Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Pentru colegii care mai fac TD-uri cu S3, daca aflati vreun S3 benzina la TD va rog dati de stire. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru iubitorii de benzina mi s-ar parea un best buy un Ambition cu 1.8TSI 180CP care este cu 800-900 de euro mai ieftin decat TDI 150CP (evident compartie in cadrul echiparii style), dar din pacate combinatia nu este disponibila. Pentru Ambition benzina ai doar 1.4TSI 150CP la vreo-o 25000 euro si daca vrei 1.8TSI urci la style si dai aproape 5000 de euro in plus (cam mare diferenta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut-o astazi la reprezentanta, m-am urcat in ea.. Cred ca era varianta aceea low-cost.. Avea un interior oribil, plasticele low cost, mai rau ca la skoda.. La cum era versiunea aceea, sincer nu mi-as fi dat Octavia 3 pe ea.

La exterior este chiar frumoasa, m-am urcat si în spate si nu am fost absolut deloc surprins de spațiu, pare a fi la fel de spatioasa ca O3,S2..

Masina este interesanta insa sa o iei pe versiunea Laurin & Klement, daca o iei in versiunea de buget redus, te alegi cu un interior de Rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am atasat 2 configuratii pentru noul Superb:
1) 2.0TDI 190CP DSG Ambition + Cleverbonus + Cleverpack + must have options = ~32.000 euro
2) 1.8TSI 180CP DSG Style + Cleverbonus (fara Cleverpack) + must have options = ~32.000 euro

Din pretul de 32.000 euro se poate scadea rabla ~ 1200 euro si cu discountul de la dealer se ajunge la sub 30.000 euro (prag psihologic pentru mine si cred ca pentru multi altii).
 
In legatura cu configuratiile:
- ambele motorizari de mai sus au cam aceasi dinamica 0-100km/h in 8 secunde, benzinarul fiind mai usor cu aproape 80 kg (fata 8.8 secunde la actualul superb, ar fi un plus de dinamica in oricare varianta)

- in varianta a 2-a ies cu mai multe dotari optionale dar si cu un consum mediu cu ~1.5L/100km mai mare decat prima varianta (benzina 1.8TSI DSG are consum mediu 5.7 l/100km , cat am si la 2.0TDI 170CP)

 

In cazul in care momentan fac anual 16.000km-17.000km as inclina mai mult catre varianta a doua cu benzina + "more goodies".

Voi cum ati face?

SkodaSuperb20TDIAmbition.pdf

SkodaSuperb18TSIStyle.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As merge pe 1.8 tsi + un volan cu padele :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cate ori am condus benzine (personal sau birou) am ramas cu un gust amar despre consum.

La o Octavia 2FL 1.4 122, la un condus mai alert era si 2x consum din carte.

 

Grosso modo, eu fac calculele astea carte+ 1.2x la diesel si 1.6x la benzina. (mai ales daca ai talpa mai grea, la benzina "coefiecientul" e justificat cu prisosinta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4TSI 122 este un motor de generatie veche si consumul este similar cu vechiul aspirat de 1.6FSI 115CP. Noul 1.8TSI de 180CP este alta treaba, nu se compara nici cu vechiul 1.8 TSI de 160CP, care era gurmand.

Am mers de multe ori cu Octavia 3 1.8 TSI DSG si am vazut consumuri reale in extra urban de la 5 si ceva la 7 si ceva in functie de talpa si de incarcarea masinii. In Bucuresti aceeasi masina scoate real intre 8 si 10 si ceva  in functie de trafic si talpa. Cam acestea sunt cifrele de consum care le scot si acum cu dieselul meu 2.0 TDI de 170CP cu foarte mici diferente.

Evident ca noua generatie de dieseluri este mult mai buna si diferentele de consum fata de noile benzine raman cam la 1.5L mixt, dar noile benzinare mi se pare ca s-au apropiat foarte mult ca si consum de vechea generatie de diesel, care au 8 ani vechime din punct de vedere tehnologic.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu votez 1.8tfsi.

Ieri am facut td cu 1.8tfsi dsg 7 style si pot spune sa isi merita banii. Urca in ture frumos, reprize ff ok.

