Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Retine VINul ca sa te asiguri ca nu iti aduc aceeasi masina. Pe asta refuz o! Sa vedeti de acum incolo, o data cu reducerea de cheltuieli din cauza Dieselgate, ce jale va fi la calitate. Cred ca o sa mergem la dealer si o sa l rugam sa ne dea masina cu "decât" doua dungi albe pe bord. Sau macar sa aiba bord… da-o-n colo! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi, alta masina nu au cum sa-i dea pentru ca asta este deja a lui, presupun ca e achitata integral altfel nu era in curtea dealerului.

Pot doar sa-i schimbe bordul in caz de neconformitate. Eu tind totusi sa cred ca este din cauza solutiilor de curatare iar dorel de la spalatoria dealerului ori a folosit o carpa murdara ori o solutie necorespunzatoare care s-a albit dupa uscare. Bordul Octavia, cum am mai spus, este foarte sensibil. In vara am uitat o carpa pe bord pentru cateva zile. Cand am luat carpa pe bord a ramas o pata mai inchisa la culoare decat restul bordului. Degeaba m-am panicat eu sa curat ca nu s-a luat, a disparut de la sine in alte cateva zile de stat la soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusd4, aici te inseli . El a achizitionat un produs, un ansamblu despre care a dovedit ca s-a livrat neconform . Conform directivelor UE, legii protectiei consumatorului si a altor catorva legi, are dreptul sa ceara inlocuirea produsului. Pentru a monta o plansa de bord inseamna sa demonteze jumatate din componentele din interiorul masinii ori asta reprezinta un inconvenient semnificativ. Nu iau o masina noua ca sa o demonteze la 2 zile de la livrare. In UE pentru asa ceva se refuza masina la livrare si se comanda alta pe banii importatorului, acesta din urma ramanand cu ea s-o repare si s-o vanda.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ar fi sa ma insel, din pacate sunt prea multe exemple care imi spun altceva. Faza cu produs neconform este interpretabila: daca avea o zgarietura pe una dintre portiere, cerea alta masina ? Este produs neconform ? Nu functioneaza el conform specificatiilor ?

Bafta caisa2007, este totusi o situatie neplacuta care nu trebuia sa aiba loc si sper ca se rezolve cat mai repede pentru ca e un sentiment foarte nasol sa astepti 2-3 luni si sa nu poti prelua masina din vina lor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ii dau dreptate lui gabip. Cum sa iau ceva care nu este ok. Si mai ales cum sa accepte sa ii fie inlocuit bordul care nu o sa mai fie niciodata ca cel pus in fabrica si o sa inceapa sa ii apara mult mai repede zgomotele prin bord. Eu unul nu as accepta masina. Fie imi mi-ar fi dat alta fie banii inapoi. Si din cate stiu eu daca masina pateste ceva in primele 6 luni o poti returna si iti poti cere banii. Asa stiu eu. Scuze daca nu sunt informat cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca opiniile noastre, care il vor ajuta poate macar "un dram" pe colegul caisa2007, sa fie mai apropiate de caz, ar trebui sa faca totusi o fotografie ca sa vedem cum arata.

Mie personal mi se pare foarte putin probabil ca masina sa se schimbe pentru asta. Cred ca daca as fi in locul colegului, schimbarea bordului nu as accepta-o, decat daca s-ar face la fabrica, cu certificat in regula. Si pentru asta as solicita sa mi se acopere cumva prejudiciul de a nu-mi fi livrata masina la timp: covorase, aparatori, sau o optiune bonus, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Gluma : si sa ceri si actiuni vw ca despagubire! Si in loc de rapid, sa fie touareg! Doua, ca am plans si am facut 3 luni de terapie cand am vazut pata aia...care manjea bordul pur si virgin...au pangarit-o...

Serios: da, produsul este neconform. Are pata pe bord. Dealerul a dat dovada de celeritate, si impreuna cu producatorul s-au oferit sa schimbe bordul (care este piesa, are cod individual). Bineinteles, pana la remedierea problemei, dealerul s-a oferit sa puna la dispozitia clientului un autovehicul cu care sa circule. Exista o problema si dealerul rezolva. Pe garantie. Care este inconvenientul? Este bordul capsulat? Nu se schimba in caz de accident cu airbag? In cel mai bun caz, pt un eveniment ca asta poti negocia un set de anvelope de iarna. MAXIM. altfel, se rezolva pe garantie.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca unii dintre voi ati fi de acord cu anumite chestii si sincer chiar meritam sa primit astfel de rebuturi. Dar ce imi pare rau este ca nu le primesc oamenii care se dau zmei si zic acum ca le-ar accepta. Cum sa accepti sa iti fie demomtat interiorul la masina care are 2 km in bord. Si da in caz de accident poate sa il schimbe dar atunci stiu ca e vina mea si ca eu am condus masina nu ca o primesc asa cadou. Asa ca nu va mai dati cocosi si sa accepte omul o masina care nu este ok chiar si din punct estetic ca sigur nici voi astia viteji nu ati accepta-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine o idee: nu cumva un idiot care a pregatit masina pentru livrare a deceruit-o intai pe exterior apoi cu aceeasi carpa a mai dat pe interior ? Sau murdar de ceara aia a intrat in masina si a pus mana pe bord ?!

