Jump to content

Aditivi Motorina


voinea
 Share

Postare recomandată

LA CR mare atentie cu acesti aditivi,(pompa de inalte isi face ungerea cu motorina).

Si la aditivii de curatare  mare atentie ....ca toata mizeria de pe traseu se opreste in duzele injectoarelor.

O spalare a rezervorului face mai mult decar orice aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ! Din experiența  voastră este bine sa utilizam diesel purge de la L.Molly  prin conectare tur retur la doza de 500ml . Văd ca se recomanda la fiecare schimbare de filtru de motorina . Voi ce spuneți?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai probleme,nu folosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

M-am apucat recent să bag în motorina Adizol produs în Ucraina. Se vinde pe emag dar am făcut comanda pe site la ei pentru că este mai ieftin. Se folosește în doze infime gen 1ml pentru 50 litri. Pe prospect scrie că face multe... Ar fi bine să fie măcar 50% adevărat. Nu am făcut decât câteva sute de kilometri și prima impresie este că am în rezervor o motorină de calitate.

Nu este placebo, mașina chiar reacționează la chestia asta transparentă care miroase a oțet. Am folosit acum o luna Super Diesel Additiv de la Liqui Moly și mi-a plăcut foarte mult cum a mers mașina. Parcă am băgat din nou aditiv de la Liqui Moly. Ei zic că în 2500 km își instalează complet efectul. Am băgat și în ulei, încă nu mă pot pronunța. Cât despre despre economie nu am sesizat nici o îmbunătățire. Mai aștept, oricum, ceva, ceva tot face pentru că îmi place cum merge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce minune sa faca 1 ml. de aditiv in 50l de carburant, sunt sceptic, cred ca este gresita proportia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este ce trebuie este corect. Ai văzut vreodată cum aditiveaza un tanc de carburant? Toarnă dintr-o sticluță...cred că tot proporția aia o au și la rafinărie. Pe vremuri când făceau rost ai mei de benzina de la camioanele Carpați/Bucegi tot cu mililitrii puneau tetraetil de plumb pentru că benzina era de 75 octane. Și mergea foarte bine.

Deocamdată sunt încă în teste, nu mă pot pronunța în totalitate. Nu știu nici efectele pe termen lung, ajută, strică... Deocamdată pot spune că merge mișto, lucru confirmat și de soție iar asta înseamnă mult. 

Vă rog să îmi spuneți și mie ce parametri trebuie să verific cu VCDS-ul pentru a monitoriza dacă chiar își face treaba sau nu! Pe mine partea de lubrifiere a injecției și curățenia pe care o promit m-au făcut să îmi iau inima în dinți și să încerc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tetraetil de plumb am folosit si eu dar se punea 30ml la un rezervor, 1ml mi se pare o gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial așa am zis și eu. Dacă am rezultate le împărtășesc cu voi, dacă o dau in bara o să vă cer ajutorul!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

Revin cu impresii despre Adizol. Țin să precizez că nu am de-a face cu comercializarea acestui produs. Nici măcar nu pot spune că sunt mulțumit pentru că pe de o parte sunt foarte încântat pe de altă parte mă neliniștesc niște chestii.

Sunt foarte încântat că mașina trage foarte bine. O face arderea mai bună dar trage de rupe. Nu exagerez, are putere semnificativ crescută în zona 1500-2000 de ture. Se tureaza mult mai ușor! Nu pot spune despre economie pentru că chiar o fugăresc. Pentru că mașina o am din noiembrie pot spune că și vremea caldă are un rol. Deci nu mă pronunț legat de consum.

Partea cu lubrifierea... m-am plâns în aria dedicată de ronțăit de injectoare, de zgomote la rece. Oarecum am reușit să le ameliorez cu Liqui Moly Diesel Schmier Additive. Inițial am crezut că le rezolv cu Adizol și tot alimentând am ajuns să am în rezervor doar motorină curată și Adizol. Mașina a revenit la vechile obiceiuri și este la fel de zgomotoasă ca atunci când alimentam cu motorină simplă (în weekend pun Ecto de la LUKOIL). Am vorbit cu cei care îl comercializează și în mail mi-au scris:

Am reusit sa vb cu Valeriy Maximenko care, după ce i-am prezentat problema, mi-a comunicat următoarele:

1. După 1000 km parcursi ar fi trebuit ca efectul lubrifierii să apară.

2. Poate dl Trofin nu a dozat corect 1 ml/ 50 litri motorină?

3. Maximenko mai afirmă ca doazajul de 2 ml T-6/ 100 litri motorină este mai cu seama prevăzut pentru motorina de proastă calitate asa cum e in Ucraina, în timp ce în România unde motorina este calitativă el îi recomandă dlui Trofin sa practice dozajul de 0,9 ml/ 50 litri sau 18 ml/ o tonă  motorină. 