Mai ramane de digerat pretul pt ca aici un 1.8 style cu cateva dotari in plus sare de 36k.

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Complet fals ca 1.4tsi 122 consuma aproape de 1.6fsi.

In acelasi timp, da benzina condusa agresiv va scoate consumuri considerabil mai mari decat ar scoate dieselul in conditii similare pt ca e motor de turatie, asa stie sa livreze puterea.

 

Dieselul e din ce in ce mai impovarat de norme pt poluare, cost mai mare, greutate mai mare, vibratii si singurul loc unde isi scoate banii este la drum lung si exploatat multi km.

Atentie, nu neaparat multi ani pentru ca DPF-ul isi poate spune cuvantul.

Peste toate i-au pus si chargecooler in loc de clasicul intercooler.  Benzina a devenit eficienta si se poate exploata in ture mici fara probleme daca se vrea consum. 1.8TSI e un motor echilibrat cu suficient de mult cuplu pe o plaja foarte larga. Merita banii in plus fata de 1.4tsi si pentru ca nu vine cu un consum de speriat la pachet, iar diferenta de performanta este mare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am atasat 2 configuratii pentru noul Superb:

1) 2.0TDI 190CP DSG Ambition + Cleverbonus + Cleverpack + must have options = ~32.000 euro

2) 1.8TSI 180CP DSG Style + Cleverbonus (fara Cleverpack) + must have options = ~32.000 euro

Din pretul de 32.000 euro se poate scadea rabla ~ 1200 euro si cu discountul de la dealer se ajunge la sub 30.000 euro (prag psihologic pentru mine si cred ca pentru multi altii).
 
In legatura cu configuratiile:
- ambele motorizari de mai sus au cam aceasi dinamica 0-100km/h in 8 secunde, benzinarul fiind mai usor cu aproape 80 kg (fata 8.8 secunde la actualul superb, ar fi un plus de dinamica in oricare varianta)

- in varianta a 2-a ies cu mai multe dotari optionale dar si cu un consum mediu cu ~1.5L/100km mai mare decat prima varianta (benzina 1.8TSI DSG are consum mediu 5.7 l/100km , cat am si la 2.0TDI 170CP)

 

In cazul in care momentan fac anual 16.000km-17.000km as inclina mai mult catre varianta a doua cu benzina + "more goodies".

Voi cum ati face?

 

Bun postul tau, mai ales ca in exact aceeasi dilema cu tine sunt si eu.

La fel ca si tine, sunt blocat in pretul psihologic de 30,999Eur. Call me crazy, dar nu pot digera 31,000Eur :)

 

Hai sa revenim la dilema masinii, eu as vedea-o din 2 aspecte:   1.echiparea    2.motorizarea

 

1. Echiparea: Ambition vs. Style 

 

Am intors-o pe toate fetele posibile si, din orice unghi as judeca-o, ajung tot acolo: daca vrei optionale, mergi pe Style.

 

Ambition il vad fezabil doar daca vrei sa-l iei ca atare, eventual max 1-2 dotari extra.

In momentul in care te apuci sa pui optionale pentru Ambition iesi la fel, sau mai prost financiar decat daca ai fi optat pentru Style.

 

Personal, peste Style mai pun doar vopsea, SunSet, Canton, Alcantara si roti 18'', in rest vine cu tot ce mi-as putea dori

Daca ma apuc sa pun peste Ambition tot ce are Style standard, plus dotarile de mai sus, iese mult mai prost ca bani. (de exemplu, daca vrei Alcantara la Ambition, trebuie sa cumperi si scaunele reglabile electric - ce sunt standard la Style)

 

In plus, la Ambition ramai blocat in scaunele si tapiteria si decorul de bord de Ambition, care sunt sub Style, atat ca design, cat si ca materiale.

 

Eu am luat la S2 Ambition + o basca de optionale si s-a dovedit ca a fost o greseala ca nu am luat Elegance, ieseam tot acolo, dar aveam alte scaune.

 

2. Motorizarea: eterna discutie benzina vs. motorina

Si eu sunt tot in faza asta, dar o judec putin altfel.

