Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Nu putem ghici .Fa o fiagnoza si un Log in mers .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la tras greu si in suturi ai pierderi mari de presiune intre turbo si motor, poate chiar un furtun sarit/spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant? Chiar nu-mi pot da seama, se aude si cu si fara ambreiaj calcat.Se aude doar la rece, sau ma rog, doar la drumuri scurte....daca se incalzeste motorul bine si la drum la lung, nu se mai aude defel.

 

 

 

http://s.go.ro/n4nqe

Modificat de steffii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acum 3 zile am mers prin oras si la plecare de la semafor de la vreo 2500 ture am simtit cum s-a poticnit odata motorul(s-a intrerupt alimentarea  cred) de m-am speriat. Initial am crezut ca m-a lovit unul usor din spate. Dupa vreo 2 km am patit la fel. Am mers imediat la un mecanic, a conectat-o la un tester si mi-a zis ca i-a aparut ceva pe la filtrul de particule(nu stiu codul de eroare) si solutia ar fi sa ies cu masina vreo 20 km la turatia de 3000 si se rezolva. Am procedat cum mi-a spus iar cand am modificat turatia dupa vreun km mi-a dat iar in nas. In tot acest timp la bord nu s-a aprins nici un martor. Cand am ajuns acasa s-a aprins beculetul cu robinetul galben(legat de motor). Am citit pe acest forum si m-am ingrozit de cate probleme ar putea fi. Astazi am mers la reprezentanta vw din Focsani si in urma testarii mi-au sugerat sa schimb senzorul g450(la ei la reducere este 280 lei + manopera cca 100), motoras temperatura stg V158 defect, blocator coloana volan defect(imi mai dadea cate o eroare cam la 4 luni), broasca usa pasager defecta(nu se deschidea decat din inauntru cand era inchisa din telecomanda- de cand am venit de la reprezentanta vad ca se deschide si de afara). Oare sa am eu norocul sa schimb doar senzorul g450 si sa mearga ok ca inainte? merita sa schimb la reprezentanta tinand cont ca pretul e dublu? Stie careva vreun service prin Focsani de incredere ca asa sunt cel putin 10 si nu as vrea sa le iau la rand. Multumesc si ma scuzati pentru vorbaria multa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta cu senzorul G450 este o problema cunoscuta care afecteaza toate motoarele bmp. Dupa schimbare nu o sa mai ai probleme. Noul senzor este o varianta revizuita, care nu mai cedeaza in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu senzorul G450 se intinde pana in 2011....se pare ca nici senzorii noi nu sunt mai buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salaut,si eu am patit lafel...am schimbat seszorul ala si mi-a curatat valvola IGR  si a disparut martorul motor...vezi ca martorul ala nu o sa-ti dispara repede dupa o zis sau doua ...asa sa intamplat la mine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 

Salut!

In urma cu ceva timp am descoperit o scurgere de ulei in fata motorului in zona pompa-tandem - mufa injectoare. Am schimbat garnitura pompa tandem, am spalat motorul si uleiul a reaparut. Nu curge mult, e mai mult o mustire care, din cauza aerului ce trece prin radiator, se intinde pe chiulasa. V-ati mai confruntat cu o astfel de problema la motorul asta?  :(

 Stie cineva care e codul de piesa pt O-ring-ul de la mufa injectoarelor?

 

 

O-ringul de la mufa nu vine separat.Vine cu tot cablajul.Pune 2 oringuri normale in locul celui cu profil dreptunghiular.Functioneaza 100%.

 

Ma confrunt cu aceiasi problema , o singura nelamurire am ....Trebuie sa dau capacul de la chiulasa jos sa bag oringurile sau sa le fortez peste mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salaut,si eu am patit lafel...am schimbat seszorul ala si mi-a curatat valvola IGR  si a disparut martorul motor...vezi ca martorul ala nu o sa-ti dispara repede dupa o zis sau doua ...asa sa intamplat la mine

 

Dupa schimbarea senzorului G450 trebuie facuta calibrare sau eroarea va disparea din bord si totul va merge normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista optiunea dar nu trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, am nevoie de putin ajutor..am avut ghinionul ca ieri dimineata cand mergeam la servici, sa mi se opreasca motorul la masina in mers. Dupa ce s-a mai luminat afara am mers cu un coleg sa vedem daca mai porneste, dar prima data am verificat daca se alimenteaza cu motorina, si era ok. In timp ce am dat la automat el a observat furtunul de la intercooler ce merge spre egr ca se strangea, ca si cum nu ar primi aer. Am tras siguranta si am scos furtunul afara din radiatorul de intercooler dupa care am mai dat o cheie sa vad daca porneste si surpriza masina a pornit dar nu mai se tura ca inainte..de 2 zile sunt fara masina, nu gasesc ce problema are, ce optureaza aerul sau ce o fi in intercooler..daca stie cineva sau are o idee..pls help me !..multumesc anticipat

PS : motor 2.0 tdi BMP - an 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica filtru de aer,vacuumul si actuatorul turbinei , intercoolerul si elicia turbinei daca se invarte.

Ca sa faca vacuum in tubulatura inseamna ca mortorul aspira si nu are suficient aer.

Nu e nici o eroare pe engine ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Si la mine aceiasi problema,uleiul apare la o imbinare a pompei tandem ,nu unde se se prinde pe chiulasa.La un service mi s-a spus ca trebuie schimbata pompa (nu se poate inlocui garnitura aia din nu siu ce motive).Intrebarea mea e daca se poate schimba garnitura ?Am atasat o poza cu zona vinovata.

La problema cu ulei pe la pompa tandem ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura se gaseste numai OEM si costa 50lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e daca se poate schimba decat aia? nea mecanicul mi-a zis ca nu merge si trebuie schimbata toata pompa,daca era garnitura prin care se prinde de chiulasa mergea,dar asta face parte din corpul pompei.ar fi bine sa scap doar cu 50 + manopera in loc de minim 1100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca este vorba despre garnitura aflata intre pompa si chiulasa. Despre garnitura pompei nu stiu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit si eu kit-ul repectiv ,e ok.Are un coleg de vanzare 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,merci

Mai ramane de vazut unde le schimb .

Imi poti da numele colegului si un pret,sa vad daca mai ma incadrez la buget(tocmai am venit din concediu si de...s-au cam dus :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum e bine ca nu trebuie sa schimb pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala zona repectiva si dupa vezi exact  unde curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o poza mai sus.Curge pe la capacul pompei ,ala unde vine furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu rezolvarea problemei pe care am intampinato luni in drum spre serviciu..toata problema a fost furtunul din partea de jos a intercooler-ului ( la cod motor BMP, radiatorul de intercooler se baga furtunele pe diagonala, intrarea jos dreapta si iesirea stanga sus, cum te uiti la masina din fata)care era slabit din cauza vaporilor de ulei si il aspira turbo..toata afacerea ma costat 480 lei, din care 420 lei furtunul si 60 lei manopera..codul piesei este DE UTC 038131111 A..si am observat ca se mai foloseste si la motoarele de 1.9 tdi..am ramas uimit de pretul piesei care se gaseste doar OEM..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!