In alta ordine de idei, pe langa ce probleme sunt cu masinile, sa fie bordul patat singura suparare. Nu zic sa fim sclavii lor, dar pune-i sa marcheze cateva sute de euroi si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@onescu: nu stiu daca as aceepta-o daca as fi in cauza, tocmai asta am vrut sa zic. Ca sa ma pronunt, eu personal, as vrea sa vad o poza cu petele respective.

 

Nu ma simt "viteaz", ci imi pot da cu parerea, ca doar suntem pe un forum.

 

Cum zice un coleg mai sus, si bordul este o piesa, care se poate inlocui, ca oricare alta (OK, lucrarea e mult mai laborioasa si cu posibile efecte ulterioare), deci nu cred ca trebui inlocuita toata masina pentru asta. Cred ca si legislatia zice la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Cetateni, nu spune nimeni ca problema e inexistenta. Si eu astept masina in 2 sapt. Daca intalnesc o stfel de problema, ma voi supara. Rezolvarea insa e alta chestiune. Bordul se schimba. Asa cum ai incredere sa-ti schimbe bordul in caz de accident, poti avea incredere sa-ti schimbe bordul si acum. Rezolvarile propuse de unii antevorbitori mi se par nerealiste ( schimbarea masinii, schimbarea bordului in fabrica...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind masina noua sunt de parere ca schimbarea bordului si ceva discount sau accesorii bonus pt aceste neplaceri ar fi in regula. Ganditi-va ca se pot deteriora la transport autoturismele, si cumva se remediaza fara sa stim ca a avut ceva daca descopera dealerul inainte sa vada clientul. Poate si masina noastra a fost in situatie similara, dar s-a rezolvat fara stirea noastra. Daca nu stim, nici nu ne gandim ca a fost ceva schimbat la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aș putea fi de acord cu onescu dacă n-aș fi "mai de acord" cu Gorillaz_Doktor... sau cu ideea de garanție mai bine zis. ;)

Și cred că ar fi corect să vedem ambele tabere de "cocoși": pe cei care zic că ar accepta-o cum o acceptă iar pe cei care ar returna-o cum ar conduce o fabrică în condițiile astea. Probabil opiniile s-ar mai echilibra atunci iar cuvinte precum "rezonabil" și "proporțional" ar reveni în vocabular.

Asta așa, ca fapt divers înainte să porniți v'o bătaie cu noroi p'aci... plecând de la fum. :)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incercam sa tinem topicul curat, inainte sa ne curete moderatorii.

 

@caisa2007, cred ca ar fi bine sa faci un topic separat undeva in aria de Octavia 3 unde sa pui poza cu problema respectiva, eu personal nu inteleg ce poate fi acolo de nu ar iesi nici cu un detergent de curatare, ma gandesc ca ar putea sa fie ceva lipici, cel cu care s-a lipit oglinda, orice altceva decat lipici/clei ar fi trebuit sa iasa, dar cu ocazia asta aflam ca materialul bordului este permeabil la murdarie si foarte greu de curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un exemplu. Daca fac precomanda de un iphone si vine cu display-ul spart si ma duc cu el la service eu trebuie sa accept inlocuirea display-ul in conditiile in care eu stiu ca acel telefon trebuie schimbat cu totul. Si in concluzie si altii schimba aparatele cu totul in caz de conformitate astia de ce nu ar face-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta așa, ca fapt divers înainte să porniți v'o bătaie cu noroi p'aci... plecând de la fum. :)

 

 

Mai cu seama ca nici nu stim despre "ce" vorbim... Uite o posibila solutie :) : 

