Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

Dom'le, am poze.

Eu cred ca sunt normale. Campina altitudine 450, ploiesti 150, bucuresti 85. Tot drumul e la vale.

Cu proxima ocazie fac buc-lehliu/retur. Comparam dupa.

Ideea e ca ma freaca amicu' cu O3, care scoate 1-1,5 sub mine. Ce-i drept are si 200 kg mai putin, la acelasi motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu propun sa faci un consum plin-plin sa eliminam o posibila eroare a computerului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc, amicul tau cu O3 are cumva si anvelope mai inguste decat 235 ale tale? Eu observ de la 205 pana la 225 o diferenta de cel putin 0.5L/100km la consum.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc: vezi, cum incepi sa o blestemi, se supara si-si revine :)  Acum ai si tu consumuri normale.

 

@Rempha: confirm si eu scot mai putin consum cu 205-urile de iarna vs. 225-urile de vara, tot cam 0.5% am senzatia ca e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Pai am 235...

Un 6.5 cu mici variatii fct de meteo/incarcatura inteleg. Ale mele insa erau ceva mai mari...

In plus, probabil ca e o adaptare de la ce vedeam pe bordul S2 la S3. Sincer ma asteptam la acelasi consum. Pt ca eu discut de consumuri extraurban. Unde chiar daca am 235-uri, cutia e etajata mai lung, deci am turatii mai mici...

La consumul urban nu am comentat. Inteleg, e dsg, are 225-uri, deci e normal sa am o crestere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu in conditii de iarna, pana la agapia si iasi, cu temp de -6 - -16, 2 persoane, vit medie 86 kmh, mers pe sport, condus normal dar alert si am obtinut 6,02 l/100.

De Craciun am fost la Galati pe autostrada si am calcat-o cam rau ( nu m-a depasit nimeni) si a iesit 6,67 l la pompa

Cauciucuri de iarna 215/65/r16

Mariajul manuala tdi 190 e foarte bun. Acceleratii/reprize foarte bune, sesizabil maj bune ca s2/170 tdi. Acum pe zapada frana de motor instant din plin, fara delay.

Greutatea in talin 1505, cea reala 1594 in conditiile in care am carlig si pachet de drumuri grele, jante 17", portbagaj electric

Sambata merg la Poiana Bv la ski. O sa revin cu date despre consum.

@75NOR daca esti amator sa vezi masina, let me know.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat cu adblu ptr prima data. Iata datele problemei:

km: 5700

capacitate rezervor: 13 l conform manual

range pe BC: 4500 km (completare intre 3 si 8 litri)

consum conf manual: intre 0.8 - 1.2 l/1000km

completare:10 litri si nu a dat pe afara 

 

Am cumparat un bidon de 10l de la Porsche (vezi poza) cu 73 de lei si am fost surprins ca a intrat tot.

Dupa completare am lasat contactul pus 2 min sa se actualizeze datele si pe urma am pornit motorul. Range 14500 km !!!

 

Cand am cumparat masina, rangeul era de 11000 km. Sa Inteleg ca nu am primit-o cu plinul facut... Au mai ciupit un pic.

 

Legat de adblue, acesta ingheata la -11 grade. Sub aceasta temperatura, acesta este incalzit ptr a putea fi folosit. Am pornit masina la -16 grade si tot ce am observat a fost un timp mai mare pana cand a pornit (pornirea se face oricum automat; dau la cheie o singura data scurt si  mai departe ea stie ce face)

post-11675-0-84065400-1452801410_thumb.j

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta povestea asta cu AdBlue...

Oarecum este inca o grija in plus.

 

Asta ca ingheata la -11 grade, iar nu e foarte ok - pe aici avem 2-3 saptamani pe an cu temperaturi mai mici de atat.

Inteleg ca atunci cand e foarte frig trebuie sa dai la demaror mai mult ?

 

Ce faci daca rulezi iarna pe drumuri cu -25 grade? Oare se gelifiaza in mers cu pateam pe vremuri cu motorina ?

 

Pentru mine e un motiv in plus sa trec pe benzina :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mqb nu se mai da la demaror. Chiar daca are buton sau cheie, porneste automat. Tot ce trebuie sa faci e sa bagi cheia in contact si sa o rotesti complet si sa ii dai drumul imediat.

