Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Dispare daca accelerez pana la 900 rmp,eu nu inteleg dimineata la prima ora cand o pornesc nu se aude dupa ce fac 5,6 km incepe sa se auda.....daca mai fac inca 40 km dispare complet zgomotul.am bagato si pe testar mi-a dat doua defect valvola EGR si un senzor de presiune care este deasupra la turbo valvola a fost curatata si senzorul schimbat.Mi-a dat ok testarul dar zgomotul tot se aude ...MAI NOU AM AUZIT DE LA UN PRIETEN CA POATE SA FIE POMPA TANDEM..ce ziceti??? 


volant,cat costa sa o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar volant. Te costa piesa aprox 2200 ron si manopera 300/350 ron

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un passat 2.0 bmp.am schimbat axul hexagonal de 6 din pompa de ulei..pompa fiind pe pinioane si de atunci am o vibratie la motor.vibratia este foarte accentuata la viteze intre 20..40 km/h dupa nu semai simte doar daca fortez motorul adica il turez violent. am facut greseala sa demontez pompa de ulei atunci cand am schimbat axul si cred ca nu am pus-o la punct. am mai demontat o inca odata si cu motorul pus la punct am pus echilibratoarele paralele si am montat o la loc. vibratia a mai disparut dar nu de tot. inainte tremura toata masina de parca se rupea inclusiv la relantiu dar acum apare vibratul doar cand motorul este in forta. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau instructiuni despre cum se regleaza sau cum se pune la punct pompa as fi foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat tot internetul si nu am gasit nimic..cum arata cum functioneaza..nu am gasit nici un mecanic ca stie..la reprezentanta au spus ca nu pot sa mi dea detalii..manopera 500 lei sa regleze pompa pentru un imbus care a costat pe original 22 de lei mi se pare cam mult..este o procedura care trebuie urmata sau cum.. toti spun ca au schimbat axul dar nu si cum au montat pompa inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,aia e scula(o gasesti la KS Tools),dar trebuie respectata toata procedura care o gasesti tot in acel topic .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare.pe cati mecanici am intrebat au zis ca pompa se pune direct fara nici un reglaj.sti cumva cu se numeste sau ai vreun cod ceva? sa o comand..ma gandesc ca nu e o avere..sau daca ai scula respectiva sa mi dai detalii tehnice sa o confectionez eu..nu pare cine stie ce inginerie.multumesc


aveti un link cu procedura ? m am uitat dar nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei nu are o procedura anume de montare,dar ansamblu de arbori de balansare DA .

Scula e obligatorile la motoarele cu lant.La cele cu pinioane se poate monta si fara daca motorul a fost tras la PMS, calat si ai retinut pozitia initiala.
Scuze , nu e de la KS Tools ,e de la Klann KL-0280-625 si costa aprox 120/140 ron

Data viitoare cand mai faci o reparatie rasfoieste acest forum si asigura-te ca mecanicul a mai facut opeartia respectiva.

Remontarea unui modul al arborelui de echilibrare deja rulat.doc

post-74110-0-23540300-1424598703_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer mecanicul am fost eu. din pacate cand am demontat ansamblul de echilibrare nu am tras motorul la punct sa vad in ce pozitie raman arborii de echilibrare.ulterior la montaj am tras motorul la punct, am aliniat arborii sa fie in pozitia cu contragreutatile in jos(in oiglinda) cum spune indescriere si cam atat. cand ridicat pompa am tinut de pinioane sa nu se miste si am montat o.  eu banuiesc ca nu e chiar la locul ei, poate e miscata de la punct vreun dinte sau doi pentru ca exista cea vibratie care precedet reparatiei nu exista. asta a fost la a doua montare la prima doar am pus pompa cu arborii la orizontala si atat.nu am mai tras motorul la punct. am crezut ca se dezmembreaza masina in mers atat de tare vibra.. inainte sa ma apuc de acesta inlocuire de ax m am consultat cu mai multi mecanici si au zis ca daca nu umblu la arborii de echilibrare sa le schimb mersul unul fata de celalalt nu e nici o problema si pompa se poate monta oricum..se pare ca nu e asa....pompa e pe pinioane nu pe lant si uzura nu are aproape deloc

 

problema cea mai mare este ca nu stiu in ce pozitie erau arborii cu motorul tras la punct..cu greutatile in jos? in sus? spre laterale? greutatile sunt ca niste jumatati de clopot care se invart opus una fata de cealalta

Modificat de rack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai documentatia pe pagina anterioara.Greutatile vin in partea de jos

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms,mult! o sa revin cu noutati dupa ce o sa ma duc la mecanic, cu stirea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! si eu am avut probleme cu BMP-ul meu.. Cam 5000€ in reparații in 4 ani :) având in vedere ca masina am cumparat-o cand avea 19.000 km :D . la 117.000 s-a dus axul de la pompa de ulei dar mi-a stricat si axa cu came , tacheti si altele :) in plus nu s-a aprins niciodată avertizarea in ic . Acum întrebarea mea este : avand in vedere ca lucrarea s-a facut in 2011 mi-au pus ax de 100 ? S-a schimbat pompa , s-a pus pe pinioane (era pe lanț ) si schimbat ansamblul cu contra-balans. Acum am 200.000

Am gasit si factura : codul pt ansamblu cu pompa este 03G103295AK care costa pe atunci 1127€ :))) schimbam motorul de banii astea

Modificat de casper_bdc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform etka ai ultima varianta de ansamblu arbori balansare,cel cu ax de 100mm.Ca sa te incurajez iti spun ca nici modelele noi nu sunt mai grozave,in unele cazuri defectiunile sunt mult mai costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cristi_VW

O-ringul de la mufa nu vine separat.Vine cu tot cablajul.Pune 2 oringuri normale in locul celui cu profil dreptunghiular.Functioneaza 100%.

Eexcalade o dimensiune aproximativa a acestor oringuri? Si eu am o usoara scurgere de ulei. Am comandat garnitura de la pompa tandem si urmeaza sa o schimb, numai ca dupa ce am citit aici, incept sa cred ca nu e ea de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al dai jos pe cel actual si cu el in mana mergi la un magazin de piese auto de unde alegi 2 oringuri la dimensiune aproximativa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Sper sa fie de la garnitura pompei tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna prieteni!Am o problema la passatul meu din semnatura....Cand e motorul rece porneste perfect la sfert dar cand se incalzeste putin cand dau la cheie parca nu are putere sa-l invarta "adica sa-l dea peste cap" paraca l-ar bloca ceva.

Am umblat la avans si tot la fel face!A intalnit cineva problema asta de la ce ar putea fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Un prieten a avut o problema similara...a schimbat senzor de pozitie axa cu came si s-a remediat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Breitner Colegul dany25360 spune ca motorul se invarte greu,nu ca se invarte si nu porneste,in plus acel senzor da eroare cand se strica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

korect, eu am avut aceleasi simtome si am dat jos electromotorul 

schimbat periile si curatat tot pt ca era foarte murdar la interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut detin un passat b6 2.0 tdi bmp 140cp, saptamana trecuta am avut "surpiza" masina trage greu si in suturi , ce poate  sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!