Jump to content

Filtru aer sport


suzu
 Share

Postare recomandată

Debitmetrul face corp comun cu cutia filtrului sau este imediat dupa? Sorry, din poza atasata nu se vede

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    17

  • ninu

    15

  • Bogdan_wrc

    8

  • DORU_14

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu unul nu am inteles, daca se recomanda sau nu sa schimb filtru aer cu unul sport

eu am o bora 1.9 tdi, si asi vrea sa schimb filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mg_s!nu se recomanda, mai ales pe diesel omori debitmetrul si in timp cu praful care este pe strazile noastre o sa termini si motorul...incearca o resoftare daca vrei ceva caluti in plus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As dori sa stiu ce se intampla cu aceste filtre sport (la care sa renuntat la carcasa filtrului stock) pe timp de ploaie la viteze mai mari (in afara localitatii)? Se strica? Lasa sa intre vapori de apa sau chiar apa in admisie? Traseul aerului la pana la filtru stock (asa cum vine din fabrica) nu permite sa intre apa la filtru.

Si mai am o nelamurire: mizeria sau zgura sau funinginea (sau ce o fi ea) de pe clapeta de acceleratie nu provine de la gazele carter? Nu este si ea periculoasa la fel ca si praful care ar trece mai usor catre motor printr-un filtru sport?

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

eu am pus de de 500km un filtru conic sport pe un golf II 1,6 td 1991 motor CY.

observatiile mele:consumul de la 5,08 la 4,81 litri / 100 km.

puterea:cu masina incarcata cu 3 persoane si cumparaturi pe aceleasi pante pe care le urcam in viteza a 4-a akuma merge in a 5-a(viteza constanta 80km/ora)

demaraj mult imbunatatit in vitezele mici(2-3)fata de filtrul clasic.

nu am observat in schimb sa "fuga" mai repede:poate pentru ca ma preocupa mai mult sa merg "batrineste"

suna mai "ragusita"si finut de tot sa aude siueratul turbo-ului(si la accelerare si la deccelerare).

am auzit o opinie destul de logica:daca trec prin filtru stropi de apa la intrarea in turbo sa evapora si sa elimina cu gazele arse.Nu cred sa fie probleme cu apa pentru ca la o verificare tehnica tin minte ca temperatura gazelor in toba finala a fost masurata la 250

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

As vrea sa achizitionez un filtru de aer sport de la firma K&N care probabil multi dintre voi o stiu...ce parere aveti? merita investitia?

Filtru de aer care vreau sa l achizitonez are forma celui stock si nu necesita nici o interventie pentru al monta.

Aduc vreo imbunatatire a masini sau mai mult ii fac rau? creste/scade consumul?

post-89752-0-53634000-1330360927_thumb.j

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ii face rau ! Si consumul nu cred ca o sa-l simti chiar asa rau !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Deschid acest topic, deoarece am cautat o sectiune dedicata pentru subiectul acesta si nu am gasit niciun. Aici nu ma refer la filtrele din targ, ci la cele cu renume gen K&N, Green, BMC, ITG, Apexi, etc, si nu neaparat la cele conice, ci si la cele dedicate cutiei originale. Intrebarea e, afecteaza cu ceva motorul? Ma refer la unele discutii pe care le-am avut cu mai multe persoane, unde majoritatea sunt impotriva acestor filtre, iar dupa parerea mea unul dintre pricipalele motive si cel mai ,,grav'' ar fi ca, in timp, particulele de praf care trec prin filtru actioneaza ca un fel smirghel pe suprafata pistoanelor si a blocului motor, ducand la uzura prematura. Astept parerile voastre, in special ale celor care folosesc sau au folosit astfel de filtre!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosite si mai ales intretinute corespunzator (curatat periodic cum recomanda producatorul, folosirea unor produse dedicate) nu dauneaza. Exista un spray special, dust retainer care se aplica peste burete filtrului ITG si la spalare se elimina o cantitate mare de mizerie, semn ca si-a facut treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce te incanta acel filtru in cutie? Pt zgomot? Sau pt cei 2-300 lei cheltuiti fara rost ? Trebuie curatat la ~5000 km..si da, cu cine ai avut discutii te-a invatat bine cu praful ; filtrele "sport" sunt frectie..nu aduc nici performanta ; doar praf in motor si uneori o lipsa de putere si cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raul l-am facut deja, azi mi-a ajuns filtrul K&N si kitul de curatare! Este vorba despre un filtru conic, pe care-l voi monta impreuna cu o tubulatura! Nu l-am luat decat in ideea de a face motorul sa respire ceva mai bine si ceva mai ,,rece''. Probabil stiti unde este pozitionat filtrul de aer la 1.6 AZD, si anume direct pe motor,iar partea de admisie a aerului este exact deasupra furtunelor de la radiator si toata caldura degajata se duce direct acolo. O sa revin cu poze dupa montare! Si acum, stie cineva daca filtrele care vin in punga sunt deja unse?

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flaviusmaff - e adevarat ca in cazul motorului tau filtrul de aer sport nu are vreun efect din punctul de vedere al performantei astfel incat sa merite investitia. Daca e sa zici ca ai facut un rau acela e ca ai optat pentru un filtru conic in loc sa optezi pentru cel panel care intra in carcasa originala.

