Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Eu personal ma simt atras de motoare cat mai puternice mai mult decat de dotari. Cred ca daca propuneau un Superb biTDI echipare active la 30000 eur cu 4x4 si M6 eram primul la dealer sa o comand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul dintre aspectele care m-au facut fan VAG de atata vreme este tocmai faptul ca poti avea libertate mare la configurare, adica exista cate o masina pentru fiecare gust si preferinta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as allege masina cu cel mai bun tren de rulare, cea mai buna transmisie, cea mai performanta (masina pentru sofer) si fiabila. Consumul, conectivitatea si gadgeturile vin pe locul 14 la mine.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus-pe langa faptul ca unele dintre caracteristicile enumerate de tine sunt opuse (de ex. fiabilitate vs performanta) nu cred ca Skoda este marca auto care sa le imbine cel mai bine. Skoda e o marca pozitionata sub Vw atat la pret, cat si la confort, tinuta de drum si altele iar pretul reflecta corect acest lucru. Asa cum si Vw este sub Audi sau Bmw,fie ca ne place sau nu.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Flavyus n-a spus ca-si doreste Skoda, el doar a mentionat puctele lui de interes. Desi a lasat v'o 10 locuri neocupate in clasament. :D

Performanta si fiabilitatea se pot impaca oarecum, trebuie insa apelat la numele grele din "segmentul R/RS" (acolo unde Skoda, din pacate, nu are reprezentant): Renault, Ford, Subaru... ;)

 

Asta asa, ca sa prelungim "off"-ul in speranta ca uita colegii de versusul cu Passat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiabilitatea nu se impaca cu ultimele gadget-uri puse pt prima data pe un model. Pe MQB au aparut multe inovatii si tot felul de asistenti si cu ele inevitabil niste probleme. 

Performanta nu e in antiteza cu fiabilitatea. Mai nou s-a introdus notiunea de right size, downsizing-ul a fost un trend spre economie si putere, dar care a adus destule deservicii fiabilitatii. Acest right size a fost lansat de curand de Audi cu un 2.0TSI care vina sa inlocuiasca 1.8TSI si ofera un consum mai mic. Asta ca fapt divers legat de cum vor evolua lucrurile in continuare.

 

Nu se poate vorbi vreodata de Superb 3 ca fiind o masina orientata spre sofer. E orientata strict pe spatiu si confort. Motorul de 220cp, chiar si cu DCC pe sport arata doar un Superb cu o criza de identitate. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

da! dar 2.0 280 4x4....vruuum vruum...si criza de identitate dispare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Performanta nu e in antiteza cu fiabilitatea? Asa o fi, dar cam toate topurile serioase claseaza marcile sport la coada clasamentului la criteriul asta (poate cu exceptia Porsche).Ca sa nu mai vorbim de tripleta premium germana care on ultimii ani se face de rusine in clasamente, argumentele lor fiind legate de faptul ca au modele orientate spre sportivitate. Cat despre right size...sa ma exprim decent...a fost introdus de VAG dupa chix-urile continue la motorizarile pe benzina.In timp ce vorbim Bmw tocmai lanseaza o motorizare cu 4 turbine, Toyota introduce motorizari turbo mici, Ford vinde foarte bine Ecoboost-ul, de frantuji nu mai vorbesc, italienii la fel.Dar cred ca ma intind cam mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutam de motorizarile de volum din curtea VAG 1.4tsi, 1.8tsi, 2.0tsi, tdi-urile de 1.6, 2.0. Performanta de buget cu un 2.0TSI  se poate dovedi considerabil mai fiabila decat a unui 1.4TSI. La fel si 2.0tdi comparativ cu 1.6. In sensul asta vorbeam, nu are rost sa aducem in discutie alte marci sau modele cu un pret cel putin dublu sau orientate strict pe performanta.

 

Vor exista in continuare motoarele mici pe VAG, desi semnalul a fost dat. Pensionarea 1.4tsi 160/180 si inlocuirea cu 1.8TSI 192 pe Polo GTI, iar pe A4 vine un nou 2.0TSI de 188cp in loc de 1.8 cu un consum considerabil mai bun. http://blog.caranddriver.com/next-audi-a4-to-revive-an-old-engine-technology-to-achieve-near-diesel-economy/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madhorsefuzzy

Adica 2.0 benzina 120CP skyactive de la Mazda de acum ceva ani nu mai e un concept asa de exotic privind tendinta actuala VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa raman in topic, ideea e ca eu sunt genul care - la un buget limitat - as lua un Superb TDI 190 DSG 4x4 chel, de preferat cu suspensii si scaune sport. Dar na, mai avem si familie etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaune sport pe Superb 3 - nicio sansa, din pacate, am intrebat si eu.

