Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

  0730840182

atasez aici poza cu egr.ul.. banuiesc ca acesta este.. ceva detalii despre cum se scoate?

Modificat de MihaiConvers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 suruburi pe langa DPF si 3 suruburi pe langa G450 . Se demonteaza impreuna cu clapeta V157

Gasesti o imagine pe prima pagina in primul post. Ultima poza piesa din stanga galeriei de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic Cu egr-ul se rezolva ,piesele se curata la ultrasunete. Cu axul pompei in ianuarie o pot rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@popa.

Mergi linistit la Bacau !!!

Off topic.

Da te ai pus pe investitii groaznice @ EXCALADE !!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesc dimineata  4-5 grade imi apare pebord mesajul legat de coolant bla bla...daca opresc motorul...si-l repornesc nu mai apare....lichidul este la minim...si am observat ca imi baga greu caldura...acul de la temparatura nu se ridica decat dupa vreo 10 km...iar cateodata oscileaza de la 90 pana catre 60 grade...Va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza cu antigel pana la nivelul maxim.Verifica daca furtunul de la termostat (din spatele alternatorului) se incalzeste inainte ca in bord sa arate 70-80 grade.Daca se incalzeste trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul sau termostatul trebuie inlocuit? apreciez rapiditatea raspunsului tau...de unde esti?

 


Completeaza cu antigel pana la nivelul maxim.Verifica daca furtunul de la termostat (din spatele alternatorului) se incalzeste inainte ca in bord sa arate 70-80 grade.Daca se incalzeste trebuie inlocuit.

furtunul sau termostatul trebuie inlocuit?...apreciez raspunsul tau rapid...de unde esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.....si muta-te si tu mai aproape sau fa-ti un service mobil ...vii in fiecare regiune si repari/reglezi masinile unir ignoranti ca mine...Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreodata nu o sa-i mai dai de cap atunci o sa te deplasezi 600 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mai putea sa-mi spui de ce dimineata, scoate un  pufait de fum albastru? scurt si doar dimineata? si sugestie in ceea ce priveste dfp-ul? sa-l scot sau nu( tu faci asa ceva ? ma refer la dfp)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu fumul poate fi de la oringuri injectoare,turbina,semeringuri supape...etc.Lasa DPF-ul in pace daca nu face probleme


Eu am 270 mii km ,aprox 60-70 mii facuti in oras pe distante scurte.Am facut o curatare anul trecut si se prezinta  impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dfp=ul...la un drum de 300 de km autostrada la 130 km/h constant 2500 ture...se aprinde sarmulita...apoi reduc...merg vreo 18-20 km cu 100km/h  2100 ture...se stinge...si tot asa...iar in oras....daca pornesc incalzirea in scaune ...incepe si curatarea am sesizat chestia asta de vreo 3 ori....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarmiulita aia se poate aprinde din zeci de cauze,fa o diagnoza si posteaza erorile in topicul dedicat

Incalzirea in scaune nu are nici o legatura cu regenerarile.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

   

 
000280 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
               P0118 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 196599 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.10.31
                    Time: 10:14:31
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2961 /min
                    Speed: 39.0 km/h
                    Load: 58.8 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Temperature: 58.5°C
                    Temperature: 39.6°C
 se pare ca g62 e problema...sugestii?
 Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de vreo 20 minute azi, initial mi s-a parut, apoi mi s-a confirmat ca a inceput masina sa vibreze sesizabil in jurul a 2000 ture, in accelerare si mers constant, la modul ca imi vibra scaunul destul de tare. Vibreaza si la turatii mai mari dar mai atenuat. Face in orice viteza, cand scot pe liber nu mai face. La relanti se simte vibratia cand accelerez pana la 2000 de ture si apoi ii dau drumul rapid acceleratiei, astfel incat se simte pe decelerare. Aceeasi vibratie si la pornirea motorului, pentru o fractiune de secunda.

Sa se fi desprins ceva de la evacuare? Abia luni dimineata am loc la service.

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrerupe in sarcina ? Se aude pompa din rezervor la punerea contactului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate recomanda cineva un service bun in Iasi pentru schimbarea diametrului imbusului de la Pompa de Ulei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Iasi nu stiu dar la Bacau ti l recomand pe colegul EXCALADE, vorbeste cu el daca te poate ajuta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la Bacau la colegul Excalade, esti norocos ca de la Iasi la Bacau nu ai mare distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am o intrebare legata de o supapa/valva la EGR - se poate inlocui sau se schimba cu totul. Masina este un passat 2.0 tdi din 2008, 103 kw.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!