Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Salut! Am un Passat b6 2.0tdi bmp din 2006 cu 320mii km reali.

Pana acum am avut urmatoarele probleme:

-Dpf infundat/anulat.

-inlocuit ax cu came si tacheti.

-reconditionat ax pompa ulei.

-inlocuit 2 injectoare din cauza motorinei de la Rompetrol.

-2 recoditionari turbina.

-inlocuit conducta si furtunas ungere turbina.

-inlocuit furtun rosu de la iesirea din turbina.

-inlocuit motor dupa ce s-au rupt dintii de la pinioanele pompei de ulei si au stricat si pinionul de pe vilbrochen(prezenta si urme de uzura pe camasi).

-inlocuit vilbrochen si cuzineti dupa ce s-au topit cuzinetii.

-inlocuit ansamblu pompa de ulei.

-inlocuit furtunase vacuum.

-reconditionat carcasa cutie de viteze.

-sunt la al 3-lea platou de carbuni in ultimele 4luni fiindca i-am pus un scut metalic AM care imi arunca cu apa pe electromotor cand ploua si nu am timp sa il modific.

Modificat de andrey85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Astazi am reglat Syncro Angle la valoarea 0 si am mers cu masina la proba iar in 13 km sa aprins in bord filtrul de particule.

Pe vag com 0 erori,singura dilema ramane presiunea de aer care cateodata(in sarcina) ajunge pana la valoarea de 2800 milibar ceea ce nu este bine pentru ca scoate fum negru(nu foarte mult) si cred ca de acolo infunda filtrul de particule.Turbo verificat si este ok ,Maf schimbat pentru test si sa comportat la fel.

Este posibil sa fie de la axa cu came daca nu este originala ?

Posibil de la Turbo ?(care nu da nicio eroare doar ca dupa schimbarea axului cu came a inceput sa suiere nu foarte tare)

Ce altceva mai poate avea legatura cu presiunea mare de aer ce intra in motor.

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunand ca ,codul de motor e BMP ,atunci trebuie sa pui "avansul" intre -1.5 si -2.5. 

La 2800 ar trebui sa iei Limp. Ai suprapresiune.Fa un log si posteaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,da codul motor este Bmp si voi incerca cu alt mecanic sa pun syncro angle la -1,5.

Cat despre suprapresiune apare cand si cand asta este ciudat.De exemplu turata pe loc presiunea ajunge pe la 2300 iar in sarcina depaseste 2500

Nu am vag com dar o sa incerc sa fac poze maine la mecanic.Mai am si un suierat aparut dupa schimbarea axului cu came.Suprapresiunea de la ce poate fi ?

Daca am presiunea de aer mare imi poate infunda filtrul de particule?

Merci

Ce mai pot spune este ca toate aceste probleme au aparut dupa ce am schimbat axul cu came pana atunci masina nu avea nicio problema doar acel tacait la motor (din cauza axului,tachetilor si culbutori).

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprapresiunea poate fi de la lipsa vacuum sau reglaj tija actuator incorect.

DPF-ul e infundat de fumul care provine de la arderea incorecta.

Ai schimbat axul cu came ca era uzat sau doar ca aveai tacanit de la tachetii hidraulici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat axul doar de la acel tacanit ,preventiv sa nu fie probleme pe viitor.Si de aici au inceput problemele la Dpf.De aceea ma intreb daca nu este ceva in neregula cu axul si restul ansamblului.O sa vb si cu mecanicul sa se uite la tija acuator.

Am schimbat chiar si aceea teava din plastic despre care era vorba la inceputul topic ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,azi sa verificat din nou toate furtunele si furtunasele tija acuator si pompa de vaccum.Toate au fost ok.

Cand mecanicul a desfacut turbo a observat ca paletele nu se invart si axul are joc.Oare din aceasta cauza imi infunda filtrul de particule si presiunea dupa turbo este mare ?

