Jump to content

Filtru aer sport


suzu
 Share

Postare recomandată

:angry: .. si eu ma gandesc sa pun un filtru sport la a mea masina + eventual o evacuare sport (poate tot traseul sau doar finala), stiu ca am un motor mic :) .. si ca n-am ce stoarce din el, dar pe mine sunetul ma intereseaza, cum spunea cineva .. oare merita investitia, obtin un sunet plin si imbucurator ptr ureke ?!

ms :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    17

  • ninu

    15

  • Bogdan_wrc

    8

  • DORU_14

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca vrei sunet poti face niste gauri in partea inferioara a cutiei filtrului de aer pe partea opusa motorului. Nu cumva sa dai gauri dupa filtru, adica motorul sa traga aer nefiltrat. Iti garantez ca sunet vei avea din plin. Depinde cum este cutia de aer la tine, este posibil sa traga aer cald din compartimentul motor si astfel vei pierde din putere.

Cauta pe google despre "drilled airbox". Enjoy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu incompatibilitatea intre filtru de aer sport si MAF (debitmetru) e verificata de mine 100%. am avut un filtru pipercross montat pe un G4 1.9Tdi cu chiptuning si am schimbat 4 debitmetre in 6 luni. apoi am pus filtrul de hartie si nu am mai avut nicio problema. cat despre vreo pierdere de putere - nici gand... poate 1-2 cai...

asa ca nu recomand la TDI filtru sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a spus la fel:scoate-l,ceea ce am si facut!

Pierderea de putere cred ca nu este nici macat atat.

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vasile, ma bucur ca pana la urma ai terminat cu consumarea debitmetrelor in stilul ala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu unul am avut filtru sport de la K&N cel panel care se monteaza in locul celui original.Si pe langa faptul ca masina tragea mai prost ca inainte cand o calcam la demaraj rapid si dadeam drumul la acceleratie mi se tura singura la peste 4500 de ture.Pentru benzina poate sunt bune.Dar pentru diesel nu sunt asa sigur

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
daca vrei sunet poti face niste gauri in partea inferioara a cutiei filtrului de aer pe partea opusa motorului. Nu cumva sa dai gauri dupa filtru, adica motorul sa traga aer nefiltrat. Iti garantez ca sunet vei avea din plin. Depinde cum este cutia de aer la tine, este posibil sa traga aer cald din compartimentul motor si astfel vei pierde din putere.

Cauta pe google despre "drilled airbox". Enjoy!

Salut!

Stii pe cineva care si-a facut o astfel de "operatie estetica" la cutia filtrului. Sau poate chiar tu ai fost "inculpatul"? :icon_thumright:

Eu am un Passat B3 din '92 (1.8 90CP) si mi-ar surade idea sa-l fac sa sune mai bine. Poti sa-mi dai un sfat? N-as vrea sa-l stric.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate careva dintre voi sa-mi dea o recomandare referitor la montarea unui filtru de aer sport (conic) sau chiar un air induction kit, pe un Passat B3 din '92, motor 1.8?

Imi place la nebunie cum suna motorul cu acest tip de filtru si mi-ar placea si la masinuta mea asa ceva. :P

Va multumesc anticipat. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depinde de bani, pentru ca mare avantaj nu vei castiga, poti pune unu conic, daca nu mergi mult prin praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depinde de bani, pentru ca mare avantaj nu vei castiga, poti pune unu conic, daca nu mergi mult prin praf.

Aha...asa speram si eu ca se poate; atunci tre' sa demontez si racordul care vine dinspre radiator in cutia filtrului de fabrica, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de filtru cuc e vine in set. unele admisii vin si cu heatshield, altele decat cu filtru..altele au si racorduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt asa fan la filtre sport poate e ok daca gasiti unul care sa fie plan si sa intre in cutia originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, vreau sa mi iau un kit k&n cold air intake pentru masina din semnatura..am gasit ceva la 110 euro..merita investitia ??ca sa se potriveasca am vazut ca trebuie sa las masina fara carcasa din plastic si sa scot vechiu filtru cu tot cu carcasa lui...ce rol are "capacul" de deasupra filtrului ??o alta varianta ar fi un filtru k&n in carcasa originala.. astept raspuns ..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare ( prosteasaca) , nu as putea sa las si filtru de aer original si cel sport? motoru arata foarte ciudat daca dau plasticaraia de la filtru de aer original jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre filtrele BMC ce parere aveti?Mai ales despre kitul CDA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna citind putin acest topic as vrea sa va intreb daca ptr motoarele TDI se paote pune un kit de admisie?

