Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Obligatoriu iti trebuie norma 507.00 . Dar asta nu iti rezolva problema. Personal as scoate turbina ,unit turul cu returul de ulei si pornit motorul . Daca nu da fum alb , e de la turbina , daca da ,trebuie verificate garniturile de la supape si in ultimul rand chiulasa.Esti sigur ca distributia e pusa corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc asta maine la service. Merci de sfatur!

Banuiesc ca distributia e pusa corect, ca mecanicu asta a montat destule si la alti cunoscuti si nu am auzit de la vreunu ca ar avea probleme...totusi, cum as putea sa verific? Daca ar fi decalata cu un dinte, ar arunca ulei pe evacuarea chiuloasei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ,unit turul cu returul de ulei si pornit motorul .

:nono:

solutia e : blocat turul (iar returul poate ramane si deschis) 

 

unirea turului de ulei cu returul (in functie de uzura motorului ,uzura pompei de ulei ,tipului de ulei ,temp uleiului ,...) poate duce la o scadere a presiunii in instalatia de ungere apropiata de 0 .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect floro_st205,dar pt o proba,la relanti,garantez ca o sa aiba suficienta presiune.Oricum e mai simpla varianta ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca cei din service nu vor sa porneasca masina fara turbina montata...mi-au mai spus ca poate sa fie filtru de particule infundat si posibil sa fie ulei din aceasta cauza, dar in principal cica din chiulasa ar fi treaba cu acest consum mare de ulei...le spun sa puna si testeru'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o zi pierduta si bani aruncati pt montat/demontat turbina. Concluzia lor e ca din motor sau chiulasa provine cauza! Nici ju stiu ce sa mai fac...sa cumpar motor complet sau sa incerc intai o chiulasa si apoi alt bloc motor!!! Am remarcat ca nu au strans un furtun bine si cand i-am dat putin mai tare acceleratie a intrat in "limp mode" + ca se aude un suierat cand accelerez ca sicand ar da in aer presiune... Rog sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai scos turbina,ai pornit si tot scoate fum? Deci uleiul iti intra in ardere de scoate fum.Uleiul poate ajunge in camera de ardere pe la simeringurile de la supape,pe la segmeti sau chiulasa (garnitura) montata gresit,ovalizata,fisurata. Dupa mine asta e ordinea verificarilor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema cu suieraul...ii sarise un furtun rosu care intra la turbina si nici nu tragea bine masina!

Scoate fum la greu...in schimb, turbina trage bine si motorul baga "materiale", i-am dat o forja si imi place cum merge...nu creaza presiune in baia de ulei dupa cum am mai spus.

Dupa cum spui, uleiul ajunge cumva in camera de ardere...parerea mea e ca blocul motor e ok, semeringurile de la supape le-am schimbat...

Banuiesc chiulasa...a fost rectificata anul trecut in luna octombrie (are data inscriptionata pe chiulasa) si probabil ca de atunci au aparut problemele, talentatii aia nu i-au dat de cap sau nu au vrut sa mai investeasca si au vandut-o fara sa spuna ce probleme are masina! La acea data,

fostul proprietar inca nu cumparase masina...a cumparat-o prin noiembrie sin decembrie a facut actele! Deci a fost vanduta in cunostinta de cauza...adica manevrata de vanzare!!!

Am vorbit cu cineva de o chiulasa (un apropiat care se jura ca e fara probleme!), o da ieftin, poate apuc sa o montez anu acesta!!! Va tin tin la curent, daca aveti ceva recomadari in sensul...ce ar trebui sa verific la aceasta chiulasa, sunt binevenite!

Multumiri pentru sfaturile de pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caile pe unde poate ajunge uleiul in camera de ardere le-a explicat EEXCALADE .

- semeringurile de supape le-as exclude din cauza consumului excesiv si absenta presiunii in blocul motor 

- chiulasa ....nu stiu ... dar i-mi pare dificil sa aiba o crapatura sa poata "distribui" ulei in toti cilindrii ,mai repede as controla "ceva" pe la garnitura (cum zice si EEXCALADE ,montaj gresit ,deteriorari ,...)

- segmentii - daca tot dai jos chiulasa ,inainte de a cumpara alta ,cu o ora de munca in plus poti scoate si un piston ,doua ,sa controlezi starea segmentilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringurile la supape sunt noi, insa nu am schimbat si ghidurile.

Segmentii pe pistoane sunt schimbati.

Garnitura de chiulasa nu cred ca s-a deteriorat, pentru ca nici cea veche nu avea nimic (arsa/crapata etc.) cand am demontat chiulasa...si era acelasi fum! chiulasa e rectificata si asta ma pune pe ganduri...

Daca si cu noua chiulasa da acelasi fum (sper ca nu!!!), atunci iau si bloc motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde poate intra ulei in camera de ardere dar nu iese presiunea prin acel loc??? O fisura nu e unisens !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce ar putea fi? Bloc motor? Vad ca a inceput sa scoata din ce in ce mai mult fum...spectacol total cand ies pe strada!!! O sa urmaresc atent si nivelul antigelului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge cu ea pana nu remediezi problema.Faci DPF-ul praf,daca nu e deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf-ul e anulat din soft cred...la tester precizeaza incarcare 0% dar nici un alt parametru (temperatura, presiune etc) nu se afiseaza!!! Filtru fizic este pe masina, dar cred ca o sa-l scot si pun o teava goala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

Va rog sa imi spuneti si mie ce cod de chiulasa ar trebui sa am pentru motorul meu.