 

Nu cred ca e ok sa compari TFSI180 cu TDI190.

Benzina de 180 are cuplu net inferior TDI 190, ceea ce in viata reala, nu pe hartie, in zona de mers pe DN-uri, inseamna ca trebuie turat mult pentru a compensa diferenta de cuplu. Pentru depasiri trebuie sa fii constant in zona de minim 3500rpm, ceea ce inseamna ca va creste consumul semnificativ, oricat de bun ar fi DSG7.

Benzina de 180 as alege-o doar atat timp cat imi asum un mers linistit si foarte linistit, altfel, la un drum cu multe depasiri de coloana nu e cea mai buna alegere.

 

Eu vad versusul intre 2.0 TFSI 220 si TDI 190, asta daca e sa comparam mere cu mere. 

 

@rempha, nu vreau sa te dezumflu, incerc sa fiu realist: nu ai absolut nicio sansa sa scoti doar 1.5L/100km diferenta intre benzina 1.8 si diesel 2.0.

E mult mai realist sa te astepti la o diferenta in zona de 2.5-3 L/100km, pe bune.

 

Cu TDI-ul in oras scot intre 6.5 si 7.5, iar cu benzina intre 9.5 si 10.5, mers pe aceleasi drumuri la aceleasi ore. 

Extraurban, scot si 3.9 cu TDI-ul, daca merg exclusiv la consum, desi media o am la 5.5. Benzina sub 7.5 mediu, mergand relaxat, nicio sansa. 

 

Iarasi, conteaza mult rulajul. La 20k/an, considerand 3L/100km diferenta intre consumuri, inseamna 600L combustibil consum mai mare pentru benzina. 

La 5Ron litrul de 95, desi TFSI-ul are nevoie de benzina de 98/100, vei avea 3,0000Ron costuri mai mare de exploatare pentru benzina.

 

Diferenta la revizie, e de maxim 200Ron/revizie, deci vei avea 2,800Ron costuri mai mari la benzina.

 

Mai scazi 300Ron diferenta la RCA, daca o iei in leasing si ramai cu 2,500Ron costuri mai mari la benzina anualizat. 

 

In 3 ani ai 7,500 Ron, din care mai scazi 1,000Ron faptul ca la 1.8TFSI nu schimbi uleiul si filtrul la DSG. Raman 6,500Ron, adica 1,500Eur costuri mai mari la benzina.

 

Intrebarea este: cumperi benzina cu 1,500Eur mai ieftin decat motorina ?  Cati km faci pe an ? Eu zic ca sub 15k/an merita benzina, peste 20k/an merita dieselul. La 20k, cum sunt eu, e cel mai rau :)

 

Inca ceva: revanzarea - aici e momentul in care vei da Superbul benzina cam cu 2,000Eur mai slab decat motorina, asta daca mergi in targ/il vinzi singur.

La buyback e cam 2,500Eur diferenta, asta mi-a spus-o dealerul.

 

Cam asta e rationamentul meu. Inca nu am reusit sa ajung la o concluzie.... :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de "benzinaru' de 1.8", din experienta avuta cu Octavia 3, diferentele sunt de maxim 150 lei lunar (indiferent de motorizarea supusa comparatiei) la un rulaj care tinde spre 17.000 km si chiar peste.

Nu stiu cum se comporta 1.8 pe Superb 3 insa stiu ca pe Octavia 3 consumurile nu sunt chiar asa mari. Extraurban, mergand "relaxat" oscileaza intre 5,2% si 6,4% functie de "riscul de permis" asumat (niciodata incarcare sub 3 persoane plus bagaj aferent iar vara se adauga si A/C). La viteza constanta de autostrada (+ "marja de radar") vei obtine cam 7,3% in aceleasi conditii.

Referitor la consumul urban, am avut ocazia sa-mi testez stilul deloc linistit de condus pe motorizarea 2.0 TDI de la Octavia 3. Acolo unde 1.8 scotea 10,5%, economicosu' n-a reusit sa scada sub 8,7% si asta pentru ca proprietaru' s-a implicat "maxim" in ponderarea manevrelor mele. Repet, nu stiu cum se poate translata la Superb 3 insa se pot face diverse presupuneri.

