Jump to content

VW Golf MK4 JazzBlue


cxr2test

Recommended Posts

Salutare,am decis sa deschid si eu topicul meu.

 

Pe scurt : Golf 4,an 1998,1.4 16V highline (sau cum naiba le zice :))) cod motor habar n-am.Eticheta din portbagaj e cam stearsa si sub capota am uitat sa ma uit.cred ca e AHW.

 

Detin masina de aprox 7 luni si de cand am cumparat-o a suferit cateva modificari:

 

- suspensia "sport" - arcuri taiate de fostul proprietat inlocuita cu una noua - arcuri plus telescoape,marca nu mai stiu exact trebuie sa ma uit pe factura.E cam ridicata,dar mie imi place si e perfecta pt drumurile romanesti.

 

- reconditionat interior: manarele cauciucate erau oribile,portierele imbracate in piele,acel burete si material initial era josnic si mirosea urat,inlocuit toate becurile cu led alb,imbracat volan+schimbator in piele (metoda ieftina) adica mi-a facut un croitor pe moca.

 

- schimbat jante de tabla+capace cu jante alu. tot pe 15' + reconditionat

 

- husa scaune in ton cu exteriorul masinii (albastru+negru) etc.....plictiseli.crek toti v-ati facut din astea.hai ca incarc cateva poze sa va dati cu parerea.

 

La VAGCOM,etc sunt inca incepator.la motor am idee cat de cat,mai mult partea electrica si portiere in mare parte.mecanica mai putin.

 

 

Am sa atasez poze cu inainte si dupa,recent am facut si bandourile in aceeasi culoare si reconditionat oglinzile,etriere,etc,o sa postez poze mai actuale cand am putin liber.

 

Toate cele bune !

 

Cand am cumparat-o:

inainte_zps98e21299.jpg
Link to post
  • 1 month later...
  • Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cxr2test

    151

  • Muale

    25

  • mad_kat

    19

  • guppster

    15

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Episod nou: Prelungire spate GTI 25 anny. a ajuns, s-a vopsit si este montata - Urmeaza ITP-ul,  am verificat si eu prin aplicatie si km par a fi cum trebuie, fara invarteli

Am sa ma repet desi e veche povestea,cine a citit paginile anterioare stie: capota are sarit lacul,partea din fata practic e matuita,pana ma decid daca vopsesc pe bucati sau tot am luat husa pt capota

Uitasem ca nu am inchis topicul.   Un scurt rezumat:   - Golf-ul a mai avut parte de cateva modificari si o revizie cap coada mecanica/electrica si s-a dat in stare foarte buna de

Posted Images

Un mic update la ceasuri,am zis sa ma risc daca nu iese bine imi iau inele.Oricum trebuiau desfacute sa refac lipiturile la turometru

 

20140621_133649_zpsda7fba4d.jpg

20140621_133659_zps0c42e8ec.jpg

20140621_134140_zpsbb08e67e.jpg

20140621_140346_zps0ee50286.jpg

20140621_140337_zps00b8bf9a.jpg

20140621_143057_zps675afee0.jpg

20140621_143042_zpsc610f2c2.jpg

Link to post

Daca tot ai umblat acolo era ok sa iti fi luat si niste ceasuri cu minidot...

Link to post

Da,sa sti ca vreau sa iau alte ceasuri,vreau ceva de genul (poza) dar cu mini/maxidot

ceasuri-bord-golf-4-c43a31448c62016856-8

Link to post

E ok..dar sunt cam scumpe.

Cauta si modelul de pe Passat, cum am eu, e la fel de frumos parerea mea :)

Link to post

Mi-am gasit la 150 lei de passat cu minidot.

 

Dap,decat sa dau 150 lei doar pe folie,etc ma bine cumpar ceasurile complete.ai o poza cu ale tale de passat montate,sunt curios.ms

Link to post

prietene.tu cred ca vrei sa imi faci ciuda cu volanul in piele :) da.arata bine si cele de passat.m-ai pus pe ganduri..ai avut immo2 inainte?

Link to post

Parca. Oricum e o k sa cauti immo3 . Astea merg si dc ai acum pe masina immo2 sau immo3.

Legat de volan a iesit foarte bine, facut la colegul adi_desper de pe forum. Acum nu il mai am, mi-am luat unul cu comenzi.

Link to post

Chiar f.bine ai iesit,am sa caut immo3 si din motive de securitate,etc.

 

Acum,toate pe rand,rabdare si bani sa fie ;)

Link to post

Ma plictiseam in PhotoShop si cautam ceva jante pt masina,asa ca am decis sa impart si cu voi :)

post-132519-0-98276300-1403454457_thumb.

