Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

@tonim...in esenta nu conteaza dimensiunea jantei, ci a balonului cauciucului, desi talon mic la jante de 15 e mai rar .Polo este semnificativ mai usoara decat octavia iar motorul pe benzina de asemeni (laca aveai roti de 17 pe polo, probabil ca nu aveai o versiune diesel). In postarile mele nu am acuzat sensiblitatea jantelor in sine pe nicaieri, ci riscul de distrugere al anvelopei.

Cu privire la octavia 3, selectia PDG exclude alegerea jantelor de 17 si invers. Nu contest ca tu ai pdg, si jante de 17, dar configuratorul nu permite, cel putin la momentul discutiei. Poate ca ai doar elemente de protectie suplimentare ? Ca in varianta asta da, se poate alege si 18, garda la sol nu se modifica.

 

edit: daca despre masina din link e vorba, nu ai pdg ;)

http://vwforum.ro/topic/117038-jucaria-mea-o-alta-alba-cheala/#entry2516836

Modificat de sosoktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sosoktm: 1.9 TDI pe Polo, pneuri 215/40 R17 , masina bate spre 1200kg fara sofer

 

Cat despre Octavia, sa stii ca am facut comanda in Noiembrie/Decembrie 2014, Masina a iesit pe 20.01.2015 pe usile fabricii si din februarie este in posesia mea. Am comandat cu pachetul de drumuri grele si jante teron 17. Si am si elementul de protectie suplimentara, insa iti pot face poza -daca nu crezi- la configuratia venita, unde apare frumos PDG ;) - voi reveni cu o poza concreta - luand in considerare al ta referire la cheala mea :P

 

Later edit: sa fiu concret, 1.9 TDI 9N3 Polo Cross are 1190 kg goala ^^

2nd edit: voi face o poza la documentele de predare a masinii, poate voi fi chiar eu care ma insel, revin xD

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu se poate configura PDG si 17"

Ca ai luat tu jante OEM de la dealer suplimentar ca accesorii poate, asta e altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu ma cert, dar am dreptate :D

Toni, O3 tdi 4x4 si dsg are 1500 kile, la care se adauga si masa optionalelor destul de numeroase. 400 kile in plus la clasa asta de autovehicul  inseamna ENORM ;)

Modificat de sosoktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu: jantele au venit la pachetul "Design Elegance" - eroare la configurarea masinii a fost, acuma m-am uitat online si intr-adevar nu merge, a avut eroare si la lansarea comenzii dealer-ul insa una din "raspunsuri oficiale" a fost - s-a rezolvat , voi reveni cu detaliul concret cand ajung la actele masinii

 

@sosoktm: iti spuneam datele de la Polo, unde tu ai spus ca nu aveam diesel, that is it ;)

 

Diferenta intre gabaritul unuie Octavii fata de un Polo cred ca nu il contesta nimeni :P

 

Oricum, nu are rost sa o dam in polemici, voi reveni cu datele de la livrare a masinii.

 

Vb unui filozof - restul e cancan ^^

 

1st edit: conform VIN masina nu are PDG, deci retrag totul , mai ramane doar sa verific si "hartia de predare" :*

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce va chinuiti sa il convingeti pe sosoktm ca sunt sau nu sunt ok jantele/anvelopele mai mari de 16". Ideea este clara: omul vrea pe 16 si punct. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni,

exceptand crosspolo, la care sincer nu m-am gandit, cred ca 99% din polo care au jante de 17 sunt varianta gti, de asta am presupus ca ai benzinar. E funny ca ti-a spus dealerul ca s-a rezolvat, adica s-a rezolvat si nu ai pdg :))

oriucm nu era o polemica, doar o discutie. Nu tin sa demonstrez nimic

Frnm...+1 la karma, pt mine roti de 17 pe octavia sunt no-go.

 

Am deblocat pana la urma comanda, asa ca nu voi mai prinde MIB 2. Poate in compensare primesc o ikebana pe capota, ca alti colegi, sau macar o perioada de asteptare mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

In curand va trebui sa achizitionez o Octavia 3 pentru ca actuala (O2 FL), pe care o conduc de 3 ani, "implineste" 150.000 km si trebuie schimbata. Dilema mea este ca nu prea stiu ce sa aleg intre 1.2 TSI DSG si 1.4 TSI manuala, avand in vedere ca sunt cam la acelasi pret, iar la 1.4 TSI cu DSG nu ma incadrez in bugetul fixat (cca 19.000 eur) - pastrand in acelasi timp optionale de care nu ma pot desparti: xenon, scaune incalzite, climatronic, etc.

Am testat motorul 1.2 TSI pe un Rapid (stiu, nu e acelasi motor, are transmisie pe lant vs. curea, etc), si mi-a placut...insa recunosc ca am simtit diferente fata de 1.4 TSI-ul meu actual, de 122 CP. Motorul nou 1.4 TSI nu l-am testat inca, dar banuiesc ca e si mai bun decat ce am eu acum "instalat" pe masina actuala.

Ca si stil de condus, pot sa va spun ca imi place sa conduc responsabil, corect, dar imi place si viteza..unde se poate. In 85% din cazuri sunt singur in masina,dar portbagajul e plin..fac cam 40.000 km/an si 50%-50% urban/exterior.

Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.

Am revenit..la vechea dilemă. Ieri am testat O3 cu 1.2 Tsi DSG si m-a pus pe gânduri rau de tot, in sensul ca e o combinație foarte buna. Făcând o comparație cu 1.4 Tsi pe care il conduc acum, nu am simțit nicio diferența notabila, cu excepția faptului ca dupa ce am condus automata ma uitam aproape cu scarba la schimbatorul din masina mea:)).

