Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

nu a folosit nici o solutie..sau cel putin nu am vazut eu..era doar un aparat pe care l-a pus in partea pasagerului fata pe podea,l-a alimentat la priza masinii,am setat climatronicul pe econ,low si degivrare parbriz.Dupa ce a terminat nu a fost necesara vreo aerisire a masinii(dimpotriva aerul miroasea"a curat-ca dupa ploaie")Repet,eu am constatat o imbunatatire vizibila a calitatii aerului.Acum mai miroase cam 10s dupa pornirea aerului.Eu am sa mai repet si va tin la curent cu evolutia

 

  Vezi ce aparat foloseste si/sau ce solutie ! Sunt curios daca e acelasi aparat care au folosit si la mn !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor ! Sunt nou pe acest forum si nu stiu exact unde sa postez. Am si eu o intrebare. Ce se afla in fata la filtru ulei passat b6? Pt ca mie imi lipseste acea chestie de acolo. Si sunt si putin on topic. Pt ca imi lipseste acea chestie ce o fi acolo, dupa un drum mai lung, de acolo vine un miros de ulei incins, ceva in genu, si daca este clima pornita si masina este in mers nu intra mirosul in habitaclu, dar daca masina stationeaza la semafor mirosul acela de ulei incins patrunde in habitaclu. Ma poate lamuri cineva? Asa am cumparat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut....buna seara....o problema am si eu...azi am observat ca nu mai baga aer rece....si nu e problema de la freon...teava e congel in compartimentu motor dar inauntru mie ami baga tot cald...cu toate ca dau la maxim rece  tot cald ami vine...stie cineva ce poate sa aibe?...multumesc


am intrebat un vecin care se mai pricepe si el cat de cat in masini si a zis ca nu inchide ventilul de la apa de la motor si deaia baga caldura....oare sa fie asta?...cica in momentul cand dau pe scadere temperatura acel ventil se inchide cate putin si cand ajung la minim de tot el ar trebui sa inchida de tot,insa el nu inchide si vine cald...asa sa fie?,,,daca e asa poate sa-mi zica cineva unde este acel ventil si chiar si un filmulet cu pasii pana la el(sa ajung la el sa vad daca e asa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusnicolae

Buna tuturor.

Din pacate ma alatur si eu celor care au probleme cu mirosul urat in masina.

De ceva vreme am problema asta, imi apare un miros urat, ca de otet dupa folosirea climei.

Nu miroase la folosirea AC-ului, ci dupa pornirea urmatoare. Adica circul cu masina, folosesc AC-ul toate bune, nu miroase nimic urat; la urmatorul drum miroase in masina a otet de cum pornesc clima, indiferent ca e AC pornit sau ECON. Dupa ce folosesc o perioada AC-ul, mirosul dispare apoi ciclul se repeta.

Am fost la un service pentru problema asta plus o incarcare de freon, ca imi racea cam slab.

Mi-au completat cu freon si mi-au facut o igienizare/odorizare cum spun ei. Intr-adevar, dupa toate astea, raceste foarte bine si pe drumul pana casa se simtea ca au facut ceva, mirosea foarte bine in masina.

Insa, a doua zi, aceeasi poveste: miros de otet in masina....

Nu mai stiu ce sa fac...am schimbat si filtrul de polen foarte des, insa nu ajuta deloc.

Ce sfaturi mai aveti? 

Modificat de mariusnicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit de la Liqui Moly spray care se foloseste pe recirculare.Am folosit pe cateva masini cam toate solutiile din supermarketuri.Singura care a dat rezultate a fost cel de la LM.

P.S. Cititi bine si respectati instructiunile de pe recipient.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit de la Liqui Moly spray care se foloseste pe recirculare.Am folosit pe cateva masini cam toate solutiile din supermarketuri.Singura care a dat rezultate a fost cel de la LM.

P.S. Cititi bine si respectati instructiunile de pe recipient.

