Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Valva din el nu se poare inlocui. Se schimba egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt in ceata rau in legatura cu modelul de pompa de ulei de pe fiecare motorizare. La inceputul topicului cineva spunea ca la BMP e pe pinioane apoi cateva pagini mai in fata ca e pe lant... Ma poate ajuta cineva sa aflu ce model am pe masina va rog frumos? In caz ca e pe lant as vrea sa schimb hexagonul pentru ca deja am schimbat ax came si tacheti acum aprox 25mii km,specific ca nu am probleme cu ea acum doar ca sunt speriat sa nu o patesc si imi sta pe creier... Masina are aprox 210mii km si e BMP 2006 2.0 140cp cod sasiu WVWZZZ3CZ6E003533. Ma poate ajuta careva? Sau cel putin sa-mi spuna mie cum sa aflu,fara a desface masina.. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal chiar nu mai stiu ce sa cred.. Problema e ca nici nu stiu cum se poate verifica inafara de a desface masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La baie ma refeream si eu cand am folosit metafora "a desface masina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Warakim, avem pe forum un topic intreg dedicat pompelor de ulei ce echipeaza passat b6. Primele bmp-uri sunt pe lant, iar din 2006(nu stiu luna) au inceput sa monteze pompa pe pinioane. Diferenta intre ele consta in antrenarea arborilor echilibratori, primul tip prin lant cu intinzator si al 2-lea tip prin pinioane. Ele anteneaza pompa de ulei dupa acelasi principiu (ax hexagonal de 77mm).

La primul tip probleme apar la:

-lant,

-intinzator,

-pinion cu masa dubla,

La al 2-lea tip:

-pinionul intermediar care se deterioreaza in timp.

La ambele se uzeaza ax-ul hexagonal. Schimbarea acestuia nu rezolva problema decat temporar. Odata cu ax-ul, se uzeaza si gaura. Mai multe informatii gasesti in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc, atunci e careva pe acest forum din bucuresti sau prin imprejurimi care poate face aceasta lucrare de schimb hexagon plus rectificare orificiu pompa? Contra cost bineinteles.. Sunt dispus sa fac asta acum decat sa ajung mai tarziu sa schimb motorul .. P.S topicul dedicat este inchis..

Modificat de Warakim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este inchis, asta nu inseamna ca nu il poti citi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Warakim.

Pt.detalii suplimentare incearca sa vorbesti cu, colegul EXCALADE, eu spun ca va fi in masura sa te lamureasca ce/cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am prima serie aprilie 2005, pe lant.

Alta februarie 2006 tot pe lant.

Indiferent de transmisie (lant, pinioane ) in caz ca vrei sa rezolvi problema pompei, trebuie sa faci modificarea arborilor de echilibrare, treci de la Ax de 77 mm la Ax de 100 mm.

Pentru mai multe info , poti sa iei legatura cu colegul Excalade in Romania, iar pentru Italia este colegul Floro_st205 , rog a nu se considera publicitate ci doar o indrumare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut 

am si eu o mare problema cu lipsa de putere si consumul marit. povestea incepe cam asa dupa rectificare chiuloasei schimbare ghiduri supape si tot ce trebuie la chiulasa, turbo recodintionat masina nu trage cum ar trebuii si consuma cu 2l mai mult. dupa lungi verificari mecanicul zice ca ar fi injectoarele ?  dar masina porneste bine nu da erori merge si cu 180km dar greu nu stiu ce sa mai verific am citit tot forumul si nu am gasit  nimic asemanator

astept parerei mersi


iar legat de pompa de ulei la Tg Mures este cineva care se ocupa cu asta si modifica tot ansamblul cu hexagon de 8mm pret 1500 ron nu fac reclama 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ser33 ce inseamna consum marit, cat ia acum si cat lua inainte oras/exterior?

 

ce poate la tine sa fie acum o distributie montata gresit, de verificat avansul.

si de vazut cum se comporta turbo dupa rectificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara consuma 6-6,5 iar acum 8-9 iar in oras 7-7,5 iar acum si 11.turbo dupa reconditionare functiona ok pentru ca am mers 6000 km si dupa am rezolvat problema cu chiulasa 


stilul de condus este sportiv


intre timp am facut 10000 de km si nici o schimbare nici o eroare problema ca din cand in cand dar foarte rar merge bine trage si nu consuma dar foarte putin si mai mult cand motoru este rece


iar cand nu trage motorul se aude destul de tare 


ca sa traga trbuie sa apas pedal in fund tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maricel consumul.

chiulasa cum s-a schimbat cu totul sau a fost dezechipata si echipata cu ce aveai pe vechea masina?

trebuie verificat in paralel si debitmetru/EGR/de tinut sub observatie cat de des i-si face regenerarile DPF-ul.

pentru LOG atat in mers cat si static pentru a vedea recircularea EGR si cum incarca turbina - reglaj turon gasesti informatii aici la best answer

de verificat si avansul daca este pusa bine distributia (-1.5; -2.5 - unghiul de sincronizare)

 

ia legatura cu colegul @EXCALADE care este relativ aproape de tine si stie foarte bine ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa nu a fost schimbata ci rectificata si schimbat la ea ce trebuia facuta la TG. mures egr a fost curatat furtunele de vacum verificate in afara de stutul de la pompa de vacum nu sa gasit nimic si acela a fost remediat debimetrul a fost schimbat cu unul nou pentru proba si nu afost nici o schimbare asta cu avansul nu stiu sa ti zic


pana acum am investit 12000 ron in masina o am de 1 an mare dezamagire aceasta masina nu se compara cu b5 care l am avut inainte


eu acum sunt in Braila daca vreun coleg prin zona stie la ce sa se uite astept cu nerabdare


marea mea intrabare este daca are dreptate mecanicul la care am fost ca este de la injectoare care zice el sunt infundate cu pilitura adica mecanic nu chimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica unghi sincronizare ,grad de incarcare dpf si presiune diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru informati azi sper sa mai merg la mecanic. Asta cei mai exact '"presiune diferentiala"? 


nu exista nici un coleg aici in zona Braila priceput ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune diferentiala se refere la dpf la diferenta de presiune intre intrare si iesire dpf si se poate verifica cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare am probleme pe injectorul 2? post-97878-14522518055443_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca NU....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe -0.24 si am crezut ca toate trebuie sa fie pe + ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Suma lor trebui sa fie 0 sau aproape si sa nu treaca de 2.8 -/+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-2.8/+2.8 fiecare, nu insumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. M-am linistit :) Multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!