Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Verifica ECU. Eventual o rescriere de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Breitner said:

Atasez scan complet efectuat saptamana trecuta...poate identificati de unde ar putea fi problema

vw cata.docx

Posteaza in aria dedicata erorilo : Scanarea cu VCDS - erori aparute

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata prin reinstalare soft. Multumesc pentru sprijin colegilor de forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O sa va povestesc pe scurt problemele mele cu BMP-ul:

-am intentionat sa schimb axul cu came iar axul cu came care l-am cumparat nu se potrivea. Am decis sa pun axul original la loc. In 2 km s-a gripat.

-bineinteles ca s-a lasat cu supape strambe si tot tacamul. De data asta reparatia a fost mai complexa, intrucat mecanicul a constatat ca pompa de ulei era dusa. Deci pompa noua, turbo din dezmembrari, ax echilibror reconditionat, chiulasa reconditionata.

-de data asta, una din supapele NOI s-a rupt, cauzand o gaura in chiulasa si piston compromis. Am cumparat alta chiulasa, set de pistoane iar acum problema este urmatoarea:

Trepidatie f mare la ralanti. Am presia ca pleaca motorul din tampoane. As zice ca merge in 3 pistoane.

Corestie de +2.99 respectiv -2.99 pe cilindrii 1 si 4. Pe 2 si 3 corestiile sunt aproape de 0.

S-au schimbat injectoarele intre ele; 1 cu 2 si 3 cu 4. Corectiile mari raman pe 1 si 4. S-a facut test de compresie si pe toti cilindrii e 16.

Daca are cineva o parere despre ce ar putea fi? Precizez ca mai am putin si ajung la o suma din 5 cifre...in RON.

Povestea chiulasei nu o stiu...Este posibil sa fie un defect al gaurii in care intra injectorul 1 si sa comunice turul cu returul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea me e ca daca o sa cntinui cu acelasi mecanic treci de cele 5 zerouri. Acum serios, operatiunea asta mi-am facut-o singur de capul meu si nu sunt mecanic. Am peste 10 000 si totul este in regula. nu inteleg cum ti s-a gripat motorul. In fine. Dupa faza cu gripatul parerea mea e ca se impunea schimb motor. E o parere de neavizat. Asteapta sa intre colegii mai experimentati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am timp si spatiu sa o fac de capul meu. Iar masina a trecut pe la 3 mecanici. Dupa primii 2 s-a gripat axul. Ultimul doar a schimbat chiulasa si pistoanele si acum am problema asta.

Totusi, astept o parere constructiva si avizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silwyo

Problema e grava.

Ax OE gripat ??? Supapa noua rupta ??? Clar ceva a fost montat gresit.

Corectiile mari se datoreaza problemelor la supape/pistoane.

Compresie 16 bari ? La 19 bari motorul e pe ultimul drum. 

Daca blocul motor are uzura atunci pune alt motor.

Cum a zis si Planetara mecanicul si-a facut de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Eexcalade pt raspuns.

Tind sa cred ca era de vina chiulasa..Daca iti amintesti acum ceva timp ma plangeam de un ax cu came care nu se invartea.

Partea mai ciudata acum este ca dupa 1 2 minute la ralanti se stabilizeaza si merge ok..nu perfect. Atunci cand merge frumos corectiile raman neschimbate.Cum pornesti un consumator o ia razna iar. Nu are relevanta daca motorul este cald sau rece.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 16bar nu mai porneste decat trasa ,sunt sigur ca a fost masurata compresia cu un kit de ala ieftin ce are furtunul de legatura intre "cilindru" si manometru lung si gros ceea ce face ca citirea sa fie eronata ;dar un lucru bun tot il arata ,macar nu are diferente de compresie pe cilindri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asa arata compresmetrul. Am intrebat mecanicul si a fost masurata la rece. L-am pus sa masoare din nou la cald si cu alt compresmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2016 at 2:02 PM, pronet said:

Deci s-a adeverit ce am zis :-)

