Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Eu nu gasesc nici o asemnare intre interioare. Ce seamana/aduce cu S2 in opinia voastra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, de fiecare data cand apare un model nou, unii posesori de model vechi incearca sa se convinga ca tot masina lor e mai frumoasa si mai buna, si ca asta noua e o porcarie. 

 

Eu personal am in familie Superb 2 cu facelift, luat anul trecut. Imi pare rau ca nu a asteptat tatal meu un an sa-l ia pe asta, mi se pare cea mai frumoasa masina facuta de Skoda pana acum. Si mie imi vine sa dau Octavia si sa iau un Superb nou, desi mi se pare putin cam maricel pentru Bucuresti. Masina arata intr-un mare fel, a spune ca e doar "un facelift pronuntat" e o aberatie. Fara suparare. 

Modificat de A l e x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cotiera fata este reglabila pe inaltime? Cand am testat masina am uitat sa ma uit si mi s-a parut cam joasa/schimbatorul mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat comanda azi :) au bagat ceva pachete: xenon cu scaune incalzite si volan multtifunctional si jante 17"

Am luat un ambition tdi de 190 cai m6, cu pachetul de la promo.

Aviz amatorilor: am testat azi mirror link cu ios 8.4 si este flawless. Se conecteaza imediat, se integreaza armonios cu rezolutia ecranului. Ca aplicatii, sunt suportate phone, messages, maps, music, audio books, podcasts etc.

Legat de termenul de livrare - daca iei masina cu capac portbagaj mecanic, creste termenul cu 5 sapt... Prin urmare m-am vazut nevoit sa comand portbagaj electric.

Orice sistem de asistenta electronica adauga pana la 10 sapt la termen de livrare. Ex: acc, blind spot, afs. Prin urmare am renuntat.

Am mai adaugat stergator spate, pachet de drumuri grele, carlig remorca pliabil,maxidot color, oglinzi pliabile electr si driving mode select si vopsea metalizata gri business.

Felicitari, ai spart gheata ! :) (cel putin pe forum, ma refer)

 

Ma bucur pentru tine, o sa ai jucarie noua din Octombrie... O masina configurata corect, no heroics.

 

Vad ca in continuare nu te-a convins DSG, ai mers tot pe M6 :)

 

Strict ca si curiozitate personala, ce te face sa alegi PDG ? Nu sunt peiorativ, doar curios :)

Cotiera fata este reglabila pe inaltime? Cand am testat masina am uitat sa ma uit si mi s-a parut cam joasa/schimbatorul mai lung.

Exact senzatia asta o am si eu, ca e "batul" schimbatorului prea lung in comparatie cu S2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales pdg deoarece s2 mi s-a parut prea joasa ptr nevoile mele. Eram mereu stresat la iesirile din garje subterane sau pe stradute ingustein rampa de la munte.

Avand in vedere cresterea de ampatament, nu m-am riscat sa ating cu burta te miri pe unde.

Cresterea e doar de 15 mm si are si scut la motor si suspensie mai tare care ar trebuibsa ofere o tinuta maj ferma pe sosea( am auzit ca suspensia standard ar fi orientata spre comfort)

Am facut DT cu dsg si mi-a placut cum se misca. Totusi am ales M6 ptr un plus de control si costuri de intretinere mai mici. De banii de dsg am preferat carlig de remorcare si restul de dotari

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta cu iesirile din garajele subterane face sens.

Am si eu problema asta la S2-ul curent, trebuie sa il tin in fata blocului caci nu il pot baga in garajul subteran fara sa ating cu burta, asa ca am facut schimb de locuri cu un vecin cu Fiesta, care evident, nu atinge. Foarte frustranta situatia :(

 

De curiozitate, puteai sa pui DCC si PDG ? 

 

Corect, daca pentru tine fac mai mult sens carligul pentru carat biciclete si restul de dotari, ai ales corect... Asta e, viata e un compromis :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pot combina dcc si pdg si nici pdg cu style cu pachet care vine cu jante pe 18" si columbus si discount.

Ti-am ascultat sfatul si nu am luat alb :)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si nu.

