Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

salut.am un golf 5 1.6 16v 105 cp si mi-a aparut eroare emission garage.am fost la tester si mi-a spus ca e filtru de benzina infundat pe care l-am schimbat dar dupa 5 km mi-a aparut iar eroarea.ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Care este eroarea, ada cum a aparut pe tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari! Revin cu informatii noi in legatura cu problema descrisa de mine anterior.

 

Am dat jos egr-ul si l-am curatat.

Cu el dat jos am incercat sa ii testez din nou membrana. Am observat ca are 2 gauri pe lateral, cam de 3-4mm in diametru.

 

Cand ele NU sunt astupate pot trage aer FOARTE usor.

Atunci cand ele sunt astupate nu pot trage aer deloc.

1. Cum ar fi normal sa fie?

 

De asemenea pozitia acelei supape zic eu ca era blocata pe inchis, nu se observa lumina privind dinspre exterior. (atasez poze)

 

Dupa ce am facut egr-ul luna, l-am pus inapoi, am sters eroarea, dar dupa ~50 de km a reparut emission workshop.

Ar putea fi cauzata aceasta eroare de altcineva inafara de EGR?

 

De cand a aparut problema cu EGR-ul, 2-3 saptamani, a aparut si un fluierat EXACT ca cel de aici : 

. Apare doar pe decelerare, chiar daca duc masina si la 1100 RPM.

Am citit pe internet si multi cred acest fluierat ca este normal...mie nu mi se pare, parca nu era inainte sa apara problema cu egr-ul. (sa fie doar o chestie psihologica in mintea mea?)

In primul comentariu din filmulet, un roman spune ca a avut exact aceeasi problema. I-a aparut Emission Workshop si apoi acest fluierat. A curatat EGR-ul si nu s-a intamplat nimic si a rezolvat in final schimbat EGR-ul.

 

Daca ar fi sa il schimbi, ce imi puteti recomanda la un raport calitate/pret bun?

 

2. In final, planuiesc un drum mai lung, 1000km, exista posibile riscuri despre care ar trebui sa stiu? Mentionez ca nu simt sa se fi schimbat altceva in comportamentul masinii.

 

3. Am citit insa nu am gasit un mod de a face o diagnoza/log mai amanuntit pentru a gasi alte detalii/valori care sa duca la solutionarea problemei. Imi puteti descrie o procedura de log ca sa mai verific chestii aditionale?

 

4. Ar putea fi implicat MAF-ul in toata treaba asta? Sa fie el de vina in vreun el?

 

Multumesc pentru atentie!

Modificat de thelion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele doua gauri, nu trebuie astupate... daca le astupi, nu mai poate lucra membrana, decat f.f. greu... si o strici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e clar dusa membrana...si implicit egr-ul, fara ele astupate trageam aer fara probleme..

Ce imi poti recomanda sa iau?

Modificat de thelion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau Wahler, care este mai mult mai ieftin, plus ca este echiparea originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, amandoua sunt bune.... Wahler e echiparea de fabrica, asa cum zice Andrei..... selecteaza si tu, in functie de pret.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pietburgu este 340, cu 100 de leimai scump ca Wahleru. Nu vreau sa ma zgarcesc deloc, dar merita acei bani in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa fie diferente majore..... amandoua sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pietburgu este 340, cu 100 de leimai scump ca Wahleru. Nu vreau sa ma zgarcesc deloc, dar merita acei bani in plus?

CRed ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Sunt nou pe forum, nou ca si sofer. Mi s-a apris si mie in bord mortorul galben in forma de robinet si imi afiseaza : ''emission garage!'' + mai mult de 3200rpm nu urca (pana acolo accelereaza, am putere) (Egr-ul are un an de cand a fost schimbat si nu am mers cu masina subturata). Stiu, trebuie sa o pun pe tester, am citit toate paginile acestui forum. Intrebarea mea: e posibil sa fie din cauza senzorului de temperatura exterioara? De o saptamana imi arată mai putin cu 10 grade, insa ieri, inainte sa se aprinda senzorul, imi arata -35grade si clipea temperatura (in conditiile in care afara erau +22 grade). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are treaba motorul cu senzorul de temperatura exerioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-a dispărut martorul din bord, masina trage ca noua. Ii voi schimba senzorul de temperatura exterioară apoi o pun pe tester. Sunt curios sa vad cauza, egr-ul a fost schimbat odata cu turbina acum un an..din cate stiu eu la 5-60000 km trebuie curătat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

  Salut baieti!

  Si mie mi s-a aprins robinetul si workshop emmisions.Dupa testele cu VDCS eroarea este P0401 si scria ceva de fluxul de gaze din EGR.Problema este ca pe tester fluxul de gaze care trebuia sa fie 240-300mg/cursa era de 385-400mg/cursa deci este mai mare.Am curatat EGR-ul dar nu s-a schimbat nimic.Masina se comporta normal ,fara pierdere de putere,cel putin nu sesizabil,iar consumul nu a crescut.Ce credeti ca ar trebui sa mai fac,care sa fie problema?  Motor 1.9TDi cod BKC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste posturile de mai sus, a colegilor care mi-au raspuns mie. Verifica furtunul de vacuum, membrana ... Cel mai probabil tre sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit postul tau,cred ca am acelasi defect ca si tine.Am incercat sa trag pe un furtunas din EGR dar nu a facut deloc vid.Pe furtunul care intra in EGR este vacum si lucreaza cum explica cineva inainte.Egr-ul l-am curatat dar totusi cred ca este de la membrana.Tu pana la urma cum ai rezolvat?Te rog spune-mi si mie unde este conducta care iti spunea tie cineva ca trebuie sa se incalzeasca imediat si foarte tare daca functioneaza corect EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti convins ca nu face vid cand tragi aer din EGR atunci e membrana => iti trebuie EGR nou. Wahler ~240 lei, Pierburg ~340 lei.

 

"TEAVA" aia e undeva in spatele motorului, o poti vedea daca te uiti atent ca vine in niste 'tevi' de pe langa EGR. Capetele sunt in forma de romb si au prinderi in 2 suruburi si intradevar are pe ea o bucata de 'burete' de sarma pe mijloc. (uite-te aici, e teava aia dintre bulinele albastre). Scuza-mi exprimarea dar nu-s expert si incerc sa-ti explic cat mai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am tras 2 minute din furtunas si nu a facut vid ,trageam foarte usor.Teava asta este cea care vine prins egr-ul pe ea,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e. Vezi poate intelegi mai multe de aici.

 

Daca nu ai reusit sa faci vacuum tragand din egr (sa-ti ramana limba prinsa pe stut sau pe un furtunas relativ scurt) e dusa membrana si din ce stiu EU nu mai ai ce-i face si trebuie schimbat. Rog sa fiu corectat daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect @thelion. Daca s-a dus membrana, altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am tras 2 minute din furtunas si nu a facut vid ,trageam foarte usor.Teava asta este cea care vine prins egr-ul pe ea,nu?

Schimba clapeta EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al,tu zici de clapeta cutt-off (sau cum naiba ii zice) care opreste motorul?Pe aia am verificat-o si isi face treaba (are cod V171).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!