Link to post

Dau extraordinar jantele astea pe masina..

Link to post

Stiuu,dar deocamdata ma multumesc doar cu poza :(

Link to post

Chiar f.bine ai iesit,am sa caut immo3 si din motive de securitate,etc.

 

Acum,toate pe rand,rabdare si bani sa fie ;)

Nu inteleg ce legatura are "securitatea" cu ceasurile de bord.

Masina ta fiind din 98 ai mari sanse ca ceasurile ce le ai acum sa fie 1J0 919xxx si atunci ai nevoie de ceasuri non can cu cod similar, fiind benzinara e posibil sa nu mearga nici macar immo2 minidot. ia si citeste AICI inainte sa te apuci de "tunat".

Edited by guppster
Link to post

 

Chiar f.bine ai iesit,am sa caut immo3 si din motive de securitate,etc.

 

Acum,toate pe rand,rabdare si bani sa fie ;)

Nu inteleg ce legatura are "securitatea" cu ceasurile de bord.

Masina ta fiind din 98 ai mari sanse ca ceasurile ce le ai acum sa fie 1J0 919xxx si atunci ai nevoie de ceasuri non can cu cod similar, fiind benzinara e posibil sa nu mearga nici macar immo2 minidot. ia si citeste AICI inainte sa te apuci de "tunat".

 

 

Prietene guppster sa nu crezi ca nu apreciez commenturile tale negative de cand mi-am inceput topic-ul,(dimpotriva :)) dar tind sa te informez ca m-am consultat cu colegul de pe forum tot din cj (care stie mult mai bine ca mine) despre ce e vorba si astept sa imi confirme ce si cum.vezi tu,eu vorbesc pe forum ca am "vise" dar nu inseamna neaparat ca le si pun in practica.

 

IMMO3 "siguranta" ma refeream ca nu sunt asa de usor de dat peste cap km de exemplu sau ca imi imaginez eu ca sunt mai sigure,daca asta te ajuta cu ceva.

 

MS de link,l-am citit :)

Edited by cxr2test
Link to post
  • 3 weeks later...

Salutare,planuisem sa ma odihnesc weekend-ul acesta dar se pare ca tot timpul trebuie sa fiu intrerupt cu anumite chestii.in drum spre "departe" :) mi-a cedat usa de la torpedo [ma abtin dar, BLESTEMEEE!!!] si apoi am zis sa merg pana la dezmembrari sa vad ce si cum....cand am auzit 150 lei pe una in stare....pai mai ca pica doar uitandu-ma la ea am zis pass si sa caut un diy pe net ca sigur gasesc si evident am gasit si treaba e buna si chiar simpla.Atasez poze:

 

1.Problema:

1_zps15208583.jpg

2.Clema de sustinere din plastic era rupta pe un colt,mi-i se pare prost gandit sistemul

2_zps2cd342c4.jpg

3.Diferenta intre cea reparata si cea rupta:

3_zps639533a4.jpg

4.Asa trebuia sa fie de la bun inceput :)

4_zpsec30a614.jpg

5.Totul montat la loc:

5_zpsa0fc9d0e.jpg

6_zpscc6a6831.jpg

7_zps692b27c9.jpg

 

De desfacut am reusit cu un cutit solid si ascutit,teoretic doar prinderea de sus trebuie desfacuta,restul se desface de la sine,doar rabdare sa ai sa nu rupi nimic.

 

La prindere am pus ceva silicon de la Bison (vreo 33 lei) cica rezista pana la 2kg/forta de tragere [nici de parca ar fi nevoie] dar noh ce-i sigur e sigur :)

Edited by cxr2test
Link to post

sper ca nu e ironic:) asa ca multumesc.

apropo...am la noile faruri sub semnalizare lupe pt bec h3.l-am conectat ca am mufe si fire trase tot dar nu se aprind.merg pe ideea ca nu am curent in fire.pot trage curent de la faza scurta la ele?par a fi de 12v.doar ca h3 au un sg.pin si celalalt (negru/minusu) e prins pe suport.ca si o impamantare

oare se intelege ceva din ce am zis sau revin cu poze? :)

Edited by cxr2test
Link to post
Laurentiu_LWR

Intelegem...dar tu stii ce vrei sa faci ?:P

Alea sunt proiectoare...ai pe masina instalatie de proiectoare?