Cand alegi o masina te gandesti si la servisare, costuri si servicii post-vanzare.

M-am uitat cu atentie pe forumul Mazda, pe aria de Mazda 6:

- reviziile costa dublu fata de Skoda: aprox ....

Ziceai ceva vreme în urmă și de un Jaguar, vis-vis de prețul mare al Superbului. Am vrut să te întreb la momentul ăla și dacă te-ai documentat despre serviciile post-vânzare ale mărcii. Am renunțat :)

Văd totuși că ți-ai răspuns singur :) studiind Mazda.

Și ar mai fi ceva: devalorizarea produsului în timp: mărcile concernului VAG zic eu din observații din afară că se devalorizează mai puțin decât altele.

Dar da, prețul de 39k de care ziceai e unul MARE. Din păcate ăsta e prețul dacă vrei produsul ACUM, la lansare. Într-o jumătate de an un an or să scadă prețurile, apar oferte etc etc.

Am facut DT cu dsg si mi-a placut cum se misca. Totusi am ales M6 ptr un plus de control si costuri de intretinere mai mici. De banii de dsg am preferat carlig de remorcare si restul de dotari

Eu zic că o combinație DSG cu padele pe volan oferă controlul suprem asupra transmisiei, manuala este istorie (cu padele poți schimba trepte chiar și în programele D/S la nevoie). Dacă nu mă înșel perioada de întreținere la DSG6 a crescut la 90k (nu sunt foarte bine documentat, verific și revin), garanția de 4 ani plus programul de culanțe al concernului acoperă, zic eu, liniștit o utilizare de ~ 5 ani fără alte costuri. Dar aici e comoditatea și controlul suprem Vs 3000€ + întreținerea max. 500€.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Mazda6 am intrebat si eu de revizii si la motorul de 2.2 175cp o revizie cu toate filtrele si ulei zic ei ca ar costa 230euro, dealer oficial din Bucuresti.

Felicitari nsm si asteptare usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Masina arata intr-un mare fel, a spune ca e doar "un facelift pronuntat" e o aberatie. Fara suparare. 

 

Monser, poate totusi ne lasi si pe noi sa exprimam opinii argumentate fara sa ne insulti spunând ca aberam. Pentru tine o fi suficient ca masina sa arate intr-un mare fel insa eu am si alte pretentii de la o masina care costa cu 3000 de euro mai mult decat modelul anterior si este dreptul meu sa-mi expun opinia cu argumente. Daca esti sau nu deacord o poti face la rândul tau, argumentat, fara aere de superioritate. Mergi, la drive test si discutam pe ratiuni practice nu pe aparente. Pana atunci, lasa-ne sa aberam, please.

 

 

 

Eu zic că o combinație DSG cu padele pe volan oferă controlul suprem asupra transmisiei, manuala este istorie (cu padele poți schimba trepte chiar și în programele D/S la nevoie).

Am avut si eu de curând posibilitatea sa ma joc pe padele si e intradevar super. Ai un control total asupra cutiei fara a lua mana de pe volan. Ganditi-va numai cum poate fi controlata masina iarna pe carosabil alunecos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci balans fata/spate cu padele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caterinca cat cuprinde, nu poti :)

Asta o faci ca si la manuala, schimbând rapid din R in D si invers, fara a calca frana si fara a apasa butonul de deblocare. Stiu, suna incredibil dar chiar se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu era la caterinca, serios nu stiam daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Testat câteva zile un Style TDI 150 DSG, cu destule dotări (DCC, asistenți, clima 3 zone, piele nappa, portbagaj electric, Navi mic, etc).

Câteva consideratii:

- dacă vii de pe 170 cp, 150-ul poate fi insuficient în cazul stilului de condus ceva mai sportiv.

- rămân la părerea ca DCC-ul este binevenit, mai ales dacă ai drumuri mai proaste în zona. Pentru mine setarea Normal este arhisuficienta, cea Confort dandu-mi o senzație vaga de rău de la stomac - prea e barca)

- pielea este ok... Dar doar atât, nu as plăti pe ea decât în varianta perforata cu ventilație. Pe alocuri îmi da senzația de fragilitate, mai ales în zonele de susținere (pare alt material decât sezut/spatar)

- ușor de condus însă nu la fel ca și Passatul. Însa tine și de obișnuință, am mii bune cu passatul și doar câteva sute cu superbul asta.

