Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Sa inteleg ca ar trebui sa il las acolo, dupa schimbarea chiuloasei ma duc la soft-ist sa ma lamureasca ce naibilor a facut pe acolo!

Multumesc pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul actula al chiuloasei este 038103267EX . Se potiveste de pe BMP,BMM,BJX,BSU,BVH,BRT,BMT,BRR,BRS....etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pornit masina fara evacuare si turbina montate...rezultatul: arunca stropi de ulei la greu pe toate cele 4 canale.

Am luat o chiuliasa second acelasi cod ca a mea (450 ron), cu supape si ghiduri....am curatat-o, am montat-o si iar proba fara galerie de evacuare: nu mai arunca picatura de ulei!

Azi montam restul pe masina, adica turbina+evacuare. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e clar,uleiul ajunge pe cele 4 canale de evacuare doar pe la simeringurile de la supape,lucru care l-am spus de la inceput.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Breitner

daca ai gasit vinovatul (chiulasa) si rezolvat problema ,rog a se studia-fotografa-posta aceste defecte ale chiulasei ;nu se stie ....dar nu toti intalnim asa defecte si poate ne mai documentam si noi  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e chiulasa.Cum se poate fisura in asa fel sa bage ulei in toate patru  camere de ardere dar prin acele fisuri sa nu intre compresia in motor ??? Numai pe la simeringuri supape poate intra uleiul cand se deschid si nu poate intra presiunea in motor ca sunt inchise in momentul detonarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin mai devreme am terminat de montat turbina, evacuare etc...nu mai scoate gram de fum! De pe chiulasa veche nu am mai demontat supapele (lipsa de timp) sa vedem exact ce se intampla de arunca ulei in nestire. O sa vb cu mecanicu cand are timp sa desfaca pt ca si eu sunt fff curios. chiulasa nu are absolut nici-o crapatura...decat sa vb prostii, mai bine astept si revin cu postare si o sa fac si poze.

Data trecuta, cand am umblat la chiulasa, am schimbat semeringurile dar nu am schimbat ghidurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

cam asta spuneam si eu in postul #284 ,de asta sunt asa curios .

"logica mea" spune ca indiferent cata uzura au ghidurile de supapa ,mai ales ca au fost puse semeringuri noi ,pistonul la un diesel nu poate "aspira" ulei (in cantitati mari ,sa fumeze mult ca in cazul colegului)  pe la ghiduri deoarece in galeria de admisie nu este depresiune (vacuum), in cazul nostru fiind si motor turbo ->presiune .  :tuktuk:

astept rezultate  :icon_bounce:

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,si eu sunt curios care a fost problema.Motorul are tacheti hidraulici care functioneaza sub presiune de ulei. Sub tacheti se formeaza presiune la apasarea camei axului,atunci totul depinde de simeringurile de la supape care costa de la 3 ron bucata .Nu-mi sunt straine cazurile in care piesele comandate dupa seria caroserie nu sunt cele care ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca injectoarele de pe motoarele BMP sunt foarte rezistente,cred ca sunt exact pentru Romania.Motorina din imagine e scoasa dintr-un  Passat B6 BMP al unui coleg de pe forum.Daca era CR.......

post-74110-0-03607600-1421574581_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e aia frate? Refuz sa cred ca a luat de la pompa. E mal!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet

E din sistemul de injectie (filtru,pompa tandem,circuit injectoare).Motorina e de la difereite statii ,Petrom,Luk...etc. Deci BMP-ul merge cu orice alimentezi :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul era curat? Ma ganesc la depuneri serioase. Din pompa de la statie mi-e greu sa cred ca poate curge asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la pompa 120% .Rezervorul era plin,nu ne-am putut uita.

