Jump to content

VW Golf MK4 JazzBlue


cxr2test

Postare recomandată

Status update:

Initial am avut o postare despre cateva noutati,dar a trebuit sa modific pt ca s-a schimbat "planul"

De la ultima postare masina a trecut ITP-ul,a fost pe la medic (service) si a avut parte de o revizie si inca cateva chestii care baietii de acolo le-am schimbat pe motiv ca s-au plictisit si cautau sa bage de vina la masina :D

Am renuntat la xenon AM 6000k in favoarea becurilor normale H7 Narva Range Power White 4500k si deocamdata sunt ultumit de rezultat,alta modificare minora: am inlocuit magarul (claxonul) cu unul de passat bitonal,parca nu eram luat in serios cu cel anterior :)

Lucruri ce trebuie revizuite: evacuarea (racordul flexibil e spart) si timoneria (am joc la schimbator si ma deranjeaza) - astea se rezolva sapt.viitoare

Per total multumit de masina,mi-am adunat facturile,inclusiv cea mai recenta si am facut un inventar la piesele schimbate,am ajuns la concluzia ca ar mai fi putine de schimbat si ar fi cam tot,singurul lucru pe care nu m-am axat a fost exteriorul: mici zgarieturi,un prag lovit si o aripa putin indoita - asa am luat masina,nici una nu e de la mine.

Masina are parte de drumuri decente desi in ultima perioada mai mult a dormit in garaj,initial m-am gandit sa o vand dar nu avea rost la cum stau lucrurile cu piata auto la noi asa ca in urma unei discutii cu un amic ce a fost vopsitor la autoworld m-am decis (candva in viitorul apropiat) sa ii fac o revopsire pe acelasi cod si cateva modificari la exterior inainte.

Spoiler

photo2-1.jpg

GTI 25th Anniversary Body Kit

De la ultimile postari au mai fost cateva schimbari,a doua masina (Citroen C1 2010) a fost inlocuita cu Renault Clio 2016 (1.5dci) si pe urma am ramas la Ford Fiesta 2017 (1.5tdci)

 

1.jpg

21.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Story update:

Golf-ul face km decenti prin orash,in weekend l-am condus si eu insfarsit dupa o pauza lunga :) M-am obisnuit cu diesel-ul si a fost putin ciudat inapoi in Golf,oarecum am ramas cu impresia ca si Golf-ul are asistenta la urcare/coborare si cand eram pe Taietura Turcului (panta abrupta) am lasat frana o fractiune de secunda si a mers pe spate :D 

Am tot vazut ca toti is aspira pe la aripi si am zis ca imi fac si eu curaj sa vad ce e pe acolo,am pornit convins ca la mine nu o sa fie asa ca la altii de pe forum (ahaa)

Ca si rezultat,o aripa la baza a fost mancata bine si am schimbat-o,din pacate era acea care nu era indoita si am reparat cu deruginol,spritchit/grund si spray,ma bate gandul sa dau si cu niste ulei ars dupa ce e tot uscat doar ca acela retine si praful si cred ca mai rau ar face.

2mxo7xe.jpg

i56qn9.jpg

 

333amon.jpg

okr4ah.jpg

153b48y.jpg

Cu ocazia asta am profitat si reconditionat si etrierii:

2yva3uw.jpg

Diferenta de culoare,mi-a gresit initial culoarea la spray,e mica diferenta dar se vedea pe masina de la o posta!

2qu4x07.jpg

@guppster Daca mai esti activ pe aici sa sti ca insfarsit am facut manerele :D

9jd8hs.jpg 

Si aripa dreapta inlocuita-montata-revopsita:

1z1rxuc.jpg

Bineinteles mai sunt pe lista cateva lucruri de luat in considerare,cum ar fi:

1.Ma deranjeaza ca ambreajul prinde cam sus,am facut documentatii si am fost si la mecanici,concluzia e ca la mine nu se poate regla din acea tija (e hidraulic,nu electronic) trebuie sa dau jos pedala de ambreiaj,demontata tija si facut la strung alta mai scurta cu aprox.1cm

2.Timoneria are joc in treapta 1 si 3,(nu e grav dar ma deranjeaza) caut un kit de reconditionare dar la noi nu prea gasesc, incerc sa-mi fac curaj sa o dau toata jos si inlocuiesc pe "masa de operatie" dupa caz.

