Jump to content

Filtru aer sport


suzu
 Share

Postare recomandată

"DerGolf" filtrele K&N in general sunt foarte bune,firma K&N face filtre ptr masini sport deci ii o firma foarte serioasa dar cum ziceam mai in sus eu prefer sa imi iau un filtr mai ieftin si sa cumpar produsele de curatare si uleiul de intretinere mai de firma ptr ca astea conteaza mai mult ca in general filtrele cam toate is facute la fel chiar daca astea mai ieftine sunt doar nishte copi ."

K&N sunt filtre in special ptr masinile pe benzina (nu ca si Greenul care ei fac si ptr camione diesel si masini) deci banuiesc ca tie iti va merge bine pe golful tau .

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    17

  • ninu

    15

  • Bogdan_wrc

    8

  • DORU_14

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

MasinaPoporului

Astazi l-am ajutat pe un prieten sa isi curete filtru de aer sport K&N de pe un Passat 1.9 TDI 130 CP Automat.Priviti ce a scos din el dupa 10.000 km.

k1e2o3.jpg

21nqo78.jpg

2i0yidv.jpg

149wqpl.jpg

erwe2f.jpg

nbt1qx.jpg

awj80.jpg

206j8tg.jpg

fu2i9z.jpg

P.S:apa de jos de culoare roz nu e de la filtru :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ii foarte bun, imagineaza-ti ce tragea motoru daca era un filtru nashpa de origine (carton).

E un mare + ptr o masina, mai ales in romania, dar sa fie un filtru de firma si produse de curatare bune.

Uitativa mai in jos pe linkul postat de 5torm ca arata si diferenta de accelerare cu un filtru sport.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dupa un mic studiu despre filtre sport azi am gasit ca de fapt exista o normativa mondiala de testare a mai multor parametri la un filtru se numeste ISO 5011...

Cateva teste:

http://duramax-diesel.com/spicer/index.htm

http://www.thetruthaboutfilters.com

Si unul mai neconventional:

http://www.bobistheoilguy.com/index.php?op...1&Itemid=70

Deci in concluzie k&n SUX !

PS:filtrele de la s&b imi cam fac cu ochiul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu un golf 4, FSI , 1.6 16v din 2002.

am citeva nelamuriri legate de filtrele de aer, as vrea sa0mi pun unul sport si ns inca de care.

1. de unde stiu ce fel de filtru am ? si cum il curat? (am desfacut cutia, filtrul este dreptunghiular , mare si dintr-un carton, eu l0-am tras cu aspiratorul da nu a iesit mare lucru din el :D , oare sa il spal cu apa pina i-au altul?

2. mi-ar placea un filtru conic, pt ca nu circul f mult cu masina, deci nu o sa fie f mult praf.... si daca e bn fara ungere ca sa nu am batai de cap cu debitmetru ... cu toate ca la benzina ns daca il afecteaza ....)

3. un link daca se poate si niste preturi ca sa stiu si eu cam la ce bani se ridica,,,,(am un om care i-mi aduce ce vreau dar nu as vrea sa-mi traga teapa la bani .. )

ms mult.

pot sa0mi dau seama cumva daca are facut cip tuning? sau remapare?

ms ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MasinaPoporului

O fi filtrul tau dreptunghiular...nu e cumva galben sau portocaliu?Daca e din carton ce iti veni sa il speli?Un filtru sport are un fel de plasa de sarma marunta,marunta si un fel de material textil.Al tau ce culoare are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna pusttiu,

In primul rand daca ai scrie mai corect am intalege mai usor ce vrei sa ne intrebi.

In al doilea rand filtrul tau este cel original, daca ii din carton(sti cum ii un carton, nu?) si acest filtru nu se spala si nici nu se prea curata, cand ii negru ii gata trebuie schimbat.

In legatura cu preturii, asta depinde de care filtru sport vrei, preturile pot pelca de la 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu inteleg de ce se leaga lumea la cap, daca nu-i doare? castigi ceva din filtru sport la un motor mic? NU. ajuta la ceva? NU. incurca? DA. praf..intretinere...e mai scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor celor care urmariti si postati pe acest forum. Am un vw polo 6n2 , 1.4 16 v din 2001 . De ceva vreme ma chinuie gandul sa i-mi montez un filtru sport conic in locul celui original care ar cam trebui oricum schimbat pt ca nu l-am schimbat la vremea lui. :P . Am citit pe forum pareri si pro si contra acestor tipuri de filtre. Ideea e ca eu m-am hotarat sa i-mi montez unul sport mai mult pt sunet. CP sunt constient ca nu pot sa am pretentii mai ales ca motorul e mic si nici bugetul nu e prea mare astfel sa i-mi pot permite unul "adevarat" .

Nelamurirea mea este cea legata de montarea acestui tip de filtru. Mi-am mai montat unul la un reno laguna 95 (fosta masina) dar acolo treaba a fost relativ usoara in sensul in care am dat jos toata tarasenia aia de cutie in care era montat filtrul original si am montat filtrul sport la prelungirea care venea de la capatul carburatorului.

