Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Vezi daca EGR-ul mai tine vacuum - scoate furtunasul din el, pune in locul lui unul de perfuzie si trage sa vezi daca tine sau nu vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat si eu de problema cu emission workshop, am pus masina pe tester si nici-o eroare, a zis baiatul sa curat egr, egr era foarte curat, cand il pune la loc observa ca un furtun era crapat, lam inlocuit si problema a disparut, este un furtun de 13 lei, pe langa egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

detin un passat 2004 1.9 tdi 101 cai cod motor AVB si din cand in cand imi apare EMISION WORK SHOP insotit cu martorul motor aprins,el dispare dupa cateva ore iar la o accelerare mai brusca reapare iar si devine mai puturoasa.am fost am bagat masina pe tester si mi-au spus ca scria "defectiune la alimentare sau supraalimentare" si posibil sa fie de la alternator.nu as vrea sa demontez alternatorul degeaba ca mi-a masurat un electrician la bornele bateriei curentul care intra si incarca ok.cred ca pana la urma ma duc la reprezentanta si poate o rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu alternatorul sau cu bateria problema ta, ci cu turbina. Posteaza exact codul de eroare (banuiesc ca e vorba de overboost pressure - in cazul asta verifica geomeria variabila).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din Pitesti are careva tester VAG-COM ? Mi-a aparut si mie eroarea cu Emission Workshop !! :)

Precizez k mi-a aparut undeva intre vitezele 100-120 km/h si mi-a dezafectat si turbo-ul !

Modificat de alec sgs2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Ma numesc Teddy si am un passat variant 3B5 2005,2.0TDI 100kw cu filtru de particule si aditiv la filtru!

Cu putin timp in urma mi s-a aprins 3 martori...martorul filtrului de particule,martorul Abgas Werkstatt si martorul motor(codita de purcel),nu mi se tura mai mult de 2000rpm si nu atingeam o viteza mai mare de 80 km/h.Am fost la service si mi-au spus ca trebuie curatat filtru de particule fiind foarte imbacsit si adaugat aditiv pt ca era terminat si filtru nu mai reusea sa isi faca regenerarea automata.Am dus masina si mi-au pus aditivul iar filtru de particule l-am curatat eu(cat si sonda care este montata pe filtru) cu solutie importata din germania pt uz profesional,lasand peste 13 ore lichidul in filtru de particule.La service mi-au facut si regenerarea fortzata cu ajutorul vag comului.Inainte regenerarea automata o facea la un interval de 20 km iar acum am facut 300km pana la a doua regenerare(e foarte bine).Initial mi s-au stins toti martorii dar dupa 5-6 porniri imi sta aprins martorul Abgas Werkstatt.Motorul merge f bine se simte diferenta,trage mult mai bine ca inainte... mi-am scanat cu vag comul...si mia dat eroarea aceasta:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 038 997 016 K HW: 028 101 114 5

Component: R4 2,0L EDC G000SG 0092

Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D0034162

Coding: 0000072

Shop #: WSC 30513 264 96852

VCID: 2649873C92FC12E

1 Fault Found:

17068 - Glow Plug Control Module (J179)

P0684 - 000 - Implausible Signal

Freeze Frame:

RPM: 840 /min

Torque: 26.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 18.0°C

Bin. Bits: 10110000

Sunt incepator si daca ar putea cineva sa ma lamureasca cu aceasta eroare...ce ar putea fi de facut....mi-am anulat eroarea si mi s-a stins martorul vreo 2 zile dar a aparut imediat dupa....Momentan locuiesc in Italia si aici te rup la bani mecanicii daca ajungi cu masina la ei.....de aceea am cerut ajutor pe forum,poate cineva a fost in situatia mea.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi mi-a aparut si mie emission workshop cu tot cu martor. am vazut ca imi consuma si mai mult. Intrebarea mea este, credeti ca daca ii pun motorina de calitate si ii dau talpa 20-30-40 km ar putea sa isi revina? sau sigur e clapeta aceea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi EGR-ul si clapeta de cut off. Cred ca la tien este EGR-ul. Fa-i eventual o scanare si vezi ce-ti iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut o scanare si mi-a aparut asta:

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 46.4 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Temperature: 16.2°C

Bin. Bits: 10110000

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1953 /min

Torque: 75.6 Nm

Speed: 29.0 km/h

Load: 31.4 %

Duty Cycle: 14.7 %

Mass Air / Rev.: 285.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 575.0 mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus EGR-ul. Vezi in prima faza daca mai tine vacuum. Daca nu e sparta membrana, incearca si o curatare a lui. Eu zic ca s-a dus membrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

Incep cam asa ,deci la eroarea aparuta de mai sus se poate proceda in felul urmator:

Se demonteaza EGR si Manifold Flap se curata bine de ce se gaseste acolo(ma refer la Manifold Flap electronic nu cel cu vacuum) dar se poate curata si cel cu vacuum ,la Manifold Flap se demonteaza tot adica se scoate si motorasul cu pinioanele de plastic,acolo in general va fi mult ulei ,motorasul se poate curata cu spray pentru curatat franele este bun deoarece se usuca foarte repede,se verifica motorasul daca nu este ars cu doua fire de la baterie,daca este ok atunci mergem mai departe ,pe capac se gaseste un cablaj electronic acolo sunt cateva fire care fac legatura de la mufa cu placa (ei in general de acolo e problema,foarte rar se arde placa electronica) firele sunt foarte maleabile se rup foarte usor parca sunt de cositor , ele poate par ok la prima vedere dar pot fi intrerupte sub pasta cu care e acoperita,cel mai bine se deslipeste pasta si se lipesc alte fire inapoi dupa care se poate izola cu poxipol.