La superb2 trebuie sa tii cheia pana porneste

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, ok, am inteles, deci comportamentul de "dat la cheie" e identic cu ce se intampla la kessy

 

Eram obisnuit cu clasicul contact de la Superb 2.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curiozitate "de sezon" am si eu:

Cum se comporta sistemul electric de deschidere portbagaj, in conditii de 30cm zapada pe el, eventual si ceva gheata ?

Daca ai maturica in portbagaj, ori deschizi cu zapada pe el, ori cureti cu mana ca sa ajuti mecanismul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic: in sezonul rece eu tin peria si degivrantul pe covorasul spate. Usa din spate se deschide mai usor in caz de zapada/inghet decat capota portbagaj. Daca ninge consistent, atunci capota spate trebuie curatata cu mana inainte de deschidere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radu: da si eu am curatat cu manusa capota spate si ieri si azi :)

Ai vazut, banuiesc, ca la frig, pistoanele hidraulice de la S2 nu reusesc sa ridice capaul portbagajului, cand deschizi din butonul cheii...

 

Eram curios cum se comporta sistemul electric de deschidere portbagaj, cat de sensibil e la aportul de dificultate adus de gheata sa zicem, sau zapada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

haionul cu gheata pe el nu mi s-a ridicat (fara zapada). nu stiu daca de la temperatura, dar dupa ce am spart gheata s-a ridicat

in alta ordine de idei, in prima zi de viscol, nu mi se dezaburea luneta neam. cu temperatura apei 90, setat pe 23 in interior, ac/auto, dupa 2 cicluri de dezaburire vedeam prin "zabrele" de 3-4 mm in jurul rezistentei. nasol e ca la plecarea de pe loc, cand dai cu spatele, nu vezi nimic. dureaza 5 minute pana intra rezistenta. La parbriz, topeste gheata, in 3-5 minute, dar daca ai strat de zapada, nu face fata.

Geamurile fata se dezabureau doar daca puneam si gurile de ventilatie stg/dr sa bata pe geam. Cele spate nu s-au dezaburit, spre dezaprobarea energica a familiei, care nu vedea pe geam. Stiu...Stiu...nu au fost urlete, nu au fost strigaturi...dar simteam privirea lor....La S2 aveam guri de ventilatie pe stalpi, si le tineam indreptate spre geam. Acu'...io inteleg ca era "viscol", da' erau -2 grade.

Am uitat sa verific farurile...dar parca n-am mai intalnit aburirea lor.....

O alta problema...chederul haionului, sus langa plafon, probabil pentru coeficientul aerodinamic/noxe, face ca apa sa se scurga TOATA pe luneta. La S2, exista un spatiu intre geam si plafon, a.i. apa "cade" sub geam si se scurge pe langa haion. aici chederul are rol de garnitura. nu curge nimic pe langa haion. totul pe geam. de fapt, pe laterale, chederul este "taiat", si apa se scurge pe acolo. Ma gandesc foarte serios sa operez chederul. Se excizeaza o fasie ingusta (cca 3-4 mm) a.i. apa sa se poata scurge pe LANGA geam, nu PE geam. cand ploua, luneta e permanent plina de "suvoaie", -  apa de pe plafon, impinsa de vant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce daca se scurge pe luneta? porneste stergatorul! La superb 2 nu avea stergator si atunci era necesar sa se caute o alta solutie. Mie chiar imi place ca se duce apa pe luneta ca in felul asta nu mai trebuie sa consum lichid si ca merge mai lin stergatorul decat pe uscat.

Nu pot sa ma pronunt legat de portbagajul electric deoarece nu am fost nevoit sa il deschid de cele 2 ori cand a nins in Bucuresti.

Am testat doar deschiderea la -16 grade si a fost ok, nu este afectata de temp scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, cam multe probleme...Sincer, nu ma asteptam. Daca peste problema cu apa pot trece, peste cea cu dezaburirea nu prea pot. Mai ales ca am in familie un caz care a facut accident din cauza dezaburirii necorespunzatoare dintr-un Hyundai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune camera pt marsarier, merita fix pt situatiile cand luneta este aburita/acoperita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haionul cu gheata pe el nu mi s-a ridicat (fara zapada). nu stiu daca de la temperatura, dar dupa ce am spart gheata s-a ridicat

in alta ordine de idei, in prima zi de viscol, nu mi se dezaburea luneta neam. cu temperatura apei 90, setat pe 23 in interior, ac/auto, dupa 2 cicluri de dezaburire vedeam prin "zabrele" de 3-4 mm in jurul rezistentei. nasol e ca la plecarea de pe loc, cand dai cu spatele, nu vezi nimic. dureaza 5 minute pana intra rezistenta. La parbriz, topeste gheata, in 3-5 minute, dar daca ai strat de zapada, nu face fata.

