Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Nu stiu "treaba cu 1 ora ". Trebuie sa ai 12 v la rezistenta,cand e motorul rece.Nu cred ca vine cu vaselina pe filet.Codul e compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. curatare EGR se foloseste vreun spray sau se curata mecanic (carpa,etc.)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti sprayuri bune de la Valvoline, Liqui Moly, Winny s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va intereseaza senzorii de la dpf pt BMP ii am eu pe toti buni...Senzorul 3 este nou...pentru detali pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aandriesi

Daca citeai mai multe pagini ajungeai mai ieftin si mai eficient in curatarea EGR-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De citeva zile numa citesc pe forum,dar e prea multa informatie in prea scurt timp,sunt incepator ,asta e.O sa-mi dau toata silinta.

Despre EGR inca nu am inceput cu demontatul.Maine imi vin sonda si becurile.

Din cite-mi dau seama cred ca asta din chenarul galben e EGR-ul ce trebuie dat jos din cele trei suruburi ciudate si o mufa ?

Spun ciudate ca nu-s nici hexagon,nici stea....e un fel de stea cu vreo 10-12 colturi.

Am scos siguranta furtunului si am scos putin furtunul .Se vede clapeta si mi s-a parut relativ curata,ceva-ceva afumata.

Sper ca doar partea aia trebuie scoasa pt curatare. :D

 

post-22830-0-67492500-1421947134_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e clapeta cutoff,urmatorul e EGR-ul


Vezi prima pagina a acestui topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda,yupiiiii.

Multumesc baieti pt indrumari.Am sters erorile de pe motor,facut din nou scanare,totul OK.

In alta ordine de idei,azi am vb cu neamtul care avut masina zicea ca EGR si filtru de particule au fost schimbate la 170000,acum masina avind 198000.

Intr-adevar,EGR arata f bine,Maine pun poze.Multumita lui EEXCALADE am reusit sa desfac sonda cu o cheie fixa dupa ce am dat jos EGR.Greu dar a mers.Sonda a avut capacel de protectie si vaselina high temperature pe filet.

Noapte buna la toti

Modificat de aandriesi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am si eu vw.passat motor 2.0L 140 cp an fabricatie 2007 motor BMP:)) 

am un zgomot la motor cum ar fi un zarnait in zona filtrului de ulei sau chiar sub filtru nu am fost cu ea la service....

sa fiu mai explicit cand se aude zarnaitu ala pornesc masina dimineata zarnaitul nu se aude dupa ce fac aproximativ 10 km incepe sa se auda daca mai fac inca 70,79 de km  nu se mai aude 

 

a mai avut cineva probleme ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa dai jos baia de ulei si sa verifici starea pinionului intermediar de la arborii de balansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arborele ala a fost schimbat acum un an jumatre,din cauza arborelui ala nenorocit ''il mai tin si in porpagaj amintire'' am schimbat si turbo si pompa de inalte

si de ceva timb mi-a aparut zgomotul ala, masina merge perfect problema e de ce la rece nu se aude dupa ce se incazeste nitel motorul iar dupa ce se incinge bine dispare complet zgomotu ala 

sa iti dau un exemplu-cand incepe sa se auda daca il las fara sa accelerez da se se opreasca il accelerez la 3000 in scaderea la 2000g incepe sa carie

pompa de inalte turbo si arborele ala a fost schimbata la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP-ul nu are pompa de inalte,are ansamblu de arbori nu arbore....Deoarece nu stapanesti mecanica iti recomand sa faci o constatare la cineva experimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e pompa de alta presiune si am schimbat doar un arbore care duce din pompa de ulei in balansoare o sa pun o fotografie cu pompa de alta presiune si arborele care la-m schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar motoarele CR au pompa de inalta presiune, tu ai pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este am pompa tandem cand sa stricat pompa aia nu mai aveam nici frana 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 mi.am cumparat un vw passat cu motor BMP, la un schimb de ulei mi.a zis mecanicul ca am baia de ulei modificata...am dat baia de ulei jos..si surpriza...am gasit poma de ulei de 1.9. Dupa vreo 2-3 luni a inceput sa-mi bata axul cu came.

Intrebare...daca schimb axul cu came trebuie sa schimb si pompa de ulei?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. la pompa verifica presiunea,sa nu fie pusa una uzata SH.Mai verifica lantul,pinioanele si starea patinei (intinzatorul)

Pe langa ax trebuie sa schimbi tachetii si cuzinetii .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am mai postat aici despre motorul BMP pe care il detin.

As avea 2 intrebari:

 

1.Iarna la rece se aude o bataie repetitiva ca un troncanit pana se incalzeste motorul dar daca apas ambreiajul sau accelerez foarte putin (900rpm) dispare.(mentionez masina are 230k o am de la 140k si nu am schimbat volant,turbo,calculator coloana directie sau alte piese importante)

Ce poate fi? rulment placa presiune? Face asa la rece de cand o am.

 

2.La cateva franari se intareste pedala si tine frana mai greu in special in frana de motor (pe munte) sau la semafor dar isi revine in 2 3 secunde(daca accelerez sau stau).(am schimbat lichid frana la timp,placute,discuri inca nu).

Are vreo legatura cu pompa tandem nu isi face ungerea cum trebuie si nu face suficient vacuum?Mentionez ca nu consuma ulei nu am avut niciun fel de probleme cu motorul(arbore cu came,pompa ulei,etc) cu toate ca stilul de mers este agresiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. volant 2. verifica vacuum pompa tandem.


Verifica traseul de vacuum sa nu fie un furtun crapat.Daca ai avut probleme cu pompa de ulei (arbori balansare) posibil sa trebuiasca inlocuita pompa tandem.Ia bosch ca nu mai are problema cu stutul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Sper sa mai tina volantul.Ar putea ceda in mers sau se va accentua bataia la rece?La ce sa ma astept?

2.Nu am avut probleme cu pompa de ulei.

O sa verific traseul de vacuum sa vad mai intai care e si despre ce e vorba ca nu am citit nimic despre asta sa vad ce furtune si ce sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge cu volant pana cand se aude continu chiar si la cald.cand zgomotol devine accentuat sau dispare trebuie schimbata.Costa aprox 2300 ron pe LUK ,varianta de fabrica,300-350 ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     

 

salut,revin cu problema mea,vazand ca nu pot sa va explic zgomotul pe care il am la masina am zis ca un video ma ajuta sa-mi dai o idee

am fost la 5 mecanici si am auzit 5 variante,saptamana trecut dupa ce am fost la ultimul mecanic si mi-a zis ca se aude din distributie ma enesrvasem si am iesit pe autostrada sa crap motorul si surpriza am mers cu 210 km h cam 50,60 de km merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar identic dar si a mea facea la fel. Nu e de la distributie ca am schimbat-o eu. Eu am crezut ca e de la rola intinzatoare de la cureaua de accesorii si am schimbat-o si pe aia. Ultima data mi se pareaca se aude undeva on zona din spatele radiatorului. Sunetul nu era niciodata legat de ceva anume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accelereaza pana la 900 rpm . Daca zgomotul dispare e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!