Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

:beer: remontat totul si rontaitul a disparut .poze nu am facut dar am inca piesa veche (pinionul) deci mai am timp .

 

PS:

Catre un moderator .

Mie-mi pare mai utila/vizibila aceasta discutie ,incepand cu primul meu post pe aceasta pagina ,in topicul despre axul pompelor de ulei ce a fost inchis .

E doar parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Sunt nou posesor de BMP si as vrea sa stiu ce inseamna erorile acestea :

 

Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb
Control Module Part Number: 1K0 815 007 BC
Component and/or Version: Standheizer 041 4303
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 21044 141 61640
VCID: 66C9AED851990C2E0EF-8033
5 Faults Found:

00664 - Fuel gauge
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 183
Reset counter: 163
Mileage: 189392 km
Time Indication: 0
Date: 2012.12.12
Time: 23:35:59

01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 38
Reset counter: 164
Time Indication: 0

02085 - Incorrect Control Module Installed
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 45
Reset counter: 164
Mileage: 195915 km
Time Indication: 0
Date: 2013.04.05
Time: 00:00:04

01489 - Over-Temp Sensor (G189)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 124
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Start
Temperature: 89.0°C
Temperature: -48.0°C
Voltage: 11.71 V

02251 - Heater Unit Locked
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 124
Time Indication: 0

 

 

Pe grupul 068 am 0.0%  187.0 si 0.0%

Cum pot verifica pe vag-com ,pe care grup , daca masina mai are dpf ?.

Va multumesc.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pb la unitatea de webasto. O deblochezi si stergi erorile. Posibil sa trebuiasca sa inlocuiesti si g189-sau sa verifici continuitatea firelor-oricum, ptr asta va trebui data jos unitatea de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde becu specific inseamna ca ai...pe 68 e cu motoru pornit sau nu ?

Pe 67 vezi presiunea inainte si dupa filtru...uita te in spatele motorului si vezi o bomba mare...daca nu este esti norocos...

Cat despre erorile de mai sus sant de pe incalzirea auxiliara...

Suna te rog si iti desenez, daca te intereaza...e mult de scris si nu pe topicul asta...

Pronet, se poate si fara.... :)

Am facut deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea imi dau seama cum poti scoate capacul cu unitatea montata. Nu ai spatiu suficient...sau poate nu m-am chinuit eu alegand varianta demontarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau coturile jos, pe laterale ai 4 agatatori...fortezi si iese...noi am reusit sa l scoatem intreg 90% :)

Taiat firele si lipit senzori noi...

Apropo...daca aveti probleme cu pompa de recirculare si stiti ca e de pe vrea lui Iliescu comandati una...la demontare siguri gasiti crocodili inauntru...a mea parca functionase cu apa de la robinet... Ca in reclamele idioate la anticalcar pt masinile de spalat... Intre rotor si carcasa era full...tapan si umflat...

Si pompa se poate schimba fara dat jos spoilerul...

Initial am vrut sa ma duc pe capul lui Excalade sa dau jos tot, dar am zis sa incercam varianta usoara...culmea e ca a mers...

Pe a mea am facut-o mai am una... Cu aia imi dau doctoratu in Termotop...daca reusesc...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Leon erorile postate de tine sunt din 2012 si 2013. De curiozitate, cați km are mașină acum? Vad ca in 2013 avea 195915km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grupul 068 am 0.0%  187.0 si 0.0%

Cum pot verifica pe vag-com ,pe care grup , daca masina mai are dpf ?.

Va multumesc.

Pune valorile de la grupurile 67 si 73

la 68 ai incarcarea filtrului cu 187 grame,conform celor de la vw la 60 grame filtrul se inlocuieste.Masina ta are km multi.Eu am incarcare 90 grame la 266 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 82, mai am una aproape la fel si amandoua au ~ 300k...tigai din 2005-2006...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanarea am facut o cu motoru pornit la relanti.

Pe aux heating am doar erori dar m am uitat pe toate grupurile sa caut eventuale probleme.

Masina are multi km,da asa e,cam 530k,cutie DSG, dar asta nu m o oprit s o cumpar.Revin la ce mi a cerut dl EEXCALADE...am printuri da nush cum sa le pun :

Grup 067  162.0 grade C   138.0 grade C   -15.30  -22.95

Grup 073   68.9l                 2550 km            3060.0

 

O am de aprox 1 luna masina si am facut cam 2000 km.Distributie,filtre,ulei schimbate.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar o chestie buna, daca nu se aprinde becu in bord ai dpf/off deja...