Cauta pe aici cum se face instalatia de proiectoare...trebuie cumparat(daca nu ai ) swichul care comanda farurile care sa aiba si functie de proiectoare...tras un fir si cam atat...

succes :)

Link to post

Si daca vrei sa faci exact ca in schema originala - un releu care opreste proiectoarele cand aprinzi faza lunga. Dar nu cred ca sunt multi care au montat si treaba asta, me included :D

Link to post

sper ca nu e ironic:) asa ca multumesc.

apropo...am la noile faruri sub semnalizare lupe pt bec h3.l-am conectat ca am mufe si fire trase tot dar nu se aprind.merg pe ideea ca nu am curent in fire.pot trage curent de la faza scurta la ele?par a fi de 12v.doar ca h3 au un sg.pin si celalalt (negru/minusu) e prins pe suport.ca si o impamantare

oare se intelege ceva din ce am zis sau revin cu poze? :)

Mare mare grija cu proiectoarele legate pe fire de 15+ ani!

Am facut toata instalatia ca la carte, cu tot cu releu etc.

Partea proasta e ca era sa-mi dau foc la masina cand am mers cu proiectoarele pornite mai mult de o ora, firele originale (desi trase se terminau undeva sub bord) erau atat de coapte incat sa topit efectiv izolatia pe ele... iti recomand sa inlocuiesti si firele "originale". Scheme cu montari OEM, semi oem sau cum sa descurcat fiecare gasesti p-aici.

 

P.S. Nu eram irnonic, daca nu-s de acord cu ceva nu ma sfiesc sa spun :))

Link to post

sau.....

 

cum am zis eu si in 10 minute sunt gata :P

Glumesc,da,stiu ca exista riscuri cand fac un lucru de mantuiala,am un vecin ce e electrician la smurd,merg sa-i cer parerea sa nu am parte de "revelion" in masina,aia ar mai lipsi.

 

Evident ca nu am switch,etc pt proiectoare ca farurile nu sunt oem si nu au fost pe masina de la bun inceput.Firele sunt trase,suportul pt bec,etc sunt toate acolo,doar ca nu am un voltmetru sa verific tensiunea de pe fire (fac pariu ca e zero) si mi lene sa mai caut scheme si switch-uri,ma gandeam sa le alimentez odata cu faza scurta sau sa le fac in semnalizare dubla,dar nu cred ca ar arata bine.Sau varianta mai usoara e sa montez LED-uri si le alimentez de la pozitii pe 12v si ar fi mai "safe"....cred...

Edited by cxr2test
Link to post

impreuna cu faza scurta - nu. ai avea consum suplimentar si sare siguranta sau se topeste firul. 

semnalizare dubla e ok dar fa rost de uns et de semnalizari.

 

tu practic ai far cu proiectoare pe masina fara instalatie si vrei sa le aprinzi odata cu faza scurta = taranie. de ce? nu e de ajuns lumina facuta de faza scurta, regleaza/schimba becurile, sterge oglinzile.

un switch gasesti cu 100 lei (sau renunti la el si pui buton separat. fa rost de schema electrica, manopera e mai grea ca 3m de cablu, o siguranta si ceva izolir nu te costa o avere.

releul amintit mai sus nu e obligatoriu, eu l-am scos.

 

pe langa asta gandeste-te la carpeala pe care o ai in plan, sa nu ai probleme cu politia/rar cand te vad cu proiectoarele aprinse aiurea.

Edited by Muale
Link to post

Stiu,chiar eu ziceam ca nu vreau tuning romanesc.Semnalizare dubla pe lupa si bec portocaliu intra exact in categoria asta :)))

 

Stai linistit ca nu-s politistii asa ce instruiti sa nu zic "destepti" sa faca ei deosebire intre un led de 12V sau un bec normal de 12V cu lumina alba.plus ca la ultima amenda pe motiv ca "nu am circulat cu luminiile de intalnire la iesirea din curte" - faza scurta (aveam doar pozitiile) mi-au dat 150 lei si cand i-am filmat colegii in trafic seara fara faruri si a doua oara m-au oprit mi-au dat avertisment "verbal" kknarii !

 

Oricum,nu ma bag la avioane,eram curios ce se poate face,cand prind curaj (dupa ce beau cafeaua "fain frumos") ma pun sa caut acea schema si sa vad,releu sau fara.sau sa ma astept pana iau un kit de xenon si fac toate atunci.

Link to post
  • 1 month later...

Mai iese omul la aer,pozele nu-s facut de mine,stati linistiti...nu-s asa de "abstract" :)

 

Am vrut sa zic intamplarea de weekend,dar am postat-o in topicul "Martor Ulei" :)

 

20140818_184236_zpsb404717c.jpg

20140818_184610_zpsd8c57569.jpg

20140818_184425_zps662dcd5e.jpg

Edited by cxr2test
Link to post
  • Rave locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...