in video, evaporatorul pare a fi protejat de niste plastice pe acolo.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti eu am folosit spray de la wurth si este f bun daca e aplicat cum trebuie(si cei din reprezentanta tot asta folosesc). Am dat jos filtrul de polen si daca bagi mana atingi cu degetul vaporizatorul care este spre mijlocul masinii ca sa va faceti o orientare, apoi bagati furtunasul sprayului si pulverizati jumatate din el(cealalta jumatate o puteti folosi la anul sau la alta masina), dar atentie nu il tineti intr-un singur loc ca nu faceti nimic, cautati sa dati cu spray pe tot vaporizatorul. Nu aveti cum sa bagati pe gaura de condens cum zicea cnv in posturile anterioare pentru ca trebuie date plasticele de sub masina jos, demontate....lucru care e destul de greu si chiar si asa nu ai reusi sa dai cu spray pe tot vaporizatorul. Mentionez ca vaporizatorul trebuie sa fie uscat adica sa nu fi folosit clima cu macar o ora o ora jumatate inainte si dupa ce dati cu acest spray sa nu porniti clima timp de 30 minute. Preferabil este sa schimbati si filtrul de polen bineinteles cu unul cu carbon nu are rost sa va zgarciti la 10 lei maxim. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bionet si un umidificator cu ionizare = miros ok...si o chestie pt 220v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună idee, aburul ala e tras în tubulatura. Mai nasol ca ajunge și la ventilator (sa nu scârțâie dupa) și ca nu merge clătit bine de pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nimic nu curata si igienizeaza mai bine climatizarea decat un capacel de Domestos in 500ml apa si pulverizat direc pe vaporizator.

Am testat si in casa si in masina si sunt uimit de rezultate...

 

Am incercat spuma direct pe pulverizator,degeaba dupa 3 luni revine mirosul,am incercat spuma care o bagi direct in aeratoare....cea mai mare prostie ever!Sa nu faceti asa ceva!Distruge tot ce inseamna burete la clapetele din interior,si acum imi sufla bucatele mici de burete dupa 2 ani de cand am bagat porcaria aia de spuma.

Am incercat curatarea vietii cu aparat profesional,am dat 170 lei si a tinut jumate de vara,toamna cand am incetat sa mai folosesc AC mirosul a revenit

La capacelul tau de Domestos lime/pine as adauga si jumatate litru de alcool sanitar.Mai trebuie si un pulverizator de mina pentru pomi de la bricostore/.praktiker etc si ai rezolvat.Daca este prea complicat asa se poate folosi spray cu lichid de la wurth/liqui moly/mafra

 

 

Nu stiu ce sa zic,acum cativa ani am incercat numai cu alcool sanitat in AC din casa si crede-ma ca mai rau a fost,nu stiu cum a reusit sa amplifice mirosul si sa fie si mai rau

 

Am gasit un vaporizator spart de polo la un prieten si am testat domstosu impotriva coroziunii....nu il afecteaza absolut deloc,am facut un mix de 50-50 apa-domestos in care a baltit acel vaporizator cateva zile.

In afara de faptul ca l-a curatat luna nu vad nici cel mai mic semn de coroziune

 

Stiu ca para e solutie romaneasca,o improvizatie...eu de obicei nu sunt de acord cu solutiile astea,dar cand incerci tot felul de solutii si tot dai bani fara rezultate ajungi la solutii putin mai neobisnuite.Pentru mine functioneaza foarte bine si sincer nu vreau sa mai incerc si altceva.Si in afara de asta mirosul de dupa domestos,dupa cateva zeci de minute cand dispare mirosul de clor in masina miroase a proaspat,e un miros neutru fara parfum,ceea ce mie imi place cel mai mult

 

De retinut ca masina mea e si foarte veche din 2001.

Modificat de hudrea1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu aceeasi problema ca majoritatea celor de aici: miros urat in masina...cel mai pregnant pe gurile de aer din mijlocul bordului (am un Golf 4).

Azi am schimbat filtru de polen am dat cu Spray spuma prin gurile de aer de pe bord...dar tot miroase...:(

Nu stiu ce sa fac?! Poate ma puteti ajuta...