Inainte de a o cumpara...ai scapat de o grija...

Mai raman restul :)

Macar ai luat-o la pret bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF gaurit in urma cu aprox 2550 km

Bun.Si mai pe "limbajul meu de incepator" ce inseamna: il am fizic sau nu il am, si e on sau off ?

Dl Moog in rest sunt multumit de masina...pretul a fost de 4900 euro cu taxa nerecuperata.Mie imi place masina,mai ales ca vin de la o CorsaB 45hp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf-ul a fost gaurit fara resoftare ,adica e spart total sau partial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: 2-3 poze cu masina daca se poate. Sunt curios cum arata la km astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun pretul, daca mai are si ceva dotari...

S-ar putea sa arate bine...daca km sant facuti pe exterior , uzura e mult mai mica...caroseria este sau poate fi vopsita...pana la pretul real e loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu ma deranjeaza DPF , mai ales ca nu am nici un martor aprins in bord ,doar ce am vazut valorile alea mari si vroiam sa stiu starea lui.La atatia km nu i de mirare ca e dus DPF.

Mai degraba problema cu webasto vreau sa incerc s o rezolv pana la venirea inghetului :)

Va multumesc domnilor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au pus silicon la mufa de injectoare, silicon alb care se pune si la baia de ulei, in vw la Milano. ..au zis ca asa economisesc si EU 80 euro, ptr ca atata ma costa tot cablajul, la ce sa ma astept daca au pus silicon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ambele parti, la interior unde pleaca la injectoare si exterior unde vine prinsa in 2surubele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La interior de ce dreak ar trebui sa puna pasta !?! Chiar nu-i inteleg pe astia cu "pasta e viata mea" si o pun peste tot in cantitati de parca nu ar da bani pe ea  :tuktuk:  .Cea de la interior incearca sa o scoti sa nu "plece" prin motor . Este indeajuns sa degresezi bine suprafetele (o-ringurile mufei si gaura din chiulasa) si pus "un fir" de pasta pe oringuri inainte de montare ,daca tot pierde se schimba ;in locul o-ringului original se pun doua o-ringuri ce se gasesc in comert .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

De doua saptamani am achizitionat un passat b6 cod motor BMP.Am schimbat recent distributia iar la inspectia masinii, mecanicul mi-a aratat doua furtunase unite cu o bucata de teava.

Mi- a spus ca sunt de la racirea EGR, care e anulata, probabil ca a avut scurgeri si au ajuns gaze in instalatia de racire a masinii.

Cand a testat lichidul de racire mi-a zis ca rezista la -6 grade c.

Am inlocuit complet lichidul de racire, dar totusi am o retinere stiind ca e anulata racirea Egr.

Va rog sa-mi spuneti cat e de importanta racirea respectiva si ce rol are?.Cat de urgent ar fi sa o repar?

Am de achitat taxa si acuma nu stiu daca o sa-mi permit sa fac si racirea Egr.Mentionez ca masina are filtru de particule.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny_78

Inlocuieste racitorul de gaze.E destul de important.Raceste gazele,incalzeste antigelul.....


Gata,am inlocuit toate pinioanele,pompa ulei,suruburi,ulei.......revin cu detalii.Functioneaza perfect

post-74110-0-53070300-1445580608_thumb.j

post-74110-0-98816600-1445580616_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit si pinionul de pe arbore? Eu am pompa pe lant, am gasit o pompa modificata cu ax de 100 mm, arata ca aceea din foto care le-ai prezentat. cost 500 euro, dar nimeni pe aici prin Milano nu se baga sa schimbe acel pinion, toti imi zic sa schimb arborele cu tot , o gramada de bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE!

Iata ca se pare ca am o problema pe zi.

Azi am fost cu masina la rezolvat diverse probleme.In momentul in care am vrut sa pornesc motorul, precizez ca motorul era cald statuse oprit 3 minute, 

a pornit greu adica motorul sa invartit foarte greu, am observat si inainte ca la cald porneste foarte ciudat, adica se zguduia foarte tare masina cand pornea.

Azi in schimb parca electromotorul nu a avut suficienta forta sa invarta.

Fratele meu a patit acelasi lucru si sa dovedit a fi bateria.

Daca ati mai patit careva asa ceva va rog sa-mi spuneti care a fost solutia.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!