Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Pinionul intermediar este cel care vine la mijloc dupa ce se face modifica ?Am o intrebare, sunt inca la pompa pe lant si in urma cu 2saptamani s-a schimbat axul (imbusul ) , ptr a da jos pompa s-a demontat pinionul de jos pe care vine lantul si intinzatorul de plastic. Vorbim de acelasi pinion? Ca trebuie centrat sau ca demontat odata trebuie schimbat? Sau nu este vorba de acel pinion? Sigur colegul EEXCALADE are raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costeaua

Am inlocuit toate pinioanele,cel de pe vilbrochen era cel mai tere afectat.Vibrochenul nou nu vine cu pinionul montat :D

Pinionul intermediar e cel din mijloc,el provoaca problemele.Daca ai umblat la pinionul prins cu 4 suruburi atunci trebuie pusi arborii pe pozitie si pentru asta ai nevoie de o cala speciala.

johnny_78

Se verifica: cablaje de putere,baterie,electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auci. ..poi au umblat, l-au dat jos , au dat jos si intinzatorul, altfel nu aveau cum sa scoata imbusul, apoi am vazut ca arborii i-au invartit cu mana sa vada cum se rotesc, au schimbat imbusul si au montat la loc, am facut vreo 300km de atunci, umbland dintr-un Service in altul, a aparut si acel fasait si bataia tic tac, sa inteleg acuma ca ticaitul este de la lant, s-o fi facut pompa varza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la arborii angrenati cu lant ,pinionul de pe arborele motor are un sistem cu arcuri pentru atenuarea vibratiilor (ceva gen volant bimasa) ,ala trebuie verificat in cazul zgomotelor anomale din zona distributiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din al doilea filmat pare sa se auda un "tacanit"  :icon_confused: ... poate fi ....

ansamblul "pe lant" e divers de cel "pe pinioane"  .practic iti trebuie un ansamblu si pinionul de pe arbore 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu, 600 pompa reconditionata pe pinioane si pinion petru arbore, acuma sa il gasesti pe meserias, ca un schimb de filtre il fac si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% zgomotul vine din baia de ulei.Daca transmisia e pe lant ai o problema cu pinionul cu masa dubla de pe vilbrochen care nu se mai fabrica,la fel si lantul.

Daca pinionul are dintii mancati mai ai o provocare si anume sa cureti spanul din motor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema a fost pinionul intermediar care in ultimii 40 mii km a capatat un joc radial si axial  de aprox 3-4 mm .

Am inlocuit:

Pompa ulei,cele 3 pinioane,semering vilbrochen,suruburi pinioane (4+1),oring sorb,oringuri racitor ulei,filtru ulei,ulei.Toate piesele OE

Scule necesare:

Termometru cu infrarosu,extractor fulie (T10392),cala arbori balansare,resou electric,cale distributie,sealant D 176404A2 ,cheie dinamometrica.....

 

Am extras/curatat  tot uleiul din capacul de culbuori si demontat/curatat suport filtru ulei si racitor filtru ulei(aici se aduna spanul)

post-74110-0-10490100-1445757078_thumb.j

post-74110-0-80480800-1445757081_thumb.j

post-74110-0-60051800-1445757085_thumb.j

post-74110-0-35452000-1445757090_thumb.j

post-74110-0-90357800-1445757093_thumb.j

post-74110-0-27211000-1445757097_thumb.j

post-74110-0-89840800-1445757103_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,am rezolvat problemele schimbat axa cu came, tacheti, simeringuri garnituri injectoare, distributie, pompa apa, ulei, filtre si masina merge brici sper sa nu am probleme cu axa noua ca nu am pus originala si din ce am citit pe aicia ma cam speri. Mai am de schimbat senzoru de pe fap ca apare eroare pe tester si am check-ul aprins. Si ca o noutate am fost la VW si in iunie 2014 masina avea 254000 km deci are 100000 dati inapoi ca acuma are 194000..nenorociti de samsari ca e plin de iei mari afaceristi si astia. Seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, aveti idee ce ar putea fii daca la plecare de pe loc masina are momente cand nu se accelereaza si plecaca greu si dintr-o daca pleaca pe tester nu imi da decat senzoru de temperatura de pe filtru de particule pe care trebuie sa il schimb, sa fie asta cauza? Mentionez ca doar la plecarea de pe loc in rest masina trage nu are nici-un fel de problema. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Datorita acestui forum am reusit sa imi repar masina.

Multumiri Admin-ilor ptr forum.

Aici am cunoscut colegi care m-au ajutat.

La problemele de mai de sus scrise s-a facut urmatoare operatiune.

Dat jos ambreiaj volant, pus semeringul de la arborul motorul la punta(erea la 2mm distanta de punct )inlocuita pompa de ulei pe lant (arborii nu erau alineati ) , trecut la pompa pe pinioane, schimbat kit de distribuzie.

16 ore de lucru.

Motorul inainte de inceperea operatiunii erea la -4,9, dupa operatiune s-a adus la -2.

