Jump to content

Egr Sharan.Probleme si rezolvari


razvi_gyl
 Share

Postare recomandată

Bine ai venit Dane! Tocmai daia era curat EGR-ul Andrei,fiindca era tzeava aia infundata,mai bine o lasai asa,oricum nu ai sesizat nici o schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur pentru primire,si sigur o sa ne cunoastem la o urmatoare intalnire a posesorilor de SHARAN.Cat despre munca ca sa poate avea o fata a trebuit sa trec de la passat la sharan cu mecanica bineinteles si pot sa zic ca deja o cunosc 80%.Deci am inceput sa schimb:planetara intermediara,placute fata+spate,bielete directie+niste bucse,bara stabilizatoare spate(bucse)flansele +rulmenti  amortizoare,cablu frana mana,senzori apa,curea accesorii(scirtia),ulei +toate filtrele,schibate de TITULARUL,si bomboana a fost radiatorul de caldura de sub bord,care a trebuit dat jos ca altfel nu poti sa-l schimbi,dar la-m BIRUIT.Binenteles ca mai am de schimbat pompa servo ,pentru ca fostul a doborato si pe loc cand virez face urat, si distributia,pentru ca nu mai am incredere de balivernele fostului ca sant schimbate.Cam atat.   PS.Cand am luato mi sa spus ca in germania cand a luato (2011) sa efectuat un soft de 20cai,acum ca minte sau nu ,nu stiu,dar stiu ca merge ca FOCUL.Am pus laptopul pe ea si are 186500km,si toate injectoarele marjau pe zero,si mecanicul mi-a zis ca e beton motorul, deci sa fie primit .De accea am hotarat sa intru pe forum sa socializam si sa ne cunoastem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HA HA HA,

 

Gyl omul care nu poate sa vada  si sa auda de EGR....

 

PS Gyl si al meu e suspendat dar nu mai spune la nimeni, inginerul care a proiectat  sistemul de recirculare cred ca a facut faculta cu viorel pontica.

 

WAW Dane dar tu ai cumparat 2 masini odata...

 

LA cata treba ai facut  daca dai bara din fata jos, desfa si capacul oblic de la Uscatorul de la clima si pune ceva vaselina cu lithium  sa nu intre apa la dopul de etansare ca oxideaza si pierzi lichidul.

 

Cateodata directia  face urat la capat de cursa  si datorita freilaufului( fulia) de la alternator  asa ca  verifica bine inainte de a schimba pompa servo, si vezi ca sub rezervorul de ulei servodirectie are in filtru de ulei cel putin  curata-l.

 

Bieletele antiruliu  ia cu tine 2 de rezerva in torpedou ca o sa ai nevoie  se schimba ca filtru de ulei la 15000.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,am inteles ca anulati egr dar iarna cum stati cu incalzirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circulam numai vara :D dar intreb si eu...ce treaba are EGR-ul cu incalzirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu bine....nevasta-mea nu stie ca daca suspenzi egr se incalzeste mai greu.

 

Dar  sa stii Adrian ca sunt  cateva modalitati de a compensa acesta intarziere a cresterii temperaturii cauzate de suspendarea EGR ului, energia nu se pierde niciodata  ci se transforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos furtunu de vacum,pe aceiasi distanta se incalzea mai greu motoru,am pus furtunu inapoi si se incalzea repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian,

 

Este cat se poate de normal deoarece gazele de esapament ce intra in recirculare trebuie racite, deoarece ele nu pot intra calde in motor, altfel nu ar mai avea nici intercooletul sens..

 

Deci gazele recirculate vin racite cu lichidul de racire al motorului, si astfel apa in motor ajunge mai repede la temperatura iarna, de aceea  obturarea egr ului prelungeste timpul de incalzire al lichidului de racire.

 

Tu ai izolate tevile de aluminium ce merg la  aeroterma din spate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da leam izolat,sirocolu merge momentan la buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat discutiile voastre depsre egr aici.Va rog sa nu poluati alte topic-uri cu acest subiect.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca egr-ul poate da la un moment dat eroarea cu "engine workshop" si palpaitul beculetului cu spirala(bujia) ?

