Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

  

Modificat de sln
wrong link
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La Geneva Skoda a expus iarasi SportLine-ul sedan, de data aceasta un rosu care il prinde foarte bine.

Preturile apar in Iulie.

Inca mai astept... desi daca este asa cum estimez eu, adica Sportline = Style + 2K Eur, rupem povestea de dragoste inainte sa inceapa si cumpar marca din Bavaria, un "3" costa la fel ca si estimarea mea pentru "cristalul de Bohemia"

 

2016-Skoda-Superb-SportLine-front-quarter-at-2016-Geneva-Motor-Show-768x508.jpg

2016-Skoda-Superb-SportLine-red-at-2016-Geneva-Motor-Show-768x508.jpg

2016-Skoda-Superb-SportLine-alloy-wheels-at-2016-Geneva-Motor-Show-1024x678.jpg

2016-Skoda-Superb-SportLine-steering-wheel-at-2016-Geneva-Motor-Show-1024x678.jpg

2016-Skoda-Superb-SportLine-front-seats-at-2016-Geneva-Motor-Show-1024x678.jpg

2016-Skoda-Superb-SportLine-seat-upholstery-at-2016-Geneva-Motor-Show-1024x678.jpg

2016-Skoda-Superb-SportLine-rear-at-2016-Geneva-Motor-Show-1024x678.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panourile interioare ale usilor nu mai sunt partial acoperite cu material textil (in zona de mijloc si pe cotiera de pe usa) ca la S2. Chiar si la varianta superioara cu alcantara pe scaune, panourile usilor au in partea de mijloc un plastic/vinilin (cu burete sub el - se simte moale la apasare). Ma duce cu gandul la fetele de usi de la Dacia 1400. Ce meschinarie, aceeasi reducere de costuri ca si la O3 (fata de O2).

In schimb latimea este considerabil mai mare. Se observa in masina, dar impactul major este atunci cand deschizi capota motorului (diferenta fata de S2 este notabila).

Alte aspecte pe care (personal) le incadrez in categoria downgrade: acelasi volan si aceleasi oglinzi de pe O3 (S3 se doreste a fi o clasa peste), panoul de comanda geamuri electrice si reglaj oglinzi de pe usa soferului are un aspect lowcost (comparativ cu S2), cromul din jurul gurilor de ventilatie mai ingust si evident mai putin vizibil, butonul rotativ de lumini nu mai este amplasat pe ornamentul glossy si incadrat de rama de crom (iese ca atare de undeva din bord).

In general nu mai exista aceeasi eleganta interioara din S2, totul este mult prea sobru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Gorillaz_Doktor

ce este gresit aici?

1111.jpg

222222.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sensul de rotatie la a doua poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic, sunt unidirectionale. Asa sunt si rotorurile, asa sunt si jantele mele de pe masina. Nimic gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

ma asteptam sa fie 2 stg/2 dr, ca sa se miste la unison.....asa, 2 arunca aerul ca foehn-ul, 2 sug ca aspiratorul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca le schimbai intre ele, in x ( ca asa se schimba rotile), ajungeai sa ai pe fiecare parte cate un model.  

Cu siguranta efectul asupra cx-ului masinii este absolut neglijabil. In schimb efectul vizual la anumite viteze este priceless...unele roti par ca merg in spate...au reverse spin.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, Gorillaz_Doktor said:

ce este gresit aici?

Dreapta aspiră, stânga suflă.

 Trage dreapta?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor
32 minutes ago, cristi511 said:

Si daca le schimbai intre ele, in x ( ca asa se schimba rotile), ajungeai sa ai pe fiecare parte cate un model.  

Cu siguranta efectul asupra cx-ului masinii este absolut neglijabil. In schimb efectul vizual la anumite viteze este priceless...unele roti par ca merg in spate...au reverse spin.

CX-ul e neglijabil (nu si daca vreau cel mai bun timp pe Nurburgring ;) ). De ce sa le schimb in x? Le schimbi fata/spate pentru egalizarea uzurii...dar in x...?

@Makron pe Nurburgring virajele de dreapta sunt cele mai importante. la mine pe dreapta "suge", deci ma tine pe trasa ideala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca asa se face cu anvelopele nondirectionale.

Pentru cele unidirectionale se face prin metoda clasica...fata/spate pe aceeasi parte, un fel de pozitia misionarului.

Screenshot_2016-03-16-20-22-32.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Gorillaz_Doktor said:

ce este gresit aici?