 

   Am folosit si eu LM  si sa cam dus din miros, dar nu de tot ... problema o am cand dau pe cald imi vine la inceput miros de imbaxeala vreo 10 secunde ! O sa ii mai dau odata poate poate o sa scap de miros !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusnicolae

Am auzit si eu de sprayurile-minune, dar nu sunt sigur cat sunt de eficiente.......

Plus ca nu stiu exact cum se folosesc corect.

Unii spun ca trebuie pornit AC-ul, altii spun ca doar pe ventilatie, unii spun ca trebuie scos filtrul de polen, altii ca trebuie lasat si schimbat dupa tratament....

Ma gandesc ca poate trebuie sa-mi curat vaporizatorul....

Stie cineva cum se poate ajunge la el, poate un link cu un tutorial ceva?

Modificat de mariusnicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai punctat bine, acolo e de cele mai multe ori sursa mirosului.

Spray-urile se folosesc asa cum scrie pe etichete dar dacă pe vaporizator deja e "groasa", nu are cum sa combată un spray.

Vaporizatorul e sub bord, nu e chiar accesibil.

La mine am avut acces demontate torpedou și ventilatorul de sub el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Eu la Golful vechi mirosul de acru l-am rezolvat dupa un tratament cu nebulizator industrial si o solutie de apa si ceva solutie, posibil bionet, a tras masina pe recirculare aburi din acel amestec vreo jumatate de ora si n-am mai avut probleme. Detalii la Mooq in Iasi, el mi-a facut tratamentul minune.

Acum la Golful actual aceeasi problema, miros de acru fara AC, normal ca dispare pe AC .

Ieri i-am aplicat un tratament cu un spray cu spuma de la Den Braven ptr AC, am scos filtrul de polen de sub torpedou si am bagat furtunasul unde sper ca ar fi vaporizatorul si am pulverizat acolo spuma la greu .

Deocamdata miroase a lamaie ca asa e si sprayul, vedem dupa o zi doua cand dau caldurile daca s-a rezolvat ceva.

Logica mea a fost ca acea spuma o sa fie antrenata de aer si dusa la vaporizator unde sa curetele bacteriile care provoaca acel miros, de asta am scos filtrul si am bagat pe acolo furtunul.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare , ca sunt cam nelamurit ! Eu folosesc mereu ac'ul , nu am folosit niciodata functia econ (bine am masina de vreo 3 luni) si acel miros nu foarte puternic dar deranjat care vine in primele secunde cand pornesc clima , vine doar cand e pe cald , nu si pe rece . Daca problema ar fi la vaporizator, atunci nu ar trebui sa vine mirosul si cand dau pe rece ? 

   Si a 2-a problema cand se incalzeste masina si merg fara sa pornesc clima iese aer cald prin fante, si tot acel aer cald mirositor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusnicolae

Ai punctat bine, acolo e de cele mai multe ori sursa mirosului.

Spray-urile se folosesc asa cum scrie pe etichete dar dacă pe vaporizator deja e "groasa", nu are cum sa combată un spray.

Vaporizatorul e sub bord, nu e chiar accesibil.

La mine am avut acces demontate torpedou și ventilatorul de sub el.

 

 

Inteleg ca la golf vaporizatorul e cumva in dreapta bordului, deasupra torpedoului?

Daca dau jos torpedoul si ventilatorul am acces la el sa-l curat cu spuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Ati folosit careva sprayul asta?

 

post-27999-0-69128700-1437815309_thumb.j

 

L-am primit de la un prieten si vad ca pe el scrie "made in Germany", dar doar atat. :lol:

In rest, instructiunile de folosire sunt in ceha, slovaca, croata sau ceva pe-acolo, deci clar nu e facut in Germanica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XT este marca ceheasca distribuita in romania de elit.Practic ei nu prea produc nimic cu toate ca au multe repere..inclusiv baterii auto...doar ambaleaza sau branduiesc produsele.