Am lasat sa se depuna mizeria la fundul rezervorului aprox 3 ore dupa care venea motorina tulbure,dar curata.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E motorina proasta la pompe.In ultima luna am schimbat 9 filtre si 2 pompe de amorsare la o autoutilitara din cauza apei care inghetase in ele.Motorina de la Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul alimentez numai de la Petrom sau Omv. Nu am avut niciodata pb. Mereu filtrul era curat. Sper sa nu fie luata ca reclama. De ce nu se duce sa reclame respectiva statie? Direct pe site-ul companiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne ramane decat sa ne bazam pe noroc.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Stie cineva corespondenta pinilor din mufa sondei lambda la motor BMP,3c5 2.0 TDI 140cp din 2006?

Diagnoza zice ca am o pb la B1S1 si as fi vrut sa ma asigur ca sunt bune contactele in mufa si eventual masuratori ale sondei daca se pot face.

Cam asta-i mesajul:

 008785 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Negative Lead 

               P2251 - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 197187 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.08.31
                    Time: 22:10:25
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 819 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Mass Air / Rev.: 230.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 10000001
 
004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
               P1116 - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 197195 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.08.31
                    Time: 01:37:02
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Mass Air / Rev.: 405.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 11001001
 

Readiness: 1 2 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul pana la mufa si de la mufa la ECU.Daca totul e ok trebuie sa schimbi sonda.Se pare ca incalzirea sondei Z19 are circuitul deschis,ori de la cablaj ori e arsa

Lambda probe.pdf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aseara am reusit sa gasesc sonda si cu un endoscop sa-i fac chir si poza la serie.

post-22830-0-73558100-1421743000_thumb.p

post-22830-0-70187900-1421742921_thumb.p

 

Poate ajuta si pe altii care nu stiu pe unde se afla aceasta sonda (eu nu stiam) si am gasit citeva poze de ajutor.

Mentionez ca e valabil pt modelul 3c motor BMP nu stiu celelalte.

Daca undeva gresesc ,cunoscatorii sa ma corecteze,in felul asta vreau sa ma si asigur ca ce am gasit eu e corect.

 

post-22830-0-25203500-1421743614_thumb.j

post-22830-0-26956300-1421743622_thumb.j

post-22830-0-59870700-1421743637_thumb.j

Modificat de aandriesi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,e o pozitie acceptabila,nu ai de demontat o groaza de chestii sa ajungi la ea.Unde gasesc o cheie speciala?Ma indoiesc ca o sa iasa usor...

Acum intrebare de baraj ( pt. mine ) ...unde e ECU?Si continuarea intrebarii,ca sa verific conductorii pina la ECU ar trebui sa scot mufa din ECU.Prin scoaterea mufei nu se intampla nimic?Ma refer la pierderi de sincronizari,sau alte chestii  si apoi sa ... :tuktuk:

Din schema pusa de tine EEXCALADE reiese ca intre diferiti pini ai sondei ar trebui sa iasa cam urmatoarele:

3-4 rezistenta foarte mica ceva de ordinul ohmilor

1-5 continuitate

1-2 rezistenta de ....nu stiu cit

2-6 tensiune 0-0,9 V in fct. de cit de fierbinte ar fi sonda

si cam atit,restul nimic.

Iar pe mufa spre ECU pe pinii 3-4 ar trebui sa fie 12 V?

Modificat de aandriesi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate demonta cu cheie fixa daca demontezi EGR-ul ,ocazie cu care ai faci o curatare.ECU se afla sub plasticul de la stergatoare.Inainte de a deconecta ECU se scoate borna minus de la baterie.La sonda asta firele sunt groase si rezistente termic,90% e dusa sonda,dar la ce pret are merita sa verifici cablajul.La inlociurea sondei pe filetul acesteia se pune vaselina High Temperature.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabila treaba cu 1 ora inainte de reconectarea acumulatorului?

As verifica si conductorii pt ca pe nu mai stiu care pini de pe mufa spre ECU am gasit o tensiune de vreo 8,5 V.Pe pinii pt incalzire sonda nu ar trebui sa fie 12 V cu contactul pus?

Sonda noua ar trebui sa aiba ceva vaselina pe filet cred...

Am gasit asta,crezi ca e buna vis-a-vis de sonda din pozele mele?

https://www.pieseautoshop.ro/articol/1259429/sonda_lambda.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!