Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Eu voi rezolva problema specifica pompei de ulei prin inlocuire cu set nou de la 1.9TDI.Voi revenii curand cu feedback dupa ce se va face operatiunea..

de ce set nou? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pt mine e indicatia, eu stiu ce inseamna. Eram curios de ce alege sa puna piese noi cind exista si varianta SH :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine da piese dintr-un motor bun? In plus,rar vad pinioane,lant si patina bune, SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ma gindesc la unii carora le ies biele prin bloc... etc.

Nu te contrazic, ai mai multa experienta, dar si cel care s-a ocupat de masina asta mi-a zis cit ma costa piesele de la un anumit nene (il stie, o avea intelegere, etc.) daca ma bate gindul sa fac transplantul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

Va rog sa ma ajutati in depistarea urmatoarei probleme: papa ulei la greu si scoate fum!!! 1litru la 300km!!!

Precizez ca am achizitionat masina (de ~4 luni) cu buna stiinta si informat de proprietar (care nu avea bani sa bage in masina) ca papa ulei si scoate fum!

 

Nu cunosc prea multe despre masini, de aceea va rog sa aveti indurare fata de limbajul folosit :-)

De cand am achizitionat masina  am schimbat: lant+patina la pompa ulei, segmentare motor, semeringuri la supape, kit turbina, distributie , oring-uri+garnituri pompe duze.

Am curatat EGR-ul si galeria de admisie aer, verificat furtune/circuit tur-retur ulei la turbina si sunt ok.

Nu am identificat niciun furtun crapat, in intercooler nu era gram de ulei (folosesc ulei TOPTEC 4200 LIQUI MOLY 5W30), filtru de particule imi arata incarcare zero la tester, pe la capacul de la culbutori nu arunca ulei (a scos mecanicu un furtun si a tinut mana o perioada sa vada daca arunca ulei pe acolo), in schimb erau ulei pe galeria de admisie.

 

Nu am erori la la tester, nu se aprinde niciun bec in bord, dar la ultimul test (program DELPHI 2013) am identificat urmatoarele:

 - temperatura combustibilului indica ~102 grade C (atat trebuie sa fie??) cu toate ca tineam mana pe acel furtun fara probleme, iar temperatura lichid de racire era 92 grade C si chiar nu puteai sa tii mana pe el!!! 

 - nu imi indica temperatura de pe evacuare gaze (filtru DPF) la tester!!!

 - Syncro angle era -0.6 (din ce am inteles ar trebui sa fie intre -1.5 si -2.5), dar nu cred ca e vreo problema.

Toate astea nu cred ca au vreo treaba cu consumul de ulei!

 

Am depistat ca trebuie sa schimb garnitura la pompa tandem (week acesta ma ocup...).

La accelerare brusca, am un oarecare "lag", in sensul ca se tureaza dar nu "se infige" mai repede in mers (nu are "sprint"!).

 

Din banuiala mecanicului, cica ar fi din cauza turbinei...presupune ca nu au montat/schimbat kit-ul complet (la o firma de reparatii turbine din Ploiesti)...cu toate ca masina tragea bine si inainte, iar cei din service mi-au spus ca nu prea avea joc la lagar!!! (ce or fi schimbat, D-zeu cu mila, ca nu am stat langa ei si nici piesele vechi nu mi le-au dat sa le vad). Fum mult si consum ulei aveam si inainte de schimbarea kit-ului.

 

Astept cu mare nerabdare solutii, ca sunt disperat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-ai spus ce culoare are fumul.

Temp combustilbil prea mare .Pe vremea asta atinge 60-70 grade.

Daca nu merge un senzorul de temp de la dpf nu se face regenerara si posibil ca filtru sa fie infundat rau.cate grame are la incarcare. Vezi Grup 68,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum albastrui. Precizez ca nu pierd antigel.

Am dat comanda de un nou senzor de temperatura, astazi sau maine il montez!

Din ce am vazut pe soft DELPHY, arata incarcare "0%"...atat...nu se indica niciun alt parametru (cel putin asta am retinut)....o sa ma duc din nou astazi la soft-ist sa vad ce alte optiuni mai are in program.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 1L la 300km ar trebui sa ai fum alb nu albastru  :tuktuk:

- daca ar "papa" ulei de la turbo ar trebui sa ai admisia si evacuarea pilna cu ulei + fum alb abundent

- epuratorul ? scotand tubul din capacul de culbutori pe acolo ar trebui sa "sufle" gaze de carter

- pompa tandem baga uleiul in motorina . scoti o monstra de motorina si vezi ce culoare are .   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Pai e cam spectacol in urma mea, in sensul ca las fum la greu! De asta ma gandeam ca nu au schimbat kit-ul de turbo si sa maduc iar in service...din cauza ca fac naveta zilnic Ploiesti-Bucuresti stau rau cu timpul.