4. Maximenko mai sustine ca pentru lubrifierea injectoarelor nu mai are nevoie de nimic în plus. T-6 îi este suficient cu vârf și îndesat.

Am inceput sa monitorizez cu VCDS-ul injectoarele, încărcarea DPF-ului.

Îmi place la nebunie cum trage, dacă nu ar ronțăi injectoarele în sarcină aș fi super fericit.

Încă o dată vă rog să îmi spuneți ce să mai monitorizez.

Dacă subiectul prezintă interes poate un moderator îmi pune posturile intr-un topic separat. Weekend-ul viitor pun iar VCDS-ul pun și printuri să vedem dacă sunt diferențe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare documentandu-ma despre acesti aditivi, am vazut si pareri pro/contra insa mi-a atras colegul de mai sus "Eexcalade" legat la motoarele CR cu utilizarea acestost aditivi. Detin un G5Plus 07' cu DPF, 2.0 BMM la activ are 212mii Km.. Eu gandesc sa utilizez motorina de "calitate" (ex: maxxmotion,Efix+). Dar as vrea sa utilizez pentru filtrul de particulare aditivi, si daca este sigur?!

Modificat de MrSolomon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

Am folosit eu de la Liqui Moly Dpf Protector. S-a schimbat sunetul motorului și parcă mergea mai nașpa. Am văzut că a făcut regenerare destul de repede dar am citit că nu ajută la eliminarea cenușii de ulei. La jumătatea rezervorului am completat cu motorină bună și și-a schimbat sunetul în mai bine. Regenerarea văd că o face în weekend când ies afară din oraș. Nu cred că are rost să îl mai folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit la Cora aditiv Techron D Concentrate Diesel Fuel System Cleaner, cu 28.75 lei. Cum e prima data cand gasesc la Cluj aditiv Techron, l-am cumparat caci tineam minte ca se zicea pe forum ca ar fi bun.

20170701_135212.thumb.jpg.2f72502aa09b3b8d6da8d0ed191d86bd.jpg

Nu am probleme cu injectoarele si masina are doar 112.000 km, dar cum nu mai am mult pana la schimbul de ulei, ma gandeam sa-l folosesc asa preventiv. Dupa ce am citit ce scrie pe pliantul lipit de sticla, sunt cam un dubiu: 

Quote

This is a high strength formulation. If in any doubt please consult a professional/service technician prior to use.

20170701_131439.thumb.jpg.c5dcd5cd4527a0a6d6c30e591bb1f0dc.jpg

Cum zicea si colegul @EEXCALADE, mi-e sa nu imi bage toata murdaria de pe traseu in injectoare....si sa fac mai mult rau decat bine. O singura data am mai folosit aditiv Sonax acum 3 ani, dar nu am simtit nici o diferenta. Cred ca o sa-l returnez...sa nu ma leg la cap daca nu ma doare :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu M ciudat mod de a decide o achiziție, și concluzia ta ulterioară este bineînțeles la fel. Folosirea aditivilor reprezintă o metodă de prevenire, bineînțeles că nenea mecanicu, chiar dacă are clienți de nu face față o să îți spună că să nu care cumva să bagi, lasă, ce dacă te milogești și tu pentru a-ti face loc în programul lui foarte încărcat! Al meu mecanic îmi vine să dau cu el de pământ când am aflat că bagă la mașina lui ulei 2 t în motorină și mie îmi îndruga povești că face și drege și să nu care cumva să mă gândesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Trofin Liviu Nu putem compara aditivii cu 2t-ul ,au propietati mult diferite 

@Laurentiu M Rezervoarele nu sunt deloc curate ,ca sa nu dezloci mizeria iti recomand urmatoarea curatare (daca e necesar )