A disparut si vibratia care o aveam la relanti pana la 1400 giri.

Masina merge impecabil.

Multumesc colegului Florin care l-am cunoscut pe forum si a avut rabdare cu mine , de la 8 dimineata pana la 2 noapte

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau EEXCALADE,

 

Poti sa imi spui ce cod are furtunul din poza nr.5. acesta il caut si eu si am fost la un magazit si costa 800 ron pe original si 700 ron after market. Dar mai vreau sa caut sa vad la ce pret il gasesc eu si nu cei de la magazine.

 

 

Multumesc frumos

Dflorin84

Modificat de dflorin84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul rosu are cod 3C0145828K si costa aprox 400 ron pe OE

post-74110-0-55557200-1446485010_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

In seara asta când am ajuns acasa, am observat în lumină farurilor ceva fum. Am ridicat capota și am observat ca îmi scotea fum pe la jojă care nu era fixată bine, ceva în genul cum se vede în filmiletul următor:

https://youtu.be/6MFKCeBFXL4

După ce am fixat Joja la locul ei, fum nu a mai ieșit.

E normal sa scoată fum pe acolo sau ar trebui să îmi fac griji?

Mașina trage foarte bine, pornește bine și nu da semne ca ar avea ceva probleme.

Passat b6, 2.0 tdi bmp

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit raspuns . Nu posta in mai multe topic-uri .E normal sa scoata putin fum pe la buson sau joja.Ca sa fii linistit fa un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu un BMP si poate a mai patit cineva asta. Mai exact se aude un zgomot, un "carait", "huruit" sau cum vreti sa-i spuneti...atunci cand accelerez. Mentionez ca se aude doar in mers, si doar in viteze....daca este pe liber si accelerez nu se aude. 

PS: se aude si daca dau pe pilot automat si cresc viteza. Daca a intampinat cineva aceasta problema, mi-ar fi de ajutor o explicatie a "simptomei". 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De curand mi-am achizitionat un Passat B6 cu motorul 2.0 BMP. L-am auzit de la inceput ca troncane dar tinand cont de banii care i-am dat pe el, am zis ca merita investitia.

L-am dus la "doctor"..diagnosticul : eroare pe Mass air flow, tacheti uzati, arbore cu came uzat (la modul vizibil, cu varful camei latit), cuzineti trecuti de rosu cu urme de gripaj. La treaba, zic!

- Am cumparat arbore cu came din dezmembrari de pe un motor 2.0 BMP. Aici am un semi-semn de intrebare, pentru ca desi in ETKA am gasit codul 038109101AH, pe arborele meu nu este inscriptionat acest cod. Este alt cod + un cod de bare QR. Si zic "semi-semn de intrebare" pentru ca acelasi tip de cod l-am vazut la 3 oameni care vand asemenea arbore din dezmembrari (2 in Romania si 1 in afara). Daca a mai vazut cineva acest tip de cod pe un arbore cu came, rog feedback.

- Am cumparat tacheti..INA.

- Am cumparat cuzineti Glyco.

La treaba, zic! (din nou)

Monteaza mecanicul meu arborele cu came si tragic...cand da sa stranga fulia pe arbore, acesta nu se invarte. E teapan.

Ipoteza 1 : cuzinetii prea grosi. Am pus omu` sa imi trimita cuzinetii care erau pe masina. Arborele tot nu se invarte.

Ipoteza 2 : arborele stramb. L-am pus pe comparator..perfect drept.

Ipoteza 3 : arborele mai gros decat trebuie. L-am comparat (cu micrometru) cu cel mai "intreg" fus de pe arborele meu. Sunt la fel.

Ipoteza 4 : chiulasa stramba. La modul ca lagarele axului cu came nu ar fi aliniate. Nu am cum sa probez (inca).

Ipoteza 5 : tachetii nu sunt ce trebuie. Luati pe serie de sasiu, mentionez ca pe cutie scrie (AUDI SEAT FORD)..nu VW. Maine mecanicul o sa incerce sa roteasca arborele cu came fara a fi pusi tachetii, astfel scot din calcul si ipoteza asta.

 

Arborele vechi daca il pun inapoi, se roteste.

 

Dragi colegi, daca aveti vreo idee despre ce se intampla cu arborele cu came sau ati auzit de vre-un caz asemanator, va astept cu sugestii. Eu sincer, nu mai am nici o ipoteza.

2h4e53b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca arborele montat e cel din imagine iti spun ca nu e  OE si posibil sa nu fie compatibil la BMP.Concluzia mea la rece, e sa cauti alt ax,de BPM,BMM,BLS,BRR,BRS...etc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 10 minute am vorbit cu inca o persoana care nu a stiut sa imi spuna exact ce cod e dar mi-a spus ca "are stantat un patrat". Le fel, arbore dat jos de pe masina, pretinde ca e original.

ETKA spune ca 038109101AH se pune doar pe BLS, BVD, BMP.

 

Admitem ca nu este compatibil (ca si profil al camei), dar diametrul fusului este acelasi (masurat cu micrometrul) iar arborele este drept. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!