Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Buna! Vin cu o problema la un passat 2006 cod motor BMP.Cand o calc sunt momente cand se tureaza pana in rosu dar lent.Azi am patit ca am mers in a 2 a pana in 4000 ajungand destul de greu si dupa aceea s-a palpaia becul la bujii.Mentionez ca turbina este noua.Am avut probleme la furtunul de la intercooler,s-a rupt garnitura dar am schimbat-o.Si atunci tot asa facea nu se tura calumea si palpaia martorul de la bujii.Care ar putea fi cauza?Sa fie oare furtunul?....Nu se vede a fi fisurat.Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silwyo

Pune ax bun si o sa mearga.Axul nu s-a montat doar pe passat...de aceea sunt mai multe coduri de motoare.

Darius6

Diagnoza si posteaza erorile in topicul dedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea cu arborele cu came deoarece pana acum nu am gasit rezolvare. In weekend am ajuns la fata locului unde am constatat acel arbore cu came in nici un caz nu este compatibil cu un motor cu filtru de particule (avea camele la fel, nici o diferenta intre ele) iar daca luam dimensiunea arborelui vechi (cu micrometrul), acesta trecea cu foarte mare frecare pe arborele cumparat de mine. Deci probabil acel cineva care le-a verificat ori nu le-a verificat bine ori a fost pe principul "merge si asa".

Am decis sa cumpar un alt arbore OE din dezmembrari. Am avut certitudinea ca este original deoarece avea codul din ETKA inscriptionat pe el insa cand a ajuns curierul, am constatat ca avea aceeasi uzura ca arborele meu: RETUR!

Pana la urma nu am alta varianta decat aftermarket si am ales AE MOGUL (in catalogul lor am gasit ca se numeste CAM904).

A mai montat cineva pe 2.0 BMP acest arbore? Am incredere in el sau urmeaza sa am alta surpriza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul din imaginea de mai sus e de 1,9 fara dpf. Axele la ochi sunt identice dar masurate bine difera forma camelor de la injectoate.Am montat un AE anul asta si diupa aprox 20 mii km e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si completare la ce ai spus referitor la diferentele intre DPF si non-DPF: cama de pe admisie este considerabil mai mare decat cea de pe evacuare la un motor cu DPF. La cel fara DPF toate camele au aceeasi inaltime.

Asta mi-a spus-o cineva si m-am dus si am probat pe axul meu. Asa este.

Cand o sa termin cu masina o sa postez o lista completa cu toate motoarele care au 038109101AH.

Daca stii mai multe despre axul din imagine te rog sa imi spui. Este ok pt toate 1.9 fara DPF sau doar anumite coduri? O sa-l pun la vanzare si nu as vrea sa dau o teapa doar pentru ca eu am luat una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camele admisie/evacuare sunt egale ,cu sau fara dpf.Diferenta care o costati tu e de la uzura

O cama buna are in jur de 61,6mm,la o temperatura de aprox 21 grade

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva imi da logica rau de tot peste cap :

 

Daca arborele din poza e de 1.9 fara DPF, se pune pe o chiulasa de 1.9. Dar chiulasa de 1.9 e aceeasi cu aia de 2.0. Cuzinetii sunt aceeasi, deci fusul arborelui cu came ar trebui sa fie la fel, chit ca e de 2.0 sau de 1.9. De ce atunci cand o pun pe motorul meu nici macar nu se invarte ? 

 

Intrebarea asta ma obsedeaza pt ca mi-e frica sa nu am alte probleme la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e axul cu provenienta necunoscuta ,nu chiulasa. La montaj banuiesc ca s-au curatat locasurile de la cuzineti si s-a pus ulei pe ei si axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

am un passat B6 din 2006 motor 2.0 BMP care l-am cumparat acum 3 saptamani si de o saptamana sta in service, poate ma puteti ajuta ca pana acum l-am pus pe 4 teste si nu stie nimeni ce are deoarece nu da erori.masina a inceput sa scoata fum alb-gri,bate ceva in partea dreapta a motorumui cand sta la relanti (1200 rpm nu 900 rpm cat ar trebui).masina trage si dupa 1500 rpm nici nu se mai aude bataia la motor.

 

pana acum am verificat:-ax cu came(nu prezinta urme de uzura)

                                      -nivel ulei,antigel si lichid frana (toate unde ar trebui sa fie)

                                      -mufe si fire injectoare

                                      -turbina un mic joc la ax dar nu serios plus ca turbina lucreaza bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea dreapta .... :tuktuk: ,stand la volan sau uitandu-te la motor din fata masinii ? mai pe intelesul nostru ... la distributie sau la cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la distributie


maine o sa verific cureaua la distributie ca am vazut ceva asemanator aici.poate e sarit cu un dinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca pot sa pun orice alt ax cu came de 1.9/ 2.0 8v dupa ce scot filtru de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu. Am facut remapare la 3 buc.

Astazi am primit 2 arbori cu came de la 2 magazine diferite. Ambele, vezi Doamne, "AE MOGUL". La predare mecanicul le a verificat cu micrometrul. Nu numai ca erau mai grosi decat OE, dar un fus nu era egal cu altul. Sunt scarbit de calitatea pieselor care se vand in magazinele de piese auto.

Oameni buni, aveti grija ce cumparati ca aruncati bani buni pe piese fabricate pe vapor.

P.S. pretul : 800-1000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu. Am facut remapare la 3 buc.

Astazi am primit 2 arbori cu came de la 2 magazine diferite. Ambele, vezi Doamne, "AE MOGUL". La predare mecanicul le a verificat cu micrometrul. Nu numai ca erau mai grosi decat OE, dar un fus nu era egal cu altul. Sunt scarbit de calitatea pieselor care se vand in magazinele de piese auto.

Oameni buni, aveti grija ce cumparati ca aruncati bani buni pe piese fabricate pe vapor.

P.S. pretul : 800-1000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca voiai sa zici ca ai facut retur la 3 produse nu remapare.

 

In plus esti in Bucuresti, unde sunt cele mai multe depozite de piese auto, sunt absolut sigur ca poti sa te duci cu sublerul la unu si sa incepi sa-ti cauti ax cu came, sau intr-un centru mare de dezmembrari, te lasa sa-ti alegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este in service in Buzau si piesele au fost comandate in Buzau. Mecanicul s-a dus cu micrometrul, nu cu sublerul, de aceea le-a dat retur. Pe subler nu vezi nimic.

Referitor la dezmembrari, am primit doua prin curier iar pe primu am facut greaseala sa il primesc.

Iar de facut, stiu sigur ce am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ceva progrese...aseara am luat masina din service si pana acasa s-a aprins check engine...azidimineata am pus-o pe test si...mi-a dat baiatul de acolo 2 coduri de eroare de la sonda lambda si de la debitmetru de aer in concluzie baga prea putin aer si scoate prea multe noxe...

008598/ph96 sonda

000258/p0102 debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.. azi am dat capul de la motor jos, si am observat putin ulei(cred) sau motorina cu praf, la un furtunas.. si dupa am vazut si motor putin ulei pe el. atasez niste poze, poate cineva s-a mai intalnit cu problema aceasta. motorul nu mi-a cerut ulei deloc de cand am facut schimbul de ulei, si am aproape 8k km facuti.

 

9vGNgZo.jpgwSUO7st.jpgN5vSDB2.jpgiCAhX1I.jpg

 

Va multumesc si va salut cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!