3.Kit-ul 25 anny amanat pe anul viitor

4.Trebuia sa fie vopsita anul acesta integral dar "doamna" face scoala de soferi si cand va avea permisul garantat imi va face cadou cateva zgarieturi asa ca pana nu isi face experienta nu se vopseste :)

5.Ford-ul deja are 10.000km si in orash am consum de 6.2L-6.4L (as pune poza cu bord-ul dar posibil sa-mi stearga postul) Multumit per total pana acum

 

O poza din ansamblu dupa ce merg pana la spalatorie :D

Modificat de cxr2test
.
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Update 2:

Ma gandesc sa incerc un polish + ceara dar nu prea ma ajuta vremea de afara,ramane de vazut :wacko:

Si pozele promise dupa spalare:

 

20170930_183927A.jpg

20170930_183828B.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru modificarile de bun gust si grija care o ai pentru ''bondar'' eu asa ii zic la a mea(sper sa nu te superi).Am o intrebare legat de acea husa de pe capota si anume tine umezeala sub capota sau deranjeaza cu ceva deschiderea ei ca ma cam bate gandul sa mi ''trag'' si eu una din cauza pietricelelor.

Link către comentariu

Eu am luat acea husa din cauza ca a inceput sa "sara" lacul de pe capota in ideea de a nu ma grabi sa vopsesc capota.De retinut umezeala cam retine,nu recomand husa pe capota,nu neaparat e ceva rau dar ca si parere personala.

Daca ai capota in stare buna mai bine o lasi asa.Dupa cum mentionasem mai sus,era in plan revopsire dar am amanat-o din diverse motive.M-am obisnuit asa cum e,husa e din piele si necesita doar o crema de piele sa isi pastreze culoarea si rezistenta.

Ideea e ca acele "urechi" de la husa in mod normal joaca la viteze mai mari,in cazul meu a trebuit sa achizitionez ceva burete special ce contine magnet in interior si asa sta intinsa si nu joaca.

"Bondar-ul" merge surprinzator de bine pt varsta lui,anul viitor va fi dedicat doar pt exterior,pana in ziua de azi m-am axat doar pe mecanica si interior (cam ce e mai important pt sofer) dar va urma si altele ;)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
On 9/13/2017 at 11:06 AM, cxr2test said:

 

@guppster Daca mai esti activ pe aici sa sti ca insfarsit am facut manerele :D

9jd8hs.jpg 

 

Lol acum am vazut, bravo bravo :) desi le puteai da jos, e doar un torx de 20 ;) 

Link către comentariu

Sar'na!

Stiu,defapt ideea era sa le vopsesc cand am demontat tot pt inlocuire de switch portiere dar eh..lenea.Oricum am reusit sa le scot f.bine si pe interior

Arata ca si cum erau din fabrica acolo,dupa cateva zile de teste si stress :)

PS: Update:

+ FULL LED pe stopuri + semnalizari duble (in poze nu prea se observa,poate o sa incarc un video)

33332.jpg

233334.jpg

11454.jpg

LED11.jpg

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Da,am inlocuit dupa caz: LED rosu pt pozitii si frana si LED portocaliu pt semnalizari,mai putin cele de marsarier unde daca puneam led alb era gen "xenon" si orbea,am lasat cele clasice de sticla.

Nu am erori in bord si nu imi fac probleme,functioneaza ok.am sa incerc sa incarc un video pe noapte daca imi aduc aminte.

Link către comentariu

Am avut si eu o tentativa sa pun LED-uri si la franari mai lungi se aprindea martorul de la lichidul de racire, cu beep si mesajul "Check coolant". Aparent asta e un fel de avertizare pentru nefunctionarea luminilor de la frana. Problema a disparut cand am pus inapoi becurile clasice. Probabil ale tale sunt cu canbus.

 

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Trebuie tinut cont ca : NON-Can immo1 - ceasuri bord + modificari hardware pe placa cu piese de immo3 pt adaptare/functionare :).

Sunt CREE can-bus PY21W parca...poza atasata e doar de FYI,seamana :D

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Masina a mai primit un mini upgrade intre timp,am mers pe varianta textil avand in vedere ca nu am piele in masina. 

Vreau sa montez un USB (vezi poza) si am o mica dilema de unde sa il alimentez.Ca si pozitionare se va monta in consola,pe undeva pe langa frana de mana,etc (inca nu sunt 100% sigur)

Daca alimentez de la bricheta am tot timpul curent in usb dar imi ramane acel led aprins si consuma curent,putin dar consuma.

Daca alimentez de la butonul de deschidere rezervor am curent doar cand am pozitiile pornite.

Convenient ar fi sa am curent in usb cand pornesc motorul si cam atat.

--------------------------

In rest nimic foarte special,o mica spalare si rabdare pana vine vara sa putem modifica in continuare ;)

 

 

vvvvv.jpg

bbbb.jpg

41oWmOtwpfL.jpg

11.jpg

325.jpg

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

E ok pro tec fata de altele...am de vreo 6 luni pusa asa doar moft ca nici nu o folosesc dar sa fie acolo.Vad ca inca rezista...ar fi bine sa i gresezi mecanismul interior ca la mine harjaia urat tare dar este  cam pacatoasa la demontare(am incalzit urechile cu un feon sa nu pocneasca)sunt foarte casante.O sa apara nitel aruncata in partea soferului ca asa stau toate(din nastere).Eu am cumparat acele 2 cleme cu piulita de 13 la deschidere pentru ca masina nu a venit din fabrica cu ele(cheala adica)altfel o sa fie chin sa bagi cele 2 suruburi pe dedesubt sa prinzi piulitele si gaura este cam larga trebuie saibe care sunt cam subtirele si se cam deformeaza in gaura.

