Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Raspunsul lui Aurel91B6  e destul de clar : (pentru DPF trebuie norma 507.00, si uleiul din cate stiu eu trebuie sa fie 5w30 ).

Cu ulei alta norma incarci DPF-ul care nu e ieftin nici de schimbat nici de anulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpf-ul cand plecasem de la service era 30% incarcat, dupa aventura cu check engine, resetat erori, aparut iar, cand am ajuns in fara blocului era incarcat 15%. deci inteleg ca regenerare si-a facut.

mai exista posibilitatea sa fi cedat tamponul din dreapta, la cat a fost frecat (facut distributia de 4-5 ori in 2 zile)?

 

s-ar putea sa schibm uleiul, dar nu cred ca ii mai cer lui marian, pentru ca s-au saturat si ei de fata mea. la aproape 8000 ron cat am bagat luna asta in reparatii minore, parbriz, apoi kit ambreiaj, mai arunc inca 300 ron pe ulei si filtru? (trebuie schimbat si filtrul, chiar daca are 150km cu uleiul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal asa se face, cel putin tu acum o sa ai filtru imbibat cu 0w40.

 

Pe ce ulei vrei sa mergi cu norma 507 00 5w30? Recomant Fuchs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum ti-a pus Marian ulei ne-conform in masina... e ceva ciudat aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pur si simplu, mi-a zis ca nu e nici o problema cu DPF-ul, ca uleiul asta il foloseste si el, ce-i drept el nu are dpf.

mi-a zis ca cel de la mobil 1, 0w40 ESP, care e pentru DPF, nu se comercializeaza la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun 5w30 cred  Mobil 1. Motor PD, cu DPF. Fac asta de la 66.000 km de cand am masina, iar acum am 98.000. DPF nu s-a aprins niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-i spun ca vreau neaparat sa schimb uleiul si filtrul, suport eu pretul, asta e.

Tot stau stresat de unde vine baraitul ala la 1000rpm si de ce nu se intampla tot timpul (daca ar fi capacul de la motor, ar trebui sa faca mereu). Vibratiile care vinin caroserie pe la 1500rpm sunt aproape sigur ca sunt de la tamponul drept, de la distributie, se si vede pe el ca e misca mai tare. Cel mai probabil a cedat de cat l-am frecat, dar nu e urgent sa il schimb acum. Cred ca prinde urmatoarea revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce trebuie sa suporti tu costul uleiului!?! Ai insistat in mod expre pentru acel ulei sau cum te-ai procopsit cu el?

Explicatii de genul: dasta folosesc si eu si nu s-a intamplat nimic sunt pentru copii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai vreau 'neplaceri'...

Vreau sa mai continui colaborarea cu ei, si daca el spune sigur ca nu e nici o problema, dar piticii mei de pe creier vor ce scrie in carte, o sa suport costul si pe viitor voi fi mai ferm in a-mi impune cerintele. Nu am insistat pentru acel ulei, mi l-a pus el.

De pe data de 9 a inceput toata distractia, azi e 31, poimaine plec in concediu (daca ma ajuta si masina). Pur si simplu sunt obosit mort...

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi iti tinem pumnii sa simti cu atat mai mult relaxarea in concediu :)

 

Ref la Marian- omul ala nu te va intzepa si pacali. Si daca greseste, isi asuma. De-asta ma mir ffff tare sa-ti fi pus un ulei neconform care sa-ti faca probleme la masina.

 

Eu acolo repar si fac revizii (majore) de peste 1 an. Si constat il verific la preturi si calitate si nu am ce sa reprosez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se intelege gresit, nu am nimic sa-i reprosez lui Marian. Altcineva nu cred ca avea rabdare si aloca resursele sa descopere de unde e problema cu zgomotul in primul rand.

De asta si spun ca nu pot sa ma mai contrazic, si ii accept explicatiile ca uleiul este ok, dar pentru piticii mei il vreau pe cel conform, si sunt dispus sa platesc ca sa fiu eu impacat.

M-am saturat de coincidente ca de dracu.

Deocamdata nu ma simt comfortabil cu masina, sa vad si dupa schimbul uleiului si dupa ce ne uitam la suport, poate ala e sursa vibratiile aparute pe neasteptate. In rest, in seara asta mai dau o tura pe autostrada, trag de masina cat pot, si apoi sper ca calc si eu intr-un rahat, sa am noroc sa nu se intample nimic in concediu... Am aflat tarziu de asigurarea ADAC, dar merita fiecare banut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba tragi de ea pe autostrada, acolo DPF-ul se curata, nu se imbacseste. Mai bine freac-o prin oras. 

