Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Cand opresti motorul, cum se opreste, Dardaie sau instant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca unii anuleaza EGR-ul, asa ca nu cred ca ar fi vreo problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreste normal. Nici pe mine nu m-a deranjat anularea egr, ce ma deranjeaza insa e rahatu de bec pe bord. Toti care se urca in masina: aaa, ai motorul defect...ti-a murit injectia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci la un tuner si il anuleaza definitiv din soft si asa nu mai ai probleme cu nici un bec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine, membrana aia de la EGR e sparta. Si mirificul martor in bord cu mesajul emissions workshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci solutia este schimbarea EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele nonpd nu e problema cu becul , la mine plangea EGR-ul si i-am scos momentan furtunasul de vacum, de apx 800 de km de atunci e curat, asta inseamna ca uzura de la el isi spune cuvantul, chiar dc membrana e buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat vreo diferenta de cand ai scos furtunul de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer cam nimic, parca, dar numai parca e putin mai fasneata in turatii mai mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce 80% din persoanele cu care am vorbit imi spun sa anulez EGR.ul. In mintea mea odihnita, acel EGR a fost conceput cu un scop, nu e pus acolo degeaba. Afecteaza cu ceva motorul daca il anulez? Sau la ce sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza cu nimic, chiar o sa traga motorul numai aer curat. O sa iesi un pic aiurea la noxe, cand te duci la itp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste pe net vei gasi variante si variante, nu face nici rau, dar nici bine, deci in concluzie fiecare face cam cum il taie capul

Noxele iti ies bine, nu ies deloc aiurea

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta este ca pe EGR, este si clapeta de cut-off, care in cazul in care scoti egr-ul, la oprirea motorului va tremura, in loc sa se opreasca calm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au nici o treaba una cu alta, doar ca sunt montate impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma e bine sau nu sa scot EGR.ul definitiv?? Va afecta cu timpul functionarea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa-l scoti de acolo, doar sa-l anulezi:

1 cu un surub pus pe furtunul de vacuum

2 cu o garnitura oarba sub teava de admisie de gaze recirculate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am anulat dar e enervant caci imi sta in permanenta aprins check engine in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citit pe alte forumuri ca supapa EGR ar lucra impreuna cu clapeta shut-off ca un ansamblu. Adica cand supapa EGR nu corecteaza indeajuns de bine fluxul de aer, clapeta shut-off se inchide/inclina putin ca sa vina in ajutor la corectie. Cert este ca pe EGR cooler mai este un actuator care lasa gazele de evacuare in cooler pt. a fi racite inainte sa ajunga la supapa EGR, care va lucra in continuare degeaba daca nu-i scoateti si la ala furtunul de vacuum, sa-l anulati.

Pt. o anulare completa trebuie modificata si harta de EGR. Eu mi-as scoate si EGR coolerul daca m-as hotara la asa ceva (nu toate modelele au acest cooler, dar majoritatea il au). In felul asta ramane portul de pe galeria de evacuare disponibil si se poate pune un boost gauge, care sa monitorizeze presiunea de pe evacuare. Asta bineinteles doar pt. cei cu masini modificate, la cele stock nu are rost. Dar daca se schimba cumva legislatia in viitor si vor masura la ITP si noxele, nu doar fumul, cum e acuma...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am anulat dar e enervant caci imi sta in permanenta aprins check engine in bord

La motoarele din 2001+, la anularea fizica a EGR-ului, apare martorul si eroarea Check Engine. Singura solutie e inlocuirea.

Eu am circulat si cu EGR-ul anulat, si cu el activ. Nu recomand anularea lui. Creste consumul in mediu urban, creste timpul de incalzire al motorului iar motorul in sine devine mai zgomotos.

Nu e o avere, merita inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu un passat 1.9 tdi 131 de cai 2004 si mi-a aparut aceasta eroare in bord cu emission workshop si beculetul galben, care sa fie problema?are sonda lamba acest passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, era din cauza motorinei proaste, am golit toata motorina din rezervor si am bagat 20 de litri motorina de la lukoil cu aditivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scapat de eroare...am schimbat clapeta de admisie...970 ron plus 50 ron manopera!

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cv timp in urma am postat aici niste probleme in legatura cu turbo, becul di bord s.a.m.d. si acum revin cu altele.

1 motorul porneste greu , si pana se incalzeste , scoate fum, alb, albastrui. si am senzatia ca ar merge in 3 cilindri, ( balbait)

2 dupa ce motorul se incalzeste trage bine , merge bine , dar deodata, se plafoneaza ( pedala la fund , si , ca si cum nu ar lucra turbo , isi ia greu turatie)

3 martorul sta tot impul aprins .

La masina asta s-au schimbat urmatoarele .

1 Turbo

2 bujii incandescente

3 incarcator turbo

4 filtre all

Dupa ce am schimbat turbo ( NOU , SI PE ACEASTA CALE , II MULTUMESC LUI CIPOS), beculetul cel nebun nu a mai stat aprins, dar dupa cam 50-70 km a reaparut .

Ma puteti lamuri si pe mine ce Dumnezeu are :banghead:

Masina este un TOURAN 1,9 TDI-PD de 105 cai frumosi cod motor BLS din 2006 Automat

Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum aprox 3 saptamani a aparut in bord mesajul "Emission Garage" si s-a aprins martorul galben; dupa aceasta au fost momente cand am simtit ca se taie motorul in mers, isi pierde din putere, fiind nevoit sa schimb intr-o treapta inferioara de viteza. Acum o saptamana am vazut ca s-a stins singur martorul din bord si parea ca si-a revenit insa ieri a reaparatu problema atat cu martorul aprins cat si lipsa de putere a motorului in unele momente. Primul pas ar fi sa ajung sa fac o diagnoza sa vad ce eroare este stocata insa pana atunci orice parere este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR-ul si clapeta de cut off. Cum se opreste masina? Smuceste la oprire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Marian_Bz
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!