Link către comentariu

La montaj nu imi fac griji,mai dificil a fost suportul de pahare in spate pt mine,acolo era si mai ingust orificiul,scule sunt de toate marimile si nevoile.

Ca si calitate e ok,nu scartaie,nu bate sau troncane :)

 

Link către comentariu

Montajul a fost ok-ish,mi-au dat suruburi in plus si m-au dus in deruta.

Sper ca vecinul nu se supara ca i-am facut un "facelift" :))- a fost domn si m-a ajutat sa duc ambele la spalatorie.

Pt usb inca nu m-am hotarat unde/daca sa il montez,am sa mai studiez problema.

 

 

 

20180202_160255BB.jpg

20180202_160538.jpg

20180202_160549.jpg

20180202_162721.jpg

20180202_170350.jpg

Link către comentariu

Nu prea sunt fan de cel in 3 spite,sunt in cautare de asa ceva:

 

aaaaccxx.jpg

Link către comentariu

sau asa. in orice caz mai bine decat ce ai :)

insa ca feeling cel in 3 spite e mai fain decat cel multifunctional, care este cam subtirel...

Link către comentariu

Am condus Golf 4 cu volan in 3 spite,parca lipseste ceva,prea mult spatiu,acum in functie de oferta,pana la urma bugetul decide

Link către comentariu

Chestie de gusturi pana la urma. Cel mai fain (in afara de ala de R32) este in 3 spite piele perforata. E un feeling tare misto

Usb-ul nu-l alimenta la butonul de rezervor - consumul poate fi prea mare pentru firicelul care alimenteaza ledul butonului - plus ca incarci suplimentar instalatia de pozitii si blocul de lumini.

Plus pe contact iti iei de la casetofon - e "relativ" in zona.

Link către comentariu

Da,m-am gandit si eu ca e subtire,chiar daca pun siguranta,o avea el 12V dar amperajul e mic si tot nu ar incarca nush cat de repede.

Problema e ca usb-ul e cam lung si in consola nu prea am loc unde sa il "sap",m-am gandit sa il montez si in torpedo,macar asa nu imi fac griji sa zboara telefonul prin masina sau in lateral la consola langa picior pasager,am mai vazut pe forum-ul de UK ceva asemanator.

Iar pe bricheta nu vreau sa iau adaptor si tot sa il scot,bag,etc.

Alternative mai OEM sunt destule,dar nu vreau sa stric 100$ pt un amarat de usb in masina.

Spoiler

730261_x800.jpg

Am si kit de wireless charging dar are 1A si incarca greu,plus ca doar in cotiera ar incarca decent ca si suprafata utila,restul interiorului nu prea as avea unde,plus ca cine nu are wireless charging tot fara baterie ramane (pasageri)

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

usb din poza e doar mufa (folosita pt date de obicei), ca sa incarci trebui sa legi tu firele de curent.

ce modul pui, curent iei de la bricheta (si ai curent permanent) sau din panoul de sigurante (aici alegi). nu lua de pe iluminarea butoanelor.

eu am pus un modul din asta in scrumiera si face treaba / nu se vede.

ce am pus eu si ce ai tu in poza...ambele incarca incet/ sunt proaste.

pt mine cea mai buna varianta este tot unul bagat la bricheta (cu fast charge) dar la nevoie si la pasiune de bricolaj si asta merge dezmembrat si montat undeva mai ascuns.

Link către comentariu

Stiu ca e doar mufa,ziceam de forma OEM sa il transform in incarcare doar,ar arata decent in consola langa cel de rezervor dar nu merita investitia pt acel buton.ECS fac lucruri mijto dar si scumpe.

2.1A la 12V o sa incarce relativ decent.Era si de 3.5A pt fast charge dar eram sceptic sa nu ia foc telefonul :)

In locasul unde ai pus tu pt mine nu e practic,folosesc si scrumiera si priza (am modulator si pompa electrica)

Spoiler

maxresdefault.jpg

Mai studiez problema pana vin caldurile

Link către comentariu

compresorul ala e foarte misto - baga si 3.5 cat e nevoie in gumele de la T4 :)

mi s-a parut ca citesc modulator - dar cred ca m-am inselat, o sa revin asupra topicului peste ceva vreme si sper sa mi se adevereasca banuiala ca am inteles gresit ;)

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!