Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Buna ziua ,trebuie intrebat daca au folosit blocatoare pentru fulia de la vilbrochen si fulia de la ax cu came.

Eu am avut mari probleme din aceasta cauza pentru ca folosind semne cu marker in loc de blocatoare cand au strans intinzatorul sa decalat cu un dinte.

Eu am schimbat ax cu came si apoi a inceput sa imi infunde dpf ul,de atunci am schimbat piese de 3000e.(egr,clapeta egr,furtun intercooler,furtun plastic de la turbo la intercooler ,senzor de presiune)

Toate acestea din cauza distributiei decalate cu un dinte.

Nici reprezentanta vw din Paris nu a stiut ce are masina ,am avut 3 luni de cosmar.

Multumesc colegilor de forum pentru ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se aliniaza doar cu cale specifice.Parasiti service-urile ce folosesc semne cu vopsea,oja...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cale s-a facut, nu se pune problema.

acum ma gandeam daca huruitul ar putea fi de la vreun furtun fisurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se poate considera problema specifica BMP...dar la 170 mii km a inceput sa musteasca ulei pe la mufa rampa injectoare. Problema este garnitura mufei care s-a tasat in timp. Mentionez ca nu s-a umblat niciodata la ea! Garnitura nu se gaseste separat ci cu tot cu rampa injectoare... Pret: 450 ron :tuktuk:

Acum, in sfarsit dupa dese verificari, spalari motor, inlocuit si garnitura pompa tandem...motorul a ramas curat! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba,oricum cablajul injectoarelor cedeaza la un moment dat si daca nu gasesti un mecanic bun iti da mare bataie de cap si cheltuieli suplimentare.Se putea rezolva si cu inlocuirea oringului dreptunghiulat cu 2 oringuri normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, ai dreptate! De aia am ales sa schimb cu totul...plus ca puteam sa nimeresc sau nu O-ringurile si faceam manopera de 2 ori! Asa stau linistit in amandoua privintele! Oricum, inca o data, mersi de sfaturi si promtitudine! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crystyanmaryus74

Am si eu o problema ,cu Passat-ul , nu mai trage .... Am pus tester-ul pe ea si am urmatoarele probleme :

Cod P0299 Turbo/Super Charger Underboost

Cod P0473 Exhaust Pressure Sensor High

Cod P2002 Particulate Trap Efficiency Below Treshold

Mentionez ca am in bord aprinse, check engine si spirala care apare intermitent . Deci mașina nu se tureaza cum trebuie , prind viteza foarte greu ...

Ce ar trebui sa fac ?

Am si eu o problema ,cu Passat-ul , nu mai trage .... Am pus tester-ul pe ea si am urmatoarele probleme :

Cod P0299 Turbo/Super Charger Underboost

Cod P0473 Exhaust Pressure Sensor High

Cod P2002 Particulate Trap Efficiency Below Treshold

Mentionez ca am in bord aprinse, check engine si spirala care apare intermitent . Deci mașina nu se tureaza cum trebuie , prind viteza foarte greu ...

Ce ar trebui sa fac ?

Buna. Ati rezolvat problema? Acelasi lucru este si la mine acum si vreau sa stiu ce ar fi. Multumesc.

Am si eu o problema ,cu Passat-ul , nu mai trage .... Am pus tester-ul pe ea si am urmatoarele probleme :

Cod P0299 Turbo/Super Charger Underboost

Cod P0473 Exhaust Pressure Sensor High

Cod P2002 Particulate Trap Efficiency Below Treshold

Mentionez ca am in bord aprinse, check engine si spirala care apare intermitent . Deci mașina nu se tureaza cum trebuie , prind viteza foarte greu ...

Ce ar trebui sa fac ?

Buna. Ati rezolvat problema? Acelasi lucru este si la mine acum si vreau sa stiu ce ar fi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea P0299 verifica daca functioneaza pompa de motorina din rezervor si daca pompa tandem face presiunea necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca pb lui e din cauza la g450 ce a afectat regenerarea si implicit lipsa de putere

Schimba g450 si fa-i regenerarea la dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update de soft

Azi am facut update de soft la reprezentanta(cu semnatura ,pe raspunderea mea ca nu a fost facut tuning).Actualizarea s-a facut de la 03G906021MS 9390 la 03G977021J 3898

Primele impresii sunt consum mai mic la oras si putere mult mai mare intre 2500-4000 rpm. 


Intarire contacte injectoare.

Pentru intarirea contactelor am preferat sa demontez cablajul si sa desfac mufele pt a intari papuceii cat mai bine.


Rulment spate

Deoarece facea zgomot,  am inlocuit  rulmentul pe spate stanga.Operatiunea e simpla daca sunt sculele necesare. Cheie M18 si M16.Ca piesa de schimb am ales FAG care e si echiparea de fabrica ,pretul fiind aprox 300 ron pe langa cel OEM care costa aprox 800 ron.

post-74110-0-69892500-1409156871_thumb.j

post-74110-0-47933900-1409157007_thumb.j

post-74110-0-75683700-1409157367_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa combustibil G6

De curand am "pierdut" pompa de combustibil din rezervor.Deoarece ECU alimenteaza un releu (J17) care alimenteaza pompa (G6) nu da nici o eroare nici cu firele taiate.Motorul pornea la sfert doar ca nu tragea in turatii 2500/3000 rpm.La accelerari bruste apareau trepidatii si imediat dupa pornire motorul se balbaia aprox 2 secunde.

