Jump to content

Suporti/tampoane motor polo 6n2


Aurelian 6n2
 Share

Postare recomandată

In principiu orice motor are cel putin un suport hidroelastic adica umplut cu ulei. La schimbarea ambreiajului mecanicul are datoria de a verifica toate suporturile motorului si sa anunte clientul dar cei mai multi nu o fac din comoditate,jena pentru ca trebuie sa-i spuna clientului ca trebuie sa mai plateasca x ron sau nepricepere. La schimbarea ambreiajului suporturile anticuplu si cel de cutie se demonreaza dar cel de motor ramine acolo si este cel mai solicitat la o asemea operatiune.Din pacate suportule VAG sint foarte prost gindite fata de cei opel/peugeot/mazda,durata lor de viata fiind maxim 4-5 ani OEM si 2-3 ani AM citeodata si mai putin.Totul depinde de stilul de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai mei inca sunt originali, inseamna ca au tinut ceva mai mult de 5 ani. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Aurelian 6n2

Ok, haideti ca am terminat si cu capitolul asta al tremuratului. De vina era tamponul antibalans care cu toate ca l-am schimbat acum 2 luni se pare ca nu era pt. motorizarea mea ci pt. una inferioara (1000cmc) si nu facea fata saracul. De vina au fost 2 dobitoci, unul fiind mecanicul si celalalt vanzatorul care au dat dovada de necunostinta si superficialitate. Ute asa am aruncat 2,5 mil pe fereastra...

Am fost la un service specializat vw unde mi-au explicat oamenii ca pt. motorizarea mea acel tampon vine numai pe OEM. Au dat comanda, montat pe masina si merge ca una noua. :icon_thumleft:

Tampon= 350 lei, manopera =150 lei. Siu ca e scump dar e totul original, de calitate, cu factura si garantie atat la piesa cat si la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut, multumim de informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu un vw polo 6n 1.4 , 44 Kw ,60 Cp si am probleme cu tamponu din stanga de la motor, cu masina bagata in viteza apuc de roata si incep sa o rotesc fata- spate si motorul pleaca odata cu rotirea rotii ori in fata ori in spate ce sa fie ? Sa se fi rupt cumva tamponu acela? Astept un raspun sunt in dubii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!