 

@bgd_b92 -"filtrele "sport" sunt frectie..nu aduc nici performanta ; doar praf in motor si uneori o lipsa de putere si cuplu" - este o afirmatie corecta atat timp cat vorbim despre filtre AutoVitan si masini stock. Discutia se schimba radical atunci cand vorbim de branduri de filtre de renume si de masini ce au cateva modificari pe partea de performanta.Chiar si in cazul unor masini stock un filtru de aer panel sport ajuta ( producatorii din ratiuni financiare utilizeaza aceleasi filtre de aer pe mai multe motorizari si se mai intampla ca un filtru care e folosit pe o motorizare relativ modesta sa se regaseasca si pe un motor mai performant consecinta fiind ca actioneaza ca un usor restrictor pentru acesta din urma). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flavius : din pacate, cu filtrul conic exact asta vei face ; motorul va respira mai greu si va trage mai mult aer cald in motor decat cel stock ; cum spune si Exelixis, DACA AI MODIFICARI LA MOTOR semnificative ( nu un " cip tuning " pe o aspirata, adica 0 bara si o toba sport ) ,  atunci da, admisia si evacuarea vin ca o completare ; insa trebuie gandite foarte bine ; exelixis...astea nu sunt motoare de modificat...cred ca o stii mult mai bine decat mine...filtrele conice fac cel mai mult rau motorului...s-a scris pe topicul asta destul incat sa trageti o concluzie ! daca era vorba de putere in plus si consum redus.......stai fara grija, deja vedeai la toti...dar testele au cam aratat contrariul ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flaviusmaff - e adevarat ca in cazul motorului tau filtrul de aer sport nu are vreun efect din punctul de vedere al performantei astfel incat sa merite investitia. Daca e sa zici ca ai facut un rau acela e ca ai optat pentru un filtru conic in loc sa optezi pentru cel panel care intra in carcasa originala.

 

 

 

@flavius : din pacate, cu filtrul conic exact asta vei face ; motorul va respira mai greu si va trage mai mult aer cald in motor decat cel stock ; cum spune si Exelixis, DACA AI MODIFICARI LA MOTOR semnificative ( nu un " cip tuning " pe o aspirata, adica 0 bara si o toba sport ) ,  atunci da, admisia si evacuarea vin ca o completare ; insa trebuie gandite foarte bine ; exelixis...astea nu sunt motoare de modificat...cred ca o stii mult mai bine decat mine...filtrele conice fac cel mai mult rau motorului...s-a scris pe topicul asta destul incat sa trageti o concluzie ! daca era vorba de putere in plus si consum redus.......stai fara grija, deja vedeai la toti...dar testele au cam aratat contrariul ; 

Multumesc pentru raspunsuri! Cam aceasta este rezultatul, ce parere aveti? Si ca sa raspund la intrebarea de mai sus, nu am optat pentru cel panel din simplul motiv, pentru ca personal cred ca sistemul original este foarte prost din punct de vedere al pozitiei si al modului de functionare. Se poate sa gresesc, acum daca am facut bine sau nu ramane de vazut, insa mie imi place ce a iesit.

post-77500-0-59302900-1400716151_thumb.j

post-77500-0-04987800-1400716168_thumb.j

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca si tu un filmulet sa auzim si noi cum se aude ; ideal era sa ii faci si lui o carcasa ca sa il izolezi de caldura motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un fel de despartitor, insa la cum e pozitionata in spatele acelei cutii fara sa aiba acces la aer direct il face foarte ineficient.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca si tu un filmulet sa auzim si noi cum se aude ; ideal era sa ii faci si lui o carcasa ca sa il izolezi de caldura motorului

 

Aerul vine din grila prin acel acel furtun! Din pacate pozitionarea bateriei si spatiul limitat in partea dreapta, nu oferta prea multe posibilitati. Ar fi fost ideal ca bateria sa fie in locul filtrului si invers dar nu pot face modificarea asta, ar fi mers o cutie dar deocamdata ramane asa, cine stie, poate pe viitor fac rost de un BMC in carcasa de carbon. Din pacate nu am cont YT si nu pot incarca deocamdata un filmulet. 

 

P.S. Aceasta mi se pare o admisie bine gandita de fabrica.

 

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost ideal ca bateria sa fie in locul filtrului si invers dar nu pot face modificarea asta

 

 

Lucrurile devin simple daca muti bateria in portbagaj. O sa ai loc garla sa faci cam ce vrei pe-acolo. Mutarea bateriei insa, nu e un lucru simplu (si nici foarte ieftin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita nici efortul, nici investitia. Daca era un motor performant, care sa impuna astfel de modificari tehnice pentru un plus de performanta, da, mai ziceam. Cautand pe diverse site-uri am gasit o chestie care se pune pe filtrul de aer, se foloseste la filtrele uscate, ii zice ,,filter wrap" si este facuta dintr-un material care nu permite apei sa treaca prin el si nici prafului, cel putin in teorie. As fi curios sa vad cat de deasa e structura materialului si daca aduce un plus de protectie.

post-77500-0-94443000-1400805163_thumb.j

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa numai dai banii pe prostii mai mult decat ai facut-o deja..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! flaviusmaff as fi interesat si eu sa imi modific admisia in genul cum ai facut tu,spune.mi te rog cateva pareri despre modificare,merita? si ce pret au avut. Multumesc. Arata foarte bine.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!