Am un motor de 1.9 TDI 90 cp si asa vrea sa stiu daca are rost sa pun un filtru sport? ex Green sau pipercross sau K&N

Ce castic ce pierd ?

Va multumesc de un raspuns clar si simplu

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si eu unul conic la g3 1.9 GTD, inafara ca acuma fasaie dupa 2000 ture altceva nu face..nu se simte diferenta ca pierde sau castiga CP... pur si simplu fasaie :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina din semnatura am un filtru sport K&N, optand pentru inlocuirea celui original cu unul asemanator, adica nu cel conic. Eu asta recomand, pentru cel conic trebuie sa aduci modificari in compartimentul motor, constand in scoaterea carcasei de pe motor plus ceva tubulatura care va racorda noul filtru de aer la motor.

Personal am constata o reactie mai promta la accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce modificari trebuie facut? eu am intrebat pe cineva si mia zis ca cele sport adica cele ce se inlocuiesc cu cele de origine in afara de a reduce fff leger consumu nu se schimba nimik.

asa ca daca vreau sa pun unu cu con ce trebuie sa iau care ar fi mai bun si cum arata pe un golf 4 daca avetzi ceva poze sau schitze.

va multumesc

P.S sunt foarte interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sookie: de unde l-ai achizitionat, lasa un link ceva...

Razdan: cred ca ai spus tot ce era de spus despre aceste filtre.....Nota 10+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu e sa nu schimbati filtrul masinii...filtrele sport poate adauga 2 cai si lag mai mic la turbo dar in timp mai mult rau decat bine fac...am vazut de multe ori cum arata un motor desfacut la care s-a folosit filtru de aer sport...si mai ales cat noroi are in el!Filtru original al masinii nu este asa de restrictiv pe cat credeti voi...eu zic ca pana in 350 de cai nu sunt probleme la orice masina fie ea benzina sau diesel.Mai bine de banii aia luati altceva care chiar ajuta la performante cum ar fi niste injectoare,duze,chip,alta turbina etc etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am revenit cu vesti noi si bune, dupa achizitionare unu filtru sport (styl conic) azi l-am instalat. totul oki cam greu la inceput ca ezitam dar dupa aia totu a fost oki

deci sa va descriu putin cum l-am schimbat eu: cu o surbelnita in cruce am defacut ''furtunu' de origine pe care este plasat debimetru lam scos putin afara ap pus noul filtru sport am strans bine si am ponit masina .... un sunet mai nervos la relantiu si cand aceleram nu foarte tare suna altfel ca si inainte eu inca nu am dat cutia de aer cu filtru de origine inca jos si am bagat filtrul sport intre cutia de origine si capacul de pe motor sta destul de bine deocamdata voi da si cutia jos numai sunt doua probleme cablu cu mufa de la debimetru este foarte scurt si am un furtun mic ce intra in partea inferioara a cutiei de origine undei filtr de origine si nu stiu ptr ce ie si ce sa fac cu ia daca desfintez cutia? sa fie furtunajul ce duce la EGR sau pe acol pe undeva ?

va rog sa ma ajutatzi daca avetzi ceva informati ?

ah si problabil va intrebati ce am pus deci ie un filtru destul de simplu da mare, marca Kracing nu e o marca renumita dar ie bun ( si ieftin 20E la PTS 2009) castig: un sunet mai nervos si mie inainte masina imi dadea nishte goluri ptr ca am fisurat intercooleru si imi dadea aer fals acum cand trag de motor urca mai repede in turati (putin sa nu credetzi cai o racheta dar se simte (putin)) si acum fac cu 1- 45 km/h a 2- 70km/h a 3 aproape 130 si a 4- 160 km/h inainte nu ii faceam sau poate ii faceam da cu greu

deci in concluzie eu sunt destul de satisfacut decamdata sa vad cu consumu dar nu cred ca se schimba din cauza filtrului ci din cauza noului styl de condus

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eviodent ca e diferenta de cativa cai...dar vorbim peste 1000 de km cand se va imbacsi :icon_redface: .In mod normal ar trebui sa il dai cu ulei sa nu intre praf in motor...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste o 1000 de km imi iau altu ca nu a costat numai 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!