Dacă mai așteptați reduceri suplimentare gen pachete de la importator, am dubii ca vor veni... Cel puțin nu anul asta... Un Ambition cu clever pack - ul cu susținere de 1000 EUR plus Cleverbonus-ul sufletului de încă 1000 EUR... Chiar nu vad de unde, asta reprezinta o reducere cam de 5% din ambele... Dar speranța moare ultima.

Personal as lua 2.0 TDI DSG Ambition, clever pack, DCC, blind spot, pachet led, scaune încălzite și sunset, toate astea la un preț de lista de aprox 30.000, probabil un 28.500 preț final...

Centii mei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut ocazia sa testezi smart light assistant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, nu se va livra Superb cu smartlight sau blindspot in 2015... Termenul ptr acestea e la anul... Daca discutam de prezent, urmatoarele 3 luni, mai bine renunti la ele.

Revenind la alegerea mea, nu contest calitatile dsg, dar vreau sa tin masina 7 ani (ar fi un Record personal :)) si nu vreau surprize si costuri de intretinere mari. Alt motiv este ca psihologic nu pot sa concep sa platesc mai mult de 28k pe o skoda, chiar cu dsg... Si intre carlig, pdg si altele si dsg, aleg pe primele. Masina trebuie sa fie in primul rand practica ca din acest motiv aleg skoda. Daca urmaream senzatii, luam un gti sau vRs sau seria 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana atunci, lasa-ne sa aberam, please.

 

Ok, daca tot m-ai rugat frumos, o sa va las. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nsm, am spus mai demult ca nu intentionez sa fac achizitia anul acesta asa incat problemele de livrare actuale nu ma afecteaza. In plus, poate pana la 1 ianuarie apare si 1.8 tsi  ambition, poate se promulga codul fiscal si impartim diferenta de tva, poate ies la iveala micile erori la solutiile tehnice nou adoptate, etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am ascultat sfatul si nu am luat alb :)

:)

Bun, am observat ca nu te-ai dezmintit cu griul - abia astept sa o vad :)

Oricum recomandarea mea era in primul rand pentru evitarea culorilor nemetalizate. Sunt foarte dezamagit de cum se comporta vopseaua nemetalizata dupa 2 ani si 45k rulati.

Spun asta comparand cu Amethyst Purple de pe "celalalt Superb 2 din viata mea", care la 98k km facuti in 2 ani are mai putin ciupituri de pietre in vopsea si este mult mai antijeg decat Alb - pe care se vede orice. Rulajul la Amethyst Purple se vede doar pe bara fata, unde vopseaua e ciuruita de pietre... In schimb pe aripile fata si capota - impecabil.

In mod incredibil am vreo 2 ciupituri de piatra pe arcul aripii rotilor spate - pietricele aruncate iarna.

Astfel, m-am specializat in "pictura auto", pun puncte de vopsea cu kitul de retus... 

 

Personal, urmatoarea masina va fi obligatoriu cu vopsea metalizata. Merita fiecare eurocent.

 

Eu zic că o combinație DSG cu padele pe volan oferă controlul suprem asupra transmisiei, manuala este istorie (cu padele poți schimba trepte chiar și în programele D/S la nevoie). Dacă nu mă înșel perioada de întreținere la DSG6 a crescut la 90k (nu sunt foarte bine documentat, verific și revin), garanția de 4 ani plus programul de culanțe al concernului acoperă, zic eu, liniștit o utilizare de ~ 5 ani fără alte costuri. Dar aici e comoditatea și controlul suprem Vs 3000€ + întreținerea max. 500€.

 

Stii doar ca sunt fan declarat DSG :), iar vestea asta cu intervalul de intretinere la 90k este una foarte buna.

 

In rest, da... admit, VAG ofera over-all cel mai bun pachet post vanzare, comparat cu concurenta.