 

In plus, cum dracu sa vina zgomotul de la .. ulei :) E clar altceva la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se curata daca mergi constant, dar daca o s-o tot forjez, nu cred ca mai apuca sa se curete. o sa merg variat, forja, constant, turatii mici, turatii ridicate...

in legatura cu uleiul imi fac doar griji pentru dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat senzor g450 (250 ron), schimbat ulei cu mobil 1 5w30 esp (nu a vrut sa-mi ia bani, mi-a inteles piticul de pe creier).

dpf functioneaza ok, incarcare 0% dupa fugareala pe autostrada, oras, aproximativ 80 km in total.

a ramas un zgomot, complet aleatoriu, doar pana intr-o mie rpm, ca ceva ce intra in rezonanta, sau ca o rola care scartaie (stiu de intinzatorul de la cureaua de accesorii, facea un zgomot care poate fi chiar asta si invartit cu mana), nu ma mai stresez pentru el, nu pare a veni din motor, s-ar fi auzit mult mai infundat; plus inca ceva intra in rezonanta pe la 1500 rpm, tot aleatoriu, ca si cum ar vibra ceva prin bord, sau ceva prin usa, nu-mi dau seama, am apasat pe toate pe-acolo. de asemenea, nu ma stresez pentru el. cand asteptam azi inlocuirea G450-ului, tocmai pleca cineva cu un passat motor BMP, l-am rugat sa-mi arate cum se aude si cum sta acul turometrului la 1500 de ture, si oscila putin si la el, deci m-am linistit si cu asta.

 

super om Marian, imi pare sincer rau ca a dat peste un ghinionist ca mine, tot respectul meu pentru el si o sa-l recomand cat pot.

 

bonus, dupa schimbarea kitului ambreiaj, am scapat de vibratul din volan de la 140kmph in curbe usoare, cand il intorceam 2-3 grade. ar avea vreo legatura?..

 

PS. Rog daca se considera de cuviinta sa se faca ceva curatenie, pentru ca am poluat cateva pagini cu ceva ce nu este in fapt problema a BMP-ului... concluzia este: kit distributie defect, senzor G450 picat ca musca in lapte.

PSS. ma invidiaza un prieten ca la condus se simte ca noua masina, ambreiajul zici ca nu exista, franele super (schimbat lichidul de frana), volan nu inteleg de ce parca se misca si el mai usor (poate e doar placebo).

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0w40 de la mobil, citisem eu odata... cand asteptam la service, este un ulei "nou", care ajuta la regenerarea motoarelor mai vechi, "le face ca noi" (cu ghilimelele aferente). ESP formula, 5w30 am auzit de la toate sursele ca este foarte bun, in special pentru motoarele cu dpf. 

 

Cosmin, sper ca masina sa te ajute, sa te recompenseze pentru eforturile si banii investiti in ea si nu in ultimul rand sa ai un concediu placut, meritat dup atatea probleme. 

 

Ca o intrebare legata de motoarele BMP, la voi joja de ulei are zona de interes colorata sau e neagra complet? Pe mine ma enerveaza faptul ca e neagra complet si abia se vede nivelul uleiului pe ea (e neagra complet si mai atinge la scoatere deci se prelinge ulei si e dificil sa observ exact nivelul, cel putin asta observ eu). Ma gandesc ca ar trebui sa aiba o culoare mai deschisa... sa fie mai usor cititul nivelului, la voi cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos, sper sa nu am probleme, sa ma pot bucura de concediu.

legat de joja, la fel e si la mine, dar cred ca problema cu citirea greoaie e data de forma cilindrica a ei, nu neaparat de culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm problema cu vizibilitatea nivelului pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare... am un passat b6 bmp 2.0 tdi 140 de cai.. si cand schim din treapta a doua in a treaia nu prea trage ca inainte... si a doua problema ar fi ca atunci cand merg cu masina neturata adica pana in 2000-2500 de ture se aude ca un suiereat..unde mi'ai recomanda sa ma duc? Reprezentanta sau service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plesuabel... nu iti recomand reprezentanta...doar daca dispui de f multi bani si nu ai ce face cu ei.;) si eu am aceeasi masina ca si tine.azi am lasat-o in service.pierd ulei pe undeva...si mai o problema,pierd din putere ,ii da in nas in cand schimb din a 2-a in a 3-a...

iti spun si tie maine rezultatul ..poate avem aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire o-ringuri  injectoare, tacheti,cuzineti

Necesar:

4 litri ulei OEM GVW052195M2

filtru ulei  OEM 071115562C

4 Kit  reparatie injectoare PD  Bosch 1 417 010 997

4 cala injector OEM  038130069B

4 surub injectoare OEM  038103385A

8 tacheti INA 420 0209 10

10 cuzineti OEM  038103673C GLB

10 surub lagar ax OEM 038103714

simering fulie OEM 038103085C

garnitura capac OEM  03G103483D

Nu am mai schimbat bolturile si suruburile de la injectoare deoarece aveau doar 2-3 mii km.Dar am refacut reglajul la 180 grade.