1111.jpg

222222.jpg

Ai masina murdara, ai cauciucuri de iarna (inca) si mai ales ai prea mult spatiu intre aripa si roata - pentru ca n-ai vrut sa ma asculti sa pui suspensie sport (-15mm) :):)

Ah, da si inca ceva: e gresit ca nu ai pus rotile pe 19'', alea cu cate 3 spite grupate :):)

In rest...e perfect

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Citesc de aproape o luna topicul ăsta.  A făcut cineva td sau are cineva de pe forum sau cunoștințe cu 1.4tsi sau nu? Datele oficiale sunt una, realitatea e alta. La compacte merita benzina, merita și la "executive" de 4,8m? Acum pe MQB greutatea a scăzut,  cât are un S3 1500kg? Un cuplu de 250Nm e suficient dar unul de 350-400Nm (de pe diesel) suna mai bine. Are cineva benzina pe S3 în România? Că m-ați exasperat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus pe 4 topic-uri, dar vad ca nu s-a inteles :)

Exista si Passat si Superb 1.4TSI in Bucuresti. Passatul e DSG7, Superbul e M6. Au fost masini de presa, se gasesc la TD - pentru cine vrea cu adevarat sa se dea cu ele.

Un amic de la AutoBild Ro a condus Superbul si a certificat ce spun revistele si review-urile de pe afara. Am pus linkuri cu teste si review-uri, nu ma repet, ca am obosit pe subiectul asta :(

Ce greutate a scazut la Superb datorita MQB ? Superbul 3 al lui Doc, 2.0TDI DSG 150 e la fel de greu ca al meu 2.0TDI DSG 140. Unde e marea reducere ? Am mai spus de 1,000 de ori, este praf in ochi de la departamentul marketing ca sa camufleze adevaratul beneficiu al MQB: reducerea substantiala a costurilor de productie prin industrializare maximala. Singurul beneficiu pentru consumator este plasarea punctii fata mai aproape "de faruri" - ajuta la agilitate, dar "agilitatea" nu vine din scaderea greutatii.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a scazut cu 40 de kg.. Doar ca in sens opus. Adica s2 avea 1555 si asta are 1597... Noroc ca are 20 de cai in plus ca altfel se misca mai lent ca cea veche... Acum e drept, am exagerat un pic cu optionalele care sunt grele gen carlig remorcare spate, perdelute geamuri in loc de sunset, portbagaj electric ( e drept ca cea veche avea twindoor care e greut) .

probabil ca pe active, 1.4 tsi are alt comportament decat pe un ipotetic style care e mai greu. Asta sa fie motivul ptr care nu il monteaza pe style...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca twindoor-ul trage la cantar cam cat carligul electric, estimez ca 20kg pentru fiecare din ele, deci e cam bara-bara (estimativ)

Nu pun 1.4TSI pe Style cred ca din motive de marketing si eficienta linii de productie, sa te oblige la un motor mai mare pe echiparea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, cei care detineti superb 3 ati pitut negocia din pretul final al masinii? Gen un 5% din pretul cu TVA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit cu 2 dealeri si discountul total (adica pret lista cu pachetele adaugate dar fara reducerea ce le insoteste- deci totul la pret lista) a fost 5-7%. Probabil daca ma duceam sa semnez as fi putut trage inca ceva gratuitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, octavia 4ever said:

Salutare, cei care detineti superb 3 ati pitut negocia din pretul final al masinii? Gen un 5% din pretul cu TVA?

Vezi ca mai e o promotie de la Porsche Leasing cu inca 4% discount suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca faci un calcul la comisioanele aferente o sa vezi ca discountul se duce spre 1% sau chiar dispare in neant. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca te obliga la casco "recomandat" de ei, etc. Pe configurator mi-a iesit la 27.000, la reprezentanta au zis ca au ceva promotii si au scazut la 26.000 Euro cu TVA inclus. La pretul asta, tinand cont de reducerea mentionata se mai poate negocia ceva? Va intreb pe voi care poate ati achizitionat recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere oferta la mai multi dealeri si vezi ce iese.

@cristi511: tizule, unii din noi trebuie sa faca leasing. Oricum, un 5% dealer + 4% Porsche = 9%. Mai fortezi ceva si iesi in 10% discount vs. lista. Nu e de neglijat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am zis altceva, doar ce am primit si eu la randu-mi ca "superoferta" de 4%. Cand am pus pixul pe foaie mi-a dat cu virgula. Tizyle, aia nu e oferta reala, ci doar un instrument de marketing. Ia baga matale o "stimulare"  de pret cu aia 4% si aduna comisioanele si vezi ce iese. 

Legat de leasing, la ora actuala dealerii sunt foarte flexibili si lucreaza cu mai multe banci/companii de leasing asa ca cel mai bine este sa ai mai multe variante "in buzunar". Avand posibilitatea asta de asemenea poti semna contractul de CASCO cu alte companii decat cele agreate de Porche, sau poti obtine alte cotatii de pret. 

Ideea e ca atunci cand faci o achizitie in leasing sunt destule oportunitati de a scadea pretul, 

@octavia 4ever discounturile nu sunt standard...eu am obtinut ceva, colegul @75NOR a "prins" alt discount...toata treaba sta in abilitatea ta de a negocia dar si in disponibilitatea dealerului de a lasa din profit. Cu Skoda sau VW e mai greu pentru ca masinile se cam vand fara efort. D-asta recomandarea de a cere mai multe oferte si de a pune dealerii fata in fata este foarte buna.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!