Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

@Norman: cunosti vreun client care a "tras de urechi" importatorul pentru o astfel de speta? Ma refer la o rezolvare legala, cu decizie definitiva in instanta? 

 

Parerea mea e ca e o pierdere de timp daca analizezi raportul cost/beneficiu. Doar n-o sa-ti dea masina la juma' de pret doar ca s-a facut livrarea cu 2 sapt mai tarziu decat data stabilita si specificata in contract. Aici tine de "talentul" fiecarui client aflat in situatia asta de a mai "ciupi" ceva: un set de presuri, o prima revizie gratuita samd.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 livrarea cu 2 sapt mai tarziu decat data stabilita si specificata in contract

 

Nu o sa ajungi sa iti aduca masina mai tarziu de data specificata in contract! Ce stii de la dealer e o data estimata, alea 8, 12 saptamani sunt departe de data limita din contract.

Nu sunt acasa sa vad contractul, dar daca imi aduc aminte o sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^ Multumesc. De curiozitate o sa incerc sa citesc un contract actual sa vad ce zice prin el. In unele meserii asta s-ar numi pregatire continua :lol: .

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am cerut deja un set de presuri... Au parut ca accepta. Acum sa vad la final cum va fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E logic ca n-o sa faca reducere de 50% pentru doua saptamani de intarziere a livrarii. Dar o revizie gratuita (ca setul de presuri il dau toti dealerii de masini), asa cum ai spus, se poate obtine. Sau altceva - de exemplu un alt accesoriu, o reducere la servicii, la urmatoarele interventii in service, etc, exemple sunt multe. Sunt de acord cu tine, asta am tot zis, tine de talentul fiecarui cumparator sa negocieze cat mai in folosul sau. Important este sa intelegem ca avem drepturi si sa stim sa le revendicam. Nu trebuie sa privim / tratam dealerul ca pe cineva care ne face o favoare ca ne lasa sa cumparam de la el, la pretul la care vrea el si in conditiile pe care numai clientul are obligatia sa le respecte. Pana la urma, in economia de piata, banii conteaza, si ei se afla la client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cu ultima parte nu sunt de acord. In marea majoritate a situatiilor banii se afla la creditori. Sa nu uitam ca un bun achizitionat in leasing ne va apartine abia la finalizarea contractului. Pana atunci suntem simpli utilizatori si platim o rata pt a beneficia de facilitatea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca vorbim de achizitie in leasing, in raport cu dealerul, tot noi suntem clientul, in fond, chiar daca formal este firma de leasing. Ar putea firma de leasing sa cumpere masina pe numele nostru, daca noi nu vrem ? Vointa de a cumpara este a noastra. Noi ne alegem ce firma de leasing folosim si noi mergem la dealer sa negociem cu el pretul, conditiile de livrare, etc. Pe dealer il intereseaza sa vanda, cu cash, cu credit bancar, cu leasing, pentru el este mai putin important, tot isi ia banii. In fond, clientii suntem noi, iar cum vom plati, e treaba noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sunat azi ca a ajuns la Curtici :)

Am cerut si o copie de la contractul ce il am cu dealer-ul. A zis ca imi trimite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Îmi aduc aminte ca la achiziția Golfului, am prins flota de la Vodafone și, evident, mașina mea era la coada listei de priorități. Frustrarea și mai mare pt ca mașina era în Curtici și a stat vreo 2 sau 3 săptămâni acolo.

Însa, ca idee, nu vad motive sa trag de urechi dealerul, el fiind doar interfața importatorului în teritoriu... În momentul lansării comenzii în fabrica, dealerul are termenele de livrare valabile atunci. Dacă intre timp apare o disfuncționalitate în fabricație, el nu o poate controla. Bineînțeles, ii este dator clientului update-uri ce aduc informații importante referitoare la comanda lui.