 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Între 2004 și 2008 am avut o Solenza diesel. Săraca nu a văzut benzinăria decât de două ori în perioada aceasta pentru că băgam de unde nimereream. Atunci foloseam cu înverșunare Metabond recomandat la vremea aceea de un prieten, profesor la o facultate de profil auto (atunci chiar era bun). În fine, am dat rezervorul jos pentru că tot găseam filtrul plin cu mizerie și am muncit degeaba pentru că mare lucru nu am găsit. Am vândut mașina unei doamne cu 140000 km parcurși, care a încăput pe mâna unor mecanici care au convins-o că tot ceea ce îi făcusem eu era greșit. Doi ani mai târziu, deși alimentase doar de la benzinărie, a rămas în concediu cu mașina pe dreapta. Mizerie multă în rezervor, filtrul era înfundat, rezervorul a trebuit dat jos și curățat. A vorbit tanti cu mine, a început să pună Metabond, am învățat-o să schimbe singura filtrul de motorina pentru a face operațiunea cât mai des și merge și în ziua de azi cu mențiunea că mașina arată groaznic din cauza ruginii. Nu am mai ținut legătura cu tanti, doar o văd prin trafic.

Din păcate nu pot da exemplu cu o mașină mai de Doamne ajută, a fost singurul meu diesel până la actuala. Am avut doar benzinare și la ele nu am băgat decât în ulei. Aditivii sunt pentru prevenție, nu prea am auzit să trateze ceva. Și uleiul 2t intră tot la solutii de prevenție, deși corectează deviațiile la injectoare, nu sunt dovezi că ar repara injectoare defecte :)

 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu putem compara motoarele de renault cu cele de vag .

Aditivul nu are propietati de ungere ca 2t-ul. 

In functie de tipul aditivului poate scadea ungerea elementelor.

Sunt marci germane la care e scris pe capacul rezervorului No adittive .

image.png

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu M fa retur la zeama aia si mai bine cumperi lichid de parbriz de banii aia

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că am făcut 7000 km de când folosesc aditivul de care vorbeam cu câteva posturi mai sus și 5000 km de când adaug și ulei 2t. Mașina merge atât de frumos încât chiar nu mai ai ce să îi ceri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cativa ani folosesc preventiv Bio-Power™ Summer Diesel Fuel Conditioner si Bio-Power™ Winter Diesel Fuel Conditioner, de la Renewable Lubricants, in functie de anotimp. Am pus la un 1.3 CDTI care e la mine de la 80.000 km (acum avand 125.000), merge perfect, porneste la -25 grade la prima cheie.

La Passat am pus la primul plin o doza de Metabond Megasel (35 ml la 70 l motorina), motorul merge foarte silentios. Ulei 2T n-am pus niciodata, as fi foarte atent mai ales la DPF, se stie ca uleiurile 2T produc cenusa prin ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Bună colegi.Acest Chevron Techron de mai sus poate fi utilizat la Diesel Pd? .Are efecte benefice sau din contra?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A fost cineva vreunul din cele doua ? Detin masina din semnatura, de ceva timp motorul rontaie mai tare decat pana acum, inainte masina era silentioasa, cel mai probabil motorina e de vina, a avut cineva rezultate cu vreun produs din cele mentionate ? Multumesc

DF3AD20B-E3E0-4D44-AF04-FF1E7E3431C8.png

866C2C0B-28A1-4CD0-A700-C1961A6C5B88.png

Modificat de daniix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba neaparat de uzura elementelor, masina are 127k km, ideea este ca asa face cand ii bag motorina ieftina, pe d aia scumpa nu mai face, sunt curios daca merge un aditiv de genul acesta, sau trec permanent pe motorina scumpa, aparent e cam sensibila masina, cu acelasi tip de motorina o O1 1.9 axr nu are nici un fel de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuta motorina slaba, se simte mai vioaie. Dar nu e rentabil, mai bine o motorina super din prima, ma mir ca eu nu prea sesizez diferenta decat putin la pornire cand e f. frig.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si eu la un rezervor full Lm super diesel additive,la cald ,la relanti parca motorul nu mai face acel zgomot de diesel este mai linistit.O sa ma uit cu Vcds sa vad valorile la injectoare după 500 de km.in iernile trecute puneam Castrol Tda.

Modificat de techmaster34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!