Am observat cu furtunul de la turbo dat jos ca in loc sa traga aer el sufla !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere cat ai investit in masina in ultima perioada, iti recomand sa faci si o reconditionare de turbo. Ca sa ai toate piesele noi si sa scapi de cheltuieli mari pe o perioada buna de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie de la turbina problema filtrului de particule.Daca,nu trebuie sa schimb motorul ca altceva nu mai stiu ce sa schimb.O sa incerc o reconditionare daca nu ...cum m am obisnuit...alta noua :)

O mica intrebare ....La turbo se invart paletele cand este la relanti fara a accelera? ca la turbo meu cand mi a aratat mecanicul se invarteau paletele cu mici intreruperi.

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se invart tot timpul, nu trebuie sa faca pauze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, deci trebuie reconditionat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca palele eliciilor sunt indoite  iti recomand turbina noua sau reconditionata de Garret .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi vedea ce spune mecanicul dupa ce o desface daca sant indoite iau alta noua Garret.Cred ca de la turbo se tot infunda Dpf ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ax cu came ai pus. Problema la dfp poate sa fie de la ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce ax mi a pus nenorocitul de mecanic ca nu a spus nimic nici cand s a infundat primul filtru de particule nu a spus doar a facut ca ia trecut prin minte adica scos din soft si fizic.

Axul cred ca la cumparat dupa seria masinii si am garantie 2 ani Marca nu o stiu el spune ca daca nu era bun nu pornea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axele cu came de la motarele de 1.9 nu merg la 2.0tdi care au DPF deoarece la cele cu DPF cama de admisie are o deschidere mai mare decat la cele fara DPF.
Daca pui o axa de 1.9 o sa ai probleme cand isi face filtru regenerare si nu stiu sigur dar s-ar putea sa ai probleme si in functionare. Trebuie ca axa cu came sa fie pentru motor cu Dpf, nu numai sa fie pentru motoare tdi pd in 8v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se verifica?Trebuie sa desfac capacul de la motor?Si apoi ce fac?

Daca a pus altceva ii dau in cap cu ea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia de mai sus este preluata de pe un alt forum. Nu sunt mecanic, nu stiu cum as putea sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum va multumesc m ati mai dezghetat putin aici pe forum.O sa vad maine daca este ok cu turbo reconditionat si o sa postez rezolvarea problemei si pentru ceilalti colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna alte noutati macabre.....de la schimbat ax cu came am ajuns astazi sa mi spuna alt macanic ca trebuie sa schimb motorul masinii .....astia is nebuni.

A rectificat turbo si tot scoate fum negru si a mai spus ca tipul care a pus softul pt dpf nu l a pus bine si a facut praf si calculatorul masinii.Nu cred sa aiba legatura fumul negru cu calculatorul(ax came ,tacheti,culbutori noi,turbo rectificat,senzori noi furtun intercooler nou furtun plastic turbo nou)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai de capul nostru!!!

Daca calculatorul masinii (ECU) era praf motorul nu pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m am referit ca l a stricat de tot doar ca atunci cand a reintrodus softul pentru Dpf ceva nu a facut bine.Dupa ce am reconditionat turbo scoate fum negru ,se aude un clac de motor cand se accelereaza si nu poti tura mai mult de 2500/rot.Plus ca la diagnoza nu este nicio eroare.

Cred ca in situatia in care este masina ECU ar trebui sa sa trebui sa furnizeze ceva eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am reusit sa aflu codul axului 038109101 AH dar nu reusesc sa vad daca este pt motor DPF sau nu,daca stiti alt mod de cautare decat google ma pute ti ajuta?(cod motor BMP DPF 2.0l 140 cv.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038109101AH


Pune softul original.Adu motorul in parametri,adica :avans, turbina,reglaj injectoare...etc.Apoi pune soft pt DPF OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acest ax care l a pus sa inteleg ca nu este pentru 2.0l 140cv cu DPF?

Pentru ca introducand pe google codul mie mi a aratat ca nu este compatibil cu motor de 2.0l cu DPF

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!