Jump to content

Egr Sharan.Probleme si rezolvari


razvi_gyl
 Share

Postare recomandată

Limitarea turbinei nu e de la Egr,incearca sa faci un log in mers,posibile cauze geometria turbinei intepenita,pierdere de presiune pe traseul turbo-intercoler,electrovalva,capsula vacumatica.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo este reconditionat din luna februarie, schimbat o ring, x ring, coliere , furtune vacuum, merge cu egr suspendat, mers turat constant, capsula vacuumatica noua, garnituri pompa tandem noi, furtune, filtru vacuum noi,  ce am observat la geometrie putin a inceput sa aghete cam spre capatul cursei, de acolo poate si limitarea, imi apare eroare cand ajung in turatii 3000rpm si pica turbo, eroarea zice ca este presiunea prea mare, si am acel zgomot de aer care se intorce spre palete. O curatare la turbo o sa fac cat de curand, sigur are depuneri dar nu imi dau seama de ce? eu nu merg subturat cu ea nici in oras, intotdeauna schimb peste 2300 rpm. Ce am mai observat, putin supureaza ulei intercoolerul in partea dreapta


am incercat sa fac si un log  03 10 11, dar cand ajunge la 3000rpm nu mai am turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat turbo echilibrare pe stand, egr nou, injectoarele  cu valori cu minus 2buc, dar aproape de 0, si doua cu valori de 0,35 si 0,64, am pus log in sectiunea cu log-uri, cine poate sa arunce o privire si poate sa dea o parere, astept, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu EGR-ul. Am reparat turbina si mecanicii mi-au spus sa anulez EGR-ul.

Pretul cu tot cu interventie in soft este de 300lei cel mai ieftin pe care l-am gasit pentru anulare iar un EGR nou Pierburg este de 550 lei. Am hotarat sa i-au unul nou pe care l-am si montat.

 

Acum a mai aparut o problema, cand am pornit-o dupa putin timp cand s-a incalzit, la relanti a inceput sa se balbaie sa suspine parca.

 

Dupa 350 de km problema a disparut insa nu total, uneori tot se mai balbaie si aste se intampla doar la relanti. Inainte sa schimb EGR-ul merge perfect la relanti.

Poate cineva sa-mi descopere cauza trepidatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut egr off ,chiar daca ti sa schimbat turbina ceea ce nu cred...iti baga ulei in egr si se prinde de el...nu stiu de ce ai preferat sa cumperi alt egr ,cu el vei avea probl tot timpul....cel mai indicat este egr off din soft si pretul cerut pentru asa ceva 300 este mult adica in partea voastra in buc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius am avut si eu problema cu balbaiala dar a disparut de la sine...eu am dat vina pe motorina la momentul respectiv.

Dimineata facea mai tare dar uneori si cu motorul cald.

Cica nu e bine sa anulezi egr ca are si el rolul recircula gazele arse in motor si il incalzeste mai repede si e posibil sa-ti creasca consumul fara el.

Asa mi s-a spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius.

Fa un BS in grup 003 si un log in mers pe grupurile 003/010/011 sa vedem ce se intampla cu egr.

Speedo are dreptate, odata anulat se incalzeste mai greu, dar..poti sa incerci sa opturezi egr cu o saiba cu o gaura m ai mica sa vezi atunci cum se comporta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Speedo, cam in cat timp a disparut balbaiala?

 

Am cumparat un EGR nou si parca nu l-as anula dar daca continua sa-mi faca probleme, probabil ca nu am incotro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stau sa ma gandesc dupa ce-am schimbat filtrul de motorina nu a mai facut asa.La mine avea vreo 30 de mii  km am pus motorina de pe la tara pe unde m-a prins nevoia,i-am mai dat si un plin de benzina dupa care l-am scurs si l-am pus tot pe ala,(un pic de bataie de joc)...au fost mai multe.Acum merge struna.Al tau cum e(filtrul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat impreuna EGR-ul cu filtru de motorina, si de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cum te uiti la egr, furtunul care intra in el din partea dreapta are o siguranta din sarma(nu colier)

Stie cineva un cod pt siguranta asta?In program la magazin imi zice ca nu ar trebui sa am siguranta aia pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea nu are siguranta acolo si nici nu a avut vreodata, s-ar fi vazut urma sigurantei pe furtun.

