Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta cineva cu un EGR.Sa le probez la el.Doar sa le pun in mufa.Mi e foarte greu sa cred ca ambele egr-uri sunt stricate dar as incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-e greu sa cred ca ai ambele EGR-uri defecte...poti sa-l testezi macar pe cel de rezerva cu masina pornita si vezi daca la accelerare functioneaza (se deschide/inchide).

Si eu am avut ceva similar (limp mode permanent) si am gasit defect un circuit integrat de pe placa de baza a calculatorului...am schimbat piesa respectiva, resoftat si am platit o groaza de bani...mai ieftin scapam cu alt calculator!

Referitor la fum, verifica senzorul de temperatura de pe evacuare...am auzit asta la un prieten cu Audi care lasa nor in urma lui si nu consuma ulei.

Daca ai si consum de ulei, atunci verifica motor/turbina...eu am avut chiulasa fisurata, dar pana am depistat am aruncat vreo 2000E prin service-uri...daca ajungi la puncul asta, verificarea se face prin pornirea motorului cu evacuarea demontata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat eu si la service nimeni nu m-a luat in considerare.Sufla aer pe la racitor EGR poate fi asta sa dea aer fals peacolo si din cauza asta sa fie controlat prost EGR-ul?Sa schimb racitorul?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbarie multa si bani aruncati,nimic concret .Posteaza eroarea  ca nu suntem rude cu mama omida

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea este P0403.Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction.

Rezolvarea PBV1 conform specificatiilor a fost Update soft + inlocuire EGR.Degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj intrerupt intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

 

Am si eu o problema la un Passat B6 2.0 140cp cod BMP si anume "scoate fum negru".

Tin sa precizez ca in urma cu un an am reconditionat turbosuflanta din cauza ca avea un "fasait" si avea scurgeri de ulei la ax . Dupa ce au reconditionat-o nu doar ca "fasaia" dar la turatii peste 3000 se auzea si o vibratie care intra in rezonanta cu caroseria masinii.

 

In momentul de fata scoate fum negru,la accelerari bruste (link-ul este mai jos) ,puterea parca este diminuata (nu substantial) dar parca nu mai trage ca inainte,am lag la acceleratie (la plecari din rampa dupa 2 secunde se accelereaza)si acea vibratie care initial am crezut ca este de la tamponul motorului.

 

 

Daca ma puteti ajuta cu un sfat v-as fi recunoscator

 

Filmuletul cu fumul

 

post-126215-0-18020500-1438453563_thumb.

 

Poza cu canalul 13 Vag (injectoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul vu=ine de la lipsa DPF-ului ??? Postreaza printscreen cu grupul 001,067,068,073.Fa si un log 3,10,11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

DPF din cate stiu eu este anulat.

Fum nu scoate ca locomotiva,dar am mers ieri in spatele masinii mele pt a vedea volumul de fum,si intr-adevar cand se accelereaza se vede fum negru.Tin sa precizez(daca are vreo legatura) ca fumul are si un miros intepator ...

post-126215-0-89253300-1438493132_thumb.

post-126215-0-46027000-1438493136_thumb.

post-126215-0-72923900-1438493140_thumb.

Modificat de laviniup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar , fumul fine de la lipsa dpf-ului.Pentru diminuarea fumului trebuie sa pui un catalizator in locul dpf-ului si sa reglezi motorul spre o ardere perfecta.Verifica axa came,tacheti,stare oringuri injectoare,reglaj injectoare,MAF......etc


Si mai e o problema....si anume daca anularea dpf-ului din soft a fost facuta bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit ieri sa desfac capacul motorului pentru a vedea starea tachetilor si axei cu came (asa cum mi-ati spus) si clar,este uzura pe came si tacheti. Maine am programare si la Tess (o facusem dinainte sa vb cu dvs) si sunt curios ce mai descopera si meseriasii de acolo ...

Modificat de laviniup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva un scurt rezumat despre problemele specifice ale acestui motor ? Si pe privat e ok.