Am scos pompa din rezervor.Desi papucii erau bagati bine ,nu facea nici un fel de contact.Alimentata separat functiona perfect.Am intarit mufele si le-am lipit cu cositor.

Un test simplu : pompa se aude cateva secunde la punerea contactului.Un test complet gasiti in fisierul atasat.

Procedura verificare pompa motorina.doc

post-74110-0-18073200-1409161128_thumb.j

post-74110-0-55854000-1409161139_thumb.j

post-74110-0-61853900-1409161149_thumb.j

post-74110-0-54877200-1409161168_thumb.j

post-74110-0-04603600-1409161712_thumb.j

post-74110-0-40301200-1409161726_thumb.j

post-74110-0-72050200-1409161734_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura verificare pompa tandem si oringuri injectoare

Deoarece numarul de demontari/montari injectoare e limitat recomand procedurile din fisierele atasate .Neatentia si nerespectarea unor proceduri poate duce la inlocuirea chiuloasei.

Procedura verificare pompa tandem si oringuri injectoare.doc

Inlocuire oringuri.doc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa combustibil G6

De curand am "pierdut" pompa de combustibil din rezervor.Deoarece ECU alimenteaza un releu (J17) care alimenteaza pompa (G6) nu da nici o eroare nici cu firele taiate.Motorul pornea la sfert doar ca nu tragea in turatii 2500/3000 rpm.La accelerari bruste apareau trepidatii si imediat dupa pornire motorul se balbaia aprox 2 secunde.

Am scos pompa din rezervor.Desi papucii erau bagati bine ,nu facea nici un fel de contact.Alimentata separat functiona perfect.Am intarit mufele si le-am lipit cu cositor.

Un test simplu : pompa se aude cateva secunde la punerea contactului.Un test complet gasiti in fisierul atasat.

 

 

e o procedura des intalnita si afara.

la masina mea la fel erau papucii cositoriti si sunt primul care a avut masina din germania deci nu a avut cine ii face in tara. dar intr-un final si-a dat finalul obstesc cartusul motorasului deci tot schimbat a trebuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am un Passat din 2008 BMP cu filtru de particule si am observat ca la rece scoate un miros foarte urat, de-a dreptul intepator pe la esapament. In rest fum nu scoate deloc, toba e fara gram de negreala pe ea si nu are niciun bec aprins in bord. Ati mai avut careva dintre voi problema asta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns in celelat post.Nu posta in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In final pompa de motorina din rezervor a cedat. Cea noua ,Pierburg,e de fapt tot Automotive,marca care vine in  versiunea originala.Codul piesei PIERBURG 7.28303.60.0

post-74110-0-83234800-1410086140_thumb.j

post-74110-0-56340800-1410086221_thumb.j

post-74110-0-76007300-1410086390_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca cand pui contactul se aude pompa din rezervor.Aia nu da eroare nici cu firele scoase.Verifica presiunea de motorina de la pompa tandem.

cand pun contactul se aude pompa rezervor.

nu stiu ce ar mai putea fi...imi este frica sa nu fie turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!! Am si eu o problema la bmp, cand virez dreapta si accelerz se aude un zgomot ciudat si cand indrept volanul zgomotul dispare, de la ce este??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce fel de zgomot? Bataie,huruit.....?Oricum nu cred ca are legatura cu tipul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un huruit... Se schimba sunetul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate suportii motorului? Dar cred ca ar trebuii sa-ti dea si trepidatii. Poate evacuarea desprinsa. Poate freaca ceva pe la roata cand se lasa masina in viraj.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am o problema la motorul meu BMP care persista de vreo 2 luni si nu reusesc sa ii dau de capat:

 

Cand accelerez deodata imi cade puterea . daca iar piciorul de pe acceleratie 1-2 sec isi revine sau daca calc ambreiajul. Nu are un tipar anume , adica mi-a facut si la 1500 de ture si la 2000 si la 2500 si la 3000.

In bord nu imi apare nicio eroare pe VAG si VAS nu imi inregistreaza nicio eroare. am facut si in mers cu mechanic. cand imi cade puterea totul e in parametri ...nicio eroare.... turbina baga puternic...tot in parametri.

Am depistat pompa de motorina  ca nu functiona...schimbat-- la fel face. am schimbat regulatorul de presiune de vreo 3 ori pe garantie. Tija la acctuatorul de pe turbina lucreaza bine.

Am schimbat filtru de motorina si am descoperit cateva bule de apa la fund. mi-a pus mecanicul un fel de alcool si a zis ca o sa scap de chestia asta...degeaba lla fel face.

Pana nu iau piciorul de pe acceleratie nu isi revine.

Nu mai stiu ce sa ii mai fac. Astep pareri !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!