Jump to content

Probleme mecanism inchidere clapeta rezervor


icsiszer
 Share

Postare recomandată

Stimati colegi,

 

Am avut o problema cu mecanismul de inchidere a clapetei (usii) de la rezervor, cod 5N0 810 773B, atasez si o poza. Avea firele intrerupte la intrarea in carcasa.

 

Am desfacut carcasa ca sa remediez problema, insa mi-a sarit din el un arc in forma de U si nu stiu cum vine pus la loc.

 

Oare a mai lucrat cineva la aceasta piesa? Se poate gasi o schita la ea?

 

Multumesc.

post-102243-0-08085900-1400246166_thumb.

Modificat de icsiszer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Cei care aveti probleme va stau la dispozitie :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

la mine nu pot sa o mai deschid . si problema e k nu mai am nici benzina :10[1]: . cum as putea reusi sa o deschid ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAi capitonajul de la portbagaj din dreapta deoparte si bagi mana acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bag mana unde ? pt ca in dreptul ala este aparatoarea aia rotunda de deasupra rotii . mentionez k masina e in 2 usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra ei,. sa ajungi la motorasul de actionare, sa actionezi tija cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am avut si eu odata problema in iarna ca nu se mai deschidea, apoi si-a revenit, ce am observat acum ca nu se mai incuie, cand incuiam masina el nu se mai putea deschide, acum se poate, imi da eroare si pe tester bineinteles ca ar fi defect, cum pot ajunge la el, pe deasupra rotii sau prin portbagaj? In portbagaj nu stiu cum sa dau acel capitonaj la o parte, este foarte dur si bine prins dar nu stiu unde. Atentie este vorba de Golf Variant la care usita se deschide prin apasarea acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin portbagaj, alta varianta nu ai. Da, e ceva de munca sa tragi de capitonajul lateral - este prins sun plasticul care vine pe centrul portbagajului, pe lateral jos - ridici mocheta - si sus, are cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin portbagaj, alta varianta nu ai. Da, e ceva de munca sa tragi de capitonajul lateral - este prins sun plasticul care vine pe centrul portbagajului, pe lateral jos - ridici mocheta - si sus, are cleme.

 

Daca se poate deschide clapeta, atunci mecanismul de inchidere se poate demonta foarte usor. Se desface doar un surub, se demonteaza clapeta de la rezervor si ai si ajuns la mecanism. Insa daca clapeta nu se poate deschide atunci singura varianta e demontarea capitonajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut acceasi problema ca voi si o deschideam din spate clapeta . Am schimbat butonul care actioneaza porbagajul si merge brici acum din prima.spor la treaba

am avut acceasi problema ca voi si o deschideam din spate clapeta . Am schimbat butonul care actioneaza porbagajul si merge brici acum din prima.spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butonul - daca nu e deteriorat, se mai poate curata, cu spray de contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a intrat apa in el, si asta pe intampla cand ploua, si e mai de mult timp, nu prea mai ai ce curata la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, in special lui icsiszer, prin metoda descrisa de el am demontat intr-devar foarte usor, pe afara, am dat surubul jos, busonul benzina jos, se trage de protectia de cauciuc spre tine si in acelasi timp spre spatele masinii si iese acea protectie cu tot cu usita. Apoi motorasul cu tot cu mecanismul de inchidere este atasat de caroserie pe o mica sina se extrage spre dreapta si iese, la mine nu stiu care este problema, cred ca exact ca la toate motorasele gen ialele de la usi se imbacseste colectorul, al meu dupa cateva ciocaneli si-a revenit, are in spate si un mic levier sub un burduf de cauciuc, cred ca pentru deschidere manuala, pe deasupra pasajului rotii cred sa reusesti sa bagi mana. Nu am avut curajul sa-l desfac din cauza celor relatate ca e grea asamblarea la loc, am vrut initial sa-l inund cu wd-40 dar am renuntat pentru ca are la interior ceva vaselina alba din cate am vazut si cred ca daca o spalam cu wd-40 nu ar fi facut bine. Ideea este ca la mine se blocase pe descuiat, am dat doua palme pe aripa langa usita si si-a revenit, firele sunt intacte si curate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare,

am golf 5 variant 2008, si am aceeasi problema ca voi. Mai intai de cand mi-am luat masina, adica de 2 ani, nu mi se inchidea usita/clapeta la rezervor. Intra la loc, bineinteles, dar chiar daca eu blocam usile din telecomanda clapeta se putea deschide. Acuma de 2 saptamani nu mi se mai deschide deloc. La un moment dat am reusit sa o deschid apasand pe butoanele din portiera soferului pe deblocare portiere, dar nu mai functioneaza.

Care e solutia?

Chiar daca as reusi sa desfac din portbagaj - se poate anula ceva? Din calculator nu se poate anula acea incuietoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimbi actuatorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca as reusi cumva sa deschid clapeta atunci as putea sa il schimb fara sa mai deschid din portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am atasat ce ai de facut 

If the fuel tank filler flap does not open, open by hand using the release rod -5-. The side trim must be removed to do this.

altfel

– Open fuel tank flap.

– Remove fuel filler cap.

– Remove bolt -2-.

– Pull rubber part off fuel tank filler neck.

– Pull fuel tank flap unit -1- with drain hose -3- to rear and swing fuel tank flap unit out of side panel.

– Unclip assembly part -4- out of side panel and pull assembly part off release rod -5-.

capac.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Savescu Lenuta

La golful meu variant 5 1.9 nu se mai blochează capacul ce ar fi de făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@F l o r i n: Saptamana trecut am reusit cumva prin apasari succesive din telecomanda: inchide/deschide masina si cativa pumni in zona rezervorului sa deschid usa. Pe urma am dat cu w40. la cateva zile dupa iarasi nu mai reusesc sa deschid usa.

 

In planul tau nu specifica cum as putea sa deschid usa din spate din portbagaj. Un tutorial pe partea asta m-ar interesa in primul rand.

Modificat de Adrian Alexa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la Golf. Ca sa deschid usita foloseam urmatoarea procedura: apasam ca si cum as deschide capacul (evident nu se deschidea), apasam pe descuiere si incercam din nou. Functiona de fiecare data.

Mai nou masina a ajuns la tata, eu sunt plecat din tara si el nu reuseste sa desfaca usita. Momentan are rezervorul plin, insa...

 

Intrebare: stiu ca ar trebui sa fie o deschidere de urgenta, cel putin pe youtube vad ca exista si stiu si eu c am folosit aceasta deschidere de urgenta la un Audi A8. @F l o r i n, poti confirma existenta acelui cablu pentru deschiderea de urgenta? Stiu ca trebuie dedmontat capitonajul in zona usitei ca sa ajungi la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.05.2014 at 22:01, icsiszer a scris:

Rezolvat. Cei care aveti probleme va stau la dispozitie ?

Cum ai rezolvat problema cu arcul? Am si eu nevoie de ajutor. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin cu un update: am fost la service si mi-am reparat usa. Cum? Mi-a comandat actuator nou de la VW, a fost 140 lei + manopera. L-a schimbat. Nu mai am probleme. Acuma cand imi inchid masina - se inchide si usa.(pana acuma nu functiona deloc acel buton in interior).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Am și eu o problema cu actuatorul de la capacul de la rezervor..nu se mai Închide când închid mașina.. am schimbat actuatorul crezând ca este defect dar problema persista, tot nu se inchide...este posibil sa nu am tensiune pe firele care îl alimentează, cum pot sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai verifica cablajul pana in BCM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!