Pentru diferenta de mai sus (si chiar si dublu ei), eu n-as renunta niciodata la benzina (fiind mai axat pe partea practica decat pe cea economica). Orice s-ar spune in "eternul versus", dieselul se simte mai puternic da' moare precoce, o reteta numai buna de evitat indiferent de subiectul la care se face referire. ;)

Referitor la valoarea de revanzare, aici depinde foarte mult de solutia de achizitie aleasa, de durata de exploatare (inclusiv rulaj) si mai ales de eventuala capitalizare in cazul unui leasing (la cel real ma refer nu la "glumele inlocuitoare de credit" :D).
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu votez 1.8tfsi.

Ieri am facut td cu 1.8tfsi dsg 7 style si pot spune sa isi merita banii. Urca in ture frumos, reprize ff ok.

 

Ce dealer are Superb 1.8TFSI de test drive ? 

Trebuie sa ma dau si eu neaparat cu asa ceva, poate imi lamuresc si partea cu consumul pe stilul meu de mers

Daca vorbim de "benzinaru' de 1.8", din experienta avuta cu Octavia 3, diferentele sunt de maxim 150 lei lunar (indiferent de motorizarea supusa comparatiei) la un rulaj care tinde spre 17.000 km si chiar peste.

Nu stiu cum se comporta 1.8 pe Superb 3 insa stiu ca pe Octavia 3 consumurile nu sunt chiar asa mari. Extraurban, mergand "relaxat" oscileaza intre 5,2% si 6,4% functie de "riscul de permis" asumat (niciodata incarcare sub 3 persoane plus bagaj aferent iar vara se adauga si A/C). La viteza constanta de autostrada (+ "marja de radar") vei obtine cam 7,3% in aceleasi conditii.

Referitor la consumul urban, am avut ocazia sa-mi testez stilul deloc linistit de condus pe motorizarea 2.0 TDI de la Octavia 3. Acolo unde 1.8 scotea 10,5%, economicosu' n-a reusit sa scada sub 8,7% si asta pentru ca proprietaru' s-a implicat "maxim" in ponderarea manevrelor mele. Repet, nu stiu cum se poate translata la Superb 3 insa se pot face diverse presupuneri.

 

Nu vreau sa polemizez, nu sunt fan diesel neaparat, dar tu in semnatura ai 8.9 all time consum pe 22k km.

Eu cu TDI-ul am 5.9 all time consum pe 45k km, deci, din nou, sunt exact 3L/100.

 

E clar, trebuie sa ma dau cu Superb3 1.8TSI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR- eu stau in fr. In ro habar nu am..

Probabil ca mai trebuie asteptat inca putin...

Offtopic: nu vrei sa dai ochii si cu renault talisman? Sau esti 100% pornit pe superb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off, am vazut ca la oras aveai trecut Tecuci :) 

 

Cred ca asteptam noi mult si bine, cel putin pe Superb 2 nu a fost vreodata vreo benzina la TD :)

 

In FR e altceva, la voi se promoveaza benzina mai nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa polemizez, nu sunt fan diesel neaparat, dar tu in semnatura ai 8.9 all time consum pe 22k km.

Eu cu TDI-ul am 5.9 all time consum pe 45k km, deci, din nou, sunt exact 3L/100.

 

Nu trebuie sa te sperie consumul meu, este unul foarte bun... tinand cont de stilu' meu. Si este un consum preponderent urban (lejer 70%). Nu cred ca as fi scos sub 7,5% cu a ta in aceleasi conditii (urban - maxim M4 insa M2/M3 este folosita 75%, schimbat la 3.500-4.500 rpm in cel putin 50% din timp, M1 pana spre 4.000 rpm destul de des, etc.).

