Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Spidan . Vezi in topic-uri cutii viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2014 at 7:46 PM, EEXCALADE said:

Furtunas tur ulei turbina

Problema se mai regeseste si pe urmatoarele tipuri de motor: BUZ BMR si BVD fabricatie 2006-2011

Simtome: in aprox 1 minut  ramane motorul fara  ulei.Daca nu se oreste la timp ...se gripeaza . Posibil sa ia  foc deoarece uleiul  sare pe galerie si pe turbina care au temperaturi mari.(la mine a luat foc dar l-am stins imediat)

(costuri : tractare,3 litri ulei,furtun 19 ron si 2 coliere 9 ron)

Cod furtun 03G145742

Cod colier (necesar 2 buc) N 90986501

post-74110-0-77920500-1393782429_thumb.j

post-74110-0-14171200-1393782435_thumb.j

post-74110-0-50826100-1393782451_thumb.j

Ai idee daca problema se manifesta si la motoarele fabricate in 2005? A mea e din feb 2005..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

Nu

"Nu"-ul asta e pentru ca stiu ca nu esti pentru o rezolvare nonprofesionala "sa zicem" ,dar ai incercat si nu a mers ? (ma refer strict la capurile de planetara cu tripoda ,ca cele din postul meu anterior)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaniel90

Acelas cod de motor = aceeasi problema.

Offtopic

Salut Florin !

Am inversat planetarii in anii 90 cand piesele erau foarte scumpe sau nu se gaseau.

In cazul de fata ,daca reparatie se face intr-un service si operatia nu reuseste atunci propietarul a pierdut banii pe manopera,bani cu care isi cumpara cel putin o tripoda noua.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 
referitor la capurile de planetara ....
eu folosesc metoda asta (shimb st-dr) doar pentru proba si identificarea defectului NU PENTRU REPARATIE DEFINITIVA ,pentru ca un cap de planetara OM (AM nu gasesc) aici e undeva 220-240euro cu piesa la schimb ,iar cele din dezmembrari nu prezinta garantie .nu stiu cat costa un cap de planetara in RO sau manopera dar aici "un diagnostic" gresit ma poate costa scump .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am revenit ca sa va anunt ca am rezolvat problema trepidatiilor.A fost un tachete spart si axul cu came uzat.Am schimbat ax cu came,tacheti si cuzineti si masina nu mai trepideaza si merge bine.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vreau sa stiu si eu daca pot sa inlocuiesc calculatorul ECU cu alt model si care ar fi variantele.

Am pe masina calculator BOSH EDC 16U34, 7006; 03G 906 021 AB. Nici nu stiu macar daca este calculatorul original al masinii, ca la cat de mult a fost umblat la aceasta masina, nici sigla nu cred ca e originala!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei sa-l inlocuiesti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am resoftat de vreo 3 ori pana acum...ultima data gasise un apa in calc. Plus ca am schimbat un integrat de pe placa de baza. A fost umblat la calc inainte sa iau masina, nu stiu ce componente au fost inlocuite...m-am saturat de atatea resoftari si erori...iau alt calc, ii scriu eprom si flash si sper sa rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la subiectul de mai sus...spuneti-mi va rog ce seri aveti pe BMP-uri si codul Bosh...am pus un calc cu terminatia "NA" in loc de"AB" si nu imi citeste senzorul de temperatura de pe galeria de evacuare si imi da eroare P0545 permanent...in rest functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ce coduri de ecu avem noi ,conteaza ca tu sa pui aceeasi serie sau o serie compatibila cu cea anterioara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
marcu.adrian15

Salut,

Am achizitionat de 3 zile un Passat Variant 3C 2.0 TDI - BMP 140CP iar pana se incalzeste la accelerarea se aud niste "pocnituri" de la motor.

Cumnatul meu are un motor asemanator si mi-a spus ca se intampla deoarece nu este turbo incalzit. Intradevar dupa 10 min sa zic zgomotul dispare.

Intrebarea mea este daca este adevarat sau sa ma duc la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un bmp si nu pocneste nimic nici la temperaturi cu minus. nu ar trebui sa auzi zgomote, e un motor destul de silentios si la rece si la cald, mergi la un service si vezi ce zic baietii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema ,probabil volant 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mitu Marian

Salut!am cumparat si eu de curanf un passat b6 2.0 tdi bmp din 2006.

Dupa vizita la service am urmatoarele erori:

1)treapta 1 agata,dupa parerile a 3 mecanici trebuie schimbat levierul de la timonerie!l-am comandat si vine sapt viitoare numai pe original!a mai schimbat cineva levierul asta?

2)ventilatorul mare porneste pe treapta 2,cel mic nu porneste nici cand pornesc clima.verdict releu comutator trepte!e corect?

3)erorr cilindru 4 missfire

valori injectoare: -2.26 -1.08 +0.35 +2.99

concluzie mecanici injectorul 4 dus..am comandat unul sh si vine luni..la ce sa mai fiu atent cand o sa il schimbe luni si umbla pe acolo?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert Teodor

Salutare, sunt nou pe aici si am o problema de ceva timp. Am un vw jetta 1.9 din 2007 105cp , motor bls care in mers la viteze de pana intr a 3 la un moment dat nu se mai accelereaza, zici ca se inneaca sau infunda si ca sa si revina trebuie sa apas ambreiajul si sa accelereza puternic scotand un fum negru dens. face exact ca jiglerul de la daciile vechi cnd se infunda. Am fost la 6 serviceuri si tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de ghicit fara constatare,diagnoza....in plus aici e vorba de motoare BMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara.