LA POLO , nu stiu ce sa fac cu restul tuburilor care mai sunt pe acolo . Am 2 nelamuriri :

1. tubul gros care pleaca de la cutia unde e filtrul de aer si care se ramifica in 2 (o parte merge inspre galeriile de evacuare , banuiesc ca de acolo trage aer cald <<iarna>> , iar cealalta merge undeva sub aripa din stanga), banuiesc ca il elimin nu ?

2. furtunul din cauciuc ce fac cu el ? si ce rol are el defapt ?

am atasat o poza care am vazut, ca a mai pus-o cineva dar nu a primit raspuns.

multumesc anticipat cunoscatorilor .

post-40370-1248263747_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou la toata lumea...

Ieri mi-am cumparat un filtru de aer sport, aproape identic cu cel din foto. Am tot citit pe forum si m-am dumerit in principiu cum trebuie montat . Acum sa vedem ce o sa iasa in final :) . Treaba e sa vad de unde fac rost de o prelungire ceva ca sa il pot aseza la locul lui. M-am gandit sa caut ceva furtune din cuciuc care s-ar potrivi pe la dezmembrari pt ca e destul de scump un kit de instalare universal .

Va salut si o sa revin cu amanunte dupa ce gat treaba.

post-40370-1248422727_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

gata, mi-am luat si eu ca omul :o m un filtru KN, am ales pe cel panel, dat 160 lei nu spun unde, dar pe PM pot sa va raspund sa nu fie reclama. maine il montez si revin cu feedback

post-49425-1250282815_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor OT: Eddie, a propos de 1.8T, tocmai am primit un email cu ultimele noutati de la B&B, inclusiv despre VW Lupo 1.8T RS cu 300 CP

o da..chiar vreau sa il vad si pe ala :biggrin: :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, mi-am luat si eu ca omul :Driver: m un filtru KN, am ales pe cel panel, dat 160 lei nu spun unde, dar pe PM pot sa va raspund sa nu fie reclama. maine il montez si revin cu feedback

pareri ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-a montat taicamiu ieri, sincer nu sunt nebun, dar parca trage altfel, asta nu inseamna ca trage ca o masina de 300 cp, dar ideea e ca se simte o diferenta, eu am pus doar cel panel ,deocamdata, pe viitor am in gand un kit inductie KN, sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un motor 1.9 SDI ar fi afectat daca i s-ar monta un filtru sport (K&N de preferinta)? Ma gandesc ca acesta nu are turbina, deci nici debitmetru. Asa ca nu prea ar putea fi afectata vreo piesa prin montarea unui astfel de filtru.

Aportul de putere s-ar simti si in acest caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu-ti va da nici 0,1cp in plus,doar batai de cap :D

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu are rost sa pui un filtru sport pe un SDI, TDI nu ii faci numai rau si eu am avut si dupa 2 zile sa dus debimetru si am mers cu el cam 2 saptamani pana sa imi dau seama. Noroc ca l-am putut curata si si-a dat drumul. II adevarat ca suna mai frumos dar atat in rest nu prea ai ce castiga. Cum zicea si un coleg mai in sus pe motoare mici benzinare (desi pe cele 16V ii un sunet superb) si toate diesel nu are rost.

Incercati si va veti convinge, nici eu nu am vrut sa cred pe nime pana nu am vazut. Desi nu regret enorm, ptr ca cum ziceam suna "frumos".

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are debitmetru din moment ce nu are turbina insa daca sporul de putere e egal cu 0, atunci s-ar merita macar pentru faptul ca filtrul sport nu se schimba atat de des?

PS: nu e masina mea...eu am TDI...si stiu ca pentru debitmetrul meu ar fi crima curata un filtru sport :)

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dbk nu stiu ce sa zic de cat de des se schimba insa eu stiam ca se curata mult mai des decat ar trebui schimbat un filtru normal. Sunt mai multe topic-uri pe aceasta tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sdi-ul are debitmetru!Filtrul,din ce am citit,se curata cam la fiecare 5k km,in special in functie de zonele care circuli,cat de mult praf este.Sincer,nu inteleg de ce te legi la cap fara sa te doara :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca si SDi are debitmetru. Altfel de unde va sti ECU cat aer intra in motor ca sa regleze injectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata compresorul la o turbina dupa 1000 de km cu filtru sport :icon_thumright:

Stanga un compresor nou dreapta cel vechi .

post-1737-1258052762_thumb.jpg

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. ce parere aveti despre filtrul de aer inventat acel student din Deva (C.B.B)care permite reducerea consumului intre 10 si 20%,dar si creste putin puterea motorului?Si-a montat careva pe masina asa ceva? http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-08-10&id=35730

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus si eu filtru sport la um g v 2.0tdi si la un g3 1.6. Parca se simte un plus de putere dar foarte mic, dar sunetul motorului e clar diferit fata de cum este cu filtru oem.

5torm nu cred ca filtru sport putea face asa ceva compresorului. Poate a scapat ceva in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!