 

Mai trebuie sa iei in calcul si faptul ca eu vara inregistrez foarte des consumuri ca cel de mai jos (atunci cand masina stationeaza cu motorul pornit din motive de A/C). Iar de cateva ori am dus-o la PBN cu 250 km autonomie si am ridicat-o cu 50 km autonomie. Motivarea fiind rularea motorului in gol pentru executia diverselor calibrari la schimbarea camerei pentru ILA (aproximativ 3h cumulat - de fiecare data). ;)

post-127470-0-16867700-1438591540_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La comparatie ambition vs style trebuie luate in calcul si pachetele facute cadou la ambition gen bixenon, scaune invalzite si volan multifunctional si jante 17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar cadou, costa 1548 si platesti 548, avantaj client 1000, dar tot pachetul este deja standard pe Style, plus multe alte optionale.

Cum zicea 75 NOR, Ambition merita daca te axezi pe o motorizare anume + pachet bonus, fara prea multe alte optiuni sau eventual vrei optiuni care nu sunt in standard la Style si pe care oricum ai da bani. Daca vrei sa adaugi la Ambition multe optiuni care sunt deja pe Style afacerea este proasta pentru ca oricum diferenta de pret dintre Style si Ambition nu acopera suma necesara tuturor optionalelor din diferenta (nu mai vorbesc de anumite aspecte de calitate sau design care sunt specifice doar echiparilor mai bune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in review-ul autogefuhl cu TSI-ul de 220 se vede la un moment dat o medie de 11.3L/100. 

Evident e in conditii de review pe mana jurnalistilor...dar cam asta banuiesc ca e si talpa mea mai grea, de ex.  :ninja:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am revizuit lista de optionale de pe style si tot nu ma prind care este asa must have over ambition plus pachet.

Optionalele pe care mi le doresc nu sunt nici pe style macar. Ex carlig rabatabil, stergator spate, pachet de drumuri grele, smartgate

Din ce imi amintesc in plus la style este pachet led interior (led multicolore in usi si bors plus unul in plus ptr citit in spate), scaun sofer electric, alta tapiserie de stofa, portbagaj electric, kessy, maxidot color (costa oricum 94 eur), driving mode select (90 eur aprox), led exterior (155 eur). Personal consider ca imi baga pe gat airbag lateral spate, clima pe trei zone, senzori fata, mai mult crom si ornamente care oricum se gasesc in catalog de accesorii. Merita astea 4500 eur?

La 41500 eur iei un passat highline de 240 cai cu cuplu de 500 si dsg si 4x4 si piele si faruri led. Orice pret ce bate aici, nu se justifica.

La revanzare diferenta style vs ambition este fix 0. Tocmai am vandut superbul meu ambition m6 la acelasi pret cu care s-a vandut un elegance combi dsg cu mai putini kilometri pe weltauto... Si am avut mai multi cumparatori insistenti...

Cine alege skoda trebuie sa gandeasca aspectul financiar. Daca nu o face fie e naiv, fie are multi bani si ar trebui sa se uite mai sus...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu passat-ul asa ma gandeam si eu pana am intrat intr-unul (comfortline). 

Incredibil de dezamagit; mult mai putin practic, spatii depozitare mult mai mici si mai "masochiste" (mai ales in fata schimbator viteze), iar in rest nimic special.

Cel mai enervant: nu am avut unde pune telefonul!  :tuktuk: (adevarat 6 plus, dar totusi!)

Cel mai fain: scaunele te "imbratiseaza"

Modificat de sln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu comfortline. Eu vorbeam de highline care e cu totul altceva. Practic au facut 2 masini in una: una populara trendline/comfortline si una cu accente de premium pe highline. Echipat cu biturbo si alte extras chiar devine premium. Se adreseaza directorilor care au buget dar politica firmei nu le permite audi/mercedes.

In aceeasi liga joaca si Superb L&K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am mai auzit "placa" asta, dar vrei sa spui ca in highline au marit/ reconfigurat spatiile de depozitare?

sunt curios sa fac un TD cu minunea biTDI cand ii ajunge unui prieten (fara a fi director si fara pretentii de premium).

 

oricum, ce voiam sa zic e ca am plecat chitit ca imi va placea passat mai mult ca superb si e invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, normal! Tocmai asta e punctul forte al Superb-ului, dar si al Skodei in general, ofera aceeasi masina dar cu accentul pus mult mai mult pe partea practica. Portbagaj mai mare, acces mai facil la el, spatii de depozitare mai mari/multe, scaune mai mari, pana si racleta aia de pe O3 aduce puncte aici. Asta e si motivul pentru care Skoda vinde atat de bine in Romania, ne place "mult", ne place sa avem, chiar daca nu folosim.