Geamurile fata se dezabureau doar daca puneam si gurile de ventilatie stg/dr sa bata pe geam. Cele spate nu s-au dezaburit, spre dezaprobarea energica a familiei, care nu vedea pe geam. Stiu...Stiu...nu au fost urlete, nu au fost strigaturi...dar simteam privirea lor....La S2 aveam guri de ventilatie pe stalpi, si le tineam indreptate spre geam. Acu'...io inteleg ca era "viscol", da' erau -2 grade.

Am uitat sa verific farurile...dar parca n-am mai intalnit aburirea lor.....

O alta problema...chederul haionului, sus langa plafon, probabil pentru coeficientul aerodinamic/noxe, face ca apa sa se scurga TOATA pe luneta. La S2, exista un spatiu intre geam si plafon, a.i. apa "cade" sub geam si se scurge pe langa haion. aici chederul are rol de garnitura. nu curge nimic pe langa haion. totul pe geam. de fapt, pe laterale, chederul este "taiat", si apa se scurge pe acolo. Ma gandesc foarte serios sa operez chederul. Se excizeaza o fasie ingusta (cca 3-4 mm) a.i. apa sa se poata scurge pe LANGA geam, nu PE geam. cand ploua, luneta e permanent plina de "suvoaie", -  apa de pe plafon, impinsa de vant.

Doc, multumesc pentru impresiile oneste si curate. :)

Cateva comentarii ref la textul tau:

1. E normal, ma asteptam la acest raspuns, cred ca au si o protectie pentru supra-sarcina gen zapada/gheata

2. Am observat si eu ca daca luneta e foarte foarte inghetata, raman "zabrele". Eu nu o folosesc mai mult de 3-4 minute, imi e suficient. Totusi, imediat ce se face cald in masina e perfect curata, chiar daca opresc intre timp incalzirea

3. Dezaburirea geamurilor spate - dap e foarte buna la S2

4. Asta cu chederul e enervanta. E singurul sedan la care am auzit sa curga apa pe luneta. La S2 indiferent cat de tare ploua, daca sunt in mers,extraurban, nu am apa pe luneta.

Personal nu suport ideea de stergator pe luneta, deci asta cu apa e intr-adevar o chestie aiurea.

Ai observat acelasi fenomen si cand ploua ? Comparativ cu S2, stii la ce ma refer...

5. Nu ai senzori spate ? Nu ai avea nevoie de sa vezi prin luneta, te poti baza pe ei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Eficienta dezaburirii e mai mica la S3

Curg suvoaie pe luneta mai ales cand ploua. Toata apa de pe plafon se scurge pe luneta, mai putin cand pui frana, cand, gratie unui cheder similar, curge toata pe parbriz (totusi, mai putin cantitativ).

Ieseam cu spatele dintre nameti, pe o alee circulata atat de pietoni cat si de autovehicule...as fi vrut sa vad...mai ales ca am stat cu motorul pornit si dezaburirea activata cat am dat zapada de pe masina...adica cateva minute bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e pe frigurile astea comparativ cu S2 ? Incalzeste la fel de repede in interior ? La S2 in 3-4 minute incepe sa sufle cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

E cam la fel...nu mi-a sarit in ochi nici o diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun atunci :)

 

Zilele astea, doar cu ger, dar uscat, tot la fel de greu stai cu dezaburirea ? Incalzirea lunetei tot la fel  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Nu. Fenomenul se intampla doar la umiditare mare ( cand ninge). Zilele astea cand a fost doar ger, s-a dezaburit de tot. Bine, nu chiar rapid, dar intr-un ciclu a rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e normal, am observat si eu la S2, cand in umiditate foarte mare, se dezabureste mai greu, mai ales geamurile lateral spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!