Deci.. m-am sucit:)

Vorba unuia.. Sunt nehotărât..sau nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand toata lumea care conduce DSG iti spune sa iei DSG, tu te gandesti la 1.4tsi manuala :)

 

Motorul 1.2tsi de la O3 este cu totul alt motor decat tsi-urile de pana acum, este EA211 si este un motoras foarte bun, dupa cum ti-am mai spus, nu te gandi neaparat la 1,4 tsi ca nu iti aduce mare sfaraiala un plus, iti aduce cu siguranta un consum suplimentar, daca esti limitat de buget mergi pe 1.2 TSI cu DSG si dupa cum spuneam o sa fie cu totul alta masina decat 1.4tsi/M6. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@OktyKo dacă iei mașina pe persoana fizica (sau PJ cu rabla ta), așteaptă Remat-ul și scoți de acolo DSG-ul :)... Asta dacă nu l-ai luat deja în calcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aș testa și 1.4 TSI cu manuală înainte... Diferența de putere e chiar importantă. Personal, sunt extrem de încântat de 1.2 TSI, chiar dacă nu am avut buget pentru DSG. Ca performanțe e mult peste mașina anterioară și chiar și la consum stă mai bine, deși e pe benzină și cealaltă era 1.5 DCI. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa starnesc polemici, dar daca ar fi ca eu sa aleg strict intre 1.4 M si 1.2 DSG, nici 1% n-as tinde spre motorul mai mic. Uita-te comparativ la performantele dinamice. E diferenta evidenta de cuplu de la 160 Nm la 250 Nm, diferenta notabila nu se poate sa nu o simti la drumuri mai lungi, in diferite conditii de incarcare, pante, etc., si s-ar putea sa-ti para rau mai tarziu. Iar cutia automata, da, este reusita si iti ofera confort, dar nu iti da nici cai in plus, nici cuplu motor mai mare. Asta e in functie de ceea ce, repet, as urmari eu sa aiba masina.

 

Da, ar fi mai bine 1.4 DSG - vorba aceea: decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos :) ... - dar inteleg ca ar trebui si ceva sponsorizare suplimentara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de diferențe intre 1.4 Tsi 122cp manual pe care il am acum si 1.2 Tsi DSG. Nu sunt diferențe notabile.Am 130k km cu 1.4 menționat, si drive-testul cu 1.2 l-am facut pe vreo 70 km, cu rampe, trafic de oraș ora de vârf si autostrada.

In alta ordine de idei, da, 1.4 Tsi 140 cp e altceva, nu contest. Tind sa prefer DSG vs putere suplimentară. Buget de 1.4 Tsi nu este...sunt limitat la 19.000 euro, suma in care m-as încadra cu 1.2 Tsi elegance, plus optionale serioase (dealer-ul imi oferă 12,5%, discount de flota).

Voi posta o configurație la care m-am gândit, poate uit ceva important si mai adaug/scad din opțiuni extra.

Multumesc pentru feed-back.

@dudu Cred ca O2FL pe care il am acum si va fi de vanzare undeva prin mai nu se încadrează la rabla:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu asta era ideea... 

 

Pentru persoanele fizice, voucher-ul remat este transmisibil - du-te la dealer si spune-i ca vrei sa achizitionezi masina cu Remat si iti gaseste el tichet, tichet pe care il cumperi cu 1500 de lei (la inceput vor fi in zona asta, pe masura ce trece timpul se vor mai ieftini spre 1000-1200 lei) si tot castigi macar 5000 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina se achizitioneaza pe firma, deci faza cu tichetul Remat pica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totuși, dacă nu e prea mare efortul, încearcă 1.4 TSI :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umbla vorba că motoarele sunt euro6 la Octaiva, este adevărat? Anul acesta se dă un bonus la Rabla pentru treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt toate euro6. Dar din cate am inteles se da bonusul si pentru masinile care au sub 100 de co2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm ca 1.8 TSI (luata in noiembrie 2014) este Euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa sta treaba cu E6

Producătorii auto nu vor mai putea să-şi omologheze tipurile noi de motoare pe care le pun în fabricaţie de serie, începând cu 1 septembrie 2014, decât dacă respectă norma Euro 6 .
Maşinile noi cu motoare euro 5 vor putea fi vândute până la epuizarea stocurilor, dar nu mai târziu de 31 august 2015.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, în cazul ăsta, toate motoarele vor fi euro 6 și vor primi un bonus de 1500 lei la rabla. Sper să nu greșesc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele Euro 6 sunt scutite de taxa de prima inmatriculare.

 

"Pentru accesarea unui eco-bonus (1500 de RON+prima de casare) românii trebuie să aleagă să-și înlocuiască mașinile vechi cu unele care să respecte una din următoarele condiții:

-      achiziționarea de autovehicule noi, al căror motor generează o cantitate de emisii de CO2 mai mică de 100 g/km,

-      autovehicule noi cu sistem de propulsie hibrid şi autovehicule noi, încadrate la norma de poluare Euro 6 în condiţiile în care înmatricularea, vânzarea şi introducerea în circulaţie a acestora au loc până la 31 august 2015."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreutzu:

Primul citat face referire la omologarea tipurilor noi de motoare. Nu se va mai putea face decat daca respecta EURO 6. Asta nu invalideaza omologarile facute pentru tipurile "vechi" de motoare.

 

Din ce stiam eu, la O3 spre exemplu, tip nou de motor nu a fost decat 1.8 TSI. Pentru care era nevoie de omologare individuala si care indeplinea norma EURO 6.

 

Cu cel de-al doilea citat insa nu prea stiu ce sa zic. Lasa impresia ca din toamna nu se vor mai putea comercializa decat autoturisme echipate cu motoare EURO 6. Ceea ce pare putin ireal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!