Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Da, merita, pe orice masina cu farurile in stare buna/noua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lascae Bogdan

Am inteles ca o data ce pui folie ,daca vrei sa o inlocuiesti se dezlipeste foarte greu

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am niste nelamuriri cu doua comportamente care s-au schimbat dupa inlocuirea bateriei (a fost facuta codarea respectiva dupa schimbare):

 

1. inainte, cand eram in D6 de ex si retrogradam de 3 ori din padele masina intra in S3 si apoi dupa un timp revenea in D4 si mai departe. De cand am schimbat bateria cand fac aceasi manevra nu mai intra in S3 ci in 3. Era o setare/codare facuta inainte care s-a resetat la inlocuirea bateriei?

 

2. cand dadeam cu spatele oglinda din dreata se lasa in jos (mirror dip), acum nu se mai intampla asta desi optiunea de "lower while reversing" pe oglinzi e activata.

 

Multumesc anticipat pentru pareri/sugestii :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/13/2021 at 11:17 PM, Lascae Bogdan said:

Am inteles ca o data ce pui folie ,daca vrei sa o inlocuiesti se dezlipeste foarte greu

corect, adezivul foliei anterioare este foarte greu de inlaturat

 

@ev21

 

nu prea avea cum sa retrogradeze pe D sau S, din moment ce trece automat pe Manual, cand dai de schimbator sau de padele..... si arata doar cifre, fara moduri. 

 

pentru oglinda, pune comutatorul pe oglinda din dreapta si mai incearca sa vezi daca merge.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

 

daca schimbi din padele, intri in M3, iar daca vei cresti turatia, o sa treaca automat in D4.

Corect si pentru oglinda 😂😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Ma ajutati va rog cu sectiune unde pot sa gasesc info de Superb iV. Daca are cineva si poate da cateva impresii legate de cum se comporta motorul

Merci

Modificat de dialog_oo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. 

Sunt proaspatul posesor al unui Superb Combi 4x4 2.0 TSI 272cp an fabricatie 2019. Sunt foarte incantat de masina, mai ales de motor. 

      S-a mai confruntat cineva cu miros de benzina in interior? Nu este permanent. E un miros slab care cred ca vine din partea dreapta (partea pasagerului) a compartimentului motor. 

     Masina are 6300 km, cumparata de la reprezentanta Skoda din Germania. Mai are garantie de producator care ar fi valabila si in Romania? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar doi ani au garantie producator masinile n DE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dacă ați urmărit, au mai fost pe stoc Superb-e cu prețuri peste 50.000 € și acum nu mai sunt. De ce nu ar cere în continuare sume de genul acesta? Și cine știe, poate prețul include și posibilitatea unei mici reduceri. Iar dacă ne uităm în continuare la opționale, are Area View 360°, care nu se mai poate comanda momentan și de asemenea Canton ce se poate comanda doar pe L&K (de la MY 2022 acesta include şi Noise Reduction, o noutate), dar nu pe Sportline. Deci, este un model rar în ziua de azi.

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cu reducere semnificativa, sa zicem ca ar ajunge la 50k euro (greu de presupus insa ca va fi reducere asa mare in perioada asta) tot o Skoda Superb ramane. Despre asta e vorba, e o capcana cu incarcarea cu optionale de se ajunge la preturi ridicole, dar antifonarea, bordul etc..tot Skoda ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e ridicol si nu exista niciun argument in favoarea unei astfel de sume pentru o Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita luata la 2 3 ani cu km corecti la 25/30k eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multi bani dar cat costa ceva similar de la alte branduri? Cred ca ramane destul de competitiv pretul in cazul asta. Pentru cine vrea masina noua din diverse motive si are bugetul asta cred ca e best deal.

 

Quote

Chiar si cu reducere semnificativa, sa zicem ca ar ajunge la 50k euro (greu de presupus insa ca va fi reducere asa mare in perioada asta) tot o Skoda Superb ramane.

 

Ramane o Skoda Superb top of the line cu multe optionale :) Ai nevoie de configuratia aia? Cel mai probabil nu. Dar daca vrei un break 4x4 cu 280cp ce variante ai? Ca fun fact un Golf Variant Alltrack incepe de la 40k euro si e doar diesel de 200cp si abia din punctul ala incepi sa pui optionale pe el, n-am dat toate click-urile necesare in configurator dar proabil il poti duce la peste 50k. Ce alegi atunci?

 

___

Ca nota personala, mie mi se par oricum multi bani pentru o masina "de consum", indiferent ce ar fi ea dar ma gandesc (sper!) ca cine cumpara o masina noua are anumite avantaje fiscale si isi asuma cumva deprecierea. Masina mea a costat 48k euro de noua (in Germania) si oricat de mult imi place n-as fi dat banii aia dar nu pentru ca e Skoda (desi sub capota am piese cu logoul Audi) ci pentru ca nu i-as fi dat oricum. Ma bucur de ea depreciata la mai putin de jumatate din pret :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba ca te urci intr-o masina de peste 55k care are aceeasi antifonare ca un 1.5tsi care incepe de la 30k. Aceeasi calitate a imbinarilor. Sigur ca primesti multa masina si multe dotari, dar la ce pret.

 

E poate o alternativa pt cine vrea sa simta ca un mini RS6 la 1/3 din pret.