Cheie dinamometrica 5-25/30-250 nm,cale distributie,presa extragere fulie,silicon oem ...etc

 

Deoarece imi crestea nivelul de ulei am decis sa fac un test.Pe returul de la filtru de motorina am pus un manometru si pe turul care intra in pompa tandem am pus o valva prin care am bagat 1 bar .Dupa cateva minute presiunea a scazut dar nu se auzea nimic.Am dat jos capacul de la culbutori si se auzea cum iese aerul pe la cilindrul 1 si 2.Am dat injectoarele jos si dupa cum se vede in imagine oringurile erau tasate si prajite.

 

Dupa demontarea capacului verificati daca tachetii se pot apasa mai mult de 0.2 mm.Cei ce depasesc jocul mentionat  trebuie inlocuiti.La mine se apasau in jur de 3 mm.

 

Inainte de a demonta am salvat valorile compensatiilor care arata foarte bine desi oring-urile erau prajite.

 

La sfatul lui RUNE  am tasat uzura de pe chiulasa cu o bucata de otel de la un arc.

 

Axul cu came prezenta o uzura de 0.2mm doar la camele de pe evacuare.Am refacut sanfrenul in zona uzurii si am decis sa nu al inlocuiesc.

 

Atentie mare la calele 1 si 5 ale axului sa nu puneti silicon in canalele de ungere.

 

Dupa inlocuirea pieselor mentionate motorul toarce  incredibil de silentios,la fel ca un CR.

post-74110-0-68021300-1407524701_thumb.j

post-74110-0-13595200-1407524707_thumb.j

post-74110-0-34709900-1407524711_thumb.p

post-74110-0-44100000-1407524722_thumb.j

post-74110-0-68384900-1407524733_thumb.j

post-74110-0-13087000-1407524741_thumb.j

post-74110-0-54224800-1407524748_thumb.j

post-74110-0-65572800-1407524755_thumb.j

post-74110-0-09190900-1407524765_thumb.j

post-74110-0-05520400-1407524989_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat au costat piesele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprox 1600 ron luate direct de la importator. La magazin de piese costau 2300 ron. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am un Passat B6 2.0 TDI BMP si de curand dupa ce am traversat Bucurestiul, adica mers numai cu viteza 1 si 2 si foarte rar cu a 3-a, a inceput sa se auda un zgomot intre 2000-3000 rot/.min(mai exact intre 2200-2400 si 2800-3000) ca si cum ai sufla intr-un tub gol ca un vuiet ... ca o clapeta care nu deschide sau nu inchide cum trebuie ceva de genu ...parca ar fi un aspirator cand bagi mana pe tubulatura. Masina are forta trage nu e probl...m-am conectat cu VCDS-ul nu sunt erori dar totusi zgomotul acela apare doar la mers in regim de oras. In afara orasului nu se aude.
Ma puteti ajuta cu un sfat ceva???

Multumesc anticipat.
Costy

Modificat de costycirstea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la unele probleme care le ai la masina, pot sa-ti spun cum le-am rezolvate eu in legatura cu pompa din rezervor, acea pompa nu e inchisa ermetic, deci ea se poate deschide si se poate schimba carbunii care se uzeaza ca la un flex, ceea ce te costa 10 lei maxim si nu 300lei cit e o pompa, iar la ialele masinii eu nu am putut deschide din-afara usa de la sofer, am scos iala si am desfacut tot am caratat am uns si acum se deschide perfect, asa le-am rezolvat eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In urma cu ceva timp am descoperit o scurgere de ulei in fata motorului in zona pompa-tandem - mufa injectoare. Am schimbat garnitura pompa tandem, am spalat motorul si uleiul a reaparut. Nu curge mult, e mai mult o mustire care, din cauza aerului ce trece prin radiator, se intinde pe chiulasa. V-ati mai confruntat cu o astfel de problema la motorul asta? :(

 Stie cineva care e codul de piesa pt O-ring-ul de la mufa injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!