Jump to content

Martor in bord


kikimiki
 Share

Postare recomandată

..., dar sa vad ce verdict o sa dea si mecanicul.

Te rog sa ne spui si noua cum s-a rezolvat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Borisake

    17

  • ionel.d.2007

    13

  • kikimiki

    6

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Momentan nu am facut nimic, pt ca dupa ce am ajuns cu masina la "doctor" aceasta nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului.

Oricum dupa o scanare cu VAG-ul a ajuns la concluzia ca mai intai trebuie sa ii curete Senzorul de Acceleratie (era cod de eroare pe el si poate de aceea nu mai pornea) si abia dupa ce porneste sa ii verifice bujiile, bobinele si Sonda Lambda.

Astept maine sa ma sune si sa imi zica ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cand am ajuns la mecanic si am vrut si acestuia sa ii arat cum face nu a mai vrut sa porneasca neam, concluzia dupa ziua de azi a sarit distributia de la punct pt ca pistonasul hidraulic nu isi mai face treaba.

Dupa ce o sa ii schimbe lantul si pistonasul hidraulic si o s-o porneasca o sa mai vedem ce senzori nu isi fac treaba. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot umbla la distributie macar sa schimbe tot(roti dintate,lant,patine,etc.) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, copila este falita, macar s-o faca sa ii mearga si dupa cand o sa mai stranga ceva banet s-o faca si sa scap si eu de pe cap cu ea. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieți,

La Polo-ul din dotare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am vazut cum arata senzorul si l-am inlocuit cu unul de la un amic ce ii functioneaza masina si tot de pomana. Masina asta nu are senzorul barometric cu furtun in ECU

Senzorul barometric categoric e in ecu. Erau masini mai vechi care aveau si senzorul de presiune admisie tot in ecu, conectat cu furtunel la galeria de admisie. Deci nu senzorul e defect ci cred ca e prea mare diferenta intre presiunile inregistrate de acei 2 senzori. Mai e o chestie poate ai observat-o: masina face asa doar cand e umezeala afara, sau si in alte conditii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreun pericol dacă ignor becul ăla? Mulțumesc!

Becul aprins semnaleaza existenta unei erori stocate in ECU. Cat de mult poti merge in conditiile astea depinde de eroarea stocata. Ca si consecinte pot fi: consum crescut de benzina, aparitia altor defecte datorata celui nerezolvat, uzura prematura a motorului datorita functionarii defectuoase etc. Recomand sa cauti si tu un coleg forumist din acelasi oras, care are VagCom si este dispus sa te ajute cu o scanare. in felul asta stii sigur ce are si stai linistit. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc ionel.d.2007 poate e cineva din Ploiești cu VagCom să mă ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul barometric categoric e in ecu. Erau masini mai vechi care aveau si senzorul de presiune admisie tot in ecu, conectat cu furtunel la galeria de admisie. Deci nu senzorul e defect ci cred ca e prea mare diferenta intre presiunile inregistrate de acei 2 senzori. Mai e o chestie poate ai observat-o: masina face asa doar cand e umezeala afara, sau si in alte conditii?

Pai Cristi, pana nu ii face distributia ca este sarita de la punct ca s-o porneasca si sa mai vedem ce erori ii mai da...chiar nu stiu ce sa zic. Nu era afectata de umezeala ca era cald afara in zilele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comandat astazi kitul de distributie de catre mecanic si costa cu tot cu manopera 810 ron, kitul cica are lant nu curea, asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta cuprinde:post-10189-1270734272_thumb.jpg :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti, astazi dupa amiaza se apuca s-o schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, functioneaza.