- cu motorul pornit, a scos un mecanic un furtun de la capac culbutori si cica nu da ulei pe acolo, dar pe furtun se vad urme de ulei.

- exista posibilitatea sa bage ulei in motorina pe la pompa tandem? Cum pot verifica? Uleiul e negru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 "furtunul de la capacul chiulasa" (iesirea filtrului epurator)

pe acolo nu trebuie sa scuipe ulei (desi mai scapa cate o picatura) dar trebuie sa iasa gazele de carter iar daca nu ies gazele de carter (epurator infundat) se creeaza o suprapresiune in blocul motor care forteaza uleiul sa iasa pe "undeva" (lagare turbina ,semeringuri ) ,o parte "il mananca" motorul ,o parte pierderi pe la garnituri si semeringuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...maine sper sa aibe mecanicu timp sa verifice cele precizate de tine. Am inteles si treaba cu pompa tandem...ca trebuie sa vad culoarea motorinei, initial intelesesem de cea a uleiului.

Multumesc pentru informatii! O sa revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat mostra de motorina de pe conducta cu senzorul de temperatura (care imi indica 103 grage C in functionare motor) si are culoare ok...galbena, curata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

103 grade e mult pt perioada asta.Temp mare pe retur iti scade cantitatea de motorina injectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat senzor de temperatura, sper sa il montez astazi. Dupa aceea o sa pun tester sa vad ce temperatura indica. In cazul in care e tot asa mare, o sa comand kit pentru pompa tandem... am inteles ca pe acolo poate sa intre ulei in motorina, cu toate ca motorina e curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in motorina nu cred ca iti intra pe la pompa tandem..In cel mai rau caz iti intra motorina in ulei .Presiunea uleiului mult mai mica decat cea a motorinei.

Cred ca pierzi ulei pe la axul turbinei. Deconecteaza DPF-ul de turbina si vezi daca scoate fum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 litru de ulei la 300 km e foarte mult . Daca pierdeai cantitatea asta doar pe la turbina ....era ceata in oras.

Mai simplu ,dupa ce e motorul cald scoate furtunul gros de la G 450. Porneste si vezi ce fum da la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi senzorul de temperatura, dar saptamana viitoare ma duc la un mecanic care are vagcom.

Chiar e ceata in oras dupa ce trec eu...cand opresc la semafor bag capu sub volan de rusine...m-a claxonat un tip in trafic, a dat geamu in jos si mi-a zis ca poluez orasu + sa-mi repar turbina!!! Luni ma duc la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: pai la cat e de poluat Ploiestiul de la rafinarie, cred ca esti mic copil :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi senzorul de temperatura, dar saptamana viitoare ma duc la un mecanic care are vagcom.

Chiar e ceata in oras dupa ce trec eu...cand opresc la semafor bag capu sub volan de rusine...m-a claxonat un tip in trafic, a dat geamu in jos si mi-a zis ca poluez orasu + sa-mi repar turbina!!! Luni ma duc la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name="EEXCALADE"

Temp combustilbil prea mare .Pe vremea asta atinge 60-70 grade.

In ce bloc de masura e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e turbina, conform testelor efectuate pe banc de lucru! Nu a iesit ulei pe nicaieri. In schimb, pe galeria de evacuare a chiuloasei sunt urme de ulei pe toate cele 4 gauri.

Am efectuat si un "test" cu un balon montat in locul jojei de ulei (in caz ca ar scapa compresia) dar balonul nu s-a umflat, rezultand ca este ok!

Din ce spun cei din service, maine sa incercam sa pornim masina fara turbina si se vedem daca da ulei pe cele patru gauri de pe chiulasa...in caz ca da, cica ar trebui schimbata chiulasa ca ar fi fisurata!!! Cand s-a facut segmentarea, eu am curatat/spalat chiulasa si nu am remarcat nici o zgarietura macar, dar cica poate fi fisurata si nu este vizibil acest lucru!!!Precizez ca nivelul antigelului este neclintit, nu am completat nici un strop!

O iau cu capu rau rau rau!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se da chiulasa jos se fac scaunele la supape si se inlocuiesc semeringurile . Daca nu perzi pe la turbina ,poti pierde si pe la aceste semeringuri.

Am avut turbina testata pe banc care a tinut mai putin de 30 km. Am avut turbina facuta la Suceava care a tinut 1 luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus semeringuri noi, iar supapele le-a "curatat/refacut" cu o pasta abraziva...nu stiu sa explic mai clar.

Ma gandeam sa schimb uleiul, macar pt o perioada, si sa incerc un 5W40 de la Liqui Moly (Toptec 4100)...la BMP-uri am vazut pe mai multe site-uri recomandari diverse la uleiuri...ar trebui doar 5W30 cu norma 507? Ca 5W40 nu am gasit nimic cu norma 507.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!