Stie cineva in BRASOV un service unde se igienizeza instalatia de A/C?...ma gnadesc ca este acolo problema..

Astept idei, va rog...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus ai citit? S-au prezentat soluții bune de a curata, soluții încercate de noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nimic nu curata si igienizeaza mai bine climatizarea decat un capacel de Domestos in 500ml apa si pulverizat direc pe vaporizator.

Am testat si in casa si in masina si sunt uimit de rezultate...

 

 

Concret cum ai facut? De exemplu daca pun intrun bidonas de spalat geamuri domestos + apa , scot filtru si pulverizez am vreo sansa sa ajung la vaporizator ? Intreb pentru leon-ul din semnatura care este identic cu golf4. Sau este necesar sa demontez tunel central, torpedo.... etc ?

 

Ma gandesc ca daca el arata ceva de genul asta spray-ul e frectie : https://www.youtube.com/watch?v=0cadM5FL-84&feature=PlayList&p=854699CCA55BF6AB&playnext=1&playnext_from=PL&index=12  

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi torpedou pt ca lichidul sa nu treacă pe ventilator și în tubulatura.
Sub torpedou în stânga ai acces la acel radiator, cum e scris mai sus. Dai pe el cat de mult apoi clătești doar cu apa. Totul curge sub mașină.

cred ca am mai postat asta, o pun din nou.

a treia oara nu cred ca mai am rabdare sa caut,

AICI puteti vedea schema la climatronic MK IV. demontati si senzorul rosu si aveti 2 gauri (una a senzorului pieptan, alta din carcasa ventilatorului) pe unde puteti spala radiatorul.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult colegu. Ar fi o idee buna sa fie stick postul tau deoarece este foarte greu sa cauti intrun topic de 50 de pagini un detaliu de acest gen.

Apreciez efortul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spor la treaba!

eventual fa si tu cateva poze sa completam sticky-ul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend am avut timp sa curat radiatorul de la clima, sau vaporizatorul.

 

Operatiunea dureaza aproximativ 40 de minute.

Scule necesare: Surubelnita dreapta, surubelnita cruce, cheie stea, cheie de 7 sau 8.

 

Prima data se desfac cele 4 suruburi din torpedo cu o cheie stea:

post-32084-0-89889700-1439187069_thumb.j

 

Apoi se scoate capacul din lateral si se desfac alte 4 suruburi:

post-32084-0-95046600-1439187131_thumb.j

 

Mai avem inca un surub , tot stea, in partea de langa bord.

post-32084-0-31126500-1439187184_thumb.j

 

Acum am demontat torpedoul. Se desface cele 2 mufe vizibile + mufa de la airbag. Eu am avut capitonajul prins sus cu inca 2 coliere.

post-32084-0-44146100-1439187288_thumb.j

 

Cu surubelnita dreapta se desfac cele 2 suruburi de plastic ( albastru ). Scoatem cele 2 mufe ( ventilor si piesa rosie ).

Apoi avem de desfacut surubul de la piesa rosie si inca 2 suruburi sub aeroterma.

post-32084-0-52772100-1439187318_thumb.j

 

Demontam aeroterma si scoatem cu atentie piesa rosie si avem acces la vaporizator.

post-32084-0-89468300-1439187455_thumb.j

 

Eu l-am curatat prin metoda descrisa de colegi in acest topic, folosind o sticla cu solutie de spalat geamuri in care am pus domestos+apa. Am pulverizat timp de 5 minute ( apa pulverizata va curge sub masina ). Apoi am golit continutul si am pus apa pentru a clati vaporizatorilor.

 

Recomand acesta operatiune oricui are un miros dubios la pornirea climatizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, ai avut timp sa o faci si rabdare sa documentezi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am facut un drum in Grecia si inca unul in Bulgaria la cateva sapt dupa,drumuri extrem de lungi cu cate 2-2.5 ore state in vama la Ruse(multumita podului minune aflat in reparatii),AC a mers non-stop in tot acest timp si metoda functioneaza in continuare,miroase foarte bine in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!