Deci daca ati verificat motorasul e ok ,pinioane ok ,clapeta curatata si nu se blocheaza, firele care intra in mufa nu sunt intrerupte si eroarea nu dispare puteti urma procedura care v-am descriso este ultima varianta ,de obicei merge 100%,

Bafta va urez....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, si bine v-am gasit !

de cateva zile imi apare in bord Emission Workshop insotit de martorul defectiune motor, dupa o scanare cu o interfata mi-a aparut : "senzor 1, exhaust tempeature senzor bank 1" . Este vorba de o skoda octavia scout 2007 , tip motor BMM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-l ca DPF-ul se va incarca repede.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problem, Emission workshop dupa ce am schimbat distributia, la mine mai complicata treaba:)), dupa schimbarea distributiei s-a aprins Bec ul galben Emission Workshop , consum 1.2l la relantii, coincidentza probabil intre reglajul fin al axei cu came si EGR din ce vad la voi, grav insa, a fost reglat a 2 a oara axa cu came, sters erorile, becul a disparut, din nou a aparut eroarea asta , acelasi consum la relanti 1.2/ la 100, eroare pe vag com de la MAF :X aiurea, am schimbat maf, totul ok, fara erori, insa azi aceeasi eroare Emission workshop, + intre 1800 2200 de turatii se pune in cap, probabil limp mode, specific, am 1.9 tdi 105 cai 2006, fara filtru de particule..... cam complicat si nu stiu ce sa cred, toate astea dupa ce am schimbat o distributie....

EGR ul e problema?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare ai pe grupul 01 Engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa fac din nou o diagnoza , ca nu am una de cand am pus MAF ul nou si sunt curios ce iese si iti postez + log in mers, sper sa ma ajute un prieten cu laptop sa o rezolv maine, si voi dupa, ca o iau razna si dau cu ea in pom :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de eroare, am curata EGR ul + Clapeta de la turbo si a disparut eroarea, ramane insa consumul 0.9 l/h la relanti si cand se incalzeste ramane la 1.2l/h la relantii, instant merge prost, sa fie de la distributie? sau tot de la EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

La mine pe bord este aprins cu galben indicatorul de defectiune la sistemul de evacuare a gazelor. La scanarea cu VAG-COM am urmatoarea eroare:

1 Fault Found:

006488 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 Bank 1 (G448): Short to Plus

P1958 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 154173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:08:27

Din ce am gasit pe net e un senzor de temperatura a gazelor ce este pozitionat inainte de DPF si in cazul meu este dus si nu are legatura cu sonda lambda.

Precizez ca am mers cu masina 300km pe autostrada. Ma gandesc ca masina sa nu faca regenerare la DPF daca acest senzor este defect. Intrebarea mea este daca este ff urgent sa schimb acest senzor sau pot sa mai merg cu ea vreo 100-200km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste-l ca vei avea probleme cu DPF-ul. Uite aici (un cod am gasit cu G448 Temperature sensor #2, orange connector- 03L 906 088 T)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Multumesc pentru raspuns, intraevar a fost senzorul G448, cel ce e inaintea DPF-ului (intre DPF si turbina). Am schimbat senzorul si acume ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Eroarea asta am avut-o si eu. S-a rezolvat prin curatarea EGR-ului si inlocuirea partii electronice care actioneaza clapeta de shut-off (era blocata). A costat 900 lei toata treaba.

Modificat de karpp08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Masina este vw touran 1.9 tdi cod motor bkc din 2005 .

Pe cb apare "emissions garage" iar masina este pe profilul "leguma" aka limp mode

In urma diagnozei am obtinut urmatoarele coduri :

1. 16622.P0238 Turbo/Super Boost Sensor A Circuit, High Input

2. 18000.P1592 Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

Am dat un search la prietenul google si am dedus ca de vina ar fi senzorul G31. (MAP?)

Stie cineva mai exact care e problema si ce trebuie facut ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

Detin un golf 5 tdi ieri cind am pus contactu dupa ce sau stins toti martori luminosi unu a ramas aprins de culoare galben cel cu motoru pe el dupa ce am pornit sa stins iar dupa ce am orit si am pus contactu la fel ramanea aprins pana pornea motoru dupa care se stinge

De ce si mai ales ce e ? A mai patit cineva asa si ce e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul respectiv e normal sa se stinga dupa ce pornesti motorul. Daca ramane in continuare aprins semnalizeaza o problema. Fa-i o scanare si posteaza codul de eroare in aria dedicata pentru a-ti oferi un rspuns pertinent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Andrei1309
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!