Jump to content

Martor in bord


kikimiki
 Share

Postare recomandată

De o buna perioada de timp am un senzor aprin la bord in forma de robinet. Masina este un wv polo 9N.am fost la toate serviceurile si nimeni nu a stiut ce are

Unii au zis ca este sonda lambda, altii ca trebuie schimbat catalizatorul si ca acesta costa 1000 euro. Nu stiu ce sa mai zic si sa mai fac. L-am lasat asa aprins de ceva timp 2 luni, treaba este ca nu se stinge singur, consum destul de ridicat, si stau si cu frica lui. Ce poate sa fie si ce este de schimbat daca e ceva,benzina am pus de cea mai buna calitate si nimic. Daca cineva imi poate da un ajutor ar fi super.Multumesc mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Borisake

    17

  • ionel.d.2007

    13

  • kikimiki

    6

  • Al Bundy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost pesto tot!!! Nu stiu unde sa mai merg!! Unii spun de lambda, altii de catalizator, altii efectiv nu stiu. Am pus pe ea toate testele nu da un raspuns clar decat un cod P 0420. Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0420 16804 Bank 1, Catalyst system Efficiency too low 1)

Replace catalytic converter, then delete adaptive values (learned values)

In 40 minute ajungi la Ploiesti! Fa-ti o programare inainte la Cardinal Motors. Ora de manopera era aprox. 18 euro .Poate rezolva ei, dar nu te astepta la preturi mici ca or sa inceapa sa-ti spuna ca ei lucreaza numai cu piese de origine, care le poti gasi si la magazinele din Ploiesti cu comanda. Daca vrei te pun in legatura cu baietii de la magazinul de unde cumpar eu piese in Ploiesti de vreo 6 ani. Tu trebuie sa afli exact ce are masina si dupa aceea gasesti o varianta rezonabila de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-as spune ca am fost si la Cardinal motors in Ploiesti si habar nu au avut sa-mi spuna ce sa schimb sau ce e de facut ce ai zice?

Singurul lor raspuns a fost ,, te duci frumos si bagi benzina de la OMV", numai de la OMV. Scuza-ma dar prosti ca ei nu am vazut. Habar nu aveau si mai erau si reprezentanta de wv. :)

Multumesc de sfat!! Nu te supara te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma supar. Din pacate am luat de la ei masina si inca nu am avut nevoie de service ca sa stiu cum sunt, dar mi s-a parut o varianta pentru tine si de aceea ti-am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 variante:

- scoti Kat (posibil sa fie infundat) si vezi daca se mai aprinde

- inlocuiesti Lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exact aceasi problema. Am incercat varianta cu benzina OMV100 dar nu tine.

Daca ar fi problema cu sondele lambda nu ar trebui sa se observe in functionarea motorului?

Cat ar costa un catalizator nou? Exista si model universal?

Un catalizator infundat ar trebui sa reduca din puterea motorului ( ca si o toba infundata).

Nu exista o metoda de curatare a catalizatorului (imersare in ceva solutii chimice)?

Modificat de gigi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine faza cu bagat benzina de la OMV a functionat :rolleyes:

vezi postul meu de la celalalt topic pus de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceeasi proble. Mi s-a inlocuit Lambda 1. Oricum trebuie sa mergi la un service autorizat ca sa iti spuan exact daca este sonda lambda defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigi

Colega, se pare ca avem acelasi tip de "bondar" 1.0 MPI AUC.

Eu am avut probleme cu sonda lambda (detectata prin VAG COM) am schimbat sonda si becul de la bord nu mai ramine permanent aprins...

Dar... micuta nu se lasa si imi face scheme temporare...vezi topicul de aici

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11104

Tu din ce an detii masina ?

Modificat de george d.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

:P Chestia cu benzina de la omw nu m-i se pare clara..(au cumva contract cu cei de la vw???) :)

trebuie sa cauti cauza reala a defectului daca ii schimbi benzina si nu ti se mai aprinde martorul nu inseamna ca s-a remediat defectul... pur si simplu ai amanat inevitabilul , momentul cand o sa-ti apara din nou acel beculet aprins in bord si o sa incepi sa cauti din nou service-uri care sa te scoata din....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Aceeasi problema pe care altii o au din 2006 si nu s-a rezolvat inca...

"Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold"

Cum pot sa verific ca e catalizatorul/sonda lambda1/2 de vina? Nu vreau sa dau 1000 de EUR pe un Kat si sa ma trezesc ca e sonda?

Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

postez si eu tot aici. astazi am observat ca martorul de baterie nu se stinge dupa pornirea motorului. Intrebarea ar fi ce trebuie schimbat, alternator sau baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu tot aici. astazi am observat ca martorul de baterie nu se stinge dupa pornirea motorului. Intrebarea ar fi ce trebuie schimbat, alternator sau baterie?

verifica daca mai incarca alternatorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din pacate ma inscriu si eu in lista...asta seara dupa ce masina a stat vreo 10 min la 2 grade (cat am stat de vorba cu un prieten pe marginea drumului) mi s-a aprins dracia aia de senzor de la sonda lambda. Nasoala faza dar ce se intampla daca o las asa ca 1000 de euro pe alt catalizator nu prea am chef sa dau mai bine il scot de tot si dezactivez senzorul din CB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza de Craciun. Azi de dimineata dupa ce am pornit masina cand am plecat cu ea de pe loc s-a stins eroare pacii de la catalizator. De la ce ar fi putut aparea eroare la sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Si eu am aceeasi problema (eroare de kat) cu un Polo 1.2 din 2002. Mi s-a recomandat sa skimb katalizatorul (am inteles ca ar fi si solutii mai ieftine= doar capsula katalizatorului si nu tot sistemul de evacuare- care e peste 1000 Euro) nu de catre cei de la reprezentanta locala VW. O voi duce pt diagnostic si solutii tehnice si la reprezentanta VW mai ales ca am vazut pe forum ca ar fi de facut un update de soft pt Polo.

Kipintaci ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin asadar dupa diagnosticarea facuta la reprezentanta VW din oras. Dupa 4 ore de asteptare a venit si concluzia: sonda lambda de dupa catalizator e defecta (la ei costa 600 RON). Cum acesta sonda are doar rol de monitorizare am sa mai aman schimbarea ei. Daca sunt gresit informat, va rog sa-mi atrageti atentia.

Sa auzim de bine!

PS: in rest masinutza merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!