Ai avut dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor , intru in acest topic cu o mare problema la passat-ul meu b6 2.0 bmp , zic "mare" pentru ca nimeni nu mi-a zis clar ce are masina si ma tot chinui sa gasesc un raspuns. Mai pe scurt , problema este urmatoarea : in momentul unei accelerari bruste masina se zguduie cu totul, ii da in nas in acel moment acul de la turometru oscileza , dupa ce a trecut de 3000 de rot/min acele rateuri se opresc dar turatia creste linear si nu depaseste 4000 rot/min , acolo se blocheaza,(cand am facut o depasire cu masina turata la maxim mi s-a aprins acel martor sub forma de  spirala ). Am facut un test in mers, acel domn de la service a zis ca valorile pe injectoare sunt bune, nu stiu ce inseamna bune, dar stiu ca erau valori egale pe toate cele 4 injectoare. Diagnostic de la un service si mai multe persoane din cadrul service-ului : Problema la un injector sau ax cu came uzat sau racitor de gaze defect/fisurat sau  volant(aveam acea bataie la rece, am schimbat tot kitul ambreiaj, volant nu mai bate , dar in schimb acum dupa nici 7000 km pedala de ambreiaj "prinde" sus ) . Buba 2 , recent cand am pornit masina intr-o dimineata , am observat ca toata masina se zguduie, asta la relanti , consumul instant era de 2.2l/h si scotea un sunet ca de "tractor"  am stat putin, circa 2 min , consumul a scazut pe la 1.7 l/h, zgomotul si-a mai pierdut din intensitate, dau sa plec de pe loc se opreste motorul, practic s-a inecat. Am crezut ca a fost vina mea , am pornit , am facut o tura de cartier , am parcat  cu gandul ca o sa merg pe jos , dar.. nu mai era nici un zgomot, consumul instant scazuse la 0.8l/h,am plecat de pe loc , conducand masina prin oras aproape toata ziua si asta nu s-a mai repetat in acea zi. Intr-un interval de 2 luni am patit asta de vreo 5 -6 ori. Precizez ca masina este din 2006 are 214.000 km a fost luata din germania personal, a mers fara acele rateuri vreo 3-4 luni si dupa au inceput.Nu stiu ce sa mai fac pe cine sa mai intreb si la ce service sa mai merg , toti spun altceva si chiar nu imi mai permit acum "sa schimb piesele prin incercare pana gasesc problema" dupa cum mi-a zis cineva. In rest alte probleme nu am mai avut, acel plastic de la intercooler l-am schimbat, asta fara sa vreau pt ca a fost rupta la service acea urechiuta care se prinde de motor in momentul in care mi-au dat jos cutia pt a schimba volant.Masina nu scoate fum, cel putin nu pe la evacuare, am gasit ceva urme de fum pe scut iar motorul suna frumos in turatii inalte nici nu ai zice ca e diesel.Scuze pentru "romanul" scris, astept pareri si multumesc anticipat. 

4 minutes ago, liviuaba14 said:

Salutare tuturor , intru in acest topic cu o mare problema la passat-ul meu b6 2.0 bmp , zic "mare" pentru ca nimeni nu mi-a zis clar ce are masina si ma tot chinui sa gasesc un raspuns. Mai pe scurt , problema este urmatoarea : in momentul unei accelerari bruste masina se zguduie cu totul, ii da in nas in acel moment acul de la turometru oscileza , dupa ce a trecut de 3000 de rot/min acele rateuri se opresc dar turatia creste linear si nu depaseste 4000 rot/min , acolo se blocheaza,(cand am facut o depasire cu masina turata la maxim mi s-a aprins acel martor sub forma de  spirala ). Am facut un test in mers, acel domn de la service a zis ca valorile pe injectoare sunt bune, nu stiu ce inseamna bune, dar stiu ca erau valori egale pe toate cele 4 injectoare. Diagnostic de la un service si mai multe persoane din cadrul service-ului : Problema la un injector sau ax cu came uzat sau racitor de gaze defect/fisurat sau  volant(aveam acea bataie la rece, am schimbat tot kitul ambreiaj, volant nu mai bate , dar in schimb acum dupa nici 7000 km pedala de ambreiaj "prinde" sus ) . Buba 2 , recent cand am pornit masina intr-o dimineata , am observat ca toata masina se zguduie, asta la relanti , consumul instant era de 2.2l/h si scotea un sunet ca de "tractor"  am stat putin, circa 2 min , consumul a scazut pe la 1.7 l/h, zgomotul si-a mai pierdut din intensitate, dau sa plec de pe loc se opreste motorul, practic s-a inecat. Am crezut ca a fost vina mea , am pornit , am facut o tura de cartier , am parcat  cu gandul ca o sa merg pe jos , dar.. nu mai era nici un zgomot, consumul instant scazuse la 0.8l/h,am plecat de pe loc , conducand masina prin oras aproape toata ziua si asta nu s-a mai repetat in acea zi. Intr-un interval de 2 luni am patit asta de vreo 5 -6 ori. Precizez ca masina este din 2006 are 214.000 km a fost luata din germania personal, a mers fara acele rateuri vreo 3-4 luni si dupa au inceput.Nu stiu ce sa mai fac pe cine sa mai intreb si la ce service sa mai merg , toti spun altceva si chiar nu imi mai permit acum "sa schimb piesele prin incercare pana gasesc problema" dupa cum mi-a zis cineva. In rest alte probleme nu am mai avut, acel plastic de la intercooler l-am schimbat, asta fara sa vreau pt ca a fost rupta la service acea urechiuta care se prinde de motor in momentul in care mi-au dat jos cutia pt a schimba volant.Masina nu scoate fum, cel putin nu pe la evacuare, am gasit ceva urme de fum pe scut iar motorul suna frumos in turatii inalte nici nu ai zice ca e diesel.Scuze pentru "romanul" scris, astept pareri si multumesc anticipat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Vezi ca in apropiere de zona ta sunt doi colegi de-ai nostri foarte priceputi. Cauta in aria de prestari servicii si o sa-i identifici sigur dupa locatie - Radauti, respectiv Bacau (romytaxi si eexcalade).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama care e problema din poivestea ta,dar poate fi de la pompa din rezervor,axa came,noroi in motorina ....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina am schimbat-o personal, dar nu cu una noua ci cu una Sh pe care am dat-o inapoi. Problemele au inceput practic dupa ce mi-a pus cineva niste motorina. Treapta 1 nu am observat sa am rateuri de genul, dar tot nu trece de 4000 rot/ min, dupa ce ii dau treapta 2  incep rateurile. Am si un sasait, suna ca si cum un furtunas ceva ar fi fisurat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Minunea nu a durat mult...am mers cu masina de vreo 5-6 ori (de cand am resoftat) si aseara surpriza...spirala licarind, alt martor de bord aprins, Engine Fault Workshop pe display + un ceas digital cu semnul exclamarii (am atasat o poza)...sper sa ajung astazi la cineva sa faca o scanare. A mai intampinat cineva asemenea problema?

DSC_0002.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul e martorul de cruis control/tempomat.

In Ploiesti poti lua legatura cu, colegul mario20vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la scanare, ce erori ai acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am facut scanare...sper maine seara sa rezolv scanarea si o sa postez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati...mai jos e eroarea care ma limiteaza in turatie pana la 3.000 rot/min. si semnul spirala se aprinde intermitent. In poza postata anterior se vede cruse control pe display si nu reusesc sa-l fac sa dispara...

P0698 - Sensor Reference Voltage C: Too Low

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17082/P0698/001688 - Sensor Reference Voltage C: Too Low
Contents [hide] 
1 17082/P0698/001688 - Sensor Reference Voltage C: Too Low
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
17082/P0698/001688 - Sensor Reference Voltage C: Too Low

Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Failed battery
Poor electrical path
Failed ECM
Possible Solutions
Test battery, replace if needed
Inspect battery cables, ground points, wiring harness, repair as needed
Replace ECM
Category: Fault Codes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu cu ce sa incep, pt ca sunt multe de verificat...fault-ul acesta mi l-a dat in mers.. De atunci a aparut pe display cruse control (poza de mai sus) si nu mai dispare orice as face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!