Pretul reviziilor la Mazda e identic cu cel de la Mondeo, asta ca fapt divers, adica mare

 

Repet, experienta cu service-ul pe plan local pentru mine este extrem de importanta, astfel incat, dincolo de diversele mele "macaneli", cu siguranta voi alege o marca din cele servisate de service-ul cu care am o relatie foarte buna....nu dam nume ca se stie :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testat câteva zile un Style TDI 150 DSG, cu destule dotări (DCC, asistenți, clima 3 zone, piele nappa, portbagaj electric, Navi mic, etc).

Personal as lua 2.0 TDI DSG Ambition, clever pack, DCC, blind spot, pachet led, scaune încălzite și sunset, toate astea la un preț de lista de aprox 30.000, probabil un 28.500 preț final...

 

Chiar vroiam sa te intreb de noi impresii cu Superbul :)

 

- Ref la DCC, pe Sport fiind cum se compara tinuta de drum cu Passatul B8 ? 

- Alcantara ai apucat sa o vezi/testezi pe Superb ?

 

Problema personala cu Ambition este ca te obliga la pachetul ce include roti17'', iar eu nu as repeta greseala asta, mai ales avand in vedere noile dimensiuni de cauciucuri pe Superb. 

Deci...mi-ar trebui Style cu DCC :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina testata de mine avea alcantara si mi se pare foarte ok. Din ce reviews am vazut pe net la nemti si uk, concluzia unanima este alcantara in loc de piele si jante de 17 in loc de 18 prr confort sporit.

Personal daca nu era pachetul cu jante, eu ramaneam la 16"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Problema personala cu Ambition este ca te obliga la pachetul ce include roti17'', iar eu nu as repeta greseala asta, mai ales avand in vedere noile dimensiuni de cauciucuri pe Superb. 

 

 

ce greseala? 17 in loc de 16 sau 18? 

atat de mare este diferenta talonului intre 17 si 18 incat suspensia nu compenseaza? (masina mi se pare prea mare pentru jante pe 17..."strica" proportiile parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina testata de mine avea alcantara si mi se pare foarte ok. 

Ti s-a parut ok ca feeling ? Adica arata bine pe scaune, te simteai bine in ea ? Era in combinatie cu piele pe lateralele scaunului ?

Am avut la fostul B6 si mi-a placut foarte mult, de asta intreb. La Superb nu am luat-o si regret...

 

 

ce greseala? 17 in loc de 16 sau 18? 

atat de mare este diferenta talonului intre 17 si 18 incat suspensia nu compenseaza? (masina mi se pare prea mare pentru jante pe 17..."strica" proportiile parca)

 

Am ales 17'' pe Superb2 si am regretat ca nu am ales 18''

 

In cazul lui Superb3, consider ca proportiile masinii dau bine cu niste roti de diametru mai mare, astfel 18'' vine cu 235/45 si cadreaza foarte bine pe masina.

 

La 17'' pe Superb 3 senzatia mea e ca sub aripa e "prea mult cauciuc" si prea putina janta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dr m-am suit intr-o masina care a stat in soare puternic. Desi erau peste 50 de grade cand m-am urcat, scaunele cu alcantara nu frigeau :) si sunt foarte aderente- nu aluneci.

Ptr cine isi permite, recomand. Nu stiu daca se pot pune pe ambition... De acord ca masina arata mai bine cu jante de 18 sau 19. Totusi, la cum folosesc (prchez)eu masina, nu mi-as lua - risc de zgarieturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@75NOR

 

Cu DCC-ul in sport mi s-a parut o idee mai rigida decat passat-ul stock - din pacate nu am avut pe unde sa ma "dau" cu ea prea vartos insa pe gropi pare mai stiff... cel putin asta e senzatia in volan si la popou :)

 

Mai putin intretinutul, Alcantara e si pentru mine varianta corecta.... mai putin daca e perforat cu ventilatie :)

Dupa cum spuneam, Nappa simpla nu as lua

 

Alcantara. Iertare, pun pozele direct de pe telefon

post-3944-1437645319609_thumb.jpgpost-3944-14376453269673_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!