E ok dar nu ca un allegrini sau crc sau alte marci mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi acuma nah, calul de dar nu se caută la dinți. :) Voiam doar să mă interesez, să nu cumva să fac vreo prostie dând cu cine știe ce produs no name.

Azi nu cred că mai am timp, dar o să-l încerc săptămână viitoare și revin cu feedback.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata treaba dureaza 10 minute...nu trebuie pregatire speciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai punctat bine, acolo e de cele mai multe ori sursa mirosului.

Spray-urile se folosesc asa cum scrie pe etichete dar dacă pe vaporizator deja e "groasa", nu are cum sa combată un spray.

Vaporizatorul e sub bord, nu e chiar accesibil.

La mine am avut acces demontate torpedou și ventilatorul de sub el.

Inteleg ca la golf vaporizatorul e cumva in dreapta bordului, deasupra torpedoului?

Daca dau jos torpedoul si ventilatorul am acces la el sa-l curat cu spuma?

Este cumva în spatele radio, puțin spre dreapta(torpedou ).

Dacă scoți torpedou și ventilatorul, ai acces în partea stânga la acel vaporizator.

Ajuta sa scoți și senzorul ala "pieptan" ce controlează turația în fc de temperatura (ușor de recunoscut, e rosu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aș cam vrea să dau jos și torpedoul, sa curăț pe la vaporizator sau ce e pe-acolo prin spate.

Din ce am mai citit pe ici-colo, spuma trebuie lăsată jumătate de oră să acționeze și apoi pornită clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusnicolae

Multumesc mult @Muale!

O sa-mi fac timp intr-o zi sa demontez pe acolo si sa incerc sa curat vaporizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne spui si noua daca ai avut succes cu curatarea vaporizatorului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cea mai sigura igienizare, restul doar amana aceasta operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decuplati Ac-ul cu 2-3 min inainte de a ajunge la destinatie si lasati ventilatorul pornit.In felul acesta nu va mai mirosi urat.

Explicatia e ca in momentul opriri ac-ului, vaporizatorul se incalzeste, acesta fiind umed si cu particule de praf si mizeria inerenta, sunt conditii ideale sa se dezvolte bacterii.Daca lasi ventilatorul pornit o oerioada cum am zis, acesta se va usca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta si oprirea AC-ului inainte de stationare dar uneori se mai uita, pleci si dupa 10 min opresti dupa care iar mai mergi putin mai ales pe oras este stresant sa tot opresti aerul mai ales ca majoritatea il tinem pe auto ca de aia este climatronic. Dupa ceva ani intervine  praful, imbacseala vaporizatorului, de aceea este benefica o curatare profi.Cel mai important este sa schimbi filtrul de clima cat mai des, de preferat cu carbon activ, eu il schimb anual in luna Mai cand vine caldura si nu am avut probleme de miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele AC de casa au funcția de uscare. Când oprești din telecomanda, el mai merge câteva minute doar pe ventilație pt a usca radiatorul.

Cat despre cărbunele din filtre, nu am văzut rostul, dacă trec prin zone dubioase tot intra miros pe ventilație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara acel filtru se inlocuieste - vb de vaporizator - cam la 3-4 ani. La noi nu am auzit de asa ceva. Curatarea cu spuma e cam frectie la picior de lemn - atenueaza mirosul. Cel mai recomandat este tratamentul cu aerosoli - asta daca nu se doreste inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 2, daca scot filtrul de polen am sanse sa ajung cumva sa introduc cu un furtunas spuma de curatare AC? Am cumparat din supermarket un tub cu spuma din aceea de curatare sisteme AC si este prevazut cu un furtunas pentru a introduce in gurile de aerisire, dar as vrea sa dau si pe vaporizator.  Am gasit aici un DIY cum se demonteaza filtrul de polen la Octavia 2, dar as vrea sa stiu cam in ce parte este vaporizatorul si pe unde sa introduc furtunasul. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!