Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Eroarea de egr o mai ai? Scoate mufa din el si vezi daca se sterge eroarea cu tensiunea de referinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nu mi-a dat eroare legata de EGR.. Pur si simplu in mers mi-au aparut erorile din poza, si ma limiteaza in turatie la 2800rot/min. Tocmai ce resoftasem calc de vreo 2 saptamani...ma baga in boala masina asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/12/2014 at 10:10 AM, EEXCALADE said:

La toate BMP-urile pe care le-am vazut am gasit  acea teava crapata. Se poate  verifica cu motorul oprit asa cum am scris mai sus .Fluieratul poate fi si de la turbina.

Salut EEXCALADE. Aceasta teava crapata ar putea da uneori niste usroare suturi la accelerare? Nu mi se intampla tot timpul, insa in treapta 1 sau a2a, din cand in cand pe la 1800-2000 de ture simt un sut scurt sau chiar 2...Dupa care masina isi continua acceleratia fara probleme. Totodata, cand e motorul fierbinte se aude un fasait ( ca si cum ar pierde presiune pe undeva)...mai accentuat cand accelerez. Pe vag nu imi da nici o eroare.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la teava crapata  poate fasai ,nu cred da suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/7/2016 at 1:51 PM, EEXCALADE said:

 

Buna ziua,am si eu o problema la passat b6 ,BMP,cutie dsg.La relanti merge bine,se aude bine motorul,porneste fara nici o problema dar cand accelerez brusc masina incepe sa trepideze foarte rau,in toate treptele de viteza,in caz ca ridic piciorul de pe acceleratie,nu mai trepideaza.Zilele astea am schimbat volant si nici o modificare.Am eroarea P0473(senzor evacuare presiune inalta) pe care o sa il schimb astazi.Daca plec incet nu trepideaza,merge ok,face urat doar cand apas acceleratia brusc.Imi cer scuze daca nu sunt on topic.ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica filtru de motorina si pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfat,imi poti spune te rog cum ajung la pompa din rezervor?nu sunt in domeniu si nu am habar.masina o am de 2 saptamani si asa am cumparat-o. am schimbat uleiul si toate filtrele,inclusiv cel de motorina si uleiul de la cutie.Astazi am schimbat senzorul acela si am mers cam 20 de minute cat de cat constant intreapta 3 cu 3000 de turatii pentru regenerare(nu stiu daca s-a regenerat in acest timp pt ca nu stiu care sunt reactiile)Cand am pus testerul acum 2 saptamani imi arata ca filtru de particule este incarcat 25%,ce-i drept scoate putin fum cand o accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa o auzi la punerea contactului.Daca scoate fum e o problema la DPF,probabil e gaurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude ceva cand pun contactul...ceva de genul unui Cd cand este bagat intr`un calculator dar nu stiu exact de unde se aude.influenteaza cu ceva mersul motorului daca este cumva gaurit DPF?ideea ca pe cine am intrebat de pe aici nimeni nu a mai intalnit o asemenea problema,chiar trepideaza rau de tot,nu mai suport:D.cineva a zis ca posibil planetarele,maine ma duc sa incerc altele si sa se uite la pompa,sper sa se rezolve.

Mersi inca o data...pacat ca esti asa departe de mine:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca masina pe elevator si trage de planetarii ,am mai intalnit trepidatii de la tripode 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost urcata,lasata sa mearga in gol si nu se vedea nimic suspect.si eu tind sa cred ca este de pe acolo pt ca a avut si un burduf de plantera rupt pe care l`am inlocuit si ma gandesc ca poate o fi luat vreo groapa,ceva.ce e ciudat este ca atunci cand am inlocuit volant nu era rulmentul acela acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trepidatia in acceleratie de care zici se manifesta ca un mers "in salturi" sau "leganandu-se" ,problema sunt capurile de planetara dinspre cutie ; la acestea degeaba incerci jocurile cu mana prin invartirea planetarei ,singurul mod (pe care-l stiu) e demontarea ei ,spalarea si inspectata vizual . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,mersi...maine o vad,si o sa scriu.....ca sa descriu cum face,merg linistit cu 80 km/h,treapta a 6 a de viteza,daca apas tare acceleratia,se muta pe treapta 4 si incepe se trepidedeze toata masina pana cand nu o mai accelerez asa tare.asta este un exemplu....la fel face si daca o iau din treapta intai apasand tare acceleratia,in schimb porneste din prima,nu se ingatuie,nimic suspect daca nu o accelerez tare.

Multumesc,o sa va tin a curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetara iesita din cap sau tripoda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am fost la service si am schimbat ambele planetarele (second hand amandoua),dar masina face la fel.am studiat masina mai bine si am observat ca trepideaza de la treapta 3 in sus atunci cand o accelerez mai tare si simptomele pe care le am zis intr un alt post..Am specificat mai sus ca atunci cand am schimbat volant nu am gasit deloc acel rument de ghidare.Acum parerea mea de nespecialist este ca volant a mai fost schimbata si inainte in germania pt ca de acolo este provenienta masinii(cand am luat o avea nr de toll) si pentru a ameliora trepidatiile masinii,ei nu au mai pus rulmentul acela ,probabil din unele probleme la cutie,poate axul acela din cutie care trebuie sa intre in rulment este descentrat sau ceva de genul. cred lucrul acesta pentru ca atunci cand am luat masina am mai fost cu un prieten care a condus masina  si a zis ca atunci nu trepida asa rau ca acum.cand au schimbat volant mecanicii eu pus si acel rulment si ma gandesc ca toate trepidatiile din cutie se transmit pe caroseria masinii,inainte nefiind pus toate trepidatiile le prelua volant si probabil de aceea s a si dus......sper ca m am facut cat de cat inteles si sper sa ma ajutati cu niste sfaturi.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca aseara am uitat sa-ti spun ca era destul sa le schimbi intre ele (stanga-dreapta),foarte probabil ca si cele second montate sa aiba aceeasi problema .daca ar fi o problema de volant ar face acea vibratie si cu masina oprita accelerata in gol .deci se intelege ca ma incapatanez si zic ca sunt capurile de planetara partea de la cutie :banghead:

PS

SnapShot_160310_235358.jpg.87d1ff3bb487c

daca "capurile" tale sunt ca cele din foto

 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au fost planetarele,le-am schimbat cu totul si tot asa a facut masina.Inca nu i-am dat de cap.sa fie din cutie?
O sa postez imediat ce ii dau de cap.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am passat b6 din 2007,11500km.cod motor BMP și as vrea sa știu dacă se schimba uleiul la cutia de viteze și la că-ți km.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare 60 mii km ulei si filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e dsg. Altfel nu. Eventual se completeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se demonteaza de pe masina dpf-ul la bmp? trebuie dat jos jugul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic

Se demonteaza doar planetara dreapta de pe cutie ,restul tine de indemanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms. si la trepidatiile dintre 80 si 110 km/h cauzate probabil din cauza capului de planetara partea dinspre cutie, e suficient schimbarea lor st cu dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, EEXCALADE said:

Nu

ai cum sa recomanzi un producator bun de astfel de piese? spidan is ok? si sa schimb si cele dinspre roata, sau doar cele de la cutie?

si inca ceva, la blocarea in treapta 1 si R cauza e axul cutiei care iese cativa mm din cutie, nu? rezolvarea care e? saiba pusa intre rulmentul din spate si carcasa e doar pt zgomotul in decelerare in trapta 5, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!