Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Volant_a

Pai nu e in dreapta distributia iar cutia de viteze cu volantul in stanga? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In video e zgomot de volant,zgomotul se transmite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De cateva zile am probleme cu masina in sensul ca porneste si dupa 3-5 secunde se opreste. Imi apare eroare "engine fault workshop" apoi spirala. Inainte de acest lucru, am observat ca la franare imi tremura putin volanul, dar nu am apucat sa ma duc in service sa verific echilibrarea...nu-i timp mai ales ca merg putin cu masina ...aceasta problema a aparut de cand am pus cauciucurile + jantele de iarna. Azi am reusit sa fac o scanare cu ajutorul unei cunostinte.... Eroarea cea mai semnificativa e P0604 "internal control module, RAM error" (celelalte sunt: P1601, P0407). A mai avut cineva eroarea asta? Ce ar fi de facut pt remediere? Calculator motor, calculator directie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codurile complete de eroare. Nu cred ca sta nimeni sa iti caute pe wiki ross tech ce semnifica fiecare. BTW, ptr erori e topic dedicat. Probabil clapeta cut off / egr blocata pe inchis sau vreo pb pe parte electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate a facut scanarea cu soft pe un telefon mobil si mi-a trimis pe bluetooth o poza in care apar doar cod eroare si descriere:

P1601 - Relay for supply Voltage terminal 30 (J317), implausibile signal 

P0604 - Internal control module, RAM error

P0407 - EGR sensor 2, signal too low 

Acestea sunt toate informatiile pe care le-am primit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,am si eu o problema,la un Passat motor BMP ,cand sunt in mers si ma apropii de o intersectie cu semaforul pe rosu ,scot din viteza iar dupa ce se opreste masina,se simte un trepidat 3,4 secunde ,dupa care asi revine si merge la relanti perfect.

Am incercat sa opresc masina cu piciorul pe ambreiaj si pe frana,in acelasi timp,fara sa conteze treapta de viteza si surpriza,nu mai trepideaza......ce crede-ti ca ar putea fi????...cumva volant???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , sunt semne de volant blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate merge asa sau trebuie schimbata volant,exista ceva riscuri sau pericole???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand vibratiile ating un nivel mai ridicat, e cazul sa iei masuri, poate sa dauneze altor piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Vin si eu cu o intrebare poate offtopic.Intre 1.9tdi bls si 2.0tdi bmp mai sunt ceva diferente in afara de cilindree si turbina?Fiindca cel putin vizual motoarele par identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • BLS nu are arbori de balansare
Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Spuneti-mi va rog unde este releul J317...si daca are vreun numar anume pe el...daca puteti pune o poza ar fi super.

Salutare. Spuneti-mi va rog unde este releul J317...si daca are vreun numar anume pe el...daca puteti pune o poza ar fi super.

Salutare. Spuneti-mi va rog unde este releul J317...si daca are vreun numar anume pe el...daca puteti pune o poza ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici 

 

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am studiat, dar nu am identificat! Am nevoie ca la prosti...o poza cu panul de relee si cu J317 incercuit sau evidentiat cumva.

Mai jos erorile care ma termina psihic:

Part No SW: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9389  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 11111 111 11111
   VCID: 7BF387AE3A920AC6CEF-802E

3 Faults Found:
005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317) 
               P1601 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Bin. Bits: 00000000
                    Bin. Bits:        0
                    (no units): 0.0

001540 - Internal Control Module 
               P0604 - 000 - RAM Error - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 42
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 185235 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.16
                    Time: 14:56:40

             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00001011
                    Hex Value: 0xFF00
                    Bin. Bits: 00100000

001031 - EGR Sensor 2 
               P0407 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: -0.8 %
                    Mass Air / Rev.: 825.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00000000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul indicat ai si schemele cu amplasarea releului. 

Verifica SB26 - Fuse 26 on fuse
holder B, SB13 - Fuse 13 on fuse
holder B si releu A4 - Terminal 30 voltage supply relay - J317 (458) (diesel) daca ai high box sau A2 daca e low box.

Tare mi-e sa nu fie de la ecu pb ta

 

0060048.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu citesti ce ti se posteaza sau astepti sa iti arate cineva cu mana releul si sigurantele? Scrie destul de clar nr releului-458!!! Sigurantele au trecut pozitiile in dreptul lor. Ce o fi asa de greu? Sau vrei sa ti le numar eu si sa-ti spun...a treia, a doua etc de pe randul...de la stg la dr..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti sa ma ajuti, bine! Daca nu vezi de treaba ta si nu mai raspunde...mai ales in stilu asta!!!...nu sunt electrician auto si nici maniac cu masinile!

Iti multumesc pentru ajutorul acordat pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te superi degeaba. Incerc sa-ti explic dar nu vrei sa intelegi-releul pe care il cauti e cel inscriptionat 458 din schema postata de tine. Acelasi e mentionat si in ce ti-am postat dar tu afirmi ca nu iti este de ajutor. Nu trebuie sa fi electrician auto sa vezi o siguranta arsa. Te uiti in panou stg sofer la pozitiile indicate. 

Sper sa fie de la releu dar, repet, sa nu fie de la ECU dupa eroarea a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Breitner

Iti recomand sa mergi la un electrician auto.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florina Costinel
On 7/2/2016 at 13:27, pronet a scris:

 

Salut, am un bmp si de curand am avut probleme cu pompa de ulei...neavand presiune la ulei m a lasat turbina si apoi pompa vaccum,am revizionat toate piesele si momentan masina merge perfect,pt moment evit drumetiile lungi ...cineva s confruntat cu ceva asemanator in trecut si mi poate spune cum se comporta???va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Florina Costinel

Cum se comporta??? Asta trebuie sa-l intrebi pe cel care a facut reparatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat sigurante, schimbat releu 458...aceeasi simptoma!!! Porneste 5 sec. si se opreste! Din diverse cautari pe net, se pimenea de calc de injectie sau cel de coloana de directie. Stie careva un meserias in Ploiesti? S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!