Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

JohnnyCiorobea

salut!!

Am si eu o problema cu care imi bat capul de ceva vreme.Intre 1500-2000rot/min se aude un zornait ciudat un fel de harait.

Motorul este resoftat la 170CP cu dpf off,dar insist zornaitul imi facea de cand am luat masina(de cat era stoc fara sa ii fac vreo modificare)

Nu imi mananca ulei amsolut deloc.furtunele la turbo sunt controlate,oringurile la furtune schimbate

Nu imi pot explica de unde se aude haraitul acela enervat,

Ma poate ajuta cineva??

 

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_VW

O-ringul de la mufa nu vine separat.Vine cu tot cablajul.Pune 2 oringuri normale in locul celui cu profil dreptunghiular.Functioneaza 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

scz nu inteleg care mufa.Eu am schimbat o-ringurile de la furtunul de la turbo si de la furtunul din bara de la intercooler.

 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul era pentru Cristi_VW. La tine nu ma pot pronunta fara sa o constatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea cand se incalzeste motorul incepe sa dea in nas.

am fost la cateva service-uri...nu ii da nimeni de cap.

nici nu stiu ca sa mai fac...

am schimbat senzorul de presiune al filtrului de particule,degeaba.tot ii da in nas.

un mecanic a zis ca este posibil sa fie de la turbina,altul injectoarele...altul filtru de particule...nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un service de calitate, nu te mai duce la toti prostii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca nu am fost la colt de strada.

dar se pare ca toti sunt incompetenti.

crede-ma ca nu am fost la colt de strada.

dar se pare ca toti sunt incompetenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza, cu motorul cald, ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o eroare la filtru de particule,care a disparut odata cu schimbarea senzorului de presiune.

in rest....nimic.

cand au pus testerul era motorul oprit de ceva vreme.nu stiu ce au mai facut cat am lasat masina acolo,dar mi-au spus ca nu mai am erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca cand pui contactul se aude pompa din rezervor.Aia nu da eroare nici cu firele scoase.Verifica presiunea de motorina de la pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit la pompa de motorina...dar daca ar fi de acolo nu ar face mereu asa?de ce face doar la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ! Cel putin verificarea pompei din rezervor nu te costa nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

e noua,dar nu este originala...Cand mi-a adus-o din Franta s-a stricat pe la Sibiu pompa si mi-a pus de AUTOMOTIVE

Sincer cand ii schimb filtru de motorina nu prea are debit bun de motorina.Am facut comparatie cu skoda parintilor mei AXR si ia are un debit mult mai mare de motorina.Am vrut sa o schimb dar mecanicul mi-a spus sa nu o inlocuiesc deorece daca nu era buna imi taia acceleratia in turatii mari

Tu ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa o pompa de motorina,asa informativ. :) sa stiu ce ma asteapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

450lei pierburg dar numai motorasul nu toata pompa in sine...acum 2 ani era vreo 750lei si cea de Automotive era 450lei...Cred ca o voi schimba si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_VW

O-ringul de la mufa nu vine separat.Vine cu tot cablajul.Pune 2 oringuri normale in locul celui cu profil dreptunghiular.Functioneaza 100%.

Mersi frumos! De asta imi era frica! E 450 lei cu tot cablajul... :tuktuk: . Am incredere in tine si o sa incerc cu 2 O-ringuri normale! Oricum e mult mai ieftin asa si sper sa nu mai curga ca deja ma dispera! Imi spui, te rog, ce cod are O-ringul normal potrivit acolo?

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringul nu are cod. Scoate oringul dreptunghiular si cu el in mana mergi la magazine de piese auto de unde iei dimensiunile aproximative.Daca le nimeresti iti garantez ca nu o sa mai curga.Poate gasesi marca Wurth


JohnnyCiorobea

Asa e,cand pompa din rezervor e moarta nu urca in turatii.Verifica cu manometru debitul pompei tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa incerc sa fac! Mersi frumos! :icon_thumleft:

Ma mai gandesc daca pot sa etansez si cu silicon.(cu tot cu o-ring)..nu stiu ce sa zic...

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata concediul, 3300km + alti 700km fara probleme (cand zic fara probleme ma refer fara sa ma lase in drum). Consum mai mult decat ok, nu am mai dat capacul distributiei jos sa vad ce face cureaua, poate fac asta in weekend.

 

Am plecat totusi cu inima stransa, pentru ca a aparut un zgomot nou, la accelerare, sesizabil in treptele 4-5-6, ca un fel de huruit infundat, neregulat, pe toata plaja de turatii de la 2000 in sus (mai jos de 2000 nu imi dau seama). Doar cand accelerez, indiferent daca ii dau eu talpa sau o tine pilotul automat.

Am niste dubii legate de ambreiaj (le voi detalia in topicul aferent), parca pedala s-a mai intarit putin de cand am schimbat ambreiajul, dar imi da un sentiment ciudat, de scartait de arc atunci cand eliberez pedala. Nu se aude, doar il simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare 10-15 mii km e bine sa vezi unde se afla sageata de la intinzatorul curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce am inteles, sageata se aliniaza cu semnul din cand in cand. Spre exmeplu, dupa ce a montat distributia si a invartit o data de vilbrochen, sageata intinzatorului nu mai era pe semn. Dar dupa doua ture de virbochen parca, se aliniase iar. Oricum in momentul cand a montat cureaua si a strans intinzatorul, semnul era perfect aliniat. Pe mine ma intereseaza mai mult sa vad daca se mai misca vreun pic cureaua pe fulii/role.

O sa fac in weekend si un log, sa vad daca huruitul ar putea fi din cauza turbinei. Ma gandesc ca ar trebui sa reiasa daca 'agata', nu? Alt motiv pentru acel huruit doar pe accelerare nu vad, pentru ca daca ar fi dintr-un tampon ar trebui sa faca si in frana de motor. Iar pe loc daca turez nu aud nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara silicon !!!

Am inteles! Fara!

Mersi inca o data pentru promtitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!