Firește ca sunt dealeri care omit anumite restricții sau întârzieri anunțate de fabrica prin gura importatorului însă și aceste chestii se verifica: mail la importator cu Am lansat la dealerul x o mașină în configurația cutare si am primit termen de livrare de 10 săptămâni. Sunt în săptămâna 14 și nu am mașina. A procedat distribuitorul corect sau a fost o rea-vointa din partea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina mea (de servici) s-a fabricat sapt trecuta. Garniturile de tren care le aduc la Curtici pleaca cand s-au umplut complet sau de ex la 2 sapt? Ma gandesc ca poate a ajuns cu garnitura care a adus masina lui _opaeliu

Modificat de Benzaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stiut de ce nu am luat diesel  :D

 

Dupa scandalul asta monstru, oare vor mai ieftini masinile pentru a recastiga clientii ?

 

http://www.b365.ro/scandalul-volkswagen-reactia-volkswagen-romania-dupa-scandalul-normelor-de-poluare_237783.html

 

 

Ultima ora:

 

http://www.agerpres.ro/economie/2015/09/23/directorul-general-al-volkswagen-martin-winterkorn-a-demisionat-19-34-00

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca se vor scumpi, trebuie sa scoata pierderea de undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai scumpe decat sunt inseamna cu siguranta ca vanzarile vor scadea si mai mult. Ai o problema de credibilitate si tu scumpesti, ai pierdut foarte multi bani si tu scumpesti. Nu, vrei sa vinzi mai multe produse, nu mai putine, dar la pret mare.

E mult mai probabila o ieftinire decat o scumpire.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normele de poluare europene sunt permisive, asa ca pe aici nu se va intampla mare lucru, doar pe piata americana este delicata treaba dar se rezolva cu minime investitii si un soft mai puturos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu regret nici-o secunda alegerea motorului de 2.0 TDI care este asa de incriminat in USA.

Are un consum fenomenal pentru ceea ce ofera ca si dinamica.

Am media de 5,2% in conditiile unui trafic 50% oras si 50% in afara. Nu merg "la consum".

VW a devenit prea puternic si asta a deranjat producatorii auto americani falimentari. Si nu numai pe ei.

Revenind la sfaturi achizitie cred ca masinile grupului VW se vor vinde in continuare foarte bine, cel putin in UE.

Daca vor mari preturile le va fi fatal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, ˝ziaristii nu doarme˝

Au provocat un angajat al institutiei la discuţii pe acesta temă, omul a facut niste presupuneri logice si de bun simţ iar ei au prezentat în titlu ca fiind un pericol iminent de recalculare a taxei. Mai lipseau niste exprimari gen ˝halucinant socant˝ etc  si reteta era completa.  Nu asa se face un jurnalism de calitate. Asta este comert ieftin de taraba, subiecte provocate.

End offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio treaba cu subiectul si cu siguranta nu are nicio treaba cu acest topic. In primul rand sunt afectate motoarele 2.0TDI EA 189, care NU sunt pe Octavia 3. Apoi la noi se calculeaza taxa in functie de emisiile de CO2. Problema cu poluarea de 10 pana la 40 de ori mai mare se refera la NOx.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aștept și eu la final de octombrie octavia mea 2.0 tdi. Sunt curios dacă cumva o vă retrograda la euro 5 din euro 6. Mie mi-e greu sa cred ca dacă au avut probleme de a menține standardul de noxe la euro 5 sunt mai capabili sa o facă la euro 6 fără ajutorul unui soft. Iar dacă vreodată am probleme la vreun test și mașina este declarata euro 6 ce se va intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aviz celor care doresc diesel !

http://www.gandul.info/auto/adevarul-iese-la-iveala-scandalul-volkswagen-trece-granita-sua-si-devine-mondial-14746836

Poate am vandut masina veche euro 3 sa primesc una noua la fel   :biggrin:  .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de parca e si-a luat cineva masina cu gandul la de euro4, 5 sau 6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi au aparut stiri similare legate de motorul de 2.0 TDI de la BMW... Probabil ca mai urmeaza si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da prietene iti cumperi cu gandul la euro 4,5 sau 6 ca se platesc taxe pentru astfel de norme ! Si ce sa vezi anul asta am fost in Elvetia pe panourile de pe autostrada era mare scris ca euro 2 nu au voie sa circule intr-un anumit interval orar pe autostrada . In unele orase din UE in zona centrala la fel sunt sunt interzise masinile cu o anumita norma de poluare !

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!