 

Ca sa lansez in eter o pastila/fitil, pentru ca nu am de carat pe nimeni pe scaunele spate :), am inceput sa ma uit cu tot mai mult interes la VW CC.

 

E pe final de cariera, iar un model bine echipat (30-35k) e la preturi de Superb. Iar VW CC are si suspensii sport si scaune sport :) Chiar mi-a placut modelul asta.

 

Revenind la discutiile cu "right size", totul a pornit de la scandalul legat de consumul in viata reala si consumul dat de producatori, in special pentru benzinele turbo.

Coroborat cu presiunile care se pun in Europa pe cresterea parcului de benzine in detrimentul dieselului, s-a discutat despre acest "right size", care vine sa dea apa la moara japonezilor, in special Mazdei, care de ceva ani pedaleaza pe ideea de cilindree mare, motoare aspirate cu raport de compresie foarte crescut, care, in viata reala consuma cat pe hartie.

 

Prima masura a VAG a fost sa anunte pensionarea unor TSI-uri vechi - incepand cu cel de 1.8 si oferirea pe A4 a unui 2.0 TSI mai "desumflat", dar cu un consum mai aproape de realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai prefera un Superb Ambition 2.0 TDI DSG 190CP stoc in locul unei O3 vRS 2.0 TDI DSG 184CP? De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prefer superbul ptr dimensiunea interiorului si ptr ca e o masina mai grea, care se simte mai bine la acceleratii puternice si la drum lung. Octavia vRS e cunoscuta ca fiind o masina prea usoara ptr puterea dezvoltata, fapt ce induce un sentiment de nesiguranta.

Pe acest principiu am luat superb 2 tdi 170 in detrimentul octaviei 2 cu acelasi motor. Acum am repetat acelasi lucru.
Totusi daca vrs ar avea 4x4 ar fi best buy. Chiar am cochetat sa iau vers combi tdi 184 4x4 dsg disponibila la 26 k eur. Termenul de livrare aberant (7luni +) m-a facut sa merg pe Superb

Btw superbul meu a fost programat deja sa intre in productie in sapt 41. Deci la 2,5 luni asteptare, mi se pare decent.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In revista Auto-Bild Romania numarul de astazi este un test comparativ Wolkswagen Passat  2.0 TDI 190 Cp , Ford Mondeo 2.0 TDCI 180 Cp , Mazda 6 Skyactiv 2.2 175 Cp si Skoda Superb 2.0 TDI 190 CP . Pe primul loc a iesit Skoda Superb !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fugit si am luat si eu revista. Destul de slab povestit testul dar a punctat foarte bine ca passat si superb sunt in alta liga fata de ford mazda. De citroen, renault, opel si peugeot nici nu mai pomenim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha ha, cred ca am colectia completa pt ultimii 3 ani :))).

Ps: am fugit si eu repede la magazin sa o iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dar nu mai am loc in camera :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

@nsm - da' dar ai loc in masina... :Driver:

 Cat priveste atuurile, la 1.96 si 145 kg, skoda mi-a oferit spatiul de care am nevoie, la un pret corect. Pana acum, cand ii ofera acelasi spatiu, dar imi cere cca 8000 E in plus (cresterea fata de acum 5 ani pt masina echivalenta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sud de Dunare avem 1.8 tsi ambition....Bine, tot acolo avem si B8 CL 1.8 tsi dar asta e alta discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM fost la drive test cu un dsg 2.0 150 cp. Am avut s2 manuala. Tinuta de drum e mult mai buna la S3. Ma gandesc sa vand octavia 1.6 dsg si sa trec la S3. Totusi pretul mi se pare destul de ridicat. La acceasi bani cred ca poti lua linistit un passat. Am ajuns cu o configuratie cat de cat ok la 32000 euro. Sa fie oare preturi de lansare? Vor mai scadea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32000 cu tot cu clever pack, discount si remat? Daca nu, pretul scade a 28500 aprox...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carligul de remorcare la vecinii bulgari in configuratorul lor costa vreo 170 EUR, pe cand la noi e 762 EUR. 

 

La pret, ei au 1.8 TSI cu DSG in varianta Ambition e la aproximativ acelasi pret cu varianta 1.6 TDI 120 CP cu DSG in aceeasi echipare Ambition, de la noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e rabatabil ci montat pe deasupra....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

oare pe astfel de studii isi bazeaza domnii de la skoda preturile piperate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!