Actual, chiulasa mea are cod: "038 103 373 R". Din ce am gasit pe net, acest cod este pentru motoarele de 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

se potriveste chiulasa..Dar vezi ca axul cu came difera la motoarele cu DPF !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. In week o sa demontez chiulasa si o sa testez alta (de la dezmembrari) care are acelasi cod. O iau echipata dar fara axa cu came si pompe duze.

Despre axa cu came am citit ca ar trebui sa fie cod "038 109 101 AH" - o sa vad ce cod are axa mea tot in week...puteti confirma ca acesta e codul corect?

Imi puteti spune cum se poate verifica uzura camasilor, tinand cont ca nu am scule dedicate (auzisem de "bloc comparator" sau ceva de genu'). Daca este bloc motor ovalizat/fisurat cum as putea sa verific?

O alta chestie...daca filtrul de particule este infundat (la mine e anulat soft, dar fizic nu inca), ce simptome ar trebui sa aiba motorul? Presiunea mai mare pe evacuare cum ar afecta modul de functionare al motorului?

Ce ar mai trebui sa verific pentru a depista consumul mare de ulei si negura pe care o las in urma mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

adica ai dpf off din soft si mai ai inca filtrul pe masina???Poi o sa ti-l infunde si ti se va opri masina pe strada...Si eu am dpf off dar am filtru gol!

Nu pot sa iti comfirm exact codul axului cu came dar stiu 100% ca nu se potriveste de la un diesel fara dpf la unul cu dpf...Camele au un profil ascutit daca nu il mai au si s-au rotuzit atunci este pb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate Dpf-ul de pe masina si poti pune orice ax cu came de 1.9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In week am sa scot filtrul de particule si fizic...

Despre axa cu came:

- o sa vad ce cod are dupa demontare, si o sa postez

- in cazul in care nu este pentru modelul diesel cu dpf, rezulta alti bani, alta distractie; in acest caz, ce simptome ar avea motorul? se poate explica consumul mare de ulei din acest motiv?

- daca este pentru modelul diesel cu dpf, dar este uzata...s-ar explica consumul mare de ulei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pagina 6 gasesti codul axului.

Cand DPF-ul e full masina nu se accelereaza nici  pana la 3000 rpm. (pe loc )

Eliminarea DPF-ului are si parti negative:

1. Creste consumul

2. Se elimina catalizatorul si o sa ai fum negru ( trebuie pus unul universal ,costa aprox 250 euro)

3. Resoftare e inprecisa  deoarece nu se cunosc parametrii motorului ,BPM-ul nu s-a facut decat cu DPF. (costa aprox 300-400 euro)

4. Posibil sa treci ITP-ul doar cu atentie....

5. Miros de gaze accentuat

6. Daca lasi cutia goala o sa ai zgomot de toba la turatii,si mers constant .

...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii!

Am tot citit despre DPF-ul asta si majoritatea au renuntat la el!

Nu stiu care ar fi starea actuala a DPF-ului la cat ulei a intrat in el + ca nu s-a mai facut regenerarea de cand a fost anulat din soft!

Cand am fost cu masina ultima data in service, spunea un mecanic ca suna cam a gol catalizatoru si e posibil sa fie distrus.

Eu sper sa rezolv problema consumului de ulei si a fumului!

Pentru lucrarile din week aveam in vedere: 

- schimbat chiulasa;

- eliminare DPF-ul fizic! - aici m-ai pus pe ganduri serios!!! Dau cu banu: ori eliminare fizica DPF (ce o mai fi de el) ori resoftare pentru DPF activ!

O sa fac si schimbul de ulei (o sa utilizez tot Liqui Moly TOPTEC 4200 - 5W30); motorina nu pun de la orice producator!

Sa vad eu cum functioneaza masina asa...daca nu sunt multumit, bag iar mana in buzunar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca DPF-ul e anulat din soft? Nu se aprinde martorul din bord  cand pui contactul? Vezi presiunea diferentiala la grupul 67,3.Vezi incarcarea  la grupul 68,1. Scoate mufa de la G450 si vezi daca da eroare. 

Tevile de esapament sunt curate sau murdare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o verificare cu DELPHY (nu stiu pe nimeni cu VAGCOM in Ploiesti), referitor la DPF imi indica doar presiune diferentiala zero; nici un alt parametru (temperatura, si parca mai era un senzor...de oxigen sau nu stiu ce pentru indicare "incarcare"!!!).

Cand pun contactul la masina, martorul DPF se aprinde si apoi se stinge... inainte sa pornesc masina!

Esapamentul este "uleios", cam murdar...dar fumul tot iese in cantitati deosebit de mari!! Sa fie semn ca nu e infundat DPF-ul???

In treapta 1, parca nu prea are putere masina...in sensul ca o turez dar se accelereaza cu intarziere!

Am sa incerc sa scot mufa de la G450 sa vad daca da eroare.

Cert este ca trebuie sa ajung la soft-ist sa vad ce balarii mi-a facut pe acolo...ca nu am stat langa el cand a umblat la soft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul limiteaza fumul.Ocupa-te la sfarsit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!