Verdictul; sarita de la punct 2 dinti din cauza intinzatorului hidraulic care se bulise si din cauza asta facea tot ce facea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne spui cat a costat schimbatul distributiei si daca a schimbat tot sau numai partial si daca poti sa ne spui cat de intins era lantul fata de cel nou? :offtopic:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va zic ca a costat 810 ron cu manopera cu tot, nu cunosc pretul kitului si de schimbat, a fost schimbat tot kitul; cat de intins este lantul acum fata de inainte, iar nu am idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii. Daca ai posibilitatea (timp si acces la un VagCom) sa faci o masuratoare (la acelasi Polo) la Engine(01), Group 12, ma intereseaza valorile din campurile 3 si 4 (motor incalzit la 80 gr. si la ralanti). :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, dar am si predat masina. :) Cu prima ocazie o sa iti masor la un alt amic cu o astfel de masina.

Am vazut factura si kitul de distributie compus din: lant, 2 patine si intinzatorul hidraulic au costat 560 ron + manopera 250 ron = 810 ron/distractie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieți,

La Polo-ul din dotare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian_S daca ai vag-com uitate in measuring blocks canal 014 015 016, acolo ai nr de rateuri pe fiecare cilindru si nr total. Daca pe cilindru 2 urca contoru ala atunci schimba bobinele intre ele sa fii sigur ca nu-i de la ele, eventual si bujiile. Daca totusi pe cilindru 2 in continuare ai rateuri atunci ai probleme din motor. Daca e in 3 cilindri 90% ai probleme mecanice pe cilindru respectiv. Trebuie sa gasesti un mecanic competent :icon_thumright:

La mine se pare ca din nefericire este din compresie...Trebuie schimbata supapa?Am inteles ca se schimba toate 3?Au fost verificate bobinele,bujiile...Injectoarele la fel au fost puse pe un aparat si lucrau toate in mod egal....masina are ~30000,tocmai a iesit din garantie....:))

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Cu prima ocazie o sa iti masor la un alt amic cu o astfel de masina...

Multumesc, voiam sa vad ce valori apar la o distributie proaspat schimbata si sa le compar cu ale mele, sa stiu cam la ce sa ma astept :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am retinut. O sa incerc atunci s-o chem pe don-soara pe la mine ca sa ii fac o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, si eu sunt din Ploiesti si as vrea sa te intreb daca si cum s-a remediat problema cu martorul de evacuare gaze? Si eu am aceeasi problema de vreo cateva luni la un polo din 2007. La inceput se aprindea dar se stingea ulterior (dupa ce faceam plinu sau pe parcurs). Acum, de la o vreme nu se mai stinge deloc, e mereu aprins. Daca ai putea sa imi dai un sfat, ar fi binevenit.

multumesc

Din păcate nu s-a remediat problema, becul a rămas aprins, chiar după un reset.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu un Polo 9N 2002, benzina, 1.4 16V...la sfarsitul saptamanii trecute mi-a aparut martorul de evacuare/sonda Lambda. Mentionez ca a aparut in urma a 2 tentative esuate de a porni motorul(ceea ce nu s-a mai intamplat).

Ceea ce ma pune pe ganduri este urmatoarea problema: cele doua tentative esuate au fost "pe intuneric"; adica, nici un martor nu functiona, nici maacar cele 2 display-uri (ceas&Km). La prima cheie nu mi-am dat seama, eu de obicei in acele cateva secunde (de la contact pana la pornire) pana se sting martorii, imi pun centura. Insa la a doua cheie mi-am dat seama si m-am gandit ca e o problema electrica la bord, pt ca in rest totul functiona (inchiderea centralizata,electromotorul) asa ca i-am tras o directa in volan si si-a revenit. A pornit masina fara probleme, insa martorul cu pricina si "EPC" nu s-au mai stins.

Ulterior, am deconectat bateria masinii si am reconectat-o, ceea ce a facut ca "EPC"-ul sa dispara, insa robinetu' e tot acolo.

Masina merge perfect, trage la fel de bine, la consum nu am sesizat deoarece nu am facut decat prin oras vreo 10 Km.

Oare sa fie o problema electrica si nu Kat sau sonda Lambda? Daca ar fi sonda, am inteles ca ar fi consumul crescut. "Socotitoarea" de bord imi arata consumul instant ca fiind acelasi pe care-l stiu dinaintea defectiunii. Presupun ca ar trebui sa indice diferit...

Un sfat, va rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!