post-316-0-61019900-1444896821_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia nu este potrivita. Produsele fac parte din grupe diferite de produse. La telefon chiar si in garantie, ti-l schimba daca se defecteaza. La masina se schimba piesea defecta ( chiar daca este vb de componente gen motor sau cutie de viteze)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i sa-ti dea in scris ca iti schimba bordul oricand doresti in urmatorii 5 ani, receptionezi masina si 1. daca te deranjeaza revii pentru schimb 2. daca te obisnuiesti faci schimbul in anul 5 si ai bord nou la masina veche :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asta e valabil doar la iphone la ce am zis. Ca in restul telefoanelor se schimba ca si la astia pe bucati. Dar daca eu nu sunt multumit de produs pot sa il returnez in 30 de zile. Aici de ce nu ar fi la fel? Bine oricum asta e ultima postare pe acest subiect. Oricum nu vorbeam doar despre cazul colegului ci asa in general ca nu e normal sa acceptam si sa lasam de la noi si sa ne ia ochii cu un discount de 2-300 de euro si nu stiu eu ce prostie de accesoriu. Si mie unul nu mi-ar conveni sa stiu ca nici nu am mers cu masina respectiva si deja s-a umblat la ea. Oricum sper sa nu mai aibe nimeni parte de neplaceri din astea. Oricum sunt curios cu o sa o rezolve colegul pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Este vorba si de costuri. Un tel este format din ecran, carcasa, placa circuite si baterie. Pret total de fabricatie 150 E. Daca e spart ecranul, e mai ieftin sa schimbi produsul nou decat sa platesti service. Daca insa de ex bateria este stricata iar tel nu este capsulat, in baza garantiei ti se va da o baterie noua. Nu ti se va schimba telefonul si nici nu va fi trimis in korea ca sa o schimbe ei. O masina costa 20k E (+/-). Este nerealist sa crezi ca se schimba masina, cand poate fi schimbat bordul. Important este ca dealerul sa arate dorinta de a livra un produs conform. Si eventual ceva bonificatie ca scuza pentru disconfortul creat. Se poate returna masina ca orice alt produs,daca si numai daca vei constata ca produsul nu corespunde specificatiilor si contractului semnat. Faptul ca ai tu un pitic care-ti sopteste "asta nu e bordul pus in fabrica,e altul nou" nu califica automat masina ca produs neconform. Produsul era neconform,dar, conform certificatului de garantie, a fost adus la specificatiile contractuale. In acel moment, juridic vb, nu mai ai temei legal sa refuzi produsul. Sa ne reamintim ca nu vb de un ventilator de 20 E, ci de un produs cu valoare mare. Productia lui a fost posibila in urma unui angajament. Tu ca platesti, ei ca livreaza. ..centii mei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi, alta masina nu au cum sa-i dea pentru ca asta este deja a lui, presupun ca e achitata integral altfel nu era in curtea dealerului.

Pot doar sa-i schimbe bordul in caz de neconformitate. Eu tind totusi sa cred ca este din cauza solutiilor de curatare iar dorel de la spalatoria dealerului ori a folosit o carpa murdara ori o solutie necorespunzatoare care s-a albit dupa uscare. Bordul Octavia, cum am mai spus, este foarte sensibil. In vara am uitat o carpa pe bord pentru cateva zile. Cand am luat carpa pe bord a ramas o pata mai inchisa la culoare decat restul bordului. Degeaba m-am panicat eu sa curat ca nu s-a luat, a disparut de la sine in alte cateva zile de stat la soare.

 Masina asta nu este "deja a lui" pt ca nu este pe numele lui, ca sa folosim logica simpla. A platit un avans integral pentru un produs cu anumite specificatii. Daca acel produs este neconform, chiar si prin acea pata alba pe bord, el poate fi refuzat fara niciun fel de probleme sau obligatii. Dimpotriva, producatorul este obligat sa predea cumparatorului un produs conform din toate punctele de vedere, tehnic si estetic. Faptul ca va sta inca o perioada lunga de timp fara masina, asta nu e bine deloc. Clientul se poate indrepta spre producator sub diferite forme juridicie pentru a cere despagubiri sau poate cadea la intelegere cu dealerul pentru diverse compensari, eventual poate accepta si aceasta masina in schimbul unui discount sau a unor facilitati imediate sau viitoare. Si da, poate vi se pare exagerat, dar in orice tara cu apa calda clientul este respectat. Numai noi ne multumim cu coaja de banana in loc de banana. Nu ca nu am fi la nivelul tarilor bananiere, dar asa, ca chestie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Si apropos de luat ochii cu 200-300 E.. asta reprezinta intre 1% si 2% din valoarea masinii. Daca la achizitie aveai discount de 8% in loc de 6% ....eheeeii...te simteai un bun negociator...

ceilalti centi ai mei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate in cazul lui, sau al tau colegu aTThEEnd, lucrurile stau altfel, in cazul meu, cu credit bancar, cand masina a ajuns in Curtici  era achitata integral, avea CASCO si RCA pe numele meu, in baza seriei de caroserie, era intocmit deja contractul V-C cu mine proprietar si ma pregateam sa platesc prima rata.

Daca se intampla ceva pe timpul transportului crezi ca platea producatorul sau dealerul ? Nu, plateam eu prin CASCO...

 

Sunt de acord cu compensarile legate de intarziere, asta daca nu s-a respectat perioada de asteptare din contract. In general stiu ca masina vine mai devreme decat perioada maxima din contract si e posibil sa schimbe bordul in timp ...

 

Nu sunt "gica contra" dar nu vreau sa se imbete colegul cu apa rece ca-i vor schimba masina !

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!