Mi s-a aprins anul trecut prima data am tras pe dreapta panicat, am oprit, sunat mecanic "...aaa da trage?bun, da-i bataie ca e de la supapa egr asa mai face cateodata"

Azi mi s-a aprins iar dar nici n-am mai bagat in seama si dupa vreo 100m s-au stins iar motorul merge normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim Florine,

 

ne-a luat vorba inainte

 

Adrian da ce an e al tau ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca de la egr poate sa vina eroare care o ai(ti-am zis si atunci).

 

p.s. Sorin e din 2002 masina lui Adrian din cate stiu eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ori sa aprins si la mine sarma aia,odata de la switch-ul de frana si odata de la releul de bujii,daca vrei sa verifici pe cel de frana.cand se aprinde spira,calca frana si accelereaza(pe loc) daca motorul nu se tureaza este bun daca se tureaza este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gyl,

Ceea ce zici tu cred ca are ceva de a face cu cele 2 contacte unul pe pedala de ambreiaj si unul pe pedala de frana, dar se pot foarte simplu verifica cu VCDS ul in canalul de masurare 006 in campui 2.

 

daca imi mai aduc bine aminte 110  semnifica ca contactul de ambreiaj  e bun si 001  semnifica ca cel de frana e bun,  sau cam asa ceva.

 

Cand unul dintre aceste 2 contacte  este stricat ai o limitare  la injectie , deoarece rolul lor este cand apesi pedala sa reduca injectia.

 

Lucrul care  nu il stiu este faptul ca daca e defect  aprinde spirala , nu am avut  pana acum probleme cu ele.

 

VArianta de testare fara VCDS e buna, si daca vrei sa testezi pe cel de ambreiaj tii accelerat constant si apesi ambreiajul  si acceleratia tre sa se reduca imediat altfel e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu, dupa mine as face ca egr sa functioneze pina ajunge la 90 motorul, dupa aceea, vara sa fie suspendat, iar iarna sa fie functional,  sau cand scade temp motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei trandafir

buna ziua am un vw sharan motor de 2.0 tdi si am scimbat 3 conducte gaze cod 

03g131521ae si nici un mecanic nu imi poate spune din ce cauza se tot sparge..va rog cine poate sa.mi spuna si

mie care e cauza?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce interes are mecanicul sa iti spuna/rezolve cand iti poate schimba o conducta la an??

 

Aceasta conducata de la gazele de recirculare are o parte flexibila ptr a compensa anumite trepidatii, e daca trepidatiile sunt ptra mari e normal sa se distruga racordul flexibil.

 

Verifica piesele intre care se monteaza sa fie fixate corect,  cred ca e vorba de racitorul de gaze si EGR , deoarece multi meseriasi nu il mai fixeaza corect datorita pozitiei incomode.

 

Un alt lucru care duce la distrugere este faptul ca tubul nu este montat corect si racordul flexibil sta sub presiune, deci cand montezi tubul suruburile trebuie sa treaca prin gaurile flansei fara a fi nevoit sa tragi /impingi de  tub..

Eu pana acum nu am vazut nici un tub  spart!!! deci in cazul tau daca  s a repetat deja ...trebuie sa fie ceva incorect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, are cineva un egr defect, vreau sa fac un experiment...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tony am eu unul.L-am schimbat de o saptamana.Chestia e ca nu am idee cum sa ti-l trimit din Italia.Daca astepti pana in august ti-l aduc eu.Cand plec acasa trec prin Cluj.

Rune am verificat chestia cu ambreiajul si este defect.Doar frana imi intrerupe acceleratia cand apas pe pedala.Stii cumva codul la contactul de la ambreiaj?Si unde este pozitionat mai exact?Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu_24

 

Intrerupatorul se poate verifica cu vcds in  canalul 6 , in practica se remarca prin faptul ca acceleratia su scade rapid cand schimbi viteza,

 

Cel mai sigur intreaba pe GABY  el e expert in piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nelu_24 , si daca gasesc, poti sa il aduci ca vreau sa fac un zombiii, mersii aici e si nr meu de tel 0730634011, oricum mai vb pina atunci, mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, oare ce as putea sa fac pt a scapa de limitarea electronica a turbinei, acuma merg fara egr, dar a inceput sa imi limiteze turbina si imi decupleaza turbo,  egr nu as mai vrea sa pun pe masina deoarece nu o mai recunosc, fara el parca a inviat motorul, furtune curate, trage ca o nebuna.

Am inteles ca se poate monta o valva pentru a scadea presiunea din instalatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!