In seara asta venind acasa din spre Constanta, la intrare in bucuresti am fost nevoit sa franez si am schimbat din a6a in a5a, iar dupa aproximativ 2 secunde a inceput sa caraie masina .. ca si cum nu ar fi intrat bine in viteza. Imediat ce am scos-o din viteza, am observat un zgomot foarte dubios al motorului, un carait constant care se accentueaza atunci cand o turez. 

Masina este un passat b6 din 2006, cod motor BMP.

Mentionez ca azi am schimbat capetele de planetara stanga / dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor,sunt in cautarea unei masini mari si am gasit un passat bmp din dec 2007 cu 256.000 direct de la primul proprietar, deci ar fi destul de reali. Masina trage bine, motorul nu bate , doar pedala de ambreiaj mi s-a parut cam moale . Specific ca la acceleratie blana nu patineaza si nici nu are zgomote. La ce ar tb sa ma astept pe parte de motor la varsta asta ?

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

david23davids

Salut, 

Am un Passat din 2006 2.0l , tip motor BMP. In urma cu o saptamana, in timp ce mergeam la lucru, am primit mesajul de avertizare "OIL PRESSURE ENGINE OFF" si martorul  11. Bujii/Avertizare preincalzire diesel. Am mai parcurs aproximativ 300 de metri, pentru a nu lasa masina in rampa, pe linie dubla continua. Un inceput de zi destul de negru, dar nu aveam ce face asa ca am pus mana pe telefon sa vad cauza. Primul pe care l-am sunat a fost mecanicul meu. I-am explicat totul, iar el mi-a spus ca problema poate fi la pompa de ulei, axul acela hexagonal sau angrenajul balansier, costul putand ajunge pana in 6000 de lei. Daca inceputul de zi a fost destul de negru, ziua mea s-a inegrit total, iar colac peste pupaza, m-a refuzat in a-mi tracta masina si a o duce la service-ul lui, spunand ca nu are loc nici de o masina in plus. Am spus gata, sunt mecanici pe fiecare strada, iar eu stau dupa mecanicul meu. Am lasat masina in strada, m-am dus la serviciu, iar dupa aceea m-am dus acasa pentru a veni cu o platforma.In timp ce asteptam platforma, vecinul meu, mare pasionat de masini puternice, pe deasupra avand o vopsitorie in curte, mi-a spus ca are un prieten care vine acasa si ii repara masinile. Daca vreau, il cheama. Am spus ok. Zis si facut, chiar daca stiam ca este obisnuit sa dea tepe la oameni. Aduc masina la el, iar  a doua zi in timp ce eram la lucru, mi s-a transmis ca au pornit masina si ii dadeau cox, lucru care din cate stiu nu este prea indicat. Cand am ajuns acasa era demontata baia de ulei si au ajuns la locul problemei. Suruburile care angreneaza discul zimtat pe care este pozitionat lantul, au fost forfecate din cauza strangerii insuficiente (spun ei). Mi-au spus sa schimb pompa, axul acela hexagonal si problema este rezolvata. Urmatoarea zi, dupa ce am venit de la lucru masina era gata. Iau masina, platesc banii si ma duc la o vulcanizare pentru ca pierdeam aer. Ghiciti ce. dupa o suta de metri masina a inceput sa suiere si se auzea ca o palitura, acelasi martor de avertizare preincalzire diesel si iar raman in strada. Stiu ca a picat turbina, dar fac pariu ca si ei stiau dar nu mi-au spus de frica ca nu le dau banii pe masina stricata, dar intrebarile mele sunt: Mai poate fi afectat si altceva?(ei spun ca nu) Daca da, cum se poate verifica pentru ca pe tester a aparut numai eroarea de turbina.

PS. Scuze daca am postat unde nu trebuie si scuze ca am scris ditamai romanul, dar asta este cursul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de cat timp ai mers fara presiune de ulei posibil sa fie afectata si axa cu came. Oricum reparatia pare de scurt timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Passat 2007, 2.0TDi, 140cp BMP. S-a aprins in bord martorul spirala, apoi check engine. Testul indica probleme la aspiratie. Pana sa apuc sa schimb furtunul de aer s-a aprins si martorul de DFP, care la test avea status permanent. Furtunul de aer l-am schimbat dar martorii raman aprinsi in bord. Masina nu are putere, in vitezele 2,3 si 4 nu trece de 3000 rot/min iar in treapta a 5-a se cam opreste la 2300 ture.

La test nu stia sa imi zica dmnl respectiv daca e senzoru de la DFP sau DFP in sine sau cat de incarcat e DFP-ul.

la alte 2 service-uri mi s-a sugerat sa dau jos DFP si sa curat sau sa il anulez din SW.

Cat de mult ar influenta motorul daca as anula DFP? Pot aparea probleme dupaia? 

Daca ar trebui mai bine sa il curat, ma puteti indruma catre un service unde as putea face asta?

Nu sunt prea priceput si imi cer scuze daca detaliile nu sunt prea exacte sau sunt off topic aici.

Va multumesc frumos de ajutor,Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!