Daca asta cauti la o masina atunci ia Skoda. Daca, la fel ca multi altii, lucrurile astea te lasa rece pentru ca te descurci la fel de bine si cu un Passat si ai prefera sa te bucuri de imaginea de marca mai buna, interiorul mai ok ( materiale, scaune, subiectiv design... ) sau dotarile extra ( display-ul ala e un gadget foarte tare, faruri led nu xenon etc ) atunci iei Passat.

Mai ales acum, cand preturile sunt destul de apropiate.

Sunt masini care se adreseaza unor oameni cu gusturi diferite, de aceea eu nu inteleg de ce sunt unii care oscileaza intre cele doua. Iti place ori una, ori cealalta; nu prea e loc de cale de mijloc decat daca renunti la subiectivism si gandesti complet obiectiv. Dar nu poti sa faci asta cand cumperi o masina, trebuie sa-ti si placa ceea ce cumperi, mai ales cand dai peste 30k pe ea...

Cei doi cumparatori, cel de Passat si cel de Superb, nu se vor intelege niciodata si mu vor cadea de acord. Mai ales pentru ca ambii au dreptate cand argumentraza care masina e mai buna, dar fiecare raportat la placerile si nevoile lui.

Bottom line, cand te gandesti la cele doua masini, uneia ii scoti in evidenta doar partile bune si le ignori pe cele rele, in timp ce cu cealalta faci fix invers. E clar ca ti-aj ales deja masina si acum doar incerci sa te convingi ca e o alegere inteleapta. Nu mai ezita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru a mia oara, hai sa depasim momentul cu versus-ul asta care nu se mai termina cu Passat-ul... 

sln, tu chiar crezi ca va renunta cineva la passat in favoarea superbului strict din cauza spatiile mici din fata??? Sau un client traditional de Superb cu nevoie mare de spatiu va alege Passatul???

Da, Passatul biTDI e senzational, am mers cu el... Da, Passat-ul are suspensia standard mai pe gustul meu.... Da, DCC-ul pe Superb anuleaza destule din avantajele Passatului si este la fel de usor de condus... Da, Supebul e simplyclever.... Da, Passatul are LED....samd...

Haideti sa fim seriosi si, pentru numele lui Dumnezeu, sa terminam cu paralela asta nesfarsita....

 

Fiecare va avea clasa lui de cumparatori, in foarte putine cazuri se vor suprapune daca vorbim de achizitie obiectiva... 

 

End of story

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am revizuit lista de optionale de pe style si tot nu ma prind care este asa must have over ambition plus pachet.

La revanzare diferenta style vs ambition este fix 0. Tocmai am vandut superbul meu ambition m6 la acelasi pret cu care s-a vandut un elegance combi dsg cu mai putini kilometri pe weltauto... Si am avut mai multi cumparatori insistenti...

Cine alege skoda trebuie sa gandeasca aspectul financiar. Daca nu o face fie e naiv, fie are multi bani si ar trebui sa se uite mai sus...

Trebuie socotite si scaunele diferite ca forma si materiale la Style vs. Ambition.

Stii bine de la Superburile noastre cat de mare e diferenta intre forma scaunului la Ambition si la Elegance. Am ramas impresionat cat de buna e sustinerea umerilor la Elegance. La 1.90 cat am eu, se simte diferenta.

 

La partea cu revanzarea, iti dau dreptate 100%. 

De fapt, o vei vinde la exact acelasi pret cu alea aduse de afara, cu 4 ani si "80 000km" pe bord. Pe roman il intereseaza sa fie ieftin, nu ca tu ai istoric service si ca ai avut grija de ea ca de ochii din cap. Il doare fix in, cum se spune, pendula. 

 

Personal, nu vad unde este bucuria si placerea in a avea o masina configurata "istet" la revanzare, cu strict dotarile care se cauta la revanzare si nimic din ce aduce bucurie individului, pentru ca pierzi bani la revanzare pe dotarile respective

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!