Jump to content

Egr Sharan.Probleme si rezolvari


razvi_gyl
 Share

Postare recomandată

Cu putina indemanare merge si singur,dai tablia de sub stergatoare jos,demontez furtunul,desfaci suruburile(3) care il tin pe el si il dai jos cu tot cu teava care pleaca la racitorul de gaze(desfacandu-i binenteles alea 2 suruburi imbus de 6).;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate desface surubul de jos de la EGR fara sa desfaci mai intai surubul care tine prinsa teava care pleaca de la racitor? Eu din ce am vazut pe youtube ca sa poti desface al 3 lea surub de la EGR (cel de jos) trebuie mai intai sa desfaci surubul de la teava care pleaca din racitorul de gaze (capatul care este prins in EGR).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca merge,eu asa imi aduc aminte,l-am scos cu tot cu teava si dupa am demontat teava de pe el si am montat-o pe cel nou,binenteles dupa ce am curatat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut 

Detin de cateva luni un Sharan 130 cp 2004, cod motor asz si am o mica problema. Cand sunt in mers si am 2000 rpm imi taie usor puterea pentru cateva secunde apoi isi revine, trage bine o perioada apoi iar face. Asta mai mult in treptele 4 5 6. 123 nu am probleme. Iar cand plec de pe loc, parca nu are destula putere sa o miste de pe loc, decat daca ii dau acceleratie.A mai intalnit cineva problema asta? Mecanicul a zis ca trebuie egr schimbat pt. ca are pierderi de ulei (singura pierdere in rest este perfect curat).

Injectoarele au valoare buna 0.00 0.45.

Multumesc.

Daca nu inveti sa scrii corect romaneste o sa fii sanctionat

Modificat de vdragos
Limba romana deficitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers ar ajuta sa ne dam cu parerea,dar postat in aria corespunzatoare(nu aici).Posibil pierderi de vacum,turbina murdara,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 31/10/2017 at 8:45 AM, nicu_timm said:

Salut 

Detin de cateva luni un Sharan 130 cp 2004, cod motor asz si am o mica problema. Cand sunt in mers si am 2000 rpm imi taie usor puterea pentru cateva secunde apoi isi revine, trage bine o perioada apoi iar face. Asta mai mult in treptele 4 5 6. 123 nu am probleme. Iar cand plec de pe loc, parca nu are destula putere sa o miste de pe loc, decat daca ii dau acceleratie.A mai intalnit cineva problema asta? Mecanicul a zis ca trebuie egr schimbat pt. ca are pierderi de ulei (singura pierdere in rest este perfect curat).

Injectoarele au valoare buna 0.00 0.45.

Multumesc.

Daca nu inveti sa scrii corect romaneste o sa fii sanctionat

Eu am avut problema asta, pana a inceput sa mearga in 3 pistoane. Problema era de la mufele de la injectoare, pinii erau lejeri, eu am desfacut mufele si i-am strans (mai sigur schimbi tot cablajul) si problema a disparut. In fine asta a fost problema la mine, oricum se vede imediat in vag daca e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Am un sharan 7N. 2012. 2.0 l. 170 hp. Tractiune fata. Am o problema cu egr ul. De fiecare data cand dau drumul la motor suna ceva ca si cand motorasul egr ar cauta pozitia clapetei. Uneori imi taie puterea la motor. Daca opresc si pornesc isi revine. Eroarea ce o am pe egr o atasez in poze. Un mecanic mi-a zis ca din start trebuie schimbat egr-ul (1800-2000 lei). Ce-mi recomandati? Se poate curata? Sau sa-l schimb direct ? 

98097BCD-7601-4CBB-8F59-F44354D9CC6D.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se curata la CR. Se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoare Common Rail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj , conectori exista sanse sa fie ancrasata sa scapi cu o curatare dar sa nu iti pui mari sperante in asta

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru asta trebuie dat jos RGR ul? 

Modificat de yanni
Citare inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 = o problema la partea electrica a egr-ului ,se inlocuieste cu piesa noua oe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste tot egr ul sau doar partea electrica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o problema. nu gasesc nicicum care e cel OEM... as vrea sa stiu un pret inainte sa ma incalte mecanicul...   Imi recomandati o pagina web pentru piese oem vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa se comanda numai dupa seria caroseriei ,costa aproximativ 1600--1700 lei + garnituri de inca aproximativ 100 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare, e greu de demontat egr? trebuie demontata si admisia? se poate demonta doar prin partea de sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu daca stii sa mesteresti putin,chiar si de nivel incepator.Trebuie sa dai jos furtunul care vine prins pe el cu o siguranta si un colier mai jos de pe teava de plastic de pe admisie.El e prins in 3 imbusuri,cel de jos se da putin mai greu,dar cu rabdare merge.Merge dat jos pe partea de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema cu egrul cu eroarea p0403. Este cel cu racitor incorporat deci OE gen 1700lei.
Imi face probleme de cateva ori pe an si atunci cand face ma tine vreo 2-3 zile. Are sens sa ma stresez sa il schimb? Nu imi face probleme de limp mode sau alte simptome. Poate afecta alteceva in perioada cand am eroarea activa? De cate ori apare eroarea pun testerul si o sterg. 

Daca ii vorba de schimbat merita sa caut ceva non OE... am gasit de pe la 900  la 1400

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu o sa mai facă regenerarea Dpf ului. Nu cumpăra aftermarket, ca nu o facă treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-a cedat EGR-ul. A inceput martorul de la bujii sa palpaie intermitent, masina nu a mai avut forta (nu mai urca mai sus de 2000RPM, si s-a aprins si martorul galben de la motor. Am fost cu masina la cineva sa o puna pe tester (eroare P040300 - Exhaust gas recirculation control circuit. - intermitent). Mecanicul a spus ca la modelul meu de Sharan (2011 2.0 TDI Blue Motion 140HP) nu se poate curata si trebuie schimbat.

Din ce am vazut pe forumuri toata lumea recomanda piese originale, si aici am vazut ca sunt 2 producatori de OEM si anume Wahler si Pierburg.

Voi cum considerati ca este mai ok, sa iau piesa originala sau sa iau produsa fie de Wahler sau fie de Pierburg?

Este o diferenta intre piesele produse de aceelasi producator pentru OEM si Aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai original.... Restul.. Nu fac treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!