Eu stiu doar ca are 8 valve, seamana cu cel de 1.9, are injectoare bosch.

Dar nu stiu nimic despre: turbo, chiulasa, injectoare, ax cu came sau alte probleme specifice.

Cat costa un injector ? E diferit la pret fata de cel de de pe BKP sau BMR ?

Sunt tot mai aproape de achizitionarea unui B6 si vreau sa ma documentez cat mai mult posibil. Sa aleg motorul cel mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste cele 22 de pagini si nu jumai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, astazi am luat masina din service,mi au schimbat axa cu came,culbutori,simering,tot ceea ce era de schimbat, fumul persista in continuare...nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut.

La un B6 din 2007 BMP cand sta la relanti fara a fi pornita clima sau alt consumator am consum de 1.6l .In mers consumul e ok.

Distributia a fost schimbata cu 60k km inainte si pe tester a iesit probleme doar la egr,are valori mai mari.

Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau cu presupusul...

Nu inchide egr ul si ai aer in plus...automat cresc timpii de injectie si implicit consumul afisat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 2 saptamani o bag in service sa i schimb distributia, uleiul,si sa mi curete egr ,verificat ax pompa de ulei.V am intrebat sa stiu daca trebuie verificat si in alta parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cantitatea injectata la relanti fara consumatori,de aici vine consumul de 1.6L/H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata e mai mare.Nu stiu valorile dar sunt mai mari decat normal.Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un printscreen cu grupurile 001,004,007,013,015 .La cald fara consumatori

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina inca nu e in posesia mea.vreau s o cumpar.am pus o pe tester si au iesit valori mai mari la egr,consumul mare la relanti.Doar saptamana viitoare va pot pune informatiile cerute.Vroiam doar sa stiu daca e ceva grav,pana nu o cumpar.Va multumesc.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile nu se repara pe ghicite.......

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

 

dupa ce am citit tot topicul nu mai stiu ce sa cred... eram aprope convins ca sa ia o masina cu motot BMP asta dupa o "fericita" experienta cu un CR 2010, CBAB cred ca era codul de motor, la care pompa de nalte a facut span. Totusi nu se stie din ce an in sus s-a montat pompa de ulei cu pinioane? Nu cred ca as mai putea suporta o alta reparatie majora fara a trece la alta marca de masina... fie ea si franceza... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masinile genereaza cheltuieli. Foloseste search si citeste la pompa de ulei B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Am un Passat B6 2.0 TDI cod motor BMP la care am urmatoarele probleme:

- in timp ce o accelerez de la aprox. 1700 ture la 2300 ture imi da in nas de cateva ori (imi taie puterea cam o secunda de cateva ori...nu stiu cum sa explic exact senzatia dar sper sa va puteti da seama). acest lucru am observat ca il face in special in treapta a 2a iar in restul mai putin. pe langa asta, in timp ce imi da in nas, se aude si un sunet de parca ar patina ceva, un huruit

 

     Mentionez ca zilele astea am curatat EGR-ul si pentru ca nu pornea(cand incercam sa o pornesc  se auzea un "clanc" si nu incerca sa invarta deloc motorul) am dat jos chiulasa si m-am minunat de ce era acolo (plin de calamina pe valve, pistoane.. o sa pun poze). in fine, am curatat totul, am montat motorul inapoi cu ulei, filtre, curea de distributie,garnitura chiulasa noi. motorul se aude si trage mai bine dar persista problema cu datul in nas. un mecanic mi-a spus ca ar putea fi ceva calculator de la turbo, ca nu deschide geometria cum trebuie si amestecul de aer cu combustibil nu e cel corect. O sa incerc sa o pun cat mai repede pe un tester dar as vrea sa stiu ce ar putea fi! va multumesc

post-157153-0-99302400-1441370090_thumb.

post-157153-0-54231900-1441370091_thumb.

post-157153-0-98700300-1441370091_thumb.

post-157153-0-47672800-1441370092_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!