 

Si totusi am configurat superb, e drept sedan, L&K ( ultimul nivel de echipare) tot 2.0tsi 4x4 dsg cu mai toate optionalele si peste 53k nu ajunge.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre sa mergi pe Sportline. Uite una si mai scumpa, putin rulata

https://www.dasweltauto.ro/detail/1021709041?minPS=270&minRegYear=2020&sortAsc=true&sortCol=price

 Ca sa raspund colegului, ce-mi trece repede prin cap:

-Alfa Romeo Stelvio sau Giulia (si mai ramai si cu bani)

- BMW 330i sau 330e

- Volvo V60 sau S60, cred ca incadrezi si la XC60

- Arteon - liftback sau Shooting brake

- Tiguan R

 

Ar trebui sa iesim din bula asta, doar grupul VAG, si o sa fim uluiti, ca mai sunt si alte branduri. N am trecut nicio electrica, pentru a nu fi discutia de Rabla Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti iei noul E class in banii aia, despre ce vorbim :)) inteleg ca ai superb si esti multumit, dar e o limuzina din gama medie, adica peste 30-35k nu merita, nici daca are tesla autopilot si summon pe ea.

 

Mai pe romaneste, suspensia e de golf 7, platforma MQB. Antifonarea este sub VW. Designul exterior o ridica mult, insa la interior, sa-mi fie cu iertare dar e plicticoasa rau.

Asta este "artificiul" prin care VW muta branduri entry in zone de pret mid-high. Le pune optiuni premium pe ele, pretinzand ca gata, sunt masini premium. Ce conteaza la o masina, dpmdv, in primul rand este suspensia, sasiul, powertrain-ul, dinamica, confortul, antifonarea, calitatea constructiei si apoi ca ai virtual cockpit sau mai stiu eu ce briz-briz pe care intradevar il gasesti si pe masinile mai scumpe.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 50k pt un sedan cu adevarat sportiv, Kia Stinger are raport calitate/pret imbatabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca la 60k eur deja n ar trebui sa te mai uiti la o Skoda (nu ca Skoda n ar fi o masina foarte ok, dar sigur nu la banii astia)

Daca vrei si spatiu, deja trebuie sa te uiti la E, Seria 5, A6, unde preturile pentru motorizari bune si dotari ( cel putin ca un Superb L&K sau Sportline ) sar de 80/90k eur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai comparam top of the line de la un brand cu modelele entry level de la altul? :) 

 

Lasand la o parte parerile subiective si preferintele, daca faci un tabel cu modelele mentionate aici tind sa cred ca iesi mai ieftin cu Skoda. In niciun caz nu zic ca e cea mai buna sau ca ar fi o alegere buna dar obiectiv vorbind suma de bani va fi mai mica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sunt multi bani ieftini in piata si inflatia a luat-o razna in ultimii ani, e adevarat.

Ca Skoda aia are mai multe optionale decat un 530ixDrive in aceeasi bani, e adevarat. Ca 530ixDrive chel e mult mai bine finisat, e iarasi adevarat. Ca sasiul, cutia, directia, tinuta de drum, pozitia la volan, confortul, imaginea de marca, materialele samd sunt mult mai bune in 530ixDrive, din nou, e adevarat. Dar, la fel cum nu merita sa dai 90000 euro pe un 530ixDrive, la fel de absurd e sa arunci banii pe Skoda aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile pe care le am mentionat, aproape toate sunt spre full option.

La fel cu  a spus si @The_Ego, Kia Stinger este 52k cu tot ce vrei pe ea.

@acidone77Nu faceti confuzie intre pret si dimensiunea masinii. Cune vrea dinamism se uita la seria 3/4 nu la 5. 
masina mea are pret de lista de 67k eur, eu cautand o masina mica, tip hot hatch, deoarece am un Superb Combi daca am nevoie de spatiu sau carat. De asta zic, nu are legatura pretul cu marimea: Size doesnt matter 😂😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu nu, nu sunt spre full options exemplele date de tine, de ex Tiguanul R incepe de la 54k, la fel ca un seria 3 xdrive. Dar comparam mere cu pere si evident ca size matters ca nu-ti iei Superb break pentru dinamism :) Cumparatorul care are nevoie de spatiu oferit de Superb nu zici stai ca de banii astia mai bine imi iau un BMW M1. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevant ca e break, pretul va fi acelasi si pentru sedan, am pus oink mai sus.

Giulia si Stelvio le iei full si mai ramai

cu vreo 5k eur. Uite si exemolu de BMW, iar majoritatea sunt in gama asta de pret

 

https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/new-cars-stock.html

 

kia stinger este pret de lista 52k, nu mai poti adauga nimic pe ea.

Tiguan R incepe de sus pretul, dar ai destul de multe in standard, pe care le gasesti si pe Superb, dar iti dau dreptate si mai ai Arteon, care iarasi iesi tot pe acolo.

 

Volve V60/S60 il iei tot aproape spre full, Twin engine cu motor T8.

 

Deci...? Ca n am comparat bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu mi se pare relevant ca e break din punct de vedere al alegerii, nu al pretului. Un prieten si-a luat recent Octavia RS combi, a dat peste 40k pe ea. O groaza de bani pentru o Skoda dar combinatia de optiuni + caroserie + motor a facut-o cea mai buna alegere pentru nevoile lui, el merge des in vacante si weekenduri cu copil si caine (care are loc in spate, de asta a vrut neaparat break). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!