Furtunul intra destul de greu si din pricina vacumuului, tendinta este de a intra mai mult nu de a-l indeparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da vei gasi multe programe care la 1.9 tdi pd AUY  arata ca imbinarea dintre furtun si EGR se face cu brida/colier, ceea ce nu e adevarat...

 

Deci cauta mai bine la Passat, sigur gasesti ceva asemanator, acesta siguranta se gaseste la Turbo montata, la intercooler, si la EGR

 

cred ca asta este OEM part number: 1J0-145-769 / 1J0145769

Pa Pa Adi

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos siguranta sa ma uit la ea.Are ambele capete indoite pe aceeasi parte in rest arata ca cea din poza.E cam slabita cred ca de-aia mi-a zis s-o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umerii de pe furtun se tocesc Adi,siguranța nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încerca sa ridici putin umerii de pe furtun cu o surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr a evita/limita uzura in timp a umerilor de pe furtun, uzura care se produce datorita trepidatiilor, se poate pune un O-ring de 1-2 mm care sa stea intre buza EGR ului si gulerul de aluminium al futurnului, in asa fel ca umerii sa stea putin sup presiune pe siguranta si sa nu mai trepideze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-au tocit umerii nu exista decat o singura varianta(ieftina si cea mai buna)legat cu sarma.Cotul nou nu vine decat OEM si este in jur de 250 ron.(nu dau banii astia nici cu mascatii) Eu la golf aveam modelul cu siguranta,sharanurile aveau coliere nu stiu de ce la voi sunt asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand intradevar  se rupe umarul mai este o varianta si anume un surub ptr lemn cu cap conic  infiletata oblic si scurtat pe interiorul tubului, clar e  bricolaj dar cand nu ai alta varianta poate ajuta.

 

 

Razvan dar parca  ai vandut Sharanul?   sau acum traiesti amintirile frumoase cu Sharanul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,l-am dat si pe ultimul,dar totusi am avut sharan 11 ani si adunat cam doua milioane de km facuti numai pe sharan 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Speedo, cam in cat timp a disparut balbaiala?

 

Am cumparat un EGR nou si parca nu l-as anula dar daca continua sa-mi faca probleme, probabil ca nu am incotro.

Marius daca te mai intereseaza subiectul...uita ce am zis la postul #34 a mai facut si dup-aia.

 

Abia acuma dupa ce am facut distributia pot sa zic ca nu se mai balbaie dimineata chiar cu toti consumatorii electrici porniti dimineata la -5 grade verificat 3 zile la rand.Motorul merge rotund si la pornire turometrul se duce frumos la cat trebuie...eu zic ca poate avea legatura cu faptul ca am mers exagerat de mult fara sa fac distributia (cica la modelele mai noi e cureaua teflonata si ar merge sa mai sari calu' dar la astea mai vechi se poate rupe)

O sa mai urmaresc si zilele urmatoare.Deci nu avea legatura cu filtrul. 

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu problema insa poate nu asa cum am vrut dar pana la urma cred ca asa este cel mai bine.

 

Am scos furtunasul din partea de sus al EGR-ului, deci cel care deschidea supapa de jos, si care de fapt facea posibila recircularea gazelor.

L-am infundat cu un surub si l-am lasat acolo.

 

Am tot vorbit cu mecanicii si mi-au spus ca de fapt EGR-ul imbacseste motorul prin gazele arse recirculate.

Sunt constient si observ ca motorul se incalzeste mai greu dar compensez prin activarea incalzirii stationare, adica dau drumul la sobita din timp.

 

Am aflat dupa aceea ca aceea balbaiala era de la pierderea puterii de vacuum pe la vreun furtun crapat sau care nu etansa perfect sau de la electrovalva din care venea furtunul la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat dupa aceea ca aceea balbaiala era de la pierderea puterii de vacuum pe la vreun furtun crapat sau care nu etansa perfect sau de la electrovalva din care venea furtunul la EGR.

 

 

Ori poate era chiar membrana actuatorului EGR si suspendand ai inlaturat si pierderea de vacuum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si la mine la rece, am pus electrovalve noi, furtune, noi la vacuum,  din nou aceeasi problema. Pornesc maxim 1 minut merge bine, dupa incepe sa oscileze, intrerupe mersul parca ii taie aerul ceva, face asa cam 2 min aprox. Cum incepe sa creasca temperatura dispar oscilatiile. Daca deconectez egr-ul inainte de a porni si pun surub pe furtun nu mai face nici o oscilatie merge perfect.  EGR -